Najczęściej w mobilnym Internecie w Polsce serfują użytkownicy Nokia 5130 XpressMusic

Newsy
Żródło: Opera
Opinie: 0

Opera zbadała, jak wakacje wpłynęły na trendy mobilnego Internetu w Polsce. Według statystyk Opery Mini transfer danych wzrósł w porównaniu z czerwcem o 10,2%, a ilość odwiedzanych stron – o 8,1%. Tego lata użytkownicy mobilnego Internetu w Polsce chętniej niż kiedykolwiek odwiedzali serwisy e-commerce i portale informacyjne.

- Od czerwca ilość odwiedzanych stron zwiększyła się w Polsce o 8,1%. Od lipca zeszłego roku ten wskaźnik wzrósł o 56,5%.

- W lipcu 2010 r. użytkownicy Opery Mini wygenerowali dla operatorów 10,2% więcej danych niż w czerwcu. W skali rocznej transfer danych zwiększył się o 70,6%.

- W porównaniu z czerwcem liczba użytkowników w Polsce zwiększyła się o 1,5%. Każdy użytkownik przejrzał w lipcu średnio 8 megabajtów danych w porównaniu z 7 megabajtami w czerwcu. Dane w Operze Mini są kompresowane o ok. 90%. Gdyby nie kompresja, transfer danych przypadających na użytkownika wyniósłby 80 megabajtów.

- Najpopularniejsze strony polskiego Internetu mobilnego lipcu: 1) google.com , 2) nk.pl, 3) onet.pl, 4) wp.pl, 5) youtube.com, 6) wikipedia.org, 7) allegro.pl, 8) facebook.com, 9) my.opera.com, 10)fotka.pl

- Najpopularniejsze telefony w lipcu: 1) Nokia 5130 XpressMusic, 2) Nokia 6300, 3) Sony Ericsson k800i, 4) Sony Ericsson k550i, 5) Nokia 2700c, 6) Apple iPhone, 7) Nokia 5310 XpressMusic, 8) Nokia 6500s, 9) Nokia e51, 10) Nokia 6303c

- Tego lata użytkownicy w Polsce chcieli być dobrze poinformowani także na wczasach. Opera zbadała, jak wakacje przełożyły się na popularność najpopularniejszych portali informacyjnych polskiego Internetu mobilnego: onet.pl, wp.pl, interia.pl i gazeta.pl. W lipcu te portale były średnio o 5,8% popularniejsze niż w czerwcu.

- Nie trzeba już siedzieć w domu czy w pracy, by robić zakupy on line. Popularność najpopularniejszych serwisów e-commerce wzrosła bardziej niż popularność serwisów informacyjnych. Uśredniona popularność allegro.pl i ceneo.pl była w lipcu o 7,9% wyższa niż w czerwcu.

Opera zbadała także, jak mundial przełożył się na popularność najpopularniejszych stron sportowych polskiego Internetu mobilnego: sport.wp.pl, sports.opera.com i sport.pl. Te strony były w czerwcu i lipcu (miesiącach trwania mundialu) średnio 17,1% bardziej popularne niż w maju.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: