Koniec neostrady za rok - zbliża się rebranding Grupy TP

Newsy
Opinie: 1

Katarzyna Sheer, szefowa departamentu HOME w TP, potwierdziła nam, że nadal utrzymane są plany rebrandingu ofert Grupy TP na markę Orange. Sheer wierzy, że nowa marka, choć Polakom nie kojarzy się jeszcze z ofertami stacjonarnymi, pomoże w sprzedaży ofert internetu fix, telewizji i ofert VoIP. Według Sheer na obecnej marce, czyli neostradzie, ciążą zaszłości z poprzedniej "epoki" obsługi klienta. Orange odświeży ten wizerunek. Nowa marka zostanie wprowadzona na przełomie I i II kw. w przyszłym roku. Zapewne Neostrada Fiber przyjmie wówczas markę Orange Fiber.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    anushek pisze: 2011-05-23 17:44
    Ciekawy termin TP sobie wybrało na informowanie o zmianie nazwy. Jeszcze kilka dni temu wiodąca sieć komórkowa ogłosiła informację o rebrendingu. Czyżby to odpowiedź z obawy o ucieczkę klientów? Swoją drogą wielu ludziom, szczególnie tradycjonalistom nie obytym z zachodnimi nazwami będzie brakowało nazwy TP.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: