Marka Samsung warta coraz więcej

Newsy
Żródło: Samsung
Opinie: 14

Według tegorocznego raportu opracowanego przez Interbrand, a opublikowanego przez BusinessWeek, wartość marki Samsung uległa więcej niż podwojeniu w porównaniu do sytuacji sprzed trzech lat. W porównaniu z rokiem ubiegłym wzrost wartości wyniósł rekordowo 31%. Koreański producent przesunął się z 34 na 25 miejsce w rankingu marek działających na rynku globalnym. Wartość marki Samsung wzrosła z 8,31 do 10,85 mld USD w przeciągu jednego roku.

Pozycja Marka Wartość marki w mld dolarów 2003 Wartość marki w mld dolarów 2002 Zmiana procentowa
1 COCA-COLA 70.45 69.64 +1%
2 MICROSOFT 65.17 64.09 +2
3 IBM 51.77 51.19 +1
6 NOKIA 29.44 29.97 –2
25 SAMSUNG 10.85 8.31 +31
59 PHILIPS 4.46 4.56 –2
79 PANASONIC 3.26 3.14 +4
80 ERICSSON 3.15 3.59 –12
81 MOTOROLA 3.10 3.42 –9

Opinie:

Opinie archiwalne (14):

Komentuj

Komentarze / 14

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: