"Największy pakiet minut - bez telefonu - 24 miesiące" w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 11

Warunki Oferty Promocyjnej "Największy pakiet minut - bez telefonu - 24 miesiące"

I. Opis oferty

1. W okresie od dnia 7 stycznia 2005 roku, jednak nie dłużej niż do dnia 2 lutego 2005 roku (włącznie) przy wyborze taryf: Biznes 240 VIP, Biznes 180 VIP, Biznes 120 Pro, Biznes 60 Pro, Biznes 15 Start, PTC operator sieci Era oferuje:

  • połączenia z jednym wybranym numerem sieci Era z 99% upustem za jedną minutę połączenia (z wyłączeniem numerów: 602 950 000, 602 951 000, 602 963, 602 913, 608 955, 608 966, połączeń typu faks i dane (w tym także połączeń z numerami: 604 01 01 01, 604 02 02 02), Numerów Premium, Numerów bezpłatnych, połączeń przekierowanych) od dnia aktywacji do dnia 2 lutego 2007 roku (włącznie);

  • usługę Naliczanie 1s/1s wliczoną w Abonament miesięczny przez 24 pierwsze pełne Cykle rozliczeniowe;

  • dodatkowy pakiet bezpłatnych minut wliczonych w Abonament miesięczny przez 24 pierwsze pełne Cykle rozliczeniowe, równy ilości bezpłatnych minut zawartych w taryfie wybranej przy aktywacji karty SIM. Oznacza to posiadanie w każdym miesiącu stosownej do wybranej taryfy ilości bezpłatnych minut wliczonych w abonament: 480 minut dla taryfy Biznes 240 VIP, 360 minut dla taryfy Biznes 180 VIP, 240 minut dla taryfy Biznes 120 Pro, 120 minut dla taryfy Biznes 60 Pro, 30 minut dla taryfy Biznes 15 Start.

2. Opłata za przyłączenie do sieci Era wynosi 19,00 zł netto (23,18 zł z VAT) i jest doliczana do pierwszego rachunku.
3. Minimalna opłata za połączenie z numerem promocyjnym bez względu na długość trwania połączenia wynosi 1 grosz netto (1,22 grosze z VAT)
4. Numer promocyjny może być aktywowany tylko w momencie podpisywania umowy.
5. Nie ma możliwości zmiany numeru promocyjnego.
6. Skorzystanie z numeru promocyjnego musi zostać potwierdzone jego zapisaniem w Umowie, pod którą podpisuje się Klient.
7. W przypadku, gdy do dnia 3 lutego 2007 roku (włącznie) Klient wybierze dodatkowo usługę Taniej w sieci Era, wówczas upust za połączenie z wybranym numerem sieci Era z 99% upustem, będzie naliczony od stawek wynikających z usługi Taniej w sieci Era. Numer promocyjny nie może być jednocześnie wpisany jako numer w usłudze Między Nami.
8. W przypadku wyboru usługi Sieć korporacyjna połączenia z wybranym numerem sieci Era z 99% upustem, który jednocześnie należy do Sieci korporacyjnej, będą naliczane po stawce wynikającej z usługi Sieć korporacyjna.
9. Połączenia z 1 wybranym promocyjnym numerem sieci Era z 99% upustem pomniejszają pulę pakietu bezpłatnych minut.
10. Usługa Naliczanie 1s/1s z promocyjną opłatą abonamentową może być aktywowana tylko w momencie zawierania Umowy i potwierdzona zapisem na umowie.
11. Usługa promocyjna Naliczanie 1s/1s obowiązuje przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od daty aktywacji karty SIM, opłaty za rozmowy krajowe będą naliczane co 1 sekundę od początku połączenia.
12. Po 24 pierwszych pełnych Cyklach rozliczeniowych abonament miesięczny za usługę Naliczanie 1s/1s będzie w wysokości zgodnej z Cennikiem obowiązującym dla taryfy, którą w danym momencie będzie posiadał Abonent.
13. Dodatkowy pakiet minut będzie włączony w ciągu 48 godzin od momentu aktywacji karty SIM i zacznie działać od pierwszego, pełnego Cyklu rozliczeniowego (dzień wystawienia faktury).
14. Minuty z dodatkowego pakietu minut wykorzystywane są po bezpłatnych minutach z bieżącego okresu rozliczeniowego. Niewykorzystane minuty z dodatkowego pakietu minut przechodzą na następny okres rozliczeniowy wg zasad określonych w cenniku PTC.
15. W trakcie trwania promocyjnej umowy terminowej Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie.
16. Cesja nie powoduje utraty promocyjnej zniżki na połączenia za jeden grosz za minutę z jednym wybranym numerem, a także utraty dodatkowego pakietu minut i promocyjnej opłaty za usługę Naliczanie 1s/1s.
17. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
18. Jeżeli do dnia 3 lutego 2007 roku (włącznie) nastąpi przejście na taryfy inne niż taryfy Biznes 240 VIP, Biznes 180 VIP, Biznes 120 Pro, Biznes 60 Pro, Biznes 15 Start, Klient traci prawo do korzystania z warunków promocji na karcie, na której została dokonana zmiana.
19. Nie ma możliwości zmiany taryfy na taryfę z niższym abonamentem miesięcznym przez 24 pierwsze pełne Cykle rozliczeniowe.
20. W trakcie trwania promocyjnej Umowy terminowej nie ma możliwości przejścia na taryfy inne niż Biznes 240 VIP, Biznes 180 VIP, Biznes 120 Pro, Biznes 60 Pro, Biznes 15 Start pod warunkiem podanym w pkt I ppkt 19.
21. Zmiana taryfy na jedną z taryf: Biznes 240 VIP, Biznes 180 VIP, Biznes 120 Pro, Biznes 60 Pro, Biznes 15 Start z wyższym abonamentem miesięcznym w trakcie trwania promocyjnej umowy terminowej nie powoduje utraty dodatkowego pakietu bezpłatnych minut, połączenia z jednym wybranym numerem sieci Era z 99% upustem, promocyjnej opłaty za usługę Naliczanie 1s/1s.
22. Zmiana na taryfę o wyższym abonamencie miesięcznym nie powoduje zwiększenia dodatkowego pakietu bezpłatnych minut wliczonych w abonament.
23. Z oferty można skorzystać u Doradców Biznesowych, Autoryzowanych Doradców Biznesowych, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także Autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era.
24. W promocji dostępne są taryfy: Biznes 240 VIP, Biznes 180 VIP, Biznes 120 Pro, Biznes 60 Pro, Biznes 15 Start.
25. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe.
26. W przypadku skorzystania przez Abonenta z usług Pakietowej transmisji danych na terenie Polski lub Transfera Abonent akceptuje warunki promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era (2)". Operator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zakończenia promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era (2)" bez podania przyczyny (zgodnie z § 2 pkt. 2.2 warunków regulaminu promocji "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era (2)", który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu).

II. Postanowienia ogólne

1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia aktywacji w ramach niniejszej promocji u Doradcy Biznesowego lub Autoryzowanego Doradcy Biznesowego sieci Era, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w Autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era jest Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a PTC.
2. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe. Cena przyłączenia do sieci w przypadkach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99,00 zł netto (120,78 zł z VAT).
3. PTC, operator sieci Era informuje, że Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy Biznesowi oraz sprzedawcy nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
4. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy Biznesowego i Autoryzowanego Doradcy Biznesowego sieci Era, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w Autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Era.
5. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Jednocześnie informujemy, że usługa Poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona w ciągu 2 dni od daty aktywacji.
6. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych w wysokości 200,00 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500,00 zł.
7. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.

III. Czas trwania Umowy

1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
2. Abonent przyjmuje na siebie:
2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 500,00 zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i usług.
4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w §17 ust . 7, 8, 9, 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5.1.

5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
5.1 Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC.
6. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
7. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    OLO18 pisze: 2005-01-09 12:34
    no ,no nieżle
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-01-09 12:35
    do 2 lutego ??? a co z nowymi taryfami ? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hudy pisze: 2005-01-09 12:38
    "Po 24 pierwszych pełnych Cyklach rozliczeniowych abonament miesięczny za usługę Naliczanie 1s/1s będzie w wysokości zgodnej z Cennikiem obowiązującym dla taryfy, którą w danym momencie będzie posiadał Abonent." Czy to znaczy że za 2 lata Era nadal zamierza pobierać opłaty za naliczanie sekundowe? coraz bardziej rozwala mnie ta sieć...
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-09 12:40
    to tylko taki zapis ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-09 12:51
    bez komentarza
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-09 13:07
    *** hudy -- tak, to chyba to znaczy.. i kolejne kwiatki: "4. numer promocyjny moze byc aktywowany tylko w momencie podpisywania umowy", "5. nie ma mozliwosci zmiany numeru promocyjnego".. wiecej juz nawet nie chce mi sie szukac, a zapewne by sie znalazlo.. :/ i jak to ma sie do plusowych "max profitow!"? pozostawie to bez komentarza.. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kiKi pisze: 2005-01-09 13:55
    ZOBACZYCIE CO OD WTORKU ZAOFERUJE PLUS - NIE JEDNEMU Z NAS SZCZĘKA OPADNIE !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tata pisze: 2005-01-09 15:51
    Żałosne !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-01-09 16:44
    *Q , JA jeszcze znalazłem dwa kwiatki z tego bukietu :-( "9. Połączenia z 1 wybranym promocyjnym numerem sieci Era z 99% upustem pomniejszają pulę pakietu bezpłatnych minut. " "22. Zmiana na taryfę o wyższym abonamencie miesięcznym nie powoduje zwiększenia dodatkowego pakietu bezpłatnych minut wliczonych w abonament. " No comment... :-(( Niech mi to ktoś z PTC wyjaśni,bo ja CHYBA jestem upośledzony,skoro nie moge takich praktyk zrozumieć..:((
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-01-09 16:45
    Co oni kuwa wyprawiają???:(
    0
  • Users Avatars Mini
    widmo pisze: 2005-01-10 14:42
    hehe, czemu nikt z ery nie \"pomylil sie\" i nie ma juz tak ladnie napisanych punktow 18 i 19 jak kiedys?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: