Likwidacja biura numerów 913

Newsy
Żródło: Gazeta Wyborcza
Opinie: 33

Telekomunikacja Polska rozważa likwidację działającego w Łodzi biura numerów 913. Pracę stracić może 100 osób. 

Tymczasem ostatnio mówiło się, ze Łódź jest dobrym miejscem do powstawania telefonicznych biur obsługi klienta. Tu swoje telecentra ulokowały Polkomtel i Era. Także Telekomunikacja Polska zbudowała duże call center w podłódzkich Brzezinach. Wszyscy zgodnie podkreślali, ze w Łodzi są niskie koszty wynajęcia pomieszczeń, wykształceni ludzie, mówiący bez gwary, co przy telefonicznej obsłudze klientów jest nie bez znaczenia.

Skąd więc decyzja TP SA? - Biura numerów, to ciągle deficytowa usługa - mówi Zbigniew Drohobycki, rzecznik Telekomunikacji. - Dlatego musimy zmniejszyć koszty ich działania.

Łódzkie biuro miałoby zostać przeniesione do Katowic i połączone z działającą tam informacją 913. - W Katowicach mamy lepsze zaplecze techniczne - tłumaczy Drohobycki. Podkreśla jednak, ze ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła.

Opinie:

Opinie archiwalne (33):

Komentuj

Komentarze / 33

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-25 17:07
    Szkoda tylko tych 100 osób które straca prace.
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-02-25 17:10
    ktoś straci pracę , ktoś dostanie premie, ktos narobi mętliku...cała tpsa - burdel na kółkach będzie jeszcze większy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-02-25 17:27
    ciekawe dlaczego zlikwidowali internetową książkę telefoniczną.... czyżby za duże koszty utrzymania serwera?
    0
  • Users Avatars Mini
    Piti pisze: 2004-02-25 18:13
    Szkoda, że nie rozważają likwidaji TelePsa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-25 18:36
    Do mnie ostatnio dzwonili z TP i chcieli namówić na jakies nowe usługi i zniżki,ale kazałem mojej mamie żeby im podziękowała (bo na nią telefonjest)Nie chcemy nowych uslug od TP.SA.Jescze sie okaże po miesiacu jak przyjdzie faktura,ze wcale nie aktywowali i dopiero by się narobiło.Nie chce sobie robić problemów.Niech najpierw sprzatną ten burdel u siebie to się ewentualnie zastanowię na jakas zniżką.Choć to pewnie jakieś pseudo zniżki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2004-02-25 18:38
    LOL! To jest firma!
    0
  • Users Avatars Mini
    pete55 pisze: 2004-02-25 18:57
    dlaczego w artykule brak jest konsekwencji, powinno byc Polkomtel i PTC lub plus i era troche uwagi w przekazywaniu informacji!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    hudy pisze: 2004-02-25 19:32
    "Biura numerów, to ciągle deficytowa usługa"- nie bardzo rozumiem...to chyba oczywiste Czy ktos mi wytłumaczy o co chodziło temu Panu?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-02-25 19:33
    Szkoda tylko tych pracowników. Bo wątpię by chcieli się przenieść do Katowic (przynajmniej niektórzy mogą taką propozycję dostać)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-02-25 19:38
    Moj ojciec mial miec telefon w pazdzierniku zeszlego roku. do dzis nie ma i nie zanosi sie na to....
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-02-25 19:41
    kolejny ciekawy pomysl...lepsze zaplecze w katowicach?ale najlepsze jest to ze mowia bez gwary:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2004-02-25 20:14
    RobacK ja jestem z Katowic i jak chcę to mogę mowić, a jak nie chca to moga godać. A propos TP S.A. to może niech się oni sami lepiej zlikwidują?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-25 20:50
    *** windu , popieram !!! W żadnym wypadku nie dajcie się namówić na "nowości" TP S.A. ! Dobrze , że choć Ty jesteś rozsądny , a ja się dałem "wrobić". Tj. moi rodzice , przeze mnie :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-25 21:07
    Obowiązkowo TP S.A. powinna się samorozwiązać jak PZPR. "Sztandar wyprowadzić...."
    0
  • Users Avatars Mini
    simson pisze: 2004-02-25 21:07
    W Łodzi? Ciekawe- pewnie premie z pomocą rządu \\\"namówił\\\" telepsa żeby tam zainwestował spełniając tym samym wiernemu czerwonemu elektoratowi obietnicę wyborczą :( "nie mówią gwarą" hahaha a może my w Krakowie mówimy gwarą? Czy może chodzi o wychodzenie "na pole a nie na jakiś "dwór"??
    0
  • Users Avatars Mini
    simson pisze: 2004-02-25 21:07
    Ale w rozmowie telefonicznej raczej to nie występuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    simson pisze: 2004-02-25 21:09
    Chyba
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-25 22:21
    I słusznie? Po co największej w Polsce firmie telekomunikacyjnej biuro numerów?? W sumie tym razem przyłączę się do ***Poke i ***klopsa i powiem, że jest to myślenie perspektywiczne, ponieważ - być może - już niedługo TP nie będzie miała wcale abonentów ;). A na poważnie - w sumie jest to słuszna koncepcja. Przecież na Ślunsku ludzi tyż ni mają roboty, a gwory i tak nikt nie używo.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-25 23:01
    Ja chętnie bym zrezygnował z usług TP,ale gdzie sie przeniose?NOM i Netia jeszcze w ogóle istnieją?Iroznizuje,ale cos nie widać ani Netii,tak jakby juz ta firma nie istniala,to samo z NOM'em.Juz wiele razy padało na tym forum stwierdzenie,ze nie ma konkurencji na rynku telefonii stacjonarnej i oczywiście ja się z tym zgadzam.A ten brak konkurencji jest jest wynikiem tego,ze rząd chcąc utrzymać atrakcyjność TP przed sprzedaża reszy udziałów Francuzom godzi się na dalszą hegemonię TP.Zresztą nasi politycy podobno też posiadają akcje tp,wiec im to tez jest na rękę.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-26 10:01
    ***Gonzales: ja sie w tym watku ie wypowiadalem ;) chyba ze nawizaujesz do calej mojej koncepcji stosunkow z tepsa, a sa one przerywane...
    0
  • Users Avatars Mini
    glaz pisze: 2004-02-26 10:32
    Nie ma co. Na lekcjach logiki powinni cytowac tę wypowiedz jako idalny przykład wewnętrznej sprzeczności Łodź/porównanie/Katowice, Łodź/koszty/Katowice :-)) Bravo !
    0
  • Users Avatars Mini
    Eddie pisze: 2004-02-26 11:10
    Zdecydowanie lepiej kupić telefon w Plusie i właczyć Strefę Plus niż w złodziejskiej i olewającej klienta TELEKOMUNIE!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-02-26 11:15
    wyszkolili ludzi to moze przejmie ich konkurencja?
    0
  • Users Avatars Mini
    judea pisze: 2004-02-26 11:19
    pi...er.do...lic telekomune. brawo panie Józefiak. kolejna podwyżka dla Pana.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-26 11:39
    Tak ***Klops - nawiązałem do naszych wcześniejszych dyskusji [tudzież wojen ideologicznych ;))))].
    0
  • Users Avatars Mini
    pitt pisze: 2004-02-26 13:35
    a ja głupi myślałem że na mózg mię padło i tej inernetowej książki na ditelu nie mogę znaleźć a to celowa robota określonych kół jest, dzwońta na 913 a połączenie coś koło 90 gr kosztuje
    0
  • Users Avatars Mini
    Populares pisze: 2004-02-26 14:49
    "Biuro numerów, to ciągle deficytowa usługa"... Typowa logika TPSY i nie tylko z resztą. Facet nie zauważył, że ludzie dzownią pod 913, aby się dowiedzieć o numery telefonów PO COś. Najczęściej po to, żeby potem dzwonić pod te numery, a nie tylko kolekcjonować je w notesiku...
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-02-26 14:54
    TP zwalnia następne 100 osób !! Skandal !! Zwolnili już chyba ze 20000 osób i wciąż im mało!!U nich wszystko jest nieopłacalne i deficytowe!!Bandytyzm!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktoś pisze: 2004-02-26 22:22
    Ja bym jeszcze zlikwidował 9393
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-02-27 01:00
    fynf zwolnić to już zwolnili 50% ludzi. od 2001 roku (zatrudnienie ok 70 tys) zeszli na koniec 2003 roku do 30 kilku tysięcy. ale widać dyrektorom na górze ciągle mało. **windu** NOM to jest tylko wirtualny operator, taki pasożyt bez własnych abonentów i praktycznie bez sprzętu to jak on może być operatorem telekomunikacyjnym :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-27 15:31
    No ładnie, nie toż, że Niebieska Linia nie działa tak jak potrzeba, to jeszcze maja zamiar likwidowac biura numerów! Oto cała nasza TPsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-28 19:33
    Czy operatorzy komórkowi, albo iini stacjonarni mają jakieś specjalne telefony do biura numerów? Czy może dzwoni się po prostu do BOK i można dowiedzieć się o numer abonenta? A propos zatrudnienia... Panowie - tak wszyscy narzekacie na drożyznę u polskich operatorów... A nie wiecie czasem czy to nie po części wina przeludnienia? Bo gdzie tylu pracowników obsługuje tak niewielu klientów? Tylko u nas... 100 ludzi - ile na tym zaoszczędzą? Załóżmy 3000 miesięczie brutto (z ubezpieczeniami) na głowę - a i tak pewnie o któryś tysiąc za mało :-) Myślę, że to nawet 5 tys. Ale załóżmy 3 - to daje 300 tysięcy miesięcznie, 3,6 mln rocznie (do tego premie, trzynastki itd. - a na pewno to więcej bo te 3 tys. to chyba minimum). Myślicie, że kto za to płaci?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-29 11:26
    Twoje wyliczenia ***Wlo osobiście pomniejszyłbym o 1000 PLN na głowę :). Natomiast co do zasadności wydatków na biuro numerów - weź pod uwagę to, że te środki to wydatki, które dcydują o jakości obsługi klienta, zatem efekty uzyskane trudno czasami "umiejscowić" wśród tych bardziej wymiernych efektów. Inni operatorzy - proszę bardzo - Dialog ma wydzieloną opcję w menu BOK i z tego co pamiętam, łącząc się z konsultantem, dowiesz się tylko o numerze. Plus, Era, Idea, wiadomo jak to jest rozwiązane.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: