Najwięksi: Nokia, Motorola, Samsung, LG, Sony Ericsson i BenQMobile

Newsy
Żródło: Gartner Dataquest
Opinie: 82

Gartner opublikował wyniki sprzedaży telefonów za IV kw. 2005 r. Nokia sprzedała 82 mln telefonów przez ostatnie 3 miesiące zeszłego roku. Fiński producent miał 35% udziału w światowym rynku i jest to najlepszy wynik od II kw. 2003 r. Druga Motorola zwiększyła swój udział w rynku do 17.8%. Sprzedaż amerykańskiego koncernu napędzał model Razr. Nowość Slvr L7 nie sprzedaje się już tak dobrze. Sony Ericsson walczy bez sukcesu o 4 pozycję z LG. SE skupia się jedak bardziej na sprzedaży drogich telefonów niż na generowaniu wolumenu sprzedaży.  Całkowita sprzedaż telefonów w zeszłym roku wyniosła 816.6 mln sztuk - o 21% więcej niż rok wcześniej. Sześciu największych producentów telefonów na świecie (Nokia, Motorola, Samsung, LG, Sony Ericsson i BenQMobile) miało w IV kw. w sumie 84% udziału w całym rynku (74% w I kw. 2005).

Opinie:

Opinie archiwalne (82):

Komentuj

Komentarze / 82

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kaciatore pisze: 2006-02-28 23:22
    jednak Nokia prowadzi w statystykach a muszę powiedzieć, że jeszcze nie kupiłem aparatu tej firmy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kaciatore pisze: 2006-02-28 23:25
    a czy zrobiono zestawienia dla Polski - kto przewodzi w n/kraju????
    0
  • Users Avatars Mini
    mozer pisze: 2006-02-28 23:25
    no to ładnie.... widze, że Nokia dalej ma duży udział na światowym rynku mobilnej telefonii. SonyEryk spadł, no ale jak się patrzy na nowości z 3GSM 2006, to możliwe, że znowu zwiększy swój udział na rynku, a BenQ po przejęciu Siemensa, będzie miało teraz otwartą droge do sprzedaży fonów na rynku europejskim, motka wciąż pokazuje swoje ostatio modne "cieniasy", na a Samsung i LG... wypuszcza niemalże niezawodne i coraz lepsze słuchawki.... jak widać, tylko te firmy w tej chwili się liczą...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaciatore pisze: 2006-02-28 23:27
    ciekawe ile z tych aparatów telefonicznych kupili chinole???
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-02-28 23:33
    Kaciatore*** 250mln oczywiscie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    samedi pisze: 2006-03-01 00:36
    Co miał autor na myśli pisząc SE spadł z 5 miejsca na 6???, skoro jest na 5:)??? Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2006-03-01 00:40
    ja zawsze motorola jakos inne mi nie podchodzą :)
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-03-01 00:40
    Normalne że Nokia prowadzi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    fanokii pisze: 2006-03-01 00:56
    i znow nokia rulez.a pamietam jak fani SE pisali ze nokia upada a ich wspaniala marka pnie sie w gore a tu prosze spadek sprzedazy o 21% oj drodzy fanatycy biednie z Wami to chyba SE zbliza sie ku DNU ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    fanokii pisze: 2006-03-01 00:59
    NASTAPIL MALY BLAD W INTERPRETACJI TEKSTU ALE TO I TAK NIE ZMIENIA FAKTU ZE SE JEST DALEKO DALEKO ZA NOKIA I ZA INNYMI PRODUCENTAMI NAWET ZA LG A PEWNIE NIEDLUGO BENQ-SIEMENS ICH WYPRZEDZI
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-03-01 02:05
    *fanokii - proponuje żebyś zaraz poszedł i kupił sobie fiata czy skode ja zostane przy BMW pomimo tego że udział w rynku tego producenta jest dużo niższy. z tego samego powodu posiadam W800 a nie N2600 lub N6100 ( podstawowe modele sprzedażowe noki) ;) Pisał o tym również autor newsa"Sony Ericsson skupia się bardziej na sprzedaży drogich telefonów niż na generowaniu wolumenu sprzedaży" ale jak ktoś ma problemy z interpretacja tekstu to ....... jedyne co moge poradzić to czyatć wszystko z 3 razy
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2006-03-01 02:40
    Ja powiem tak. Mam N6310i - nie widzę obecnie godnego jej następcy. 6230i ma słabą baterię, 6233 jeszcze nie ma a jak znam życie cena będzie astronomiczna. Proszę o przedstawienie innej alternatywy niż SE K750i bo na D600E mnie nie stać póki co.
    0
  • Users Avatars Mini
    sayco pisze: 2006-03-01 03:01
    Samsung trzeci,i wcale sie nie dziwie,mimo iż teraz nie ma wielu lowendowych fonów
    0
  • Users Avatars Mini
    frostschen pisze: 2006-03-01 08:17
    Co tam robi LG?! Kto i gdzie to kupują?
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-03-01 08:56
    frostschen: No właśnie, co tam robi LG?
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-01 08:59
    LG kupuja nasi zachodni sasiedzi,w ofertach naszych operatorow niestety ciezko je znalesc!
    0
  • Users Avatars Mini
    JasonX pisze: 2006-03-01 09:31
    fannokii: nokia prowadzi bo sprzedaje najwiecej low endowych śmieci, które kupują prepaidowcy (dzieci, osoby starsze) które nie wymagaja za wiele od telefonu a nasłuchali sie że nokia to dobra marka.Osoby z gustem i z klasą wybierają SE, Motorolę i Samsunga, bo tylko telefony tych firm są warte wydania duzych pieniędzy na porządny model.W przypadku nokii kupuje się śmieci a płaci za logo.Przecież to oczywiste.
    0
  • Users Avatars Mini
    Borej pisze: 2006-03-01 10:05
    kaciatore - W Polsce kolejność jest inna: 1. Nokia, 2. Siemens, 3. Sony Ericsson...
    0
  • Users Avatars Mini
    Borej pisze: 2006-03-01 10:08
    Pierwszą szóstkę to znamy. Mnie ciekawi jaka jest kolejność na kolejnych miejscach. I udział tych mniej popularnych marek w rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-03-01 10:35
    jeśli chodzi o LG to jest to firma sprzedająca bardzo dużo telefonów na rynku azjatyckim. robią bardzo zaawansowane technologicznie aparaty wyprzedzające wszystko co mamy w europie ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-01 10:44
    Ciekawe ile kupujacych wychodzi z zalozenia "nokia to nokia".Ja mysle ze wiekszosc.Pozniej po parodniowej euforii przychodzi rozczarowanie i bieganie po komisach lub pocieszanie sie tym ze jakos sie to sprzeda bo to nokia..Motorola dzis blyszczy bo ladnie wyglada, sluzy do dzwonienia choc nie zawsze.To zadanie zostawmy siemensom.A takim jak ja zostaja brzydkie i niechciane sonyericssony:)
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2006-03-01 10:51
    W sumie to jest mi najzupełniej obojetne które miejsce ma w tym rankingu producent mojego telefonu, wazne bym był z niego zadowolony. Niestety i tak juz minęły czasy kultowych modeli jak Ericsson T39m, Ericsson R520m, Siemens ME45, Siemens SL45i, itd, teraz dominuje plastikowy chłam ze zmienianymi obudowami i tak już będzie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    milo pisze: 2006-03-01 10:55
    A ja wole moja Motorole, co designem w oczy nie kole Piekna jest jak moj mis i dzwonila rano dzis :-D hahaha :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2006-03-01 11:16
    Nie ma zaskoczenia jak zwykle-normalka NOKIA the best byla,jest i bedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-01 11:52
    Ciekawe ile kupujacych wychodzi z zalozenia "nokia to nokia".Ja mysle ze wiekszosc.Pozniej po parodniowej euforii przychodzi rozczarowanie i bieganie po komisach lub pocieszanie sie tym ze jakos sie to sprzeda bo to nokia..Motorola dzis blyszczy bo ladnie wyglada, sluzy do dzwonienia choc nie zawsze.To zadanie zostawmy siemensom.A takim jak ja zostaja brzydkie i niechciane sonyericssony:)
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2006-03-01 12:41
    smiem twierdic ze Nokia jeszcze dlugi czas bedzie firma ktora sprzedaje najwiecej telefonow - to prawdziwy kombinat komorkowy ktory jest dobrze zarzadzany finansowo a co do SE to nie wydaje mi sie zeby sprzedawali drogie telefony ich sluchawki maja srednie ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2006-03-01 12:42
    zapomnialem dodac - poza pewnymi wyjatkami oczywiscie ktorych jest niewiele
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-01 13:45
    Ciekawe ile kupujacych wychodzi z zalozenia "nokia to nokia".Ja mysle ze wiekszosc.Pozniej po parodniowej euforii przychodzi rozczarowanie i bieganie po komisach lub pocieszanie sie tym ze jakos sie to sprzeda bo to nokia..Motorola dzis blyszczy bo ladnie wyglada, sluzy do dzwonienia choc nie zawsze.To zadanie zostawmy siemensom.A takim jak ja zostaja brzydkie i niechciane sonyericssony:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 14:09
    hehe i co, nokia upada co ? ciekawe co teraz powiedzą ci wszyscy którzy mówili, "już niedługo SE dogoni nokie" :D teraz sobie to tak tłumaczycie że SE wcale nie chce dogonić noki, tylko sprzedaje sam hi-end, a co j300 to nie jest do pre-paidu ?!? mówiecie że nokia sprzedaje sam śmietnik do pre-paidu ? a wiecie o tym że nokia sprzedaje więcej smartphonów niż SE wszystkich telefonów razem wziętych ? więc przestańcie wygadywać głupoty, bo ta wasza upadająca nokia umocniła się na pierwszej pozycji
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 14:14
    i to już trzeci rok z rzędu, a SE spada już chyba drugi rok z rzędu, także ja podtrzymuję swoją opinie że SE to upadająca firma, która jeśli nie podniesie jakości swoich telefonów do standardów wyznaczanych przez firmy doceniane przez klientow - motorole i nokie, to poprostu padnie, albo ktoś ją kupi. Śmieszne jest to że doktyrynerscy zwolennicy SE (jest tu kilku na GOLu) nawet fakt utraty udziału w rynku przez SE, tłumaczą na korzyść SE i niekorzyść noki... głupki :D rotfl
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 14:26
    dodam jeszcze, bo tutaj nie ma dokładnych danych, że SE spadł na piąte miejsce, przed nim są nokia, motorola, samsung, LG, a SE na szarym końcu - udział w rynku znowu spadł, tym razem do ledwo ponad 6%, niedługo zapewne spadnie do poniżej 5% czyli spadnie na ostatnie miejsce, za SE będą już tylko "inni" albo nawet SE będzie w statystykach wrzucane do "innych", tak jak sagem, który swoją drogą jest podobną firmą do SE, ale nie wątpie że doktrynerzy mają na to korzystne dla SE wytłumaczenie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2006-03-01 14:26
    lennox - masz w swojej opinii 100% racji.
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-01 14:29
    lennox: W miare upowszechniania sie technologii umts nokii coraz trudniej bedzie nawiazac walke z azjatyckimi koncernami, ktore juz sa znacznie przed nia.Takie firmy jak samsung,se czy lg beda w niedlugim czasie dominowac.Europa zawsze bedzie w tyle.A przykladem moze byc ericsson wchloniety przez sony czy wspolpraca siemensa z benq..Wczasie gdy w Europie pojawil sie gsm i pierwsze cegly, w Azji testowano juz umts...Co do smartfonow nokiii to niepamietam zeby jakis byl smart:)
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2006-03-01 14:31
    bartoldoo - twoje porównanie nokii do fiata jest błedne, bardziej pasuje tu toyota ze względu na ilośc aut, mnogośc odmian i jakośc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Borej pisze: 2006-03-01 15:46
    Już prędzej Chevrolet
    0
  • Users Avatars Mini
    qlik pisze: 2006-03-01 15:48
    Nie wiem dlaczego siemens pojawia się w czołówce telefonów skoro każdy wrócił do serwisu( głównie seria C... CX itd). Nokie były dobre (3200, 3310... 6200..) ale niestety czas nokii się skończył od momentu wprowadzenia kolorowych wyświetlaczy i tandetnego plastiku w obudowach. Musze przyznac ze samsung poszedł naprawde do przodu (małoawaryjne, proste, i z dobrymi parametrami). SE tez są niezłe chociaż szpetne.. Motki.. względna marka.. tylko wybrane modele są godne polecenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    qlik pisze: 2006-03-01 16:12
    Więc nie zwracajcie uwagi na to ile kto sprzedał tylko poświęćcie troszke czasu na czytanie testów...
    0
  • Users Avatars Mini
    lontren pisze: 2006-03-01 16:33
    Jak dla mnie Nokia: bardzo drogie telefony z bardzo małymi i kiepskimi wyświetlaczami (seria 40 i 45), albo dla mnie za dużą serią 60 z nielubianym przezemnie symbianem Motorola: skusiłem się na V500 - podłaczenie telefonu do ładowarki to 10 minut cudowania z końcówką - a jak cudem zacznie ładować to absolutnie nie możzna przesunąć bo szukanie magicznego styku, przy którym fon będzie ładowałspowoduje kolejną strate czasu i nerwów. SMSy przychodzące zapisuja się na SIM (max 9)
    0
  • Users Avatars Mini
    lontren pisze: 2006-03-01 16:39
    a potem trzeba po 1 przenosić do pamięci albo kasować. Telefon kilka razy w tygodniu się resetuje sam z siebie. Książka adresowa nie ma karty kontaktu - czyli ja zapisuje numer stacj, komórk, do pracy i maila jednego znajomego to mam 4 wpisy a nie 1, nie mozna wykasować wszystkich kontaktów z SIM albo z telefonu (tylko hurtem 1 albo 2). 1 zaleta - REWELACYJNY WYŚWIETLACZACZ. Po połączeniu z Bluetooth stary SE T610 udostępnia 2x więcej usług. NIGDY WIĘCEJ MOTKI
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 16:43
    *mpako - jak dla ciebie SE = maybah to ja ci dziecko współczuję :D ROTFL, już bardziej daewoo, albo dacia logan :D rozumiem że każdy produkt który się słabo sprzedaje to dla ciebie maybah ? (który się słabo nie sprzedaje, sprzedaje się na ZAŁOŻONYM poziomie w przeciwieństwie do SE) nie chce cię martwić, ale jeżeli SE udział spadnie do 1% to ta firma zbankrutuję... a tak swoją drogą to maybah jest obleśny, nawet nie stoi obok nowego rolsa, który jest poprostu ideałem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lontren pisze: 2006-03-01 16:45
    Siemens - jak najgorsze wspomnienia - awarie, wyświetlacze jeszcze gorsze niż Nokia, wolne działanie (szrotowe procesory) - sprzedaje się bo kobietom się te telefony podobają wizualnie. NIE WIEM JAK JEST Z WERSJAMI BENQ Zostaje mi SE T610 - wygodniej mi się go uzywa niz Motki V500 Ewentualnie skok w nieznane - Samsung albo LG. Ale jest promyk nadzie - Nokia będzie współpracowała z Sharpem - producentem najbardziej zaawansowanych fonów na rynek japoński (np. fon z aparatem 8 mega pix dla FOM
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 16:49
    to siemens któremu sprzedaż spadła prawie do zera (w tym samym kierunku zmierza SE) to co to będzie ? ferrari ? hmmm, a może myśliwiec F-16 ? :DDD idąc dalej twoim tokiem rozumowania można dojść do naprawde zadziwiających wniosków, że najsłabsze produkty = najlepsze, że niska sprzedaż chińskiej masówki = sprzedaż na założonym poziomie niewielkich ilości dóbr luksusowych... itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 16:54
    *lotren - nokia będzie współpracowała z sharpem ??? to rewelacja ! sharp robi wg. mnie najlepsze telefony na świecie, do których nic dostępne w Polsce się nie równa, miałem cały czas nadzieje że sharp wejdzie do Polski, wtedy bym nie miał dylematu jaki telefon kupić, napewno by to był sharp, ale jak by nokia miała z nim wspólnie produkować telefony, używając jego technologi to by było idealnie, jakość nokii, zaawansowanie technologiczne sharpa... ciekawe kiedy zobaczymy tego efekty
    0
  • Users Avatars Mini
    qlik pisze: 2006-03-01 17:27
    Więc nie zwracajcie uwagi na to ile kto sprzedał tylko poświęćcie troszke czasu na czytanie testów...
    0
  • Users Avatars Mini
    Borej pisze: 2006-03-01 18:45
    lontren - pamięć dla smsów można sobie włączyć :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Borej pisze: 2006-03-01 18:48
    lennox - z Sanyo, a nie z Sharpem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Borej pisze: 2006-03-01 18:50
    P.S. F-16 jest zastępowany przez F-35. Przynajmniej w USA.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 18:54
    *mpako - w taki sposób to możesz sobie pogadać ze swoimi kumplami z zawodówki w dresach, a nie ze mną, aczkolwiek odnisę się do twojej wypowiedzi, żeby zademonstrować komu mózg umarł, tutaj cytat z twojego posta: "zyj dalej w swiadomosci ze nokia to najlepsze telefony bo mase ich sprzedaje to juz twoj problem", a tutaj cytat z mojego posta tuż nad twoim: "sharp robi wg. mnie najlepsze telefony na świecie, do których nic dostępne w Polsce się nie równa" czytaj ZE ZROZUMIENIEM
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 19:00
    zauważyłem jedną rzecz, każdy kupuje taki telefon jaki mu pasuje, ale tutaj na GOLu jest paru doktrynerów, maniakalnie broniących firmy SE, bez względu na wszystko, otóż zauważyłem (po wypowiedziach) to są ludzie prości i nierozgarnięci, naoglądali się jakichś reklam i powtarzają teraz slogany, a każdy fakt interpretują na korzyść SE, wniosek z tego taki że SE to raczej firma którą się interesują zazwyczaj niewykształceni, prości ludzie... i dzieciaki, wśród których SE jest bardzo popularne
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 19:04
    jeszcze jedno *mpako - idź lepiej na siłownie się wyżyć, pogadaj ze swoimi kuplami - dresiarzami na temat waszych SE, pojeździj sobie swoim maluchem, zajmij się czymś, bo widze że internet źle na ciebie wpływa, może za dużo sterydów? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2006-03-01 19:16
    mpako - po raz kolejny dowiódł, że wśród użytkowników SE najwiecej jest chamów i prostaków którzy używają właściwego sobie chamskiego i prostackiego języka. No cóż, gdy brakuje argumentów zaczynają sie obelgi.
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-03-01 21:57
    lennox: "to wejdź sobie parę niusów wyżej i zobacz jak się ma twój wspaniały SE, klienci go ocenili i po raz kolejny spadł jego udział w rynku" Gdzie masz ten news? "mnie interesuje kto ilę sprzedał telefonów bo to świadczy o zadowoleniu klientów z danego produktu", "sharp robi wg. mnie najlepsze telefony na świecie" Sam sobie przeczysz człowieku, bo Sharpa nie ma wogóle w czołówce, jest wśród tych "inni" lub "pozostali"
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2006-03-01 22:59
    no i moje slowa sie spelnuiily jak kiedys pisalem ze samsung bedize trzeci ;) jeszcze na drugie miejsce wskoczy ;) niech tylko x700 nie bedzie drogie;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 23:25
    *mpako - "juz wam dawno tlumaczylem ze nokia sie umywa do azjatow ale widze poszukales cos na ten temat i zaczynasz zmieniac zdanie" ty chyba od niedawna jesteś na GOLu, gdybyś był od dawna to byś wiedział że ja już dobre dwa lata temu mówiłem o zacofaniu europy pod tym względem, mówiełem o firmach casio, sharp, więc nie rozśmieszaj mnie, powtarzam po raz setny ja nie jestem żadnym nokiofilem
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 23:29
    trochę mnie dziwi takie rozumowanie... są dwa fakty 1.uważam że telefony SE są słabe, niskiej jakości i nie kupię więcej produktu SE, dopuki się nie przekonam że poprawili jakość, 2.uważam że telefony noki (ale nie te z niskiej półki) są dosyć dobrej jakości... i ty z tych dwóch faktów wyciągasz wniosek że jestem nokiofilem (!?) a pomijasz fakt że uważam że motorola też robi dobre telefony, że samsung robi całkiem niezłe telefony i wiele innych faktów, wniosek z tego taki że widzisz tylko to...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 23:35
    ...co chcesz widzieć, bo tak ci jest wygodniej dyskutować, a prawda jest taka że spłaszczasz w ten sposób moje poglądy i dyskusję niemiłosiernie. A wyzwałem cię od dzieciaków w odpowiedzi na twój sposób prowadzenia dyskusji, arogancki i obraźliwy *carlo - no TO jest ten nius, mówi o tym że udział w rynku SE spadł... sharpa nie ma w czołówce, ale liczy się to czy sprzedaż spada czy rośnie w długim okresie czasu
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-01 23:39
    pozatym sharp jest nieobecny na większości rynków, a na tych co jest ma chyba o wiele wyższy udział, ale tego nie wiem szczerze powiedziawszy... bardzo żałuję że nie ma sharpa w Polsce, bo jego telefony najbardziej mi odpowiadają pod względem funcji i wyglądu, co do jakości, to jeśli jest produkowany w Japoni to o jakość jestem spokojny
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-03-02 00:24
    "Sony Ericsson walczy bez sukcesu o 4 pozycję z LG. SE skupia się jedak bardziej na sprzedaży drogich telefonów niż na generowaniu wolumenu sprzedaży." Tyle pisze w tym newsie o SE. Możesz mi zatem jakimś linkiem udowodnić, że udział w rynku Sony Ericssonowi spadł?
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-03-02 10:52
    ***carlo **mpako - dyskusja z lenoxem nie ma najmniejszego sensu. do prostak który robi z siebie nie wiadomo kogo. nie ma pojęcia o telefonach, jego doświadczenie z SE to używanie K700 przez rok i znienawidził tą markę bo nie da się zapełnić całej pamięci sms i pare razy zawiesił mu się tel. ( przy okazji znienawidził ORANGE bo nei dał mu tego k700 za 1zł ) z kimś takim nie warto dyskutować ( sam nie wiem czemu ja też to robie). dajmy mu żyć w jego małym płytkim życiu, i niech sobie tam......
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-03-02 10:55
    żyje i opowida swoje hstoryjki ;)) osoby które negują wszysko z założenia BO TAK. nie nadają się do dystkusjii. należy tylko współczuć.
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-03-02 12:23
    batoldoo: tak, ja przerwałem z nim rozmowę już dawno, ale jak widzę co za brednie wypisuje, to krew zalewa. Informacje o spadku udziałów SE są nieprawdziwe i lennox, jak widać nie jest w stanie udowodnić swoich racji.
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-02 12:46
    Widze ze kolega lennox zle interpretuje fakty.Zdanie "SE to upadająca firma, która jeśli nie podniesie jakości swoich telefonów do standardów wyznaczanych przez firmy doceniane przez klientow - motorole i nokie, to poprostu padnie, albo ktoś ją kupi" O jakich standardach ty mowisz?? O niewypalach w stylu 9500,7710,8800 oraz innych w 50% dzialajacych smartfonach?? Motorola nawet nie umie stworzyc dobrze dzialajacego telefonu z bluetoothem a symbian u niej to porazka...
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-03-02 13:15
    carlo czego ty wymagasz od lenoxa ??? dyskusji na temat % udziału w rynku ??? ja mu napisałem wymary k800 i k750 ( różnica jakiś 2 - 5 mm) a on i tak twierdził że różnica jet dwókrotna!! dowodem na to są jego oczy które widziały jakieś zdjęcie. kwestjonuje nawet matymatykę i wymiary w milimetrach podawane przez producenta. więc o czym tu mówić ;))))
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-03-02 13:17
    oczywiście "dwukrotna" tak miało być napisane hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-02 13:18
    ktos se kupi??? Nie badzi smieszny.Sony jest za powazna firma zeby do tego doszlo. Ktos tu powiedzial ze opierasz swoje poglady na doswiadczeniu z k700i.W czasie kiedy pojawil sie na rynku nie bylo lepszego telefonu. A tak swoja droga moze wystarczylo zrobic update..Przez moje rece przewinelo sie mnostwo telefonow roznych marek i moje opinie w przeciwienstwie do twoich nie sa wyssane z palca....
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-03-02 13:43
    felipeUK - dokładnie !! ja miałem k700 i jak wychodził na rynek Nokia odpowiedzaiła 6600 każdy kto choć troche ma pojhęcia o telefonach wie z kaim skutkiem;))
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-03-02 13:54
    bardoldoo: no z tymi oczami to nam pojechał, hehe...
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-02 14:19
    Nokia nawet nie umiala zimplementowac mp3 playera w 6600 ktory rzekomo byl..No i ten nieszczesny symbian.Mowie nieszczesny dlatego ze system bardzo dobry ale dzialal i nadal dziala zle w nokiach.Poza tym telefon bardzo sie podobal mnie i zonie.Obudowa w miare przyzwoicie wykonana i...tyle.Aha ..swietnie lezal w dloni.Dopiero po jakims czasie zdalem sobie sprawe ze popelnilem blad bo moglem miec cos lepszego. Wlasnie K700i..No ale pozniej wyszedl S700i i zona ma go do dzis....
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-02 14:34
    Ostatnim moim telefonem nokia byl 9210i, ktory zamowilem w O2.Wybieralem miedzy nim a P800.Nie zwracalem uwagi na opinie sprzedawcy ze duzo komunikatorow wrocilo,o P800 nie chcialem slyszec.Wzialem 9210i bez zastanowienia. Po paru tygodniach rozczarowanie bo soft marny,brak bluetooth,gprs, powoli rozmiary i waga zaczely przezkadzac.itd.Dobrze ze w Polsce jeszcze miala wziecie i sprzedalem to badziewie.Powiedzialem sobie ze nigdy nokii.Smieje sie teraz z moich znajomych wspominajac stare czasy...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-02 19:23
    hehe widzę że się trzech przygłupów spotkało i się nawzajem napędzają, wy właściwie powinniście tylko mówić "dokładnie", "masz rację", "dikładnie" :D oczywiście nie do mnie tylko do siebie na wzajem, *carlo na tele*polis są dokładne dane co do udziału, myślicie że ja wam będę próbował coś udowadniać, przecież to nie ma sensu, bo wy i tak KAŻDY fakt ziterpretujecie na korzyść waszej firmy-guru... *felipeUK - tak,do standardów noki i motoroli, bo narazie to SE jest daleko w lesie jeśli chodzi o...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-02 19:28
    ...a jeśli mówisz że 8800 to niewypał,to dla mnie jesteś psychopatą :D bartoldoo - z tobą już nie dyskutuję,widzę że nie możesz się z tym faktem pogodzić :D ale powiem tylko jedno, orange a wcześniej idei to ja nienawidzę od dawna,zanim jeszcze istniała w ogóle firma SE... i to nie dlatego że nie "dali mi k700 za 1zł" chociaż jest to jeden z powodów nie przedł. umowy, aczkolwiek na samym końcu skali, na początku jest olewka klienta i niski standard obsługi, w plusie jest pod tym względem lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-02 19:32
    szczerze powiedziawszy to już mam z was niezłą polewkę, poszliście już tak daleko w swoim zaślepieniu że gadacie od rzeczy, co już staje się naprawde zabawne :D ale to tylko świadczy o tym że nie dysponujecie prawie żadnymi argumentami na obronę SE, a swoją drogą to mam pytanie: dlaczego tak zaciekle bronicie tej firmy ? tylko szczerze (chociaż wątpie żebyście byli szczerzy w tym temacie) bo co do tego że macie w tym jakiś, pośredni, lub bezpośredni interes nie ma wątpliwości
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-02 19:34
    w poście z 2006-03-02 18:23 miało oczywiście być "bo narazie to SE jest daleko w lesie jeśli chodzi o jakość"
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-03 01:13
    *lennox : nie mam nic wspolnego z koncernem SE ani tym podobnym.Nie laczy mnie zaden interes z ta firma.Nie jestem tez zadnym fanem SE.Jestem zwyklym obywatelem mieszkajacym w Anglii..Po prostu nie zawiodlem sie na tej firmie i sobie ja chwale i bede chwalil dalej.Mialem mnostwo telefonow roznych marek a moim pierwszym telefonem byl siemens c10 przywieziony z Hiszpanii.Mojego kumpla prawie szlak trafial bo byl o niebo lepszy od jego ojca nokii.Nie wiem ile ty miales wtedy lat ale pewnie nieduzo
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-03 01:14
    ...sadzac po twoich obecnych wypowiedziach.Po drodze byly jeszcze kultowe c25,c35,5110,3210 itd.Juz ktorys raz powtarzam tobie i zawiasie ze moje opinie opieram w 70% na doswiadczeniu i 30% na testach telefonow.Jezeli bedzie taki moment ze na se sie zawiode w taki sposob jak na nokii to wybiore samsunga albo benq-siemens, to juz wiem.Co do 8800 to niestety ale mam racje.Pamietasz czasy 8910/8910i??
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-03 01:15
    Tak samo jak 9210i nigdy nie staniala do poziomu normalnego telefonu czyli ktorko mowiac nigdy nie byla w promocji.A jezeli ktos napisal ze za free lub 30 funtow na abonament, to tylko byl to chwyt marketingowy operatorow bo telefonu nie dalo sie juz sprowadzic.Inaczej jest z 8800 ktora w salonach jest od niedawna a juz ja mozesz miec za free i to jeszcze half price conctract (orange UK).Mowie tu o rynku angielskim bo o Polsce szkoda slow...
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-03-03 01:16
    Czegos takiego nie bylo z wczesniejszymi top modelami nokii.Jak to mozna tlumaczyc? Dla mnie telefon po prostu sie nie sprzedaje pomimo ze tanieje.Czy to mozna nazwac niewypalem??? Oczywiscie ze tak.Dla mnie sytuacja jest prosta i klarowna..
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-03-03 08:49
    lennox jak zwykle zasypał nas lawinom faktów i konktretów ;)) hehehe a jeśli chodzi o 8800 to niewypał roku, widział ją kiedyś za sklepową szybą i jest nią oczarowany. teraz pare faktów: cena ok 2500 zł brak kart pamięci, aparat vga, bateria trzyma 15 h ( dlatego w pudełku są dwie baterie), wyświetlacz 65 tys kolorów. no i rewelacyjana obudowa:) jeśli ktoś lubi mieć ładny, drogi telefon który jest na poziomie technologicznym N6020 to jego sprawa. ale mówienie że to rewelacyjny model to .........
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-03-03 08:50
    jet przegięcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-04 20:12
    *carlo - ok, skoro tak to akurat w tym temacie masz rację, wydawało mi się że miał większy udział rok wcześniej, ale faktem jest że nie zwiększa udziału tyak jak np. samsung, co do sharpa, to taka jest chyba ich strategia, bo jak już mówiłem na wielu rynkach ich nie ma, a pozatym telefony sharpa chyba są dosyć drogie... *felipeUK - niewiem czy 8800 to niewypał, może i tak, może jakość jest niższa niż powinna być w telefonie za 4k zł, tego telefonu w ręku nie miałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-03-05 00:45
    Do mnie jakoś nie przemawiają telefony wyglądające jak zabawki dla dzieci, ale co kto lubi... A funkcje trudno znaleźć bo wszystko po japońsku.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2006-03-15 00:11
    Samsung the best :P:P ruuulllezzzz :):):)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: