W VII edycji konkursu "Europrodukt" Telekomunikacja Polska otrzymała nagrodę w kategorii usługa, za neostradę tp. Kolegium konkursowe pod honorowym patronatem Prezesa Rady Ministrów RP uznało, że dzięki wysokiej jakości i przystępnej cenie neostrada tp przyczyniła się do upowszechnienia szerokopasmowego dostępu do Internetu w Polsce. W ciągu zaledwie dziewięciu miesięcy 2004 r. liczba użytkowników neostrady tp wzrosła ponad czterokrotnie, ze 108 tys. do 453 tys. klientów. Dzięki temu Polska znalazła się wśród państw o najwyższej dynamice wzrostu szerokopasmowego Internetu na świecie. Według firmy badawczej Point Topic, w okresie pierwszych 6 miesięcy 2004 r. największa dynamika wzrostu bradbandu była właśnie w Polsce.
Organizatorem konkursu jest Polskie Towarzystwo Handlowe, a patronują mu: Prezes Rady Ministrów RP, Ministerstwo Gospodarki i Pracy oraz
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. W sześciu dotychczasowych edycjach konkursu tytułem "Europrodukt" wyróżniono ponad 180 przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego oraz szkół.