T-Mobile wprowadza Magenta Dom - jest telewizja, światłowód i mobilny no limit

Najważniejsze | Newsy | Promocje
Opinie: 0
T-Mobile wprowadza Magenta Dom - jest telewizja, światłowód i mobilny no limit

T-Mobile ma swoją pierwszą pełną ofertę konwergentną - Magenta Dom z nielimitowanym abonamentem komórkowym, internetem światłowodowym i telewizją.

W niemieckim T-Mobile jest dostępna podobna oferta – MagentaZuhause S, M, L i XL. Polski T-Mobile do tej pory wykorzystywał do sprzedaży usługi telewizyjnej markę MagentaRozrywka. Wraz z dekoderem AndroidTV 4K operator dosprzedawał klientom mobilnym i stacjonarnym pakiety Polsat Box Go (106 kanałów), Elevent Sports, TVN24 GO, Netflix i HBO Max. Teraz ma już swoją własną pełną ofertę telewizyjną wynegocjowaną przez 2 lata z nadawcami.

Oferta Magenta Dom będzie dostępna w sprzedaży stacjonarnej i zdalnej od 4 lipca 2022 r.

W ramach oferty abonamentowej w Magenta Dom użytkownik ma do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE oraz nieograniczony limitem danych do wykorzystania internet mobilny w smartfonie z prędkością do 30 Mb/s.

W skład abonamentu wchodzi także roczny bezpłatny dostęp do usługi Rozrywka bez Ograniczeń, dzięki której klient może korzystać każdego miesiąca z tej samej lub innej usługi dodanej np. LegimiTidal lub HBO Max.

Drugim elementem zestawu jest internet światłowodowy dla domu w prędkości do 300 Mb/s.

Trzecim – usługa telewizji ze 130 kanałami (w tym m.in. HBO, kanały z rodziny Disneya, Eleven Sports, czy TVN24) z pakietu L w promocyjnej ofercie na rok.

Do tego dochodzi dostęp do platformy Player na 12 miesięcy bez reklam w prezencie oraz router Wi-Fi.

Za Magenta Dom klienci zapłacą 95 zł miesięcznie. Po 12-miesięcznym okresie promocyjnym decydują, czy chcą zachować najwyższy pakiet 130 kanałów telewizyjnych, czy też postawić na mniejszy.

Do wyboru są trzy opcje – S z 60 kanałami (cena bez zmian), M z 110 kanałami w łącznej cenie 120 zł dla całej oferty oraz L za 145 zł miesięcznie.

W drugim roku w każdym miesiącu mogą modyfikować typ pakietu telewizyjnego w zależności od swoich potrzeb. I tak – w jednym miesiącu przykładowo zdecydować się na pakiet L, po miesiącu zaś – S, zachowując pozostałe, nielimitowane elementy oferty bez zmian. Decyzja należy do użytkowników. Modyfikacja pakietów będzie dostępna w aplikacji.

Na podobnych zasadach dostępny jest zestaw internetu światłowodowego do 300 Mb/s z telewizją (bez usługi mobilnej). Także w tym wypadku klienci mogą korzystać ze 130 kanałów w okresie promocyjnym, a całość kosztować ich będzie 70 zł.

Klienci T-Mobile, którzy mają już w sieci jeden numer, mogą ten sam pakiet dokupić z rabatem w wysokości 20 zł w ramach programu Korzyści dla Dom”. Po pół roku natomiast, w zależności od pakietu TV, który wybiorą, cena wyniesie 70 zł w wariancie S95 zł w opcji M lub 120 zł w przypadku oferty L. Klient z własnym abonamentem może również modyfikować co miesiąc pakiety telewizyjne.

Z ofertą telewizji za 1 zł użytkownik otrzymuje dekoder działający pod kontrolą systemu Android TV. Urządzenie pozwala na nagrywanie i przechowywanie do 100 godzin nagrań do 180 dni oraz daje dostęp do programów wyemitowanych 7 dni wstecz.

Przy wdrożeniu T-Mobile pomagał team Media Communication & Entertainment kancelarii Traple Konarski Podrecki & Partners. W ramach projektu kancelaria wspierała T-Mobile Polska w negocjacjach z nadawcami programów telewizyjnych i dostawcami platform streamingowych w celu pozyskania niezbędnych praw własności intelektualnej.

Ze strony kancelarii Traple Konarski Podrecki & Partners projektem kierował mec. Arkadiusz Baran, a w prace zaangażowani byli również mec. dr Piotr Wasilewski, mec. Małgorzata Soppa-Garstecka i mec. Bartłomiej Łącki.

Po stronie  T-Mobile Polska projekt wspierali: mec. Joanna Karolina Nawrot, mec. Jakub Solański, Anna Bieńkowska, Magdalena Moniewska, Marta Sokalska, Katarzyna Kubicz-Ziarek, Małgorzata Rogaczewska.

Kampanię nowej oferty przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: