150 000 użytkowników testuje nową wersję aplikacji Mój T‑Mobile

Newsy
Opinie: 0

Od 22 października br. T‑Mobile kolejnym grupom klientów udostępnia nową wersję oficjalnej aplikacji do zarządzania kontem abonenckim Mój T‑Mobile.

Na razie z nowej wersji korzysta 150 000 klientów.

Mój T‑Mobile oferuje możliwość zarządzania większością usług i pakietów dodatkowych.

Pozwala na kontrolowanie wydatków i salda konta (w tym podglądu faktur z ostatnich 12 miesięcy), oraz dokonywanie płatności online lub z pomocą karty kredytowej.

Użytkownicy mają także w nowej aplikacji możliwość podłączenia innych posiadanych przez siebie numerów, także pre-paidowych oraz zarządzanie nimi dzięki funkcji nadawania nazw.

Numery na kartę można doładowywać od teraz z pomocą karty kredytowej.

Aplikacja zmieniła się pod względem estetycznym i user experience.  Ponieważ zbudowana została od podstaw na nowym silniku, oferuje znacznie większą stabilność i szybkość działania.

Nowa wersja „Mój T‑Mobile” dostępna jest bezpłatnie dla klientów abonamentowych oraz T‑Mobile na Kartę.

W tej chwili jest dostępna dla około 20% użytkowników, ale do końca października, będzie dostępna dla wszystkich użytkowników systemu Android.  

 

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: