Lokalne przez 1069 także w strefie 061

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 28

Plus GSM uruchomił w strefie poznańskiej (061) połączenia lokalne z telefonu stacjonarnego przez prefiks 1069. Minuta rozmowy kosztuje 10 groszy z VAT od godz. 18.00 i w weekendy oraz 15 gr z VAT od 8 do 18.00. Wcześniej usługa była dostępna w w Warszawie i Katowicach.

Opinie:

Opinie archiwalne (28):

Komentuj

Komentarze / 28

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-03-27 21:39
    oby więcej tych stref i szybciej
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-03-27 22:14
    Pewnie niedługo polecą i inne większe miasta.
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-27 22:17
    Jeśli się nie mylę to by korzystać z prefiksu 1069 trzeba ustanowić na numerze preselekcję (przynajmniej tak było w przypadku strefowych). A to jest możliwe na planie taryfowym co najmniej stadartowym. Jeśli gdzieś nie rozmijam się z prawdą to nie widzę najmniejszego sensu płacić 42,70 za możliwość tańszych połączeń w ramach prefiksu. Po wzięciu pod uwagę wspomnianego "haraczu" minuta na stacjonarny może być zupełnie nieatrakcyjna w porównaniu z ofertą przedpłaconą (i to bez żadnych zobowiązań).
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-03-27 22:27
    absolutnie zgadzam się z tymis:) - jest to podbne naciąganie klientów jak neostrada - kosztuje x, ale musisz mieć abonament za y. Ciekawe, dlaczego takie łączone sprzedaże toleruje UOKiK?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-27 23:23
    super, oby nastepne jak najszybciej chce wreszcie z lokalnych wywalic Tele2 u mnie, bo oplata 19gr za nawiazanie w przypadku naliczania 1/1 jest po prostu nie do przyjecia!
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-03-27 23:27
    Wszystko fajnie i piknie ale skąd do c'h'o'l'e'r'y wziąźć telefon stacjonarny? Co to w ogóle jest telefon stacjonary i do czego służy?
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-27 23:47
    rcicho*** telefon stacjonarny to takie cos co maja na stacji.... :D Wiec jesli zastanawiasz sie skad go wziazc to juz wiesz - musisz isc na stacje... Tylko dokladnie nie wiem czy kolejowa, benzynowa czy jeszcze jaks inna. A sluzy on do stania... na stacji ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-27 23:51
    A tak na powaznie to posiadanie telefonu stacjonarnego jesli ktos nie dzwoni bardzo duzo zaczyna byc coraz mniej oplacalne. Oczywiscie wszytko przez pusty abonament, ktory trzeba placic za posiadanie tego "luksusu".
    0
  • Users Avatars Mini
    dejmo pisze: 2006-03-28 00:38
    No dobrze , a co z reszta kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2006-03-28 01:10
    w pre padzie za 50 zł mam 3 godz i 20 minut na wszystkie tel stacjonarne w polsce i całą sieć np plus
    0
  • Users Avatars Mini
    jacenty pisze: 2006-03-28 01:43
    Tymis, nie musisz mieć ustawionej preselekcji. Wystarczy podpisana umowa i wybieranie 1069. Korzystam od samego początku z 1069 i do głowy by mi nie przyszło, by ustawiać preselekcję. Firmą, która "zmusza" przy podpisaniu umowy do preselekcji jest Tele2. Ale to obchdozi się w ten sposób, ze po podpisaniu umowy z Tele2 i ustawieniu preselekcji od razu ją zmieniasz na właściwego opa... a do tele2 wybierasz 1061.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-28 02:42
    tymis - nie trzeba preselekcji ustawiać, ręcznie też można "kręcić". Gdybanie co się bardziej opłaca faktycznie nie ma sensu jak ktoś nie ma stacjonarnego. Jeśli ktoś musi mieć, to dyskusja nie ma sensu uważam. A takich jest mnóstwo. bcs - ja nie dzwonię duż- za lokalne (ciągle przez 1033) jakieś 5-8 zł netto i pozostałe (międzystrefowe i czasem międzynarodowe) przez 1069 ok. 10-12 czasem 15 zł netto. Telefonu nie moge się pozbyć - po pierwsze neostrada, po drugie... bo nie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-28 02:49
    15/10 brutto płacą indywidualni, firmy mają wybór - 11 gr nett (13 brutto) przez całą dobę. A ponieważ firmy z regóły korzystają w szczycie, jest to jednak o 2 grosze brutto taniej ;-) Marek. - i co z tego? Ja i tak płacę taniej... Wszystko zależy czego kto potrzebuje co kto mieć musi i czego kto używa. jacenty - a ja włączyłem preselekcję bez przymusu i czekam aż w w mojej strefie wprowadzą lokalne. dejmo Zgłoś - reszta to... w Tele2 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-28 03:15
    Co do preselekcji nie byłem pewny, rzeczywiście macie racje. Natomiast pewny jestem, że nie można z tej usługi korzystać mając plan socjalny, reszta czyli moja opinia na ten temat się zgadza ;-) *wlo: mam pytanie z czystej ciekawości :-) Wspominałeś, że uzbierała Ci się "górka" pieniędzy na numerze i masz problem, żeby to "wygadać". Po co w takim razie korzystanie z jakiś prefiksów i wydawanie dodatkowych pieniędzy??? Oczywiście pieniądze są Twoje i wydajesz je jak chcesz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2006-03-28 10:32
    plus juz nie gsm..
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2006-03-28 12:53
    Odnośnie tele2, proszę sobie wyobrazić że już nie mam stacjonarki a ci z tele2 przysyłają mi faktury za okres w którym już nie mogłem dzwonić, bo niemiałem tel stacjonarnego, mało tego za rozmowy lokalne na które to nigdy nie wyrażałem zgody to jest dopiero firma ludzie co za kraj
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-28 13:26
    tymis - sprawa jest prosta. Kiedy weszły Max Profit! byłem pół roku po PWA i jedyne co mogłem to zmienić taryfę na niemniejszą niż miałem. A i to z bólami bo w umowie miałem wymienione na jakie mogę zmieniać - siłą rzeczy nie było w nich MP! a na dodatek miałem taryfę za 105 złotych a nie za 100 ;-) Udało się, ale biorąc pod uwagę korzyści jakie odniosłem z tej zmiany (ze 145 zł netto z taktowaniem i dodatkowym pakietem przeszedłem na taryfę za 100 zł a na dodatek zacząłem na siłę wręcz cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-28 13:29
    cd. korzystać do tego stopnia, że mam od tamtego czasu dwa razy więcej minut na billingu wydzwonione) nie byłem w stanie wykorzystaywać całego pakietu kwotowego! Do czasu kiedy mogłem obniżyć taryfę uzbierao się tego sporo - ok. 300 złotych w wówczas już (właśnie - to moje pieniądze!!) szkoda wyrzucać pieniędzy w błoto. Tak więc zostało. Ale zmieniam cały czas profil korzystania i jak na razie o jakieś 10-15 zł mi rośnie co miesiąc zapas tylko ;-) A wydawanie pieniędzy na prefiks czy na cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-28 13:32
    cd. stacjonarny w ogóle, to nie widzimi się czy brak szacunku dla pieniędzy a po prostu potrzeba. Mam w domu firemkę i numer stacjonarny, chociażby na potrzeby faksowania jest mi niezbędny. Gadanie, że e-mail, że skype to właśnie tylko gadanie. Faks jest na dzisiaj jak oceniam podstawowa metodą wymiany dokumentów. Kiedy proszę o wysłanie mailem, nie ma na to najmniejszej szansy w większości firm - nawet tych dużych zinformatyzowanych. Szczególnie dokumentów, które są wydrukowane cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-28 13:35
    cd. Nawet jeśli mają w postaci elektronicznej, nie przyślą pliku!! Nawet zabezpieczonego - takiego do wydrukowania tylko. Właśnie miałem telefon z ofertą telekomunikacyjną... Nawet nie znam nazwy operatora...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-28 13:40
    Tak więc, czy dodatkowych? Trudno ocenić. Fakt - za usługi płacę mniej niż połowę abonamentu. Ale siła wyższa, numer być musi. Dlaczego więc nie korzystać, jeśli już można? 16 groszy netto to mniej niż z komórki w sumie, 30 groszy do Niemiec to znacznie mniej ;-) Że drożej niż w Skype? I co z tego? Tutaj należy zastosować właśnie kryterium - co się bardziej opłaca... Jak wspomniałem miłemu panu z firmy, której nazwy nie znam i nawet nie zapamiętałem ile płacę, sam się zaśmiał i potwierdził, cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-28 13:41
    cd. że faktycznie nie ma sensu dalej kombinować bo po prostu szkoda czasu, energii i pieniędzy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-03-28 15:25
    *** wlo - masz racje a propos faksu. Niestety tylko z tego wzgledu posiadam 'firmowa' linie stacjonarna (de facto - w najtanszym planie Netia) - i jest to raczej 'usluga' do przyjmowania dokumentow od firm w ktorych informatyzacja jest nieco mniej rozwinieta (tak, sa firmy ktore nie maja dostepu do maila !), badz archiwizacja dokumentow ze wzgl. na ich objetosc prowadzona jest wylacznie w 'teczkach' Osobiscie dokumenty wysylam jako zeskanowane PDF via e-mail ... rzadko faksem, ze wzgl. na jakosc
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-03-28 15:28
    // cd. poza tym, latwosc dostepu do dokumentow PDF jest wieksza (mozna je wyslac / otrzymac nie bedac 'przy faksie'). Co do 'kombinowania' - aktualnie rozwazam zmiane operatora, wlasnie na Plus'a... uwzglednie w kalkulacjach takze usluge 1069, gdyz uruchomina zostala teraz takze w obszarze Poznania.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-03-28 15:32
    Cieszy mnie wzrost popularnosci SKYPE wsrod firm. Swego czasu byl bodajze w 'PROFIT' artykul na ten temat... wspomniano tak, taki ciekawy aspekt postrzegania firm - 'jesli uzywaja czegos darmowego to musza byc gorsze'... heh... Ciekawe ilu 'krezusow' woli 'placic' wiecej tylko po to by wlasnie byc inaczej postrzeganym... pomijam fakt, iz 'wydaje wlasne' pieniadze a nie pieniadze 'pracodawcy' :) ... moze stad wiekszy szacunek dla kazdej zlotowki?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-28 19:35
    promedia - skanowanie, konwertowanie do pdf-a... i jeszcze wysyłanie mailem... To kosmiczne technologie przecież ;-D A przecież nie prościej do faksu wsadzić dokument i nacisnąć guzik? Niestety, z tym jeszcze długo tak będzie. Chociaż w wielu firmach, właśnie w ten sposób odbywa się wymiana korespondencji coraz częściej - znaczy w kontaktach między firmami ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-03-29 01:59
    *** wlo - niekoniecznie... mam jeden z tanszych skanerow (Microtec: cena zakupu w polowie 2005r. to ok. 200 zl), do uzytku 'home & office'... jeden 'guziczek' i mam zeskanowany dokument juz w PDF zalaczony do nowej wiadomosci e-mail :) Co do faksu - irytujace jest, kiedy zachodzi potrzeba wyslania kilka razy tego samego 'papieru' do jednego odbiorcy, gdy np. pojawi sie jakis 'error' lub zwyczajnie 'nic nie widac' :( . Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    deromek pisze: 2006-03-29 16:34
    plus ostatnio nawala, złożyłem zlecenie na preselekcje 4 miesiące temu, a oni zgubili umowe i muszę pisać jeszcze raz. A poza tym w takim tempie to zajmie im jeszcze kilka lat objęcie całego kraju. Krzystam z usług plusa już dlugo , ale jestem coraz bardziej niezadowolony.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: