Motorola Canopy czeka na dostawców Internetu

Newsy
Opinie: 11

Motorola zaprezentowała dziś w Warszawie rozwiązanie Canopy służące do szerokopasmowej, bezprzewodowej transmisji danych w miejscach o słabej penetracji zwykłych łączy miedzianych lub światłowodowych.  Rozwiązanie Canopy bazuje na nielicencjonowanym zakresie częstotliwości 2.4 i 5 GHz. System umożliwia transmisję danych z prędkością do 6.5 Mbit/s. Każdy punkt dostępowy może obsłużyć do 1.200 modułów abonenckich.

Motorola sądzi, że z jej platformy skorzystają chętnie mniejsi operatorzy telekomunikacyjni, dostawcy usług i operatorzy sieci prywatnych, którzy przy niższych nakładach na budowę sieci będą mogli zaoferować duże przepływności. 

"Canopy zostało zaprojektowane tak, by umożliwić dostawcom usług internetowych oraz lokalnym operatorom telekomunikacyjnym oferowanie dostępu szerokopasmowego klientom indywidualnym i biznesowym. W Polsce w pierwszej kolejności pozwoli to na zwiększenie podaży dostępu szerokopasmowego w sytuacji tzw. "ostatniej mili". Dodatkowo, Canopy umożliwia oferowanie większej i stałej szybkości przesyłu danych", powiedział Tomasz Wolski, dyrektor sprzedaży produktu, Motorola Polska.

W nowej, wprowadzonej właśnie na rynek platformie Canopy Advantage Motorola zapewnia również możliwość obsługi przyszłych, niewymagających licencji produktów WiMAX.

W Polsce jeszcze żadna firma nie zdecydowała się na zakup technologii Motoroli. Na naszym rynku testy Canopy prowadzi firma MAWTELECOM.

Od lewej: Tony Kobrinetz, wiceprezes i dyrektor generalny Motoroli ds. Canopy; Dennis Stipati, dyrektor działu globalnej sprzedaży Canopy, Motorola; Krzysztof Hajduk, kierownik projektów działu łączności szerokopasmowej, Motorola Polska

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: