Przenoszenie numerów po I kw. 2015 r. - pełne dane

Newsy
Opinie: 64

Oto aktualna sytuacja na polskim rynku usług przenoszenia numerów MNP na koniec marca 2015 r., czyli po I kw. 2015 r.

Nadal niezagrożonym liderem usługi MNP pozostaje PLAY. Pozostali gracze mieli w I kw. 2015 r. ujemny bilans. 

Operatorzy Pozyskanie (tys.) Oddanie (tys.) Bilans (tys.)
karty SIM udział karty SIM udział karty SIM
Play 207 46,8% 71.5 16,2% 135.5
Orange Polska 105.6 23,9% 143.6 32,5% -38
Plus 64.6 14,6% 112.8 25,5% -48.2
T-Mobile 53.4 12,1% 109.9 24,9% -56.5
Pozostali 11.7 2,6% 4.4 1,0% 7.3

Liderem rynku MNP wśród operatorów wirtualnych jest Virgin Mobile, który przyjął 7563 nowych numerów i oddał 707 numerów.

Opinie:

Opinie archiwalne (64):

Komentuj

Komentarze / 64

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-19 18:01
    Virgin Mobile jak na razie bezkonkurencyjny. Play jedzie na reklamie z celebrytami, ale jak za reklamą nie stoi ciekawa oferta, to będą mieli taki sam masowy odpływ klientów jak Orange. No chyba, że Play się opamieta i zrobi wreszcie porządne taryfy w dla ludzi. Czas pokaże.
    4
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2015-04-19 21:28
    A co w ich ofercie jest bezkonkurencyjnego? Ja szału nie widzę.
    -3
  • Users Avatars Mini
    guli pisze: 2015-04-19 21:44
    2GB i no limit za 29 PLN rządzi :)
    6
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-19 23:58
    Virgin Mobile #BEZLIMITU to opłata w wysokości 29 złotych i przez 30 dni nielimitowane rozmowy ze wszystkimi sieciami i numerami stacjonarnymi, nielimitowane wiadomości tekstowe, a także Internet w sieci 4G LTE z paczką danych o wielkości 2GB działającą w pełnej prędkości (po przekroczeniu dalej możesz korzystać z dostępu do Internetu, ale ze zwolnioną prędkością). Warto jeszcze dodać, że za korzystanie z aplikacji Facebook, Facebook Messenger, ASK, GG oraz Twitter transfer danych nie jest pobierany. Gdyby jednak zabrakło internetu, to można dokupić pakiety internetowe w bardzo przyzwoitych cenach, na przykład 7 PLN za 500 MB, 10 PLN za 1 GB lub 20 PLN za 3 GB. Każde doładowanie za minimum 5 zł przedłuża ważność konta (połączenia przychodzące) do 365 dni. A to wszystko bez umów i zobowiązań za 29 złotych miesięcznie. Pakiet odnawia się samoczynnie, wystarczy mieć środki na koncie.
    3
  • Users Avatars Mini
    MARLON pisze: 2015-04-20 07:12
    dla mnie to TM idzie pod wodę i to bardzo szybko. sam odszedlem od nich do konkurencji bo po 10latach nie byli w stanie przebic sie z ofertą. jak widac z tabeli nie byłem jedyny
    7
  • Users Avatars Mini
    ziutasek pisze: 2015-04-20 07:49
    "Virgin Mobile, który przyjął 7563" ja myślałem że taka oferta przyciągnie ze 100 razy tyle nowych klientów, ale właśnie obrazuje jak mało istotny jest "produkt" a jak bardzo marketingowa "panierka" ...
    8
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2015-04-20 10:25
    Do playa ,a dokładniej do RBM nie idzie przenieść nr, operator to blokuje ,
    -3
  • Users Avatars Mini
    SimplusowiecU pisze: 2015-04-20 11:01
    @troip: Bezkonkurencyjny ten Virgin wcale nie jest - wszystko zależy od profilu wydzwanianiych minut i dodatkowych usług których potrzebuje dana osoba - i tutaj każdy sam sobie musi dobrać ofertę. Dla mnie Virgin za 29zł to straszliwa drożyzna.
    -6
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-20 11:22
    *SimplusowiecU* Naprawdę? Jeśli jeden z drugim zarabiasz 300 PLN, to może tak – ale wtedy, po jaką cholerę jest Ci potrzebny telefon? Przy takich zarobkach jest oczywiste, że Cię na niego nie stać. To proste. A jak zarabiasz chociażby 1500 PLN, to weź sobie normalną ofertę na kartę za 29 PLN ze wszystkim co możliwe, zamiast dziadować. Ludzie, przestańcie pajacować jak gimby, które dostają 50 PLN kieszonkowego i musi im z tego starczyć na telefon i jeszcze na kino. No chyba, że faktycznie tego bloga czyta w większości przypadków część polskiego społeczeństwa
    3
  • Users Avatars Mini
    SimplusowiecU pisze: 2015-04-20 11:34
    @troip: Z czym masz problem że się tak wściekasz? Może jesteś naganiaczem z Virgin? A może po prostu lubisz przepłacać? Wyjaśnię Ci: nikt tu nie dziaduje, ale skoro można płacić mnie to po co płacić za to samo parę razy więcej, szczycić się tym, chełpić NoLimitem (myślmy realnie: mało komu tak naprawdę jest potrzebny NoLimit, jeśli ktoś potrzebuje to ok, ale jeśli nie to łapie się jak rybka na haczyk). Od razu musisz szydzić z innych, rozsądnie myślących i wyzywać? Ps. zarabiam kilkukrotnie więcej niż wspomniane przez Ciebie 1500zł i nie jestem gimbusem, ale szanuje swoje pieniądze i cieszę się że mogę płacić duuuużo mniej ;)
    -5
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-20 11:35
    No chyba, że faktycznie tego bloga czyta w większości przypadków młodsza część polskiego społeczeństwa
    3
  • Users Avatars Mini
    SimplusowiecU pisze: 2015-04-20 11:39
    ps. troip: "weź sobie normalną ofertę na kartę za 29 PLN ze wszystkim co możliwe" Dla mnie telefon to rozmowy i sporadycznie SMS-y, i jeszcze rzadziej internet po WiFi. Wyobraź sobie że są jeszcze w sprzedaży "normalne" telefony z klawiaturą i ja właśnie taki telefon posiadam - bo dotykowych nie trawię. Więc łaskawie proszę oświeć mnie i wyjaśnij po co "mam brać ofertę ze wszystkim co możliwe" skoro z tego nie korzystam?
    -3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-20 11:42
    *SimplusowiecU * Nie podałeś żadnych konkretów. Pochwal się się jaką to masz dobrą ofertę, u jakiego operatora, ile płacisz, i co za to dostajesz. Niech inni też skorzystają jeśli to jest naprawdę dobra oferta, a nie czcze gadanie i bicie piany. Podaj szczegóły i daj ocenić innym.
    3
  • Users Avatars Mini
    SimplusowiecU pisze: 2015-04-20 11:51
    @troip: Problemy ze zrozumieniem pisanego tekstu? Już raz napisałem wyżej ale powtórzę: "wszystko zależy od profilu wydzwanianiych minut i potrzeb dodatkowych usług których potrzebuje dana osoba". Nie ma gotowego rozwiązania - poświęć chwilę zapewne jakże cennego czasu, popatrz na profil połączeń i naprawdę wykorzystanych usług i spróbuj sobie coś dobrać - ja za Ciebie jak i za nikogo innego tego nie zrobię. Bo w tej chwili wciskasz każdemu jakiż to cudowny i jedynie słuszny jest NoLimit w Virgin, a jeśli ktoś raczy mieć inne zdanie od razu klasyfikujesz go jako Dziada czy Gimbusa.
    -6
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-20 11:59
    *SimplusowiecU* Pomijając internet to ciężko znaleźć za 29 PLN rozmowy na komórki i na stacjonarne i jeszcze sms. O internecie nie wspominam, jak z niego nie korzystasz. Nju mobile na abonament może jeszcze próbować konkurować, ale z doświadczenia wiem,że rozmawiając normalnie to jest jakieś 10 min dziennie. Jest to praktycznie nie możliwe. Oferta jest tak skonstruowana, żeby te 39 PLN zawsze wychodziło. Chyba, że ktoś się będzie bardzo mocno ograniczał, tylko ja się pytam po co?
    3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-20 12:15
    *SimplusowiecU* Nie masz racji, po prostu bardzo niewielu ludzi używa tel tak jak Ty,"patrząc na niego, raz na czas zadzwoniąc lub sporadycznie wysyłając sns ",spora większość używa tego sprzętu do komunikowania się z innymi. Tak samo głosowo, jak i za pośrednictwem Facebooka,Messengera czy innego komunikatora. To już nie są lata 90te mamy rok 2015, tak dla przypomnienia, i oczekujemy od operatora oferty dostosowanej cenowo i jakościowo. To chyba normalne, prawda? Tak jest w całym cywilizowanym świecie. Czy może w Polsce to są zbyt duże wymagania?
    -1
  • Users Avatars Mini
    wojti pisze: 2015-04-20 13:09
    Play górą, zmienia się procentowy udział Playa w rynku świadczenia usług telekomunikacyjnych, w zasadzie to i dobrze, bo wielka 3-jka nabrała by od klientów dużo więcej kasy za rozmowy. Jestem w Play mam 4w1 i mi to wystarczy, a gdyby nie to to na pewno VM i 29 zł za wszystko ...
    0
  • Users Avatars Mini
    DarQ pisze: 2015-04-20 13:29
    @ SimplusowiecU, Jeśli posiadasz kilka krotnie mniejszą ofertę niż 29 zł ,to po co Ci telefon, dziwi mnie jednie twój komentarz ,np 100 min to najtaniej się da za 9 zł + pare sms liczmy max 10 zł, to i tak kilkakrotnie taniej niż 29 zł nie wychodzi ,
    -7
  • Users Avatars Mini
    abrafix pisze: 2015-04-20 14:07
    @DarQ, ja znam SimplusowiecU. On rzeczywiście ma kilkakrotnie taniej niż 29 PLN. Raz na 3 miesiące udaje mu się wysępic od babci 5 zł na doładowanie i dzwoni do kogoś z informacją, użytkownik nie ma nic na koncie i prosi o kontakt, a jak idzie do MC Donalda to korzysta z darmowego WiFi. Tylko ilu ludzi chce w ten sposób korzystać z telefonu? Sami sobie odpowiedzcie
    -10
  • Users Avatars Mini
    SimplusowiecU pisze: 2015-04-20 14:44
    Poprawiliście mi humor, dziękuję ;) Nadal będę płacić mniej niż Wy w Virgin, a wydzwaniam miesięcznie około 300 minut.
    4
  • Users Avatars Mini
    Oj pisze: 2015-04-20 15:45
    @SimplusowiecU - Trujesz tylko, że zarabiasz kilkukrotnie więcej niż 1500 zł., a podać operatora i oferty z której korzystasz nie potrafisz. Przestań więc pisać te brednie, że 29 zł. to dużo. No chyba, że dupę szkłem skrobiesz i wyciągniesz nawet 10 gr. z miejskiego kibla by być "przy pieniądzach".
    -2
  • Users Avatars Mini
    zitasek pisze: 2015-04-20 20:12
    Dajcie se siana chyba nie wierzycie w żadne tajne "superoferty" albo RWK za 5 zł też dostępne w virgin, albo gigantyczny bonus transmisji danych za 100 zł i cała ( nawet więcej 110zł )kasa do wygadania z możliwością aktywacji RWK w OFnK albo VM no limit za 29 zł
    -3
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-04-21 00:05
    Brawa dla T-m, wyprzedzili lidera LTE w oddawaniu abonentów:-D, taka dobra nowoczesna droga niemiecka sieć i tak uciekają...., dziwne że ludzie dają sie jeszcze nabierać na roamingową pseudosieć flej....
    5
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-04-21 00:52
    No chciałbym coś mądrego tutaj napisać a w tle widze same szczeniackie pyskówki. Można kilka sensownych wniosków wyciągnąć 1) T-Mobile tonie i spada na dno, głownie dlatego że kierownictwo i management śpi i ciągle jest na wakacjach - brak zarządzania, brak właściwej kadry odbija się jak widać na ofercie i zainteresowaniu klientów jak i ich utrzymaniu 2) Polkomtel - tu jestem ździwiony. Czyżby magia SmartDOM i Paszportu Korzyści już się wypaliła? Dziwne. Generalnie "utrzymaniówka" tej firmy jest słynna z tego, że jest gówniana... 3) Orange - co tu dużo mówić. Mega armagedon awaria zrobiła swoje i liczne mniejsze wpadki. Wyniki za II kw. pewno będą tak samo szare.... można jedynie stwierdzić - to pomysł z NjuMobile także się zdeaktualizował? Tyle. Tak jak mówiłem nie raz, w PLAY'u istnieje jeszcze jakieś życie. Młody zespół, młodzi ludzie, niezepsuci chorobami korporacji = sukces.
    -11
  • Users Avatars Mini
    normalny użytkownik telefonu pisze: 2015-04-21 09:37
    Może oferta Virgin i jest OK. Ale nie mam salonu pod nosem. I to kończy rozmowę o tym operatorze. Parę tygodni temu padła mi karta. Mimo, że byłem 400 km od domu w kilka minut załatwiłem sprawę wymiany w pierwszym lepszym salonie Play. Mając przy sobie jedynie dowód. Powtórzcie taki myk w Virgin, Nju, RBM, Kluczu, Rodzinkach itp g***ojadzkich sieciach! Dlatego to Play ma pozyskane 207 tyś przeniesionych, a wasz ulubiony Virgin załóżmy że 10 tyś numerów. Nie ta bajka...
    2
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 10:34
    Komórkę posiadam ponad 15 lat i nigdy nie padła mi karta SIM. Ale mniejsza o to duplikat karty sim do Virgin Mobile można sobie wyrobić w każdym mieście. W kilka godzin, niektóre sklepy gsm mają umowę z wirnik. Kartę dostajesz od ręki, aktywacja w ciągu 24h, ale przeważnie w ciągu 3h jest już aktywna . 2 opcja przez internet i w ciągu 24 godzin dostajesz pod wskazany adres 3 opcja przez biuro obsługi klienta. Podajesz swoje dane i w ciągu 24 h masz nową kartę sim. Trzeba się trochę orientować na jakim świecie się żyje. To już nie PRL,Gdzie wszystko się w urzędach załatwiało.
    -3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 10:37
    Sorki za błąd, niektóre sklepy gsm mają umowę z Virgin Mobile, a nie z wirnik
    -4
  • Users Avatars Mini
    normalny użytkownik telefonu pisze: 2015-04-21 11:13
    Widać siedzisz sobie na 4rech literach i nie wiesz co to praca wyjazdowa wymagająca kontaktu z klientami. Otóż jestem klientem sieci komórkowej parę lat dłużej od Ciebie. I pad karty nie jest niczym dziwnym. 24h oczekiwania na kartę - akceptowane 10 lat temu. Powtarzam zjechałem z autostrady do najbliższego miasteczka i załatwiłem sprawę w kilka minut. Załatw coś przez net z padniętą kartą - no genialne rozwiązanie!!! 24 minuty w przeciwieństwie do 24 godzin!!! Daruj sobie dalszą argumentację. Są tacy co mają telefon bo to jedno z ich narzędzi pracy, nie zabawka.
    6
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 12:27
    Pracując tak jak Ty, masz głęboko gdzieś ile płacisz za abonament, bo wpuszczasz go sobie w koszta przychodu, interesuje Cię tylko zasięg i wygoda. Gdybyś jednak miał za niego płacić z własnej kieszeni, to myślałbys inaczej, jak byś miał jeszcze żonę i kilkoro dzieci, za które powtarzam płaciłbyś z własnej kieszeni? tak dla porównania z play: te 70 PLN miesięcznie różnicy na kilku abonamentach po przejściu do Virginmobile daje 1680 PLN oszczędności po 2 latach. Dla ciebie są to pewnie nie wiele znaczące grosiny, a dla mnie i wielu jest to zbyt znaczącą kwota,by ją zignorować. Tak że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    -3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 12:27
    Pracując tak jak Ty, masz głęboko gdzieś ile płacisz za abonament, bo wpuszczasz go sobie w koszta przychodu, interesuje Cię tylko zasięg i wygoda. Gdybyś jednak miał za niego płacić z własnej kieszeni, to myślałbys inaczej, jak byś miał jeszcze żonę i kilkoro dzieci, za które powtarzam płaciłbyś z własnej kieszeni? tak dla porównania z play: te 70 PLN miesięcznie różnicy na kilku abonamentach po przejściu do Virginmobile daje 1680 PLN oszczędności po 2 latach. Dla ciebie są to pewnie nie wiele znaczące grosiny, a dla mnie i wielu jest to zbyt znaczącą kwota,by ją zignorować. Tak że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    -4
  • Users Avatars Mini
    normalny użytkownik telefonu pisze: 2015-04-21 13:27
    Kolejne brednie. Wszystko co wrzucam w koszty pomniejsza mój zysk! Więc nie jest tak różowo jak się Tobie wydaje. Otóż mam zonę i dzieci. I płacę rachunki za ich teflony. Z własnej kieszeni jak to mówisz. Zauważ ze większość - ponad 430 tyś ludzi nie poszła do g******dów, sorrki do "innych", tylko do sieci z salonem. Więc raczej jesteś w mniejszości. A może to 430 tysięcy kretynów przenosiło numer??? Dlaczego pada: 70 zł. różnicy,- i 2 lata??? To powoływanie się na przypadek jednostkowy - wyssany z palca. Artykuł mówi o ogóle i próbuje Tobie pokazać dlaczego jest tak, a nie na Twoją modłę. Po prostu inni maja prawo do życia łatwego miłego i przyjemnego. Po to między innymi są telefony. Nikt nie chce z uwalonej karty dzwonić po jej duplikat, ani zamawiać go przez net którego tez akurat nie ma, bo karta padła! Ten artykuł nie jest o niszowych metodach oszczędzania na usługach telefonicznych. Zrozum to. I ochłoń. Rozumiem ze dla Ciebie 1680 zł / 24 miesiące to znacząca kwota.Szanuję to. Ale dla mnie nie. Dlatego mogę żyć wygodnie. I to ma się nijak do tematu.
    3
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-21 13:51
    Jeśli Tobie, Kolego, padła karta SIM to też świadczy o Twoim operatorze że najdelikatniej mówiąc świadczone przez niego usługi i zamawiane do tych celów narzędzia (a karta SIM takowym jest) są niskiej jakości. Śmiało można wysnuć wniosek że płacisz za kiepskie usługi... Domyślam się, że jesteś właśnie klientem sieci Orange - tam swego czasu było najwięcej wadliwych kart SIM, po prostu kupowali te najtańsze i wciskali je klientom. Mnie osobiście, od czasu kiedy bawię się tą technologią ani razu żadna karta SIM nie "padła"... co najwyżej niektóre urządzenia wykazują pewne błędy przy współpracy z wybranymi kartami ale chcę zaznaczyć że firmy Orange Polska unikam jak ognia. Orange = Problem. Natomiast bardzo prosto można rozwikłać te polemiki dot. przenoszalności numerów do Virgin - zawsze znajdą się rzesze, potrafiące grosze rozmieniać na drobne. Tak było jest i będzie. Mnie także ciężko jest zrozumieć czym jest dla wielu różnica pomiędzy 29 lub 39zł. że są w stanie o tą "dyszkę" się wręcz bić. Cóż, taki jest ten świat. Tuligrosze są wśród Nas. Z takich osób właśnie zyje NjuMobile czy Virgin. To po prostu najczęściej młodzież...
    -6
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 13:59
    Lubisz sponsorować swojego operatora twoja sprawa,Twoje pieniądze, masz do tego prawo. Ja nie muszę, ale to prawda, dużo ludzi nie myśli, zobaczy reklamę z jakimś celebrytą, który zachwala produkt i lecą do salonu po go kupić. Ale dobrze że jest jakaś alternatywa dla ludzi myślących,nie niszczących swoich kart SIM hurtowo. I jest nią na tą chwilę Virgin Mobile. Znaczy niewiele bo mało kto wie w ogóle, że istnieje, i że jest jakiś wybór.
    -3
  • Users Avatars Mini
    normalny użytkownik telefonu pisze: 2015-04-21 14:06
    Mało uważnie czytałeś - ostatnia karta jaka mi padła była Play'owa. A byłem już we wszystkich sieciach od Plusa przez Erę Ideę / Orange po Play. Sam zaliczyłem na przestrzeni ponad 20 lat pad karty w Plusie, Erze i teraz w Play. Oczywiście to był jeden z powodów dlaczego wybieram Wielką 4. Ale nie jedyny. Odnośnie jakości - jestem technikiem i wiem że wszystko co produkowane seryjnie może paść. Dlaczego kupując sprzęt z wyższej półki tez sprawdzasz ile jest gwarancji?! Przecież jest właśnie wyższej jakości?
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-21 14:15
    a że tak zapytam bo jestem człowiek wnikliwy... jakże i czymże ten "pad" karty się objawiał??
    4
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 14:16
    Na twoim przypadku widać, że playowi coraz mniej zależy na jakości, a coraz bardziej na ilości. Oferty kiedyś świetnie dopracowane to teraz odgrzewane kotlety z twarzą innego celebryty. I cała masa badziewnych słuchawek w coraz wyższych abonamentach. Ludzie nam nadzieje nie długo to zauważą.
    -16
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-21 14:22
    PLAYowi zależy i na ilości i jakości. Tu i tu toczą się pracę. Natomiast zgadzam się, że w tym wyścigu to ilość tzw. masa zajmuje pierwsze miejsce.
    -9
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 14:26
    No właśnie,jakby się operatorzy nad klientem pochylili, a nie tylko nad kasą to by było pożytkiem i dla nich i dla nas.
    -1
  • Users Avatars Mini
    normalny użytkownik telefonu pisze: 2015-04-21 14:31
    Pad karty = komunikat na ekranie: "no sim card - tylko alarmowe".
    0
  • Users Avatars Mini
    normalny użytkownik telefonu pisze: 2015-04-21 14:43
    @troip - jeden przypadek ani 10 takich samych to nie żaden dowód. Pochyl się nad tematem sterowania jakością w produkcji masowej, to będziemy mogli podyskutować czego dowodem jest zgon 3 kart sim w przeciągu 20 lat. A odnośnie drogich telefonów - nie kupuje się słuchawek u operatorów.
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-21 14:45
    taki komunikat najczęściej się objawia wadliwym gniazdem karty SIM w telefonie/terminalu lub jego zużyciem w wyniku użytkowania.... wielokrotnie tak miałem, szczególnie w Nokiach. Ta instalacja, te mechanizmy docisku, trzymania karty itd. także się zużywają i delikatnie odkształcają. Tak samo wielokrotnie wyciągana i wkładana karta, też się zużywa, pojawią się liczne otarcia, potem luzy w trzymaniu karty i telefon tak samo wywali taki komunikat przy byle minimalnym braku "styku" gniazda z kartą...wystarczy sekunda. Pad karty najczęściej się pojawia komunikatem "Błąd karty SIM = error sim card" (tak miałem właśnie w Orange swego czasu).
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-21 14:50
    Dowodem tego że karty SIM są robione z gównianych materiałów wokół mikroprocesora zarówno jak i telefony w aspekcie stosowanych układów scalonych..
    0
  • Users Avatars Mini
    normalny użytkownik telefonu pisze: 2015-04-21 15:00
    Od jakiegoś czasu nosze Samsungi. Nie ruszam karty jak nie muszę (czyli jak nie zmieniam telefonu). A zmieniam co ok 18-20 miesięcy. Zawsze na nowy. Więc Twoja teoria nie ma zastosowania w moim przypadku. Dodam, że nowa karta zadziałała w tel od razu.
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-21 15:17
    trzeba było te samą kartę włożyć do innego telefonu, te teoretycznie padniętą. Nowa zadziałała bo była nowa lub wyprodukowana przez innego producenta. Była bardziej spasowana i może lepiej wykonania np. o 0,1mm grubsza względem poprzedniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 15:21
    @ normalny użytkownik telefonu* To znaczy, że dobrowolnie założyłeś sobie kajdanki na minimum 16 miesięcy z kwotą min 49 PLN, Co ty masochistą jesteś:)?
    -4
  • Users Avatars Mini
    normalny użytkownik telefonu pisze: 2015-04-21 15:39
    Padnięta karta była sprawdzana w salonie i nie zadziałała. Jak to robili nie wiem i nie chce wiedzieć. Odnośnie masochizmu: Mam umowę firmową na paręnaście numerów i za żaden nie płacę tak dużo. Załóż sobie firmę zatrudnij 16 osób wtedy zaproś do sobie przedstawiciela Play dla firm i zobaczysz ile się płaci za "numer". Niestety umowa jest na 18 miesięcy (nic nie wskazuje żebym w tym czasie splajtował) i ma klauzulę o nieudostępnianiu wynegocjowanych cen. 49 zł to nawet w Plusie nie płaciłem...
    3
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 15:54
    @normalny użytkownik telefonu* Wiem ile płacisz na firmę przy takiej ilości numerów, jak się dobrze targowałeś to poniżej 25 PLN, nie jestem ignorantem, jak by takie oferty były w play dla każdego człowieka, to nie byłoby rozmowy o virgin, to chyba jasne, prawda? I o tym właśnie tu piszemy
    -4
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 16:37
    Znajomy podesłał mi takiego maila, którym postanowiłem się z wami podzielić : Od lat jestem klientem dwuch sieci z tym ze jedna jest niemiecka stare D-1 teraz T-mobile, rownoczesnie jestem klientem starej Idei obecnie Orange, porownujac Twoje wpisy i moje doswiadczenie w tych sieciach to w polskich sieciach coraz wiecej sie cwaniaczy i kradnie klientowi srodki pieniezne wlasnie dostalem z Orange SMS ze zablokowano mi srodki na karcie 20PLZ , niedawno podniesiono limit doladowania na 30PLZ ale nie zmieniono terminu waznosci srodkow. Moja niemiecka karte laduje gdy juz nie ma na niej srodkow nie ma zadnego ograniczenia czasowego wykozystania srodkow jak dlugo jest chociazby 1 eurocent na koncie tak dlugo jest wazny numer dopiero przy zero konta numer jest wazny jeden rok. Jezeli zagraniczny operator moze udostepniac doladowanie bez limitu czasowego ograniczajacego zuzycie srodkow, a jest to w kraju UE czy tez polscy operatozy nie powinni sie do takich zasad zastosowac, mysle ze powinna powstac w tym kierunku inicjatywa, gdyz to co robia polscy operatozy jest jawnym przestepstwem zwany pospolicie kradzieza na ktore zgadza sie polskie prawodawstwo
    -4
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 16:46
    Od znajomego dostałem bardzo ciekawego maila, postanowiłem się nim z wami podzielić, oto jego treść : Od lat jestem klientem dwuch sieci z tym ze jedna jest niemiecka stare D-1 teraz T-mobile, rownoczesnie jestem klientem starej Idei obecnie Orange, porownujac Twoje wpisy i moje doswiadczenie w tych sieciach to w polskich sieciach coraz wiecej sie cwaniaczy i kradnie klientowi srodki pieniezne wlasnie dostalem z Orange SMS ze zablokowano mi srodki na karcie 20PLZ , niedawno podniesiono limit doladowania na 30PLZ ale nie zmieniono terminu waznosci srodkow. Moja niemiecka karte laduje gdy juz nie ma na niej srodkow nie ma zadnego ograniczenia czasowego wykozystania srodkow jak dlugo jest chociazby 1 eurocent na koncie tak dlugo jest wazny numer dopiero przy zero konta numer jest wazny jeden rok. Jezeli zagraniczny operator moze udostepniac doladowanie bez limitu czasowego ograniczajacego zuzycie srodkow, a jest to w kraju UE czy tez polscy operatozy nie powinni sie do takich zasad zastosowac, mysle ze powinna powstac w tym kierunku inicjatywa, gdyz to co robia polscy operatozy jest jawnym przestepstwem zwany pospolicie kradzieza na ktore zgadza sie polskie prawodawstwo
    -6
  • Users Avatars Mini
    Laszlo pisze: 2015-04-21 17:08
    Trzeba tu jeszcze dodać, że Plus "czyścił bazę" numerów, czyli w tym przypadku dane mogą być niecałkiem dokładne.
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-21 20:07
    troip: nie wklejaj podwójnie swoich wypowiedzi bo to do cholery doprowadza.
    4
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-21 20:12
    on ma ofertę 10 PLN netto za każdą kartę SIM - w PLAY dla firm.
    0
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 20:14
    Net mi się zawiesił, dlatego jest podwójnie,niestety jest z Neostrady.przepraszam wiem że to denerwujące.
    -6
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 20:19
    @~* no i o czym my tu mówimy. A zwykły człowiek za to samo musi prawie 50 PLN zapłacić W play.
    -9
  • Users Avatars Mini
    SimplusowiecU pisze: 2015-04-21 21:16
    Proszę nie karmić trolla: "troip". Najpierw wyzywa innych od Dziadów i Gimbusów a teraz żali się że 1680 zł na dwa lata to dla niego kwestia życia i śmierci. Ja korzystam z sieci dla Dziadów i Gimbazy, ale za to 1680 zł wydaję w parę miesięcy na dobrą whisky. Aha, z własnej kieszeni opłacam 5 telefonów: mój, żony, dwójki dzieci i tzw. domową komórkę.
    4
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 21:49
    @SimplusowiecU Idź się pobaw w piaskownicy, jak nie odróżniasz pieniędzy od bilonu.
    -7
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-21 22:14
    @SimplusowiecU* już wszyscy wiemy że opłacasz 5 tel + 6 domowy za kwotę kilka razy mniejszą niż 29 PLN. A potem się budzisz i idziesz do szkoły. Ale z matematyki to ci słabo idzie co?
    -5
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-04-22 00:00
    A ja korzystam z Orange i dobrze działa sieć i karta SIM, nigdy nie miałem z ich kartą problemu, zasięg jest, jakość rozmowy przyzwoita, mnie to wystarcza, porównanie orange do roamingowego gniota plaj jest obrazą dla orange. Plaj=pseudosieć.
    6
  • Users Avatars Mini
    Herr General pisze: 2015-04-22 11:07
    Ja, herr "troip", podeślij swojemu znajomemu słownik a najlepiej dwuch słownikuf j. polskiego.
    6
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2015-04-22 11:29
    Musicie wybaczyć mojemu znajomemu, on u niemiaszków siedzi, i chyba zapomina powoli języka, polskiego.
    -6
  • Users Avatars Mini
    Kamila pisze: 2015-04-24 17:50
    Proszę o radę. Jestem w sieci Orange od 14 lat. Teraz proponuja mi abonament 39,99 zł ( tylko w takich granicach interesuje mnie opłata miesięczna). W tym 190 min. do wszystkich sieci, ( wymiennie na sms-y), internet 500 MB oraz telefon LG Leon 4G bez żadnej opłaty. Czy ktoś wie czy w innej sieci mogłabym dostać lepsze warunki? Jak oceniacie tą oferte?
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-04-26 14:28
    @Kamila Wszystko zależy czy czy te 190min. ci wystarcza i 500MB? Jeżeli tego nie wykorzystujesz lub masz zbliżone zużycie to bierz, nie daj się nabrać na żadne pseudosieci oparte na roamingu krajowym jak plaj, choćby ci nie wiadomo co "dawali" omijaj z daleka.
    4
  • Users Avatars Mini
    123 pisze: 2015-04-27 19:48
    http://www.lycamobile.pl/po/bundle
    0
  • Users Avatars Mini
    yeego pisze: 2015-05-10 22:24
    Potwierdzam Virgin Mobile jest bezkonkurencyjny.Oferta bardzo dobra i przede wszystkim prosta -kupujemy pakiet na miesiąc za 29zł i mamy prawdziwy no limit .Bez żadnych dodatkowych gwiazdek ,doładowań i kombinacji na koncie zeby wszystko grało - Nikt mnie nie naciąga na jakieś dodatkowe głupoty.Nie będe sie zastanawiał gdzie i do kogo dzwonie ,smsuje a net chodzi dobrze -smartfon bez dostępu do neta to jakiś żart .
    -3

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: