Multimedialny kiosk informacyjny RWT-TP S.A.

Newsy
Żródło: RWT Telefony Polskie
Opinie: 12

RWT-TP S.A. w czasie wystawy z okazji Światowego Dnia Telekomunikacji przedstawiło swój nowy produkt -  multimedialny kiosk informacyjny. Kiosk ma być  nowoczesnym i skutecznym narzędziem umożliwiającym kompleksową obsługę klienta i usprawnienie przepływu informacji. 
Samodzielna obsługa kiosku sprowadza się do przemieszczania się pomiędzy różnymi katalogami poprzez dotyk wirtualnych przycisków na monitorze dotykowym. 
Jego podstawowym atutem jest możliwość prowadzenia wideokonferencji, pozwalającej na nawiązanie natychmiastowego bezpośredniego kontaktu audio-wizualnego, np. w celu uściślenia otrzymywanych informacji. 
Wirtualna klawiatura daje możliwość skorzystania z przygotowanych formularzy zamówień, co umożliwia wykorzystanie kiosku jako narzędzia sprzedaży towarów i usług. 

 


Wnętrze kiosku 
Konfiguracja sprzętu stanowi zawsze aktualne rozwiązanie dostępne na rynku komputerowym, z uwzględnieniem indywidualnych rozwiązań, według oczekiwań klientów. 
RWT-TP S.A. oprócz rozwiązania sprzętowego kiosku, oferuje możliwość opracowania specjalnej, dedykowanej nakładki programowej dla określonej grupy towarów i usług, oraz podejmuje się kompleksowej realizacji sieci kiosków w celu zapewnienia jednolitej płaszczyzny administrowania dużą grupą kiosków, rozmieszczonych na terytorium kraju. 

Korzyści: 
Multimedialny kiosk informacyjny eliminuje długą drogę dostępu do informacji o produktach i usługach. W sektorach gdzie szerokość asortymentu towarów i usług wymaga zatrudnienia dużej ilości personelu w celu właściwej obsługi klienta, multimedialny kiosk informacyjny pozwala ograniczyć zatrudnienie i staje się niezastąpionym elektronicznym pomocnikiem. 


Główne obszary zastosowań to: 

  • informacyjne punkty handlowe (centra sklepowe), 

  • usługi finansowe (banki, firmy ubezpieczeniowe), 

  • usługi: turystyczne, telekomunikacyjne, oraz sektora publicznego (szpitale, urzędy, dworce, hotele), 

  • obsługa klienta, 

  • reklama firm i produktów, 

  • terminale w punktach sprzedaży - handel elektroniczny, 

  • dostęp do wybranych stron internetowych, 

  • Video Call Center - na bazie wideokonferencji.

Video Call Center - komunikacja audio-video na żywo. 
System, którego zadaniem jest zapewnienie fachowej, kompleksowej obsługi klientów korzystających z kiosków informacyjnych. Jest to rozwiązanie dla wszystkich branży i sektorów działalności rynkowej; wszędzie tam, gdzie zachodzi konieczność obsługi klientów. 


Zastosowanie systemu Video Call Center to np.: 

  • Helpdesk - zaawansowany system wsparcia technicznego, 

  • Expert-on-demand - wideofoniczny dostęp do specjalistów w danej dziedzinie,

  • Nadzorowanie procesu transakcji elektronicznych, 

  • Wsparcie dla obsługi sklepów elektronicznych, 

  • Bezpośredni, personalny kontakt z klientem. 

Medium transmisyjne 

  • sieci LAN,WAN, oparte na stosie TCP/IP. Możliwość adaptacji innych sieci pakietowych: ATM, TokenRing, xDSL

  • sieć komutowana ISDN 

  • sieci mieszane, po zastosowaniu urządzeń transkodujących protokoły sieciowe (H.323-H.320), t.j.: Gateway, Router 

 

Dostęp do usług Online 

W oparciu o medium transmisyjne kioski informacyjne mogą korzystać ze specjalizowanych serwerów udostępniających usługi: 

  • server WWW - jako dedykowany serwis intranetowy dla systemu kiosków, oraz dostęp do światowego Internetu,

  • serwer Exchange - wysyłanie poczty elektronicznej e-mail, 

  • server Streaming'owy - video na żywo i na żądanie, 

  • server SQL - dostęp do centralnej, informacyjnej bazy danych, 

  • czytnik kart (magnetyczne, chipowe) - w powiązaniu z usługami SQL umożliwia m.in.: nadzorowanie transakcji finansowych, identyfikację klienta i personalizacji poufnych informacji.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 01:48
    fajne to takie cos :) Moze bedzie tego duzo na ulicach miast. Jednak sam nie wierze w to, co pisze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Yego pisze: 2002-05-21 01:50
    "1"
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-05-21 02:32
    podzieli los innych cacek z centrow miast, smiesznie jakby tepsa kasowala impulsy z kart na rzecz korzystania z www na ulicy:)))) ale jak bedzie pilnowana w centrum handlowym to moze nie wyniosa /tak od razu/
    0
  • Users Avatars Mini
    klocek pisze: 2002-05-21 02:50
    Era i tak jest THE BEST mozna już migrować numery abonenckie do TAK-TAK-a :-) za friko !!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 17:16
    klocek: to strasznie fajnie... chyba sie do nich przesiade, zeby pozniej przejsc na pre paid... Juz posikales sie ze szczescia??
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-05-21 19:06
    nepomucen - !!! Kiosk widzialem i nawet dotykalem, i takie mam pytanie - a gdzie budka dla straznika...? Na wystawie jakos nie zdolalem spytac... pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-21 19:33
    i to polska firma brawo
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 20:28
    wapsky: jesli beda ustawiane w cywilizowanych dzielnicach np. Warszawy, to raczej przetrwaja, ale jak postawia na Pradze Polnoc, to nawet ci, co beda to montowali nie wroca z tej dzielnicy cali i zdrowi...
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-05-21 20:57
    a można sobe taki zamówić na podwórko przed domem? co ja gadam - do domu?
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-22 02:21
    widzialem podobne cacko na monety w jednej z poznanskich knajp - dzialalo niezle - tylko kamery nie mialo - calkiem zabawne ale fajek nie sprzedaje ;-))))) pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-22 11:57
    Juz cos takiego, podobnego z wygladu bylo jakis czas temu wprowadzone przez Idee, ale jednak to wydaje sie byc bardziej nowoczesne i rozwiniete!
    0
  • Users Avatars Mini
    nokia7650 pisze: 2002-05-22 13:10
    ciekawe co dalej...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: