Muzodajnia.pl ma już ponad 100 tys. użytkowników

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 2

Z serwisu Muzodajnia.pl, internetowego sklepu muzycznego, korzysta obecnie ponad 100 tys. użytkowników.

Serwis Muzodajnia.pl oferuje muzykę w modelu miesięcznej subskrypcji. Cena jednego utworu wynosi od 8 do 20 gr i zależy od miesięcznego zobowiązania. Pliki muzyczne w formacie mp3 można ściągać na komputer lub wprost na telefon komórkowy.

Rok 2009 był wyjątkowo udany dla serwisu Muzodajnia.pl. Porównując nasze wyniki z podobnymi serwisami muzycznymi na świecie, możemy mówić o pełnym sukcesie. Przy tej okazji pragniemy podziękować artystom oraz wytwórniom muzycznym za otwartość we współpracy i gotowość promowania sprzedaży legalnej muzyki w Internecie i we wspólnych patronatach płyt - powiedział Piotr Turek, kierownik projektu Muzodajnia.pl

W 2009 roku Muzodajnia.pl objęła patronatem wiele znakomitych premier muzycznych, m.in: MTV Unplugged Wilki, Kayah, Agnieszka Chylińska, 50 Cent, Timbaland, Mrozu, Ira, Kid Cudi, Bracia, New Winter 2010, Indios Bravos, Ania Wyszkoni, Maleo Reggae Rockers, Dream Café, Partizan, Rotary, Plastic, Kucz/Kulka, Nigdy nie mów nigdy OST, Ras Luta, Magda & Indigo, Hurt, Tazenda, Sumptuastic, Jay Delano, Plateau, Lustro, Kot w butach OST, Kartka do Świętego Mikołaja, Splendid, Andy.

W 2010 roku pragniemy kontynuować działania wspierające najważniejsze wydarzenia muzyczne w Polsce. Już teraz realizujemy projekty z udziałem radia ESKA oraz telewizji VIVA Polska. Patronujemy premierze płyty i filmu „Dziewięć”, przygotowujemy też kolejne patronaty muzyczne, m.in. nowego albumu Cheryl Cole, Diddy i Sugababes – uzupełnia Jacek Klubiński z Polkomtel S.A.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: