Polski konkurent Zooma miał dzięki pandemii bardzo duże wzrosty

Newsy
Opinie: 0
W 2020 r. na całym świecie z polskiej platformy webinarowej skorzystało prawie 31 mln. Liczba uczestników w Polsce wzrosła o 1037 proc.

W 2020 r. na całym świecie z polskiej platformy webinarowej ClickMeeting skorzystało prawie 31 mln osób. Liczba uczestników w Polsce wzrosła o 1037 proc.

O 953 proc. wzrosła w 2020 r. liczba spotkań i eventów organizowanych w Polsce, a średni czas trwania eventu online wyniósł 82 minuty. Na całym świecie liczba wydarzeń zdalnych wyniosła ponad 2,3 mln.

Najczęściej organizowanymi wydarzeniami były webinary na żywo, których odbyło się 1 541 925. Na drugim miejscu znalazły się spotkania w grupach do 25 osób - 649 367. Trzecie co do popularności były webinary, podczas których odtwarzano wcześniej nagrane wystąpienie - 106 478. W Polsce ogólna liczba wydarzeń online wzrosła aż o 953 proc, a liczba ich uczestników o 1037 proc., w stosunku do 2019 r.

W czasie lockdownu na popularności zyskały płatne webinary, które dla wielu osób stały się podstawowym źródłem zarobku. W sumie w 2020 r. na całym świecie za pośrednictwem ClickMeeting odbyło się 8580 płatnych webinarów, które łącznie zarobiły 7.6 mln zł (2 mln dolarów) - w stosunku do 2019 r. jest to wzrost o 465 proc. W Polsce płatne webinary zarobiły w sumie 2.5 mln zł.

44,2 proc. wydarzeń online zorganizowanych w 2020 r. stanowiły kursy i szkolenia - w tym również firmowe szkolenia wewnętrzne i wprowadzające dla nowych pracowników.

Spotkania biznesowe, takie jak spotkania zespołów, rozmowy rekrutacyjne, spotkania zarządu, małe konferencje czy warsztaty, stanowiły w 2020 r. 19 proc. wszystkich spotkań na platformie ClickMeeting.

 

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: