Muzodajnia w Plusie - szczegóły oferty, komunikacja oraz ulotki z telefonami

Newsy
Opinie: 13

Plus chce w ofercie Muzodajnia w sumie mieć 300-400 tys. użytkowników w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Partnerami strategicznymi projektu są: Universal Music Polska sp. z o.o., Magic Records sp. z o.o., E-Muzyka S.A, FM Solutions sp. z o.o. Plus współpracuje także z innymi wytwórniami muzycznymi poza Universalem i Magic - są to: Camey Records, DanceFloor, Go Go Records, IFactory Impresariat, J&J MusicArt, JazzBoy Records, Konkret Records, MJM Music, Molesta Music, My Music, No Problemo Publishing, Penguin Records, Propolis Media, QL Music,Rock House Entertainment, SP Records, Topless Records, Vanila Records, Wilki.

Grupą docelową jest młodzież: uczniowie i studenci, młodzi dorośli.

Wyniki badań grupy docelowej:

  • muzyki słucha praktycznie cała młodzież

  • słuchają jej wszędzie: w domu, w drodze, w pracy, na imprezie, o każdej porze

  • ciągle poszukują nowych utworów

  • płyty nie są dla nich – kupują je rzadko

  • muzykę ściągają głównie z Internetu – MP3 to podstawowy format i sposób słuchania muzyki wśród młodych ludzi

  • chętnie słuchają muzyki w telefonie komórkowym

Komunikacja Muzodajni

W reklamie wykorzystano przebój Boba Sinclara „Together”, a sama reklama została osadzona w pogodnej atmosferze tańca i zabawy á la teledysk. W kampanii Plus wykorzystuje utrzymane w edukacyjnym tonie teaser oraz rozwiązanie. W teaserze zachęca konsumentów do wejścia na stronę Muzodajni i wypróbowania portalu. W rozwiązaniu informuje o możliwości ściągnięcia utworów na komórkę bez dodatkowych opłat za transfer. W obu spotach pojawia się animacja pokazująca stronę WAP Muzodajni.

Komunikacja MusicPacka

Plus po raz pierwszy wykorzystuje charakterystyczne kukiełki: M, I, X odpowiadające nazwie MIX, które specyficznym głosem, nieco nieporadnie, często jakby bez przygotowania wypowiadają swoje kwestie – decyduje to o uroku, zabawności i skuteczności konstrukcji. Połowa spotu reklamowego jest poświęcona aktualnej ofercie MixPlusa, pozostały czas wykorzystany na apel do odbiorców lub poinformowanie ich o ważnym – zdaniem Kukiełek Mixa – problemie.

Media wykorzystywane w kampanii MusicPack

TELEWIZJA
Kampania spotowa w stacjach głównych i niszowych, silna aktywność standardowa i niestandardowa w stacjach muzycznych

RADIO
Kampania standardowa oraz aktywność niestandardowa w stacjach muzycznych, ogrywanie oferty na antenach poza blokami

INTERNET
Kampania na stronach internetowych, e-PR, Kampania Google

PRASA
Kampania standardowa zasięgowa oraz kampania w tytułach niszowych związanych z muzyką i lifestyle – formaty niestandardowe

OOH/AMBIENT
Użycie niestandardowych form ambientowych

W ofercie MusicPack będą dostępne m.in. telefony:

  • Nokia 5310 Express Music

  • Nokia N73

  • Samsung E250

  • Samsung J700

  • Nokia 6500 Slide

  • Plusfon 401i

 
 
 

Salony - BTL

Warianty cenowe najnowszej oferty muzycznej Plusa znajdują się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2008-08-01 01:02
    Baaardzo mi sie podoba kolorystyka opakowania. Jeszcze tylko wywalic te zielone literki. Dac biala nazwe od litery V i w koncu moze bedzie fajny operator
    0
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2008-08-01 01:42
    wyniki badań: młodzież słucha muzyki wow:)) to prawie tak odkrywcze, że ziemia jest okrągła...
    0
  • Users Avatars Mini
    aniusia pisze: 2008-08-01 12:55
    super super
    0
  • Users Avatars Mini
    Dnkmc pisze: 2008-08-01 13:14
    Muzycznie;) www przyjemnywypoczynek prv pl
    0
  • Users Avatars Mini
    wicher pisze: 2008-08-01 21:05
    "muzykę ściągają głównie z Internetu – MP3 to podstawowy format i sposób słuchania muzyki wśród młodych ludzi " ciekawe czy za nią płacą? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    dejos pisze: 2008-08-02 16:29
    OJEZU, przeciez to barwy vodafone!
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2008-08-02 21:34
    oby tylko zbieg okoliczności :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2008-08-03 01:32
    Plus górą!!! Play-ta na samym dnie! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    gumol pisze: 2008-08-03 20:36
    kombinacja Alpejska najpierw 36.6 Nowa oferta hhm co rok tosamo co rusz nowe pomysły a stwka za poloczenie 0.72 ? eeh wszstko piekne kolorowe z pomysłem ale za drogo
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2008-08-04 14:02
    "Przepraszamy,abonament na usluge Muzodajnia jest dostepny tylko dla klientow ktorym pozostalo co najmniej 8 miesiecy do konca umowy" .... Jestem w Plusie od 8 lat i nie moge aktywowac uslugi bo nie mam umowy na kolejne 2 lata , smiech na sali . Jak tego nie zmienia to przechodze do Playa. Strasznie mnie tym wkurwili ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrzej pisze: 2008-08-06 03:31
    Pomysł z muzodajnią jest strzałem w dziesiątkę. W Polsce brakowało takiego pomysłu ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2008-08-06 11:24
    A o co tak właściwie chodzi w tej ofercie?? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    chochol pisze: 2008-08-09 22:13
    w sumie we Francji wypaliło jak Orange coś takiego zrobił, więc temu projektowi też spory sukces wróżę :) szczególnie, że Plus zazwyczaj wiedział jak zrobić dobrą ofertę. fajnie, że jest różnorodność i można ściągać kawałki z naprawdę różnych dziedzin muzyki. no i ceny są super. 20 zł za 250 kawalków, to tak naprawdę grosze.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: