MobiJOY! dostał nagrodę "Boomerang"

Newsy
Żródło: MobiJOY!
Opinie: 6

Kampania promocyjna rogalików 7 Days stworzona przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY!, została nagrodzona statuetką "Boomerang", jako najlepszy projekt w kategorii mobile marketing w 2003 roku. Podczas tego samego konkursu Grand Prix oraz Boomerang w kategorii kampania zintegrowana zdobył projekt "Gwiazdy świecą nocą" przygotowany przez agencję Peppermint dla Skoda Auto. Za część mobilną tej kampanii, jej opracowanie, wdrożenie i realizację również odpowiadała MobiJOY! Mobile Marketing.

Podczas VI edycji Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego "Boomerang", po raz pierwszy w historii, statuetki przyznano w kategorii kampania marketingu mobilnego. Pierwszym laureatem tej kategorii została agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Nagrodę przyznano za kampanię promocyjną rogalików 7 Days dla Chipita Poland. 

Projekt ten osiągnał nadzwyczajną skuteczność. W trakcie trwania kampanii odebrano ponad 700 tysięcy zgłoszeń smsowych, czego efektem był ponad 50% średni wzrost sprzedaży. Miarą atrakcyjności kampanii może być również fakt, że najaktywniejszy jej uczestnik wysłał ponad 500 smsów. 

"Boomerang dla agencji MobiJOY! nie jest dla mnie zaskoczeniem. Z mojej perspektywy jako klienta, kampania ta została uznana za sukces już w ubiegłym roku, natychmiast po jej zakończeniu " - powiedział Thomas Lianos, Dyrektor Zarządzający Chipita Poland. Między innymi dzięki temu oraz bardzo dobremu poziomowi obsługi klientów, zdecydowaliśmy się powierzyć MobiJOY! kolejne projekty."

Nagroda w kategorii kampania zintegrowana oraz Grand Prix trafiła do agencji Peppermint za kampanię "Gwiazdy świecą nocą" przygotowaną dla marki Skoda Superb. W trakcie tego złożonego projektu wykorzystywana był również komunikacja mobilna, za której opracowanie i wdrożenie odpowiadała agencja MobiJOY! Mobile Marketing.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: