Max Profit! w Plusie na stałe

Newsy
Opinie: 149

Plus GSM wprowadził jako oficjalną ofertę dla klientów biznesowych dotychczasowe taryfy promocyjne Max Profit. Nowy plan taryfowy Max Profit! oferuje możliwość wyboru jednego z czterech pakietów kwotowych w wysokości: 30 zł, 50 zł, 100 zł i 200 zł. Koszt minuty połączenia w pakiecie "Max Profit 200" wynosi tylko 54 gr netto, natomiast cena SMS-a jedynie 20 gr.


Plan taryfowy Max Profit! (ceny netto)

 

Max Profit! 30 

Max Profit! 50 

Max Profit! 100 

Max Profit! 200

Pakiet kwotowy 

30 zł 

50 zł 

100 zł 

200 zł

Połączenia 

0,60 zł 

0,58 zł 

0,56 zł 

0,54 zł

SMS 

0,20 zł

W ramach nowej oferty Max Profit! oferowane są także tanie usługi dodatkowe. 
Usługa Strefa Tanich Połączeń została przygotowana z myślą o firmach, których pracownicy dużo czasu spędzają w miejscu pracy, oraz dla przedsiębiorców niekorzystających z linii stacjonarnych. Oferuje ona tanie połączenia z numerami sieci Plus GSM i sieci stacjonarnych z wybranego obszaru. 

Tanie połączenia z wybranego obszaru (ceny netto)

Korzystając z usługi można bez przekroczenia pakietu podstawowego zrealizować od 150 do 1000 minut połączeń. 

Minuta połączenia 

0,20 zł

Opłata miesięczna 

1,00 zł

Liczba minut w pakiecie 

150 

250 

500 

1000

Firmy, które często kontaktują się z konkretnymi kontrahentami i dostawcami, mogą teraz skorzystać z tanich połączeń z wybranymi numerami w ramach usługi Kontakt Plus. Klient ma do wyboru aż do 30 numerów sieci Plus GSM lub sieci stacjonarnych. Minuta połączenia wynosi tylko 10 gr. Opłata miesięczna za jeden numer wynosi 1 zł netto.


Kontakt Plus (ceny netto)

Korzystając z usługi można bez przekroczenia wartości podstawowej pakietu zrealizować od 300 do 2000 minut połączeń.

Minuta połączenia 

0,10 zł

Opłata miesięczna za 1 numer 

1,00 zł

Liczba minut w pakiecie 

300 

500 

1000 

2000

Dla firm, które często kontaktują się z różnymi numerami stacjonarnymi i w sieci Plus GSM, uruchomiono w ramach usługi Rozmawiaj Taniej tańsze połączenia wewnątrz sieci i do sieci Plus GSM. Zarówno opłata miesięczna, jak i aktywacja wynosi tylko 5 zł netto, natomiast za połączenie stacjonarne i z Plus GSM klient zapłaci tylko 25 gr netto.

Rozmawiaj taniej (ceny netto)

Korzystając z usługi można bez przekroczenia wartości podstawowej pakietu zrealizować od 120 do 800 minut.

Minuta połączenia 

0,25 zł

Opłata miesięczna 

5,00 zł

Liczba minut w pakiecie 

120 

200 

400 

800

W System Plus firmy mogą skorzystać z tanich połączeń między pracownikami firmy. Minuta rozmowy wynosi od 0,10 do 0,20 zł. Istnieje możliwość komunikacji nie tylko z numerami komórkowymi, ale również z telefonami stacjonarnymi z usługą Prefiks 1069.


System Plus (ceny netto)

Korzystając z oferty można bez przekroczenia pakietu zrealizować od 150 do 2000 minut połączeń.

Minuta połączenia na telefony komórkowe 

0,20 zł 

0,10 zł

Minuta połączenia z Prefiks 1069 

0,20 zł

Opłata miesięczna 

10,00 zł

Liczba minut w pakiecie 

150 

250 

500 

2000

W ramach Max Profit ! Plus GSM oferuje również nowe atrakcyjne taryfy i pakiety GPRS.
Taryfy dedykowane są użytkownikom, którzy chcą mobilnie łączyć się z Internetem. Dodatkowa karta SIM z taryfą Max Profit! GPRS zapewnia wygodę i atrakcyjne ceny przedsiębiorcom, którzy często korzystają z przenośnego komputera oraz potrzebują dostępu do Internetu z każdego miejsca.


Taryfy i pakiety GPRS (ceny netto)

Taryfy

Taryfa 

MaxProfit! GPRS 50 

MaxProfit! GPRS150 

MaxProfit! GPRS 500 

MaxProfit! GPRS 1000 

MaxProfit! GPRS 2000

Opłata miesięczna 

25 zł 

49 zł 

99 zł 

149 zł 

200 zł

MB wliczone 

50 

150 

500 

1000 

2000

10 KB (po przekroczeniu pakietu) 

0,01 zł 

0,01 zł 

0,01 zł 

0,01 zł 

0,01 zł

Pakiety

 

Na SIM 

Na SIM 

Na SIM 

Na SIM / Na konto 

Na SIM / Na konto

Cena 

25 zł 

49 zł 

99 zł 

149 zł 

199 zł

Pakiet 

50 

150 

500 

1000 

2000

Plus GSM jako jedyny operator telefonii komórkowej na polskim rynku oferuje możliwość wykonywania tańszych połączeń z telefonu stacjonarnego, realizowanych za pomocą prefiksu 1069. Oferta obejmuje tanie połączenia międzymiastowe, międzynarodowe i do wszystkich sieci komórkowych. Jeden wspólny rachunek za komórkę w sieci Plus GSM i Prefiks 1069, brak opłat minimalnych, jednosekundowe naliczanie od pierwszej sekundy, płaska stawka, rachunek szczegółowy bez opłat, informacja o bieżącym użyciu w usłudze to główne korzyści nowej oferty Prefiks 1069.

Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe) 

cena netto 

cena brutto (z VAT)

Międzystrefowe 

0,18 zł 

0,22 zł

Komórkowe (do polskich sieci komórkowych) 

0,79 zł 

0,96 zł

Międzynarodowe Strefa 1(Europa, Australia i inne)

  na numery stacjonarne 

0,50 zł 

0,61 zł

na numery komórkowe 

1,00 zł 

1,22 zł

Międzynarodowe Strefa 2 (USA, Kanada) 

0,50 zł 

0,61 zł

Międzynarodowe Strefa 3 

6,25 zł 

7,63 zł

Prefiks 1069 umożliwia również tańsze połączenia w ramach firmy (usługa System Plus). Za połączenie międzystrefowe opłata może wynosić tylko 16 gr netto, a do polskich sieci komórkowych 75 gr netto.

W ofercie dostępna jest również usługa System Plus - czyli tańsze połączenia z innymi numerami stacjonarnymi w firmie lub komórkowymi telefonami pracowniczymi.

Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe) 

cena netto 

cena brutto (z VAT)

Międzystrefowe 

0,16 zł 

0,22 zł

Komórkowe (do polskich sieci komórkowych) 

0,75 zł 

0,92 zł

Opłata miesięczna za każdy numer włączony do Systemu Plus 

1,00 zł 

1,22 zł

Opinie:

Opinie archiwalne (149):

Komentuj

Komentarze / 149

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    denon2000 pisze: 2005-02-02 14:23
    Ładnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2005-02-02 14:26
    Czy to jest ta oferta co mowiono od paru dni ??? A czy w SIMPLUS cos sie zmini ???? Narobili zamieszania a terez co ???????
    0
  • Users Avatars Mini
    gonzo pisze: 2005-02-02 14:28
    zdecydowanie najbardziej kożystna oferta na rynku. Pozwoli mi w mojej firmie na redukcje kosztów za telefony komórkowe o około 50%. 10 punktów daje........yyy,,z tym ze mam nadzieje ze bedzie mozliwa migracja obecnych abonentów
    0
  • Users Avatars Mini
    plusowiec pisze: 2005-02-02 14:28
    no, no ładnie
    0
  • Users Avatars Mini
    bupalus pisze: 2005-02-02 14:29
    chyba najlepiej dla biznesu
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-02 14:33
    No i olali indywidualnych. Czy coś jeszcze ma być?
    0
  • Users Avatars Mini
    aog pisze: 2005-02-02 14:34
    wow coo too:?
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2005-02-02 14:35
    od kiedy ??????????????? za ile ,i DLACZEGO TAK DROGO !!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    denon2000 pisze: 2005-02-02 14:36
    migracja będzie możliwa, tylko nie wiadomo jak z tymi co mają ograniczenia w promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2005-02-02 14:37
    rzadko kiedy jakas oferta otrzymuje na golu 10 p-tow . Cos w tym jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    :-) pisze: 2005-02-02 14:38
    ja taką chce !!!!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2005-02-02 14:40
    Mam rozumiec, ze ceny sluchawek zostaja na dotychczasowym poziomie?
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-02-02 14:40
    ***denon: wiadomo, zgodnie z zapisami regulaminu promocji jaka jest objety numer
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2005-02-02 14:41
    za ile przejście na nowe taryfy !!!!!????????????? od kiedy ???????????? ERA dla firm jest do D.... ,niebede brzydko pisał.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-02 14:43
    Oferta bardzo dobra!!! Teraz skoro sa pakiety gprs to rozumiem ze sa rozliczane od poczatku a nie na koncu dopiero po wyczerpaniu pakietu kwotowego ??? Jesli tak nie jest to by znaczylo ze ktos w Plusie ma siano w golowie i brak rozumu !!! Mi Plus w reklamacji odpowiedzial ze w taryfach Max Profit pakiet kwotowy jest nadrzedny i tyle jak mi nie pasuje to moge do sadu isc !!! Ciekawe czy w koncu to kuriozum w koncu poprawia ???
    0
  • Users Avatars Mini
    ! pisze: 2005-02-02 14:44
    wlasnie ze tanio
    0
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2005-02-02 14:45
    suuuper! nareszcie sie doczekalem!!! HUUURA
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-02-02 14:46
    ***wema1: Jak jestes takim debilem i twoj poziom intelektunie pozwala ci na bardziej przemyslana hasla, od tych powyzej to spadaj stad i nie zawracaj gitray ludziom, ktorzy maja cos madrego do powiedzenia. Taryfy MaxProfit to najbardziej oplacalne stawki jakie plus mogl zaoferowac! 10 pkt bez gadania
    0
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2005-02-02 14:46
    Taryfy są dostępne od 3.02.2005 przejscie kosztuje na wyzsza 25 na nizsza 50 :))) Ale mimo wszystko sie opłaca!
    0
  • Users Avatars Mini
    Chalski pisze: 2005-02-02 14:48
    No to się doczekaliśmy. Ponoć dla indywidualnych mają być przedstawione teryfy w połowie lutego. Ja tam się nie obrażę, jak nowe taryfy indywidualne będą takie, jak w promocji "Zimowy Plus". Jeśli tak się stanie, to nie powiem, Plus postarał się na 5 z + Żeby tylko migracja dla dotychczasowych abonentów nie kosztowała 60 zł. :-|
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2005-02-02 14:53
    tkubon TY PROSTY JESTEŚ jak TP S.A. !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2005-02-02 14:55
    przejscie na 30 kosztuje 50PLN a na kazda wyzsza 25PLN (ceny nettO) juz dzwonilem. od jutra mozna przechodzic i nie ma sprawy!!oczywiscie jesli ma sie abo w taryfie biznesowej!!super
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-02-02 14:55
    szkoda, ze nie mam firmy... :((
    0
  • Users Avatars Mini
    Ziomek pisze: 2005-02-02 14:56
    Eeee, a takie zapowiedzi huczne byly :-( Któryś już raz z rzędu widać, że Plus lubi robić wokół siebie dużo szumu nawet jak nie ma wiele do zaoferowania. Zrobili zamieszanie, jak to będą walczyć z Erą i Ideą i nawet padały hasła: "kontroferta" a tu co? Niewiele...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-02 14:57
    Jestem po rozmowie z konsulem. Zmiany na MaxProfit są możliwe od jutra. Zmiana taryfy tak jak pisał ***toitq 25/50 zl. Obowiązują ograniczenia z np. PWA , czyli jeśli ktoś ma , że przez 12 miesięcy nie może zminić na niższą taryfę , to może zminić na MaxProfit! oczywiście , ale tylko na wyższą. WITAJCIE W MAXPROFIT! JEST GENIALNIE :-)) Ps. A na początku źle przeczytałem i lekko się przestraszyłem , że wcześniej dla siebie nie wziąłem aktywacji na 2 lata. 10 PUNKTÓW :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-02-02 14:59
    Oj to Plus tak po półśrodkach poleciał. Tak jak zresztą żeśmy się spodziewali.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-02 15:00
    Nie rozumiem tych "limitów" w usługach dodatkowych - ale to później... Chyba, że ktoś wie o co chodzi z tym nieprzekraczaniem pakietu podstawowego? Cieszy mnie informacja o 1069 - czyżbym jeszcze taniej miał dzwonić???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-02 15:03
    issa - to wiesz co to oznacza już? Ja nie rozumiem... A nie mam możliwości kontaktu z "moim" konsultantem teraz - jest niedostępny ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-02-02 15:04
    Oczywiście ta oferta jest dobra, ale tylko dla biznesu, ciekawy jestem kiedy Plus swoje dla indywidualnych zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-02 15:06
    ***locco - gdzie widzisz jakieś półśrodki? ***ziomek - przemawia przez Ciebie źle skrywana frustracja , że nie masz takich taryf innego logicznego wytłumaczenia nie widzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2005-02-02 15:06
    ziomek:: nie odzywaj sie bo zapewne masz tela na karte i 50 starcza na 3miechy skoro tak gadasz albo nie masz zielonego pojecia o rynku telekomunikacyjnym!! do dzis w abo za 54,90 placilem 1,61/minute a teraz za abo 61pln ma minutke w cenie 0,71!! (z naliczaniem sekundowym) i czy to nie rewolucja? ceny spadly o ponad polowe!!czlowieku umyj sie i nie pisz glupot
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-02-02 15:07
    oferta niezła, i chyba najlepsza jesli chodzi o biznes.A co z indywidualnymi??
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-02-02 15:08
    No i dotrzymali slowa...teraz czekamy na rychle wprowadzenie nowych taryf dla indywidualnych
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-02 15:08
    ***Issa - jak możesz to dowiedz się jak jest z tymi pakietami czy nadal zjadają złotówki z abonamentu ? To jest bardzo ważne bo wygląda na to że promocja generacja internet firma się skończy a tu jednak jest trochę drożej !!! Daje ofercie 10 punktów . Era biznes się chowa ale jeśli nadal to kuriozum z tymi pakietami gprs zostawili to daje max 6 punktów !!! Pozdrawiam golowiczów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-02-02 15:09
    Moze wiecie cos na temat cen sluchawek w tym nowym max profit ?? Oby nie bylo tak ze skoro nie ma max 15 to ceny jade o jeden poziom do gory, Skoro jest napisane "wprowadzil" to mam rozumiec ze juz od jutra bedzie dostepny w salonach ? Super oferta 10 pkt
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-02-02 15:13
    *wlo wszystko jest w porzadku, nie ma zadnych limitow, to tylko jest tak dziwnie napisane. np ze jak masz taryfe za 100 zlotych i minute po 10 groszy, to logiczne ze w ramach pakietu mozesz wygadac 1000 minut - i te tabelki wlasnie przedstawiaja te odkrywcze wyliczenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ziomek pisze: 2005-02-02 15:15
    Co sie tak podniecacie? To oferta dla firm, a klientów indywidualnych to Plus na razie zastrasza i nie widac jakos, zeby ich szanowal. Cala zabawa skonczy sie tak, ze w Plusie zostana tylko firmy, ktore roznymi dorgami podpisaly z nim umowy (ostatnio byl w Wyborczej artykul, jak Plus sponsorowal naczelnikowi policji wyjazdy zagraniczne w zamian za podpisanie umowy dla wszystkich pracownikow). Tak wlasnie dziala Plusik, dotrzec do "szychy" w firmie, podpisac umowe, a ty zwykly czlowieku spadaj i ciesz sie z tego co masz...
    0
  • Users Avatars Mini
    BAQ pisze: 2005-02-02 15:15
    podoba mi się ta oferta. szkoda, że nie jest dostępna dla klientów prywatnych
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-02-02 15:15
    ***issa: bo ja myślałem, że Plus dziś całą nową ofertę zaprezentuje dla abonentów indywidualnych i biznesowych a tylko MaxProfita przeroobili na stałą ofertę... a MaxProficie przecie złego słowa nie mówię ;) Tylko jak Plus chce na wojnę ruszać z jedną ofertą ?? :))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-02 15:15
    ***wlo - nie ma tu żadnych limitów , to zwykła tabela porównawcza.:-)) Mi na początku też się wydawało , że są. Muszę uciekać , **szalony - dowiem się , ale napisze wieczorem :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    jasiek pisze: 2005-02-02 15:15
    wlasnie, o co chodzi z tym nieprzekraczaniem pakietu? kiedy dziala cena pakietu np "kontakt plus"? jest w ramach pakietu kwotowego i po jego wyczerpaniu przestaje dzialac? czy tez nie wchodzi w pakiet podstawowy? sprawdzil ktos? pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2005-02-02 15:17
    A czy w SIMPLUS będą pakiety kwotowe lub np. super tanie polaczenie do 1 numeru ze swojakow np. za 0,10 gr za minute . Podsyłam myśl technikom z POLKOMTELA to by byla rewolucja i napewno miły akcent dla pre-paidowców gdzie by były wymierne korzuści DLA KLIENTA I POLKOMTELA . Np. Ja już bym nie dzwonił do mojej ukochanej z tel. stacjonarnego. Myślę , że dużo moich kumpli przeszło by do mojej sieci !!!!!! Pozdrowienia dla POLKOMTELA
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-02-02 15:18
    ***wlo: chodzi o to, ze w konkurencji ulgi zaczynaja sie po wykorzystaniu minut z miesiecznej platnosci, a tutaj jest inaczej z ulg korzysta sie od 1zlotowki ze tak powiem
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-02-02 15:18
    wlo to nieprzekraczanie limitow nie ma do rzeczy. mowi to tylko o tym ze mozesz sie zmiescic w podstawowym abonamencie i miec az 100 min (czy 200 czy cos podobnego w zaleznosci od taryfy itd) jesli wyjdziesz poza limit to oczywiscie ceny nadal takie same.
    0
  • Users Avatars Mini
    noname88 pisze: 2005-02-02 15:18
    wlo: "limit" określa np. liczbę minut którą możesz wygadać przy korzystaniu z danej usługi, która nie spowoduje wzrostu abonamentu (wzrostu kwoty podstawowej) np. mając uruchomiona usługe "Kontakt Plus" i taryfę Max 30 możesz wykonać (nie przekraczjąc kwoty podstawowej) 300 minut połączeń. Nie wiem czy jasno to wyjasniłem, ale tak to wygląda...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-02 15:23
    Szalony - tu nie ma pakietów!! Widać nie masz pojęcia o taryfacvh Plusa... Nie przenoś swojej wiedzy o pakietach z Ery czy Idei do Plusa ;-) pinkbird - mam taką nadzieję ;-) Tak samo odkrywcze jak tzw. pakiety minut abonamentowych w Nowych Plusach... A rozliczanie idzie normalnie z pakietu kwotowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-02-02 15:23
    hehehe, no to wlo jest teraz poinformowany na maksa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-02-02 15:24
    Jak ja zazdroszcze REGONowcow... A ja poczekam sobie do polowy lutego...
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-02 15:24
    Mi się podoba, na to czekałem. Szkoda tylko że wyrzucili MaxProfit! 15. ***wlo - czy wiesz juz jak to jest z łączeniem SP, RT i KP?
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2005-02-02 15:26
    Nie ma sie co oszukiwac. Oferta jest bardzo dobra. Napewno lepsza niz w Idei, choc i tam sie sa zle. Ci ktorym nie zalezy na nr zapewne przeniosa sie do Max Profi! Ale moj kuzyn ma w IDF 6 aktywacji, z GPRS-u i tym podobnych wynalzkow nie korzysta a na numerach bardzo mu zalezy wiec nie przejdzie. A teraz konczy mu sie umowa wiec zobaczymy co wywalczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2005-02-02 15:30
    To już nie to co w promocjach MaxProfit! Ciekawe jak jest rozliczany GPRS bez pakietów, czyli normalnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-02-02 15:31
    pakeity wliczone są w abo tak samo kontakt plus. abo to jest pakiet kwotowy na rozmowy smsy pakeity(za wyjatkiem MMSow, medzynarodowych i jeszcze tam czegos ale nie pamioetam;))
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-02-02 15:32
    a ja mam takie pytanie - mam efekt+100 za 100 netto i czy moge przejsc na maxprofita!100 tez za 100 zl netto?? W umowie mam oczywiscie ze przez 12 miesiecy nie moge zmieniac na nizsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-02 15:33
    titq - Ty też potwierdzasz że człowiek który rto redagował miał dokładnie na myśli to o czym mówimy?
    0
  • Users Avatars Mini
    The Man pisze: 2005-02-02 15:35
    Mppt: nie podniecaj się tak, bo się posikasz. Ja mam taniej w konkurencyjnej sieci i to nie od dzisiaj, a jestem osobą fizyczną.
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-02 15:37
    ***Kozo - też tego jestem ciekaw, jak traktuja taryfy o tej samej wartości pakietu. Ale cos mi swita że możesz przejść ale za opłata 50 zeta a nie 25
    0
  • Users Avatars Mini
    zago pisze: 2005-02-02 15:39
    ***Szalony: z generacja Masz chyba racje :-((((((( jeden z punktow: W przypadku zmiany taryfy niewykorzystana część Pakietu Specjalnego "Internet Biznes" przepada. czarny scenariusz - o 24 znika generacja zmieniasz na maxprofita i u nas tez znika generacja ,nie zmieniasz mamy dalej i generacje i stare plany mam nadzieje ze sie myle, bo to przeciez nie ERA
    0
  • Users Avatars Mini
    plum pisze: 2005-02-02 15:40
    Jak sie przechodzi z efekt na maxprofita to tylko oplate sie ponosi 25 lub 50 zl czy tez moze przedluzaja jakos umowe termionowa jesli sie ja ma?
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-02-02 15:40
    nowa idea dla firm jest bardziej oplacalna
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2005-02-02 15:42
    *** The Man, a w jakiej to sieci od dawna masz taniej?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-02 15:44
    gregmar - nic nie wiem... może jutro będę starał się szczegółów dowiadywać... Nie mam czasu jak na złość. Tym bardziej, że do 8 mam okres rozliczeniowy i szkoda byłoby nie skorzystać z możliwości zmiany już teraz. Kozo - mam podobną sytuację, a nawet gorszą - o 5 zł mniej będzie... Mam nadzieję, że bez problemu przeniosą... Ja jestenm w stanie 2x50 zapłacić ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Doctore pisze: 2005-02-02 15:47
    Witam wszystkich uzytkownikow, Czy moge zrobic cesje numeru (non stop 40 ) na wlasna dzialalnosc gospodarcza i przeniesc sie na np maxprofit 30 ? pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Chalski pisze: 2005-02-02 15:47
    Też jestem bardzo ciekaw w jakiej sieci The Man ma taniej i przy jakim abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-02-02 15:47
    *gregmar* wlasnie rozmawialem z bokiem i moge tak przejsc:))))))) o oplacie zapomnialem sie spytac, ale to dla mnie mniej istotna sprawa. Po 12 miesiacach od podpisania umowy czyli w moim przypadku od sierpnia moge zmienic na mniejsza - zmiana na nowe taryfy nic tu nie zmienia :)))))) Moj okres rozliczeniowy jest do 4 i konsultant zapewnil mnie ze od 5 bede juz mial nowa taryfe - i gdzie tu era ze swoimi 8 tygodniami :)))) ale jestem happy ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-02 15:47
    ** PingNoMore - to poprostu zazdrość o takie taryfki. A co to dopiero będzie jak w połowie lutego bedzie rewelka dla indywidualnych...
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2005-02-02 15:54
    REWELACJA! Po tej żenującej ofercie Ery, w której bardziej faworyzuje się nowych abonentów zabieram się z 2 numerami do Max Profita od zblazowanej zdziERY; może jeszcze namówię rodzinkę, chociaż ich przywiązanie do numeru jest dla mnie niezrozumiałe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-02 15:56
    ***Doctore - możesz spokojnie, a nawet powiem więcej. To nie będzie cesja i nic nie zapłacisz, bedzie to zmiana konta na firmowe.. jakoś się to tak fachowo nazywało.. O.. konsolidacja (chyba) :) ***Kozo - no widzisz, jest OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-02 15:56
    The Man - subiektywne podejście - taniej ode mnie nigdzie bym nie miał - za nieco ponad 100 zł netto liczę na ok. 8 godzin ;-)) Zależy jak się dzwoni :-) Kto wie niech mówi - czy cennik 1069 też jednocześnie będzie zmieoniony w części dla firm?
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2005-02-02 15:56
    *** gregmar mozeliwe, ale moze byc tak ze The Man ma przedluzona umowe w Idei i powiedzmy ze za 136 zl ma 250 albo 300 min? niczego nie nmozna wykluczyc
    0
  • Users Avatars Mini
    Chalski pisze: 2005-02-02 15:57
    gregmar: no miejmy nadzieję, że to rzeczywiście będzie rewelka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-02 15:59
    Panowie ja już zgłupiałem odnośnie tych taryf i pakietów gprs ! Czy nadal tu obowiązuje zasada że pakiet kwotowy ma nadrzędny priorytet ? A pakiety są wykorzystywane na końcu ? A te taryfy to co mogę dokupić kartę z taryfa gprs ? Powtórzę to głośno jeśli nadal plus upiera się że pakiet kwotowy zawsze bezwzględnie jest pierwszy a pakiet gprs jest liczony po wykorzystaniu pakietu kwotowego to plus jest za przeproszeniem świnią do potęgi i ta oferta wtedy traci swój urok !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-02-02 16:09
    nie zauwazylem w tym cenniku, ale MMSy beda po 33gr gdyby kogos interesowalo
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-02-02 16:10
    Szalony** pamietam jak kiedys pisales o swojej reklamacji, jeszcze chyba nie wiadomo jak to bedzie rozliczane, calkiem mozliwe ze nic nie zmienia, ale nie uwazam ze max profit straci swoj urok, zobacz co oferuje era, wszystkie uslugi dodane dopiero po wykozystaniu minut z abonamentu, No jasne ze lepiej by bylo jak by byl rozliczany odrazu ale i tak oferta jest bardzo oplacalna
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzejj9 pisze: 2005-02-02 16:13
    A są jakieś cenniki telefonów do tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    zieff pisze: 2005-02-02 16:13
    Stawka za minutę połączenia (naliczanie jednosekundowe): Międzystrefowe; cena netto 0,16 zł; cena brutto (z VAT) 0,22 zł. To chyba jakaś wyższa matematyka. Albo po prostu "ctrl+c, ctrl+v, nowy niusik będę miał".
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-02-02 16:15
    LUDZIE NIE PŁAĆCIE ZA ZMIANE !!! NAPISZCIE PISMO DO BOKU ZE CHCECIE ZA DARMO ZMIENIĆ TARYFE!! JAK BYŁY EFEKTY TO TEORETYCZNIE PŁACIŁO SIĘ 50ZŁ A JA NAPISAŁEM PISMO I NIC NIE ZAPŁACIŁEM ZA ZMIANE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    A. pisze: 2005-02-02 16:39
    Szalony: ja tez złożyłem reklamację na sposób rozliczania MaxProfit i pakietów GPRS. Czekam na odzew. Tyle tylko, że wcześniej dostałem z BOKu maila, że NAJPIERW rozliczają pakiet GPRS, a potem kwotę z MaxProfit (i w mailu jest napisane, że ta informacja została uzyskana od... specjalisty). Treść ICH odpowiedzi wkleiłem do reklamacji. Ciekawe co z tego wyjdzie - mają jeszcze tydzień na wybrnięcie z sytuacji. Jeśli reklamacja nie będzie uznana, to sprawa kwalifikuje się do UOKiK - brak precyzyjnych zapisów w regulaminie, dezinformacja klientów przez BOK itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-02 16:39
    ***Skiz - nie może tak być że pakiet jest na końcu liczony w ten sposób dochodzi do paradoksów typu że płacisz za usługę a możesz z niej nie skorzystać lub w pakiecie kwotowym płacisz za nią kilkakrotnie więcej niż w pakiecie itp !!! Kurka ja na miesiąc wykorzystuje max 400mb i mi od razu pakiet kwotowy zjada a jak chce dzwonić to płace już nadwyżkę ponad abonament !!! Czekam co *** Issa na ten drażliwy temat odpowie !!! Mogli trochę te pakiety i taryfy gprs obniżyć cenowo ale na tle ery to extra wygląda a idea dla firm też jest ok ale z względu na strefę i kontakt plus u mnie plus prowadzi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-02-02 16:45
    ludzie czytajcie ...to nie promocja tylko taryfy!!! nie ma telefonow do tego:) u polakow to wielki problem.. nie rozumiemy tego co czytamy:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-02 16:50
    A & ja tak samo jak ty dostałem mail od boku i też mi odpowiedzieli że pakiet gprs ma priorytet i też do reklamacji go dołączyłem a te barany mi odpisały jak maszyna że w max profit pakiet kwotowy jest nadrzędny ale mnie to zdenerwowało bo czytałem dokładnie regulamin taryf max i po prostu plus sam sobie to tak interpretuje gdyż nigdzie nie pisze że pakiet kwotowy jest bezwzględnie priorytetowy !!! Zastanawiam się czy się nie odwołać bo to jest kretynizm zwykły i łganie w żywe oczy z strony plusa !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-02 17:18
    mimo wszystko naliczanie rozsadne, a jak rozliczaja (przed po) to juz nie moj problem
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-02 17:39
    Doctore - tak, możesz... Szalony - pakiet kwotowy to pakiet kwotowy - wszystko jest z niego rozliczane... Albo więc Wam się podobają pakiety kwotowe, albo nie - zdecydujcie się.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-02-02 17:58
    Taryfy Efekt nie mają teraz razcji bytu. MaxProfit! to super propozycja :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-02-02 18:00
    oferta b.dobra.....pomarzyc ze moglaby byc dla indywidualnych.-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sokool pisze: 2005-02-02 18:19
    Z tego co widzę, to od wakacji prawdopodobnie zawita u mnie biznesowy plus. Oferta bardzo dobra, jedynie trochę niezbyt rozumiem co z tymi usługami dodatkowymi jak np. rozmawiaj taniej czy kontakt plus. Czyli np. w max profit! 50 w kontakt plus za zlotowke mam z wybranym numerem rozmowy za 10 gorszy przez pierwsze 500 minut czy bez ograniczen? A w sumie to nawet jakbym co 500 minut placic za to zlotowke abo to i tak jest to bardzo dobra oferta. Ostatnio plus rośnie w moich oczach, w przeciewieństwie do ery w której obecnie jestem...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-02-02 18:30
    sokool jezeli zaplacisz masz numer w kontakt plus to placisz caly czas 0.10 zl za polaczenie. takze po przekroczeniu pakietu kwotowego! to u gory niefortunne przedstawienie tej oferty jest mylace:)chodzi w w tym o to ze mieszczac sie w kwocie abo masz 500 min (dla max50 i dzownisz tylko do kontakt plus)
    0
  • Users Avatars Mini
    sokool pisze: 2005-02-02 18:36
    aha dzięki za odpowiedź. Tak jak już napisałem oferta jest bardzo dobra (oczywiście nie oznacza to że nie mogłaby być lepsza). Jeszcze może jakieś kosmetyczne zmiany w simsplusie i większze zmiany w ofertach indywidualnych i coś mi się zdaje, że przejdę do plusa. Ale jeszcze mam na to czas, póki mi się cyro w erze nie skończy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-02-02 18:42
    Kurde oferta niezła. Czy szara strefa może sie też na to załapać?
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-02 18:48
    *** Wlo - czy ty nie widzisz lub nie chcesz widzieć tego że Plus mimo że te taryfy są ok nadużywa interpretacji pakietu kwotowego ? Otóż nie jest on w całości do wykorzystania na usług np sms premium , numery specjalne , itp itd i kupując pakiet np 500mb za 99zł cena 1mb wynosi okolo 20gr to jakim prawem płace na początku za 1mb 1zł skoro wykupiłem pakiet ? Wlo bez urazu ale nie masz racji stojac po stronie Plusa a sugerujac mi ze sie nie znam na pakietach itp
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-02-02 18:50
    wlo: To nie są limity w usługach dodatkowych. To jest tak informacyjnie napisane, że z pakietu podstawowego (czyli miesięcznego pakietu jaki wybierasz) możesz zrealizować określoną ilość połączeń. Czyli innymi słowy, maxprofit 30 wystarczy ci na 30zł / 0,20zł = 150 minut w strefie. Ale oczywiscie możesz dzwonić więcej to jest tylko uzmysłowienie na ile wystarczy taki pakiet. Chyba dość jasno to tłumaczę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-02-02 18:51
    bardzo fajne warunki przejscia dotychczasowych abonentow , mam nadzieje ze przy zmianie oferty dla indywidualnych bedzie podobnie
    0
  • Users Avatars Mini
    zx1 pisze: 2005-02-02 19:01
    No to nareszcie bedę mógł przejść z Plus 20 na max Profit. Chciałbym tylko, żeby pakiety 90MB "jakimś cudem" zostały:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafau pisze: 2005-02-02 19:11
    witam, podpisujac umowe na maxprofit z telefonem, wiec korzystam z promo maxProfitIV, ktory mowi ze po okresie promocyjnym przechodze na taryfe PlusMAx - pytanie: czy plusmax przestaje obowiazywac (nieaktualny) i jest zamieniony na maxprofit? - (bo ceny telefonow to chyba trzeba wziąźc z obecnej promocji).
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-02-02 19:21
    Oferta super.
    0
  • Users Avatars Mini
    mega pisze: 2005-02-02 19:22
    witam, troszke mnie irytuje ten zachwyt plusem a wcześniej produktem ery. czy słyszeliście o taryfach idei Taryfa Malejąca oraz stara sprzed ok 1 roku Mega którą era wprowadziła jako nowość. policzcie wszystkie dodatkowe opłaty orz czas połączeń jaki należy wykonać a zobaczycie co się opłaca. Najważniejszym elementem uczciwej oferty jest jej przejrzystość, a tego nie znajdziemy w sieciach ERA i PLUS. i więcej tabelek tym drożej to wszystko wychodzi tak było i będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-02-02 19:26
    mega: A można jeszcze jaśniej? Przecież stoi wyraźnie ile kosztuje miesięczny pakiet, ile rozmowa i sms. Ile kosztują wybrane usługi itp. Co ty byś chciał?
    0
  • Users Avatars Mini
    mega pisze: 2005-02-02 19:26
    i jeszcze jedno po co komu pakiety MB skoro IDEA umożliwia nie limitowany dostęp do www za kwote ok. 60 zł?????!!!!!! może jestem troszke stronniczy ale chyba mało tu użytkowników IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-02 19:28
    do mnie dzis przyszedl 1szy rachunekz rozliczonymi minutkami w maxprofit!15 owszem - do innych sieci dzwonilem ze starego nr z pakietem10 na cywila, wiec mp! byl prawie tylko do 2 wybranych nr. caly rach. to 35zl z groszami ale w tym sa aktywacje uslug i oplaty za 1,5mies. za te uslugi, no i za smsy. po odliczeniu wszytskiego co niestandardowe wychodzi ca. 24zl brutto za 142minuty ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arkadiusz_ar pisze: 2005-02-02 19:29
    Dla mnie bomba.Era będzie musiała nieźle się postarać, aby mnie przy sobie zatrzymac. I czas odszukać zakurzony regon. 10 punktów. S U P E R .
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-02 19:30
    CZEKAM NA KOMENTARZ GRZEGORZ_Z.... No i jak tam wypada porównanie Plusa i Ery (oferty biznesowe)??? :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-02 19:30
    zaraz policze ile by wyzlo jakbym wszytsko wydzwonil z mp!15
    0
  • Users Avatars Mini
    mega pisze: 2005-02-02 19:31
    RAFALS: podlicz to wszystko z czego chciałbyś korzystać. Ja dzwonię dużo i nie zastanawiam się czy przekroczyłem jakieś pakiety bo nie muszę. wydzwaniam ponad 1000 min a rachunki nie przekraczają 200,00 brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-02-02 19:37
    mega: Dodaj jeszcze że do tego nielimitowanego dostępu do internetu w Idei trzeba zakupić odpowiedni sprzęt w tej promocji. To nie tak że przychodzę ze swoim kompem i kupuję kartę...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-02 19:39
    razem powinno w standardowych warunkach byc byc ca. 36,50 netto za okolo 140minut do swojakow i prawie 38min do innych sieci i okolo 20-30smsow. sa tm tez jakies smsy na tsunami i polaczenie z konsulem. mi to pasi.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-02-02 19:40
    mega: Jasne płacisz 20gr/min brutto do wszystkich sieci o każdej porze? Coś tu konfabulujesz chłopie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-02 19:43
    ***Szalony - sprawa jest nie do rozwikłania. Jedni będa chcieli , by schodziło im z pakietu kwotowego , drudzy , żeby im schodziło spoza pakietu. W tym konkretnym przypadku drudzy - to GprsManiacy tacy jak my;-) Faktem niezaprzeczalnym jest , że na logikę dodatkowy pakiet mb nie powinien naruszać pakietu abonamentowego. Jak mówię dla mnie też był to problem , dodatkowo sytuację komplikowało to , że jak numer był na sesji , to były problemy z dodzwonieniem się do mnie. No i ja też dzwonię;-) Potrzebna była druga karta - innego rozwiązania nie mogło być.
    0
  • Users Avatars Mini
    mega pisze: 2005-02-02 19:46
    RAFALS:jak masz regon. to zależy od Ciebie gdzie kupujesz. u mnie to był wydatek 425zł na modem. poczekaj jeszcze troche a kupisz to w każdym salonie. przyznaj obiektywnie kto wprowadza najciekawsze rozwiązania? które są potem kopiowane a i tak znacznie się różnią od pierwowzoru. Czy człowiek mający na głowie firme ma czas zastanawiać sie nad mnogościa ofert i planów taryfowych? KURDE popieram idee i prostote jaka ją charakteryzuje. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-02 19:49
    ***rafau (18.11) - o "niebezpieczeństwie" ;-) przejścia PlusMax już zapomnij :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafau pisze: 2005-02-02 19:52
    dzieki! rozumiem ze korzystam z promocji maxprofit 12 lub 24 miesiecy, i juz w nim zostaje. / pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mega pisze: 2005-02-02 19:52
    RAFALS: rabatowana Taryfa malejąca (0,10netto/min), ja poprostu nie mam potrzeby dzwonić do ERY i PLUSA. A dla innych operatorów poniżający powinien być fakt że to nie jest jakaś super nowość, poprostu jasne zasady pozwalają trzymać koszta w garści. A to że w niektórych przypadkach trochę drożej ..... albo rybki albo akwarium. obstaje przy czytelnych ofertach. A to co daje plus trochę zakręcone będzie dla kowalskiego pomimo że ma regon
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-02-02 19:52
    mega: Człowiek majacy firmę ma czas na analizowanie ofert. Bo jak go nie ma to bankrutuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    mega pisze: 2005-02-02 20:01
    to nie czas i miejsce na spory ale zdziwiłbyś się co ludzie "wiedzą" o swoich komórkach. ofert operatorów komórkowych jest stanowczo za dużo. a te wszystkie tabelki kuszą niskimi kwotami a potem wychodzi co innego. przykład masz powyżej biedaczek nawet nie wie co podpisał o tym właśnie mówie. nara
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-02-02 20:09
    mega: To napisz petycję, że chcesz likwidacji 2 opów (zostanie 1). Do tego niech ma tylko jedną ofertę i będziesz szczęśliwy. Ale to już przerabialiśmy kiedyś.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-02 20:19
    *mega: nie rozumiem na jakiej zasadzie twierdzisz ze to powyzej jest zakrecone. mowisz czlowiekowi ze bedzie dzwonil na takiej zasadie jak na telefonie na karte - wszytskie uslugi ma w zlotowkach podane, tylko nigdy nie bedzie musial doladowywac. i juz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misiaty pisze: 2005-02-02 20:21
    Podoba mi się "mega"... nie wie o czym mówi :-) albo zazdrości....
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-02 20:26
    aha. sie kopnalem. powinienem doliczyc do tego co podalem 15x 0.62 czyli 9.3 zl netto bona pakiecie10 mam dodatkowe 15min/ miesiac w tej chwili... tak czy inaczej 55,90 brutto za to co podalem wyzej czyli 0.31 brutto za srednia minute !!! hmmmm.... to kiedy mi te stacjonarke wylaczaja? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-02 20:30
    *mega: jak nie masz potrzeby dzwonic do ery i plusa? aby na pewno w regonie ten nr jest uzywany? moj nie i na inne sieci ponad 35min wydzwonilem. nieliczac smsow. nie widzialem jeszcze biznsmena co klientow dobiera pod katem ich sieci komorkowej ;-) bez obrazy ale cos mi nie pasi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-02 20:32
    *** Issa w taryfach max plus nie było żadnych pakietów teraz są więc plus musi wyraźnie i jasno w cenniku opisać na jakiej zasadzie są wykorzystywane rakiety gprs !!! Bez niedomowień !!! Obstaje nadal przy tym że pakiet to pakiet i po to go abonent wykupuje by móc taniej z usług korzystać a nie drożej !!! Nie wyobrażam sobie by plus napisał z cenniku że pakiet gprs jest wykorzystywany na końcu po wyczerpaniu pakietu kwotowego !!! To byłby skandal bo np mając taryfę max profit 100 i kupując pakiet 50mb za 25zł może tak być że zapłacę te 25zł a wcale pakietu nie rusze bo mi mega baity beda pakiet kwotowy zjadać i i za te 50mb zapłacę dwa razy ! Raz kupując pakiet a drugi raz odejmując mi złotówki z pakietu kwotowego ! Takich głupich przykładów mogę dać setki jeśli Plus nadal pakiety na końcu będzie rozliczał !!! Jeśli bym za to plusa do sądu podał to bym wygrał bo nie można za dana usługę płacić dwa razy a właśnie tak może być jak pakiety gprs będą rozliczane na końcu!
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-02 20:38
    Już uciekam aha wkradł się bład zamiast rakiety powinno być pakiety gprs !!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2005-02-02 20:48
    no nareszie nadszedł 2 luty, nie ma dwóch zdań w biznesie Plus to debeściaki, niech zrobi jeszcze dobrą przejęciówkę i opy ze swoimi pseudo-darmowymi rozmowami mogą się "pohuśtać". Klienci będą łykać MaxProfity jak młode pelikany. ***Issa: dostałeś meila?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-02 21:30
    ***MR FARENHEIT - dostałem , dziękuję :-) Już biorę się za czytanie , nie ma to jednak jak domowy komputer ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    super nowa pisze: 2005-02-02 21:40
    Zapraszam do szczegółowego przeczytania regulaminu promocji na stronie plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek26 pisze: 2005-02-02 22:09
    dobra opcja nawet bardzo. mam nadzieje ze pakiet dodatkowy gprs jest rozliczany rownolegle do kwotowego, tak jak ma to miejsce w przyapdku pakietow minut na tansze polaczenia wewnatrz sieci (wlo wie bo korzysta). bo chyba taka jest filozofia i sens dodatkowych pakietow. Moje 2 aktywacje przechodza powoli na maxy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek26 pisze: 2005-02-02 22:13
    a swoja droga ja uzyskalem swego czasu odpowiedz z BOK, ze jezeli korzysta sie z APN plusa to wtedy pakiety schodza rownolegle. przy innej konfiguracji najpierw gprs schodzi z kwotowego a potem z pakietu MB.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-02 22:32
    super nowa - a jest już regulamin promocji na te taryfy?
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2005-02-03 00:32
    Wiecie moze, czy w tych taryfach rozmowy miedzynarod. i roaming wchodza w pakiet ? (w Efekt Plus - tak, w promocji MaxProfit - nie).
    0
  • Users Avatars Mini
    meister pisze: 2005-02-03 04:23
    Odnośnie pakietów 10,30 i 90MB w plusie... Koledzy *Szalony, *Issa i inni zainteresowanii!!! Otóż punkt 12 regulaminu \"Generacja Internet Firma\" brzmi: 12.PO WYKORZYSTANIU Pakietu Specjalnego \"Internet Biznes\" za wysyłanie i odbiór danych w technologii GPRS pobierane będą opłaty zgodnie z posiadaną przez Abonenta taryfą. Dla mnie jest to jednoznaczny zapis i ewidentnie podkreśla co ma priorytet. Nie wiem jak to bedzie w praktyce, ale zobaczymy (od 5.02.2005 mam 1. okres rozliczeniowy w taryfie MaxProfit). cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    meister pisze: 2005-02-03 04:24
    cd Co wiecej pkt.7 brzmi: Pakiet Specjalny \"Internet Biznes\" DOTYCZY wysyłania i odbioru danych z wykorzystaniem APN www.plusgsm.pl LUB Internet oraz prywatnych APN i wap.plusgsm.pl z wyłączeniem, usługi Pakietowej Transmisji Danych (GPRS) w ramach roamingu międzynarodowego i połączeń międzynarodowych. ... co świadczyło by, że nie tylko apn www.plusgsm.pl jest rozliczany w ramach pakietu. (jak ktoś tam wcześniej sugerował) Z drugie strony zdaje sobie sprawe ze teoria to jedno, a życie to życie;) Mam nadzieje, że naucza sie przestrzegac SWOICH regulaminów i uwzglęnią wasze reklamacje, a podobnych przypadków już nie będzie. Kuźwa! Wystarczy! Koniec i.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-03 10:08
    *** Meister-ok widzisz my trzeźwi ludzie wiemy jak pakiet powinien być liczony a w plusie to chyba cwaniaki robią bo mi już odpowiedzieli na reklamacje negatywnie ! Odpisali jak maszyna pakiet kwotowy najpierw a pakiet gprs na końcu !!! Czy na stronach plusa jest już ten pełen cennik z objaśnieniami ? Bo od tego jak objaśniają w nim te pakiety zależy czy złożę wniosek do sądu na nich !!! Powtórzę głośno Plus uprawia wolną amerykankę licząc te pakiety na końcu !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-03 10:28
    Szalony - no chyba umowę podpisywałeś? W warunkach promocji, umowie itd. które Ty podpisywałeś to ma być a nie w innych ;-) Żaden sąd nie weźmie pod uwagę zasad regulaminu innej promocji czy usługi!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-03 10:39
    ***wlo - ale ***szalony i ***meister mają rację. Ja na początku tez myślałem innaczej , ale musze się zgodzić , że dokupowany pakiet dodatkowy , powinien miec priorytet. Tylko takie rozwiązanie wymuszałoby zmianę specyfiki pakietu abonamentowego automatycznie po aktywacji dodatkowego pakietu gprs na "bez pomniejszania pakietu podczas sesji gprs" ,a to przeciez niemożliwe , bo byłoby sprzeczne z regulaminem promocji w której kupowaliśmy aktywację , a która mówi , że gprs schodzi z pakietu. Ta sprawa jest nierozwiązywalna niestety z korzyścią i na miarę możłiwości obu stron , co chyba wykazałem powyżej , tak mi się przynajmniej wydaje. Ale mogę się mylić.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-03 10:46
    Chociaż w sumie , niby dlaczego nie dałoby się tak zrobić? Mylę się... Załóżmy , że mamy pakiet kwotowy na minuty do wszystkich sieci np. z "Zero abonamentu" i dokupujemy cennikowy pakiet dodatkowy na minuty do Plusa. Wtedy przecież minuty do Plusa zaczynają schodzić najpierw z pakietu ddoatkowego , a dopiero PO WYCZERPANIU z pakietu podstawowego. Przy odrobinie dobrej woli ;-) technicy mogliby to zrobić. ***szalony ciśnie bardzo mocno na rozwiązanie tej sprawy i chyba też sie wezmę za to... Będę dziś dzwonił na Bok (zmiana taryfy) to się popytam. Poza tym - słyszałem , że zmiana taryfy mołziwa od piątku. Czy od dziś? Bo szkoda mi 95 groszy , to najdroższe połączenie w mojej taryfie , poza 0-700 ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-03 11:15
    *issa: to nie jest najdrozsze polaczenie bo jak sie postarasz moze trwac i 20minut. co wiecej poniewaz jest platne pojawilo sie w billingu razem z czasem trwania ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-03 11:16
    *** Wlo - kochaniutki :-) czytam regulaminy i wiem co piszę podpisywałem umowę na promocji max profit a cennik tyczy mnie się taryf max plus a tam nigdzie nie pisze że pakiet kwotowy ma bezwzględny priorytet tak jak mi w plusie próbują kit wcisnąć plus sam sobie życie komplikuje a regulamin promocji generacja internet firma tak jak to meister cytował wyraźnie mówi że po wyczerpaniu pakietu gprs jest liczony według cennika a plus w max profitach robi odwrotnie i najpierw liczy według cennika a na końcu pakiet ! Issa trza walczyc mi plus liczył jak na wap weszłem 25gr za 10kb zjadło mi złotówki momentalnie a mam pakiet i byłem przekonany że korzystam z pakietu a tu pupa . Wlo jestem pewny ze w sądzie wygram :-) Mam nadzieję że plus się opamięta. Czy jest już oficjalny cennik tych taryf profit ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-03 11:23
    ***klops - masz rację , nię uwzględniłem tego;-) Chyba masz dar przepowiadania przyszłości , bo rozmawiałem ponad 21 minut... Za 95 groszy! Najtańsza oferta na rynku! ;-) A tak już zupełnie na serio (było ponad 21 minut) to: -nie udało mi sie zmienić taryfy , bo nie działał system - aktualizacja - i Pan "zaprosił" mnie później. -niestety z tymi pakietami gprs które sa opisane powyżej , jest tak samo ja z pakietami mb i biznes , przynajmniej wtedy kiedy wykupuje się na konot. Konsul zacytował mi punkt regulaminu , który mówi , że zaczynają one schodzić po "pakietach indywidulanych". Mam nadzieję , że się pomylił , ale słychac było , że jest raczej kompetentny. **szalony - koniec marzeń dla nas. W sumie ja i tak musiałem miec nową kartę jak pisałem powyżej (dzwonienie i odbieranie niezależnie od sesji).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-03 11:28
    issa - wiem, rozmawialiśmy już na ten temat... nie mówię, że to złe rozwiązanie - bo też mi się to nie podoba. Ale chodziło mi wyłącznie o to, że sąd opierać się będzie wyłącznie na regulaminie i umowie, które abonent podpisywał w dniu podpisania umowy, a nie na tym, który później został wprowadzony czy wcześniej. Przecież wysyłałem Ci informację jaką dostałem z BOK-u w tej sprawie... Szalony - nie mam zamiaru nikogo bronić, bo ta sprawa mnie też bardzo dotyczy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-03 11:28
    Żeby było śmieszniej to wysłałem mail to Plusa i mi odpowiedzieli że pakiet gprs ma priorytet a po jego wykorzystaniu dopiero pakiet kwotowy !!! Jeszcze ładnie mi napisali że pakiet nie ma funkcjonalności przechodzenia i też dlatego musi być liczony priorytetowo! Mi właśnie też przepadło ponad 100mb bo pierwsze 200mb wyczyściło mi konto złotówkowe a później był koniec miesiąca i z 270 zdarzyłem tylko 170mb wykorzystać przez te ich debilne liczenie! Sorry alem mam nerwa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-03 11:29
    Ale wygląda na to , że Plus chciał usatysfakcjonowac klientów chcących gprs z pakietu abonamentowego i tych nie chcąych;-) "Taryfy dedykowane są użytkownikom, którzy chcą mobilnie łączyć się z Internetem. DODATKOWA KARTA SIM z taryfą Max Profit! GPRS zapewnia wygodę i atrakcyjne ceny przedsiębiorcom, którzy często korzystają z przenośnego komputera oraz potrzebują dostępu do Internetu z każdego miejsca."
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-02-03 11:40
    Chciałem zmienić na E-boku ,a tampo staremu EFEKTY i inne starocie ,od kiedy można zmieniać na Max Profity ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-03 11:49
    A zresztą co ją tam będę nerwy tracił oferta max profit jest super. Ja chciałem telefon stacjonarny zlikwidować bo czemu mam komunie płacić 40zł za nic! Ale żona mi zabroniła :-) I tak plus jest the best :-) Idę spać - pozdrawiam golowiczow :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-03 11:58
    ***Issa w sumie to fakt ta taryfa gprs na innej karcie to dobre rozwiązanie :-) Issa masz cynk gdzie mogę pelny cennik poczytać tego max profit ??? Od kiedy on obowiązuje ??? Plus zawsze w gazecie wyborczej daje cenniki ciekawe kiedy tego da ???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-03 12:11
    Szalony - na szczęście międzymiastowe po 18 groszy... Ciekawe jaka będzie procedura zmiany? Mam teraz preselekcję na 1069 ze stawką 24 grosze/min. Czy to po podpisaniu umowy na Max Profit dopiero? Jak to zamierzają zrobić? Ktoś jest zorientowany? Chociaż wątpię, bo do dzisiaj za dużo osób nie jest zorientowanych w 1069... A szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-03 12:24
    ***szalony - nie mam cennika , wczoraj w Wyborczej nie było , zobaczę ok.14 w dzisiejszej. Ale mam pytanie;-) Czy ktoś może wie jak to jest - w umowie jest dozwolona zmiana tarfy na niższą/wyższą , jest jednak napisane , że zmiana ewentualnie tylko na taryfy Plus. Czy będzie mozna zmienić na MaxProfit?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-03 12:36
    issa - właśnie czekam na odpowiedź na to pytanie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-02-03 12:53
    Issa & sądzę że jeśli plus będzie twardo trzymał się regulaminów promocji to zmiana na max profit niestety dopiero po 24 miesiącach będzie możliwa !!! Chyba że plus okaże się dobrym wójkiem i zezwoli nadrzędnym dekretem że wszyscy nawet terminowi mogą na max profit przejść !!! Hmm ciekawe czy plus wybierze drogę twardego regulaminu czy wykaże zrozumienie całej sytuacji i będzie bardziej w porządku niż era zdziera !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-03 13:16
    Ktoś czekał na K500i w MaxProfit! , o ile się nie mylę. To jest już dostępny w tej promocji :-)) Ceny brutto - 425,78 zł , 181,78 zł . 59,78 zł , 1,22 zł , 1,22 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-03 13:27
    **szalony - masz cennik Maxa na skrzynce :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Doctore pisze: 2005-02-03 20:44
    *gregmar,*wlo-dzieki za odpowiedz, zmiana na maxprofit odbedzie sie lada chwila :-) Mam nadzieje. ze pkt z 5+ sie zachowaja. Ciekawe czy 9700pkt starczy na jakis telefon? pozdrawiam Doctore
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2005-02-17 15:02
    Ja rowniez rozmawialem z konsultantem w sprawie formalnosci. Czytalem tutaj rozne domysly i plotki. Dokladnie wyglada to tak. Jezeli przechodzimy z Efekt+ na maxprofit o nizszym pakiecie lub takim samym to placimy jednorazowo 61pln z VAT przy najblizszej fakturze. Gdy pakiet zwiekszamy to placimy 25 pln przy najblizszej fakturze. I maxprofit bedzie "czynny" dopiero od nastepnego okresu rozliczeniowego, a nie od nastepnego dnia jak niektorzy pisza. Oczywiscie gdy musialem w efekt+ placic za sek naliczanie to teraz rachunek bede mial nizszy o te nieszczesne 6.10pln oraz za Swojaka place 1.22 a nie jak do tej pory 2.44 miesiecznie. Oczywiscie kazde polaczenie o polowe tansze (normalne i swojaki). To by bylo tyle FAKTOW. Dziekuje za uwage i zycze Wam wszystkim tak wspanialej promocji ! Plus ma u mnie wielkiego PLUSA !
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: