Multimedia Polska - nowy plan taryfowy

Newsy
Żródło: Multimedia Polska
Opinie: 7

Multimedia Polska do swojej oferty usług głosowych dodała nowy plan taryfowy - Optymalny.

Pan taryfowy: OPTYMALNY
Abonament 39 zł
Abonament dla Klientów posiadających 1 inną usługę Multimedia 29 zł
Abonament dla Klientów posiadających 2 inne usługi Multimedia 19 zł
Minuty do wykorzystania na połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych w całej Polsce 100 miesięcznie
Połączenia do sieci stacjonarnych (cena za 1 minutę) 0,12 zł
Połączenia do krajowych sieci komórkowych (cena za 1 minutę) 0,79 zł (z wyjątkiem Play)
0,99 zł (do Play)
Połączenia międzynarodowe (cena za 1 minutę do wybranych krajów) 0,29 zł (na stacjonarne)
0,99 zł (na komórki)
Naliczanie połączeń Billing sekundowy

Przy zawarciu promocyjnej umowy na 12 miesięcy, nowi klienci otrzymują:

  • opłatę aktywacyjną w wysokości 9,99 zł,

  • opłatę abonamentową za 2 pierwsze miesiące w wysokości 1 zł.
     

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-06-12 21:00
    Dynamicznie nam sie rozwija ta firma ich sekret kryje sie w analizie potrzeb klietow bo zadowolony klient to połowa sukcesu...
    0
  • Users Avatars Mini
    SynDyrektora pisze: 2008-06-12 23:45
    Bdb oferte ma multimedia. Rispect! Szkoda ze ich kabel nie dochodzi do mojego domq.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2008-06-13 01:03
    Gdybyś zobaczył jakiej jakości jest ich kablówka, to byś nie żałował...
    0
  • Users Avatars Mini
    nataseva pisze: 2008-06-13 10:13
    Analiza potrzeb? To się uśmiałem. Mam u nich internet prawie 2 lata i jeszcze nikt nie badał moich potrzeb. W całej Gdyni tylko 2 biura gdzie w kolejce średnio 2,5 h trzeba wyczekać, żeby się dopchać. Pani która tam siedzi nie ma czasu na analizę potrzeb, bo by trzeba było 5 h czekać. Jeśli chodzi o ich BOK to w weekendy nie działa, a wtedy najczęściej się wszystko sypie. Mam ich ofertę bo UPC do mnie nie dociera.
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2008-06-13 13:24
    Widac, ze koledzy analizuja tylko oferte, a nie jakosc swiadczonych uslug. Mialem korzystalem - podziekowalem!
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2008-06-13 14:13
    Ceny na tel mają świetne, gorzej jeśli tel będzie miał jakość ich kablówki, cw której zdarza się, że wszystko działa :-DD Tak konkretnie, to ostatnio raz na dwa dni nie mam któregoś programu w TV, a przy większej burzy, odłączają wszystko ... Wcześniej miałem u nich net - działał ok, liczba awarii była porównywalna do Dialogu (rzadko). W związku z tym mam pytanie do ew. posiadaczy telefonu w Multimediach - czy to działa i jak często ??? ... Z gó¶y dzięki za info :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-06-13 15:18
    nataseva program badający zadowolenie klintów z usług działa pilotażowo na terenie Łodzi...Do Ciebie też napewno dotrą w mojej wypowiedzi chodziło głównie o to że dobrze jest gdy firma wychodzi z taką inicjatywą...Pozdro
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: