Multimedia obiecują poprawę

Newsy
Żródło: Multimedia Polska
Opinie: 8

Zarząd Multimedia Polska przyznaje oficjalnie, że część klientów otrzymała zawiadomienie o podwyżce opłat z opóźnieniem:

Oświadczenie Zarządu Multimedia Polska S.A.

Ujawniona na stronach UOKiK informacja o naruszeniu przez Multimedia Polska interesów konsumentów stwierdza, przyznajemy z przykrością, zgodny z prawdą stan faktyczny. Z powodów organizacyjnych część abonentów otrzymała od nas zawiadomienia o podwyżce z opóźnieniem, co stanowi naruszenie stosownych przepisów Prawa Telekomunikacyjnego. Należy jednak zwrócić uwagę, iż sama decyzja nie wprowadza dla Spółki żadnych sankcji, a jedynie nakazuje zaprzestania tego typu naruszeń w stosunku do naszych abonentów na przyszłość, co z pełną konsekwencją zastosujemy.

Zarząd Multimedia S.A.
 

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    iceman76 pisze: 2006-08-28 22:29
    obiecanki cacanki jak mowi stare przyslowie a czas pokaze czy to sie zmieni
    0
  • Users Avatars Mini
    gujemo pisze: 2006-08-28 22:31
    bardzo miły gest od Multimedii
    0
  • Users Avatars Mini
    haha pisze: 2006-08-28 23:50
    Sam fakt, że firma przyznaje się do błędu, a dział PR nie próbuje wszystkiego przeinaczyć budzi respekt. Alleluja i do przodu ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2006-08-29 12:11
    ***haha jeśli myślisz, że tam jest Dział PR, to cię pozdrawiam serdecznie:-) To oświadczenie zarządu, to efekt lektury książki "Podstawy PR, komunikacja z otoczeniem organizacji":-) Oni się nie poprawią, bo nie są w stanie tego zrobić. Za tuży burdelik tam mają. Oddział wrocławski na ten przykład to jakaś paranoja. Przychodzisz i wszyscy traktują cię tak, jakby robili ci wielką łaskę. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem. Jeśli chcesz złożyć skargę, to możesz złożyć:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2006-08-29 12:15
    ***haha na dodatek możesz sobie wybrać do kogo chcesz złożyć, bo to i tak nie będzie miało znaczenia:-) A może chcesz skorzystać z e-BOKu? Na przykład poskarżyć się, że ci internet nie działa? Jeśli ci nie działa, to musisz zadzwonić, bo do e-BOKu się nie dostaniesz:-) A jeśli już się dostaniesz, to zapraszam Cię do skorzystania z funkcji chat z konsultantem. Zawsze będzie około 4 w kolejce. Kolejka się nie przesuwa:-) Pozdrawiam Multimedia Polska!!! Tak trzymać!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-08-29 13:32
    Ale to nic nie da w calosci nawet jakby przyznawali sie co miesiac do tego bledu z problemami z serwerami ktore "rzekomo dotycza tylko Mnie" a za chwile dzwoniac kolejny raz po nieco dluzszej rozmowie okazuje sie ze calego miasta badz wiekszosci kraju gdzie siega pokrycie siecia MM.Bajki ktore musza przedstawiac konsultanci sa niczym bo fakt ze to wina firmy a nie ich.W sumie jak wszedzie.Raz do roku robili przyspieszenie lacza tak jak w UPC chociazby a w tym roku im sie przysnelo chyba...cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-08-29 13:35
    Bo zazwyczaj bylo na poczatku roku,potem wspomniane ze po 3 m-c bedzie i tak mamy juz prawie Wrzesien.Moze sie przeciagnie i zamiast co roku teraz bedzie po 2 latach;] Jakosc uslug ulegla nieco poprawie czytajac grupe MM do ktorej maja dostep jedynie osoby korzystajace z uslug MM nie ma narzekania na pingi wiec cos uleglo zmianie.Poza oferta lojalnosciowa ktora niestety jest mizerna...
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-08-30 16:07
    jaka podwyżka?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: