Szef Honor Polska: może będą własne sklepy, może będą celebryci, ale na pewno będzie podwojenie udziałów w rynku

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

Na premierze smartfonu Honor View20 w Paryżu mogliśmy zadać kilka pytań szefowi Honor Polska, Michaelowi Jing.

Czy marka HONOR będzie teraz ważniejsza przez ten kryzys związany z główną marka? Czy zwiększyły się wasze budżety na marketing?

HONOR to nowoczesna marka dla młodych i młodych duchem ludzi, która dąży do sprostania ich nieustannie rosnącym wymaganiom technologicznym. Nasze plany są ambitne. W ciągu najbliższych 3 lat chcemy zdobyć 4 miejsce w udziałach rynkowych. W 2019 roku HONOR planuje wprowadzenie na polski rynek nowych produktów i zwiększenie dla nich wsparcia marketingowego. Tym samym zwiększy się obecności marki w mediach. Ponieważ skupiamy się na użytkownikach chcemy być wszędzie tam, gdzie oni są, czyli m.in. w social mediach, prasie i kinach, a także na ulicach z outdoorem.

Jaka jest teraz wasza aktualna segmentacja modeli?

Portfolio marki budujemy na zróżnicowanych cenowo produktach, tak aby każdy użytkownik mógł znaleźć coś dla siebie. Będziemy wprowadzać również produkty premium, takie jak zaprezentowany ostatnio HONOR View20. W Polsce dostępny jest od 11 lutego, m.in. w sieciach RTV euro AGD, x-kom i Komputronik oraz online w Allegro i Media Expert w sugerowanej cenie 2899 zł. Ten model o świetnej specyfikacji już zbiera znakomite recenzje pierwszych testerów.

Który segment jest najpopularniejszy w Polsce?

Zgodnie z danymi GFK w Polsce największą popularnością cieszą się smartfony w cenach 500 – 1300 zł. W tej kategorii mamy również silną reprezentację w postaci naszych flagowych smartfonów: HONOR 10, HONOR 8x oraz HONOR 10 Lite, których specyfikacja, możliwości techniczne oraz design przypadły do gustu polskim konsumentom. 

Co w tym roku będzie dla was najważniejsze - nadal market share ilościowy, czy tez już zwiększenie przychodów?

Skupiamy się potrzebach oraz doświadczeniach konsumentów, przez co wierzymy, że jednocześnie jesteśmy w stanie osiagnać zarówno market sharte ilościowy jak i zwiększyć przychody.

Jaki jest wasz cel udziałów na ten rok?

Dążymy do podwojenia udziałów osiągniętych w roku 2018.

Jak tam sprzedaż przez operatorów? Rozmawiacie z nimi?

Marka HONOR intensywnie się rozwija. Jesteśmy otwarci na współpracę ze wszystkimi operatorami i rozpoczęliśmy już pierwsze rozmowy na temat przyszłej kooperacji. Obecnie nasze smartfony można kupić m.in. online na Allegro.pl oraz Media Expert, a także w sklepach stacjonarnych RTV Euro AGD, x-kom oraz Komputronik.

Czy zamierzacie otworzyć w Polsce sklep HONOR?

Obecnie skupiamy się na zbudowaniu w Polsce silnej pozycji marki HONOR. Otwarcie dedykowanego jej sklepu jest możliwe, ale w przyszłości.

Czy możesz wymienić wasze 3 hity z Polski z zeszłego roku?

Największymi hitami sprzedażowymi HONOR w 2018 roku w Polsce były: HONOR 10, HONOR 8X oraz HONOR 9 Lite.

Czy cena za View20 nie jest za wysoka na polski rynek?

HONOR oferuje smartfony w zróżnicowanych cenach tak, aby każdy zainteresowany mógł wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie. Nasze najtańsze modele kosztują mniej niż 500 zł. HONOR View20 to klasa premium – innowacyjne rozwiązania, bogate wyposażenie i znakomity design. Użytkownik HONOR View20 za bardzo rozsądną cenę dostanie m.in.: świetny aparat 48 Mpix, 7-nanometrowy procesor Kirin 980 AI oraz potrójną antenę Wi-Fi wspomaganą sztuczną inteligencją w urządzeniu o wyróżniającym się designie.

Czy planujecie mieć swoich własnych celebrytów?

W 2019 roku planujemy wprowadzenie na polski rynek nowych produktów HONOR, co oznacza także zwiększenie wsparcia marketingowego. Tym samym zwiększy się obecności marki w mediach. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy użytkowników, więc chcemy być wszędzie tam, gdzie oni są i wsłuchiwać się w ich potrzeby. Jeśli znajdziemy celebrytę, który będzie stanowił idealny duet z nasza marką i reprezentował jej idee  – jesteśmy w stanie to rozważyć.

Opinie:

Rekomendowane: