Opłata licencyjna za markę Orange będzie wynosić 1,6% przychodów

Newsy
Opinie: 0
Opinia Rady Nadzorczej w sprawie nowej umowy dotyczącej używania marki Orange

Zarząd Orange Polska poinformował, że 20 października 2020 r. została pozytywnie zaakceptowana przez radę nadzorczą nowa umowa dotycząca używania marki Orange.

Umowa ma obowiązywać w latach 2021-2030.

Umowa została uzgodniona i będzie podpisana pomiędzy Orange Polska i Orange Brand Services Limited przed końcem bieżącego roku.

Obecnie obowiązująca umowa wygasa z końcem 2020 roku.

Opłata licencyjna będzie wynosić 1,6% przychodów ze sprzedaży towarów i usług sprzedawanych pod marką Orange poprzez kanały sprzedaży detalicznej Orange Polska, z wyjątkiem towarów i usług stacjonarnej telefonii głosowej, dla których opłata licencyjna wynosić będzie 0,8%, do momentu gdy udział przychodów z usług konwergentnych w całości skonsolidowanych przychodów Orange Polska przekroczy 21,8%.

Niezależnej oceny Umowy dokonała firma PwC, wydając opinię, że z finansowego punktu widzenia warunki Umowy są godziwe dla Orange Polska. .

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: