UPC - będzie Netflix, ReplayTV i reaktywacja MVNO

Newsy
Żródło: Dziennik Gazeta Prawna
Opinie: 14
Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska

Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska, udzielił wywiadu Dziennikowi Gazecie Prawnej.

Prezes powiedział, że w zasięgu jego sieci jest 20 proc. polskich gospodarstw domowych, a z Multimediami ten odsetek wzrośnie do 30 proc. Prezes dodał: "(...) Orange dociera w praktyce do wszystkich Polaków. Po konsolidacji będziemy bardziej konkurencyjni i będziemy mogli więcej inwestować, choćby w innowacje czy usługi. Konsumenci tylko na tym zyskają."

Prezes nie chciał zdradzić, czy jego spółka rozmawiała z właścicielami P4 na temat przejęcia PLAY: Nie mogę tego komentować. Ale trudność z usługą telefonii komórkowej w naszym przypadku polega na tym, że mamy jedynie 20 proc. zasięgu. A sieć komórkowa z definicji pokrywa cały kraj. Wychodzimy z założenia, że zanim zaczniemy myśleć o przejmowaniu gracza z rynku mobilnego, powinniśmy zadbać o nasz zasięg. Inaczej trudno będzie sprzedawać usługi w pakietach. W tym roku planujemy na pewno reaktywować ofertę MVNO.

Prezes przyznał, że UPC będzie sprzedawać w swojej sieci usługę Netflix: Mamy umowę z Netflixem, ale nie ma jeszcze konkretnej daty startu. Widać, że platformy VOD szukają nowych modeli biznesowych i monetyzowania oferty. Mają różne pomysły na dostarczanie jej klientom, nie tak jak w przypadku linearnej telewizji, ale wciąż szukają nowych sposobów zarabiania. Z naszej perspektywy to możliwość odegrania kluczowej roli agregatora treści.

Frans-Willem de Kloet prognozuje, że rynek płatnej telewizji niedługo bardzo się zmieni: Zwyczaje widowni rzeczywiście się zmieniają. Przewiduję, że wkrótce pojawią się oferty z dużo mniejszą liczbą kanałów telewizyjnych – 50 zamiast 150, ale bardziej sprofilowanych i uzupełnionych o serwisy VoD. Ale wychodzimy naprzeciw tym zmieniającym się nawykom. Testujemy nową usługę ReplayTV, którą chcemy zaoferować w kwietniu. Ona pozwoli na oglądanie oferty telewizyjnej wszystkich naszych kanałów siedem dni wstecz.

Opinie:

Opinie archiwalne (14):

Komentuj

Komentarze / 14

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2017-02-20 23:07
    Ku*rwa rece opadaj jak sie czyta o tym ReplayTV... czy on sobie zdaje sprawe, ze ludzie przestaja ogladac linearna TV wlasnie dlatego, ze nic w niej nie ma i nawet bez tego ReplayTV mozna obejrzec to samo nie tyle przez 7 dni ale nawet przez miesiac?
    0
  • Users Avatars Mini
    Ggdgdhdhxh pisze: 2017-02-21 00:19
    Dokładnie łajzy z UPC dodawać wartościowe kanały a nie zapytaj dziury....
    1
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-02-21 13:30
    A ja myślałem, że replay tv jest już zaimplementowana w każdym większym kanale tv, bo ciągle to samo leci ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaaaaa pisze: 2017-02-21 14:31
    taki paradoks z życia wzięty...skończył mi się okres podstawowy umowy ( TV+INTERENT+TEL) , usługa wzrosła mi o 5 zł ( za TV) ... dzwoniąc do UPC i chcąc związać się za kolejne dwa lata, nie dość że słyszę o kwocie 10 zł droższej w stosunku do obecnej ( po podwyzce 5 zl) , to jeszcze w gratisie telefon mi wyłącza... wiec pytam, gdzie benefit za związanie sie na kolejne dwa lata ? masakra ....
    2
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2017-02-21 14:38
    IPTV daje się we znaki .... lecą już słupki ?
    1
  • Users Avatars Mini
    anonim pisze: 2017-02-21 14:39
    zacznijcie dbać o stałych klientów, którzy są po kilka, a niekiedy po kilkanaście lat.... bo fajnie macie jak macie monopol na osiedlu, ale gdy już wchodzi konkurencja.... przegrywacie...
    1
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2017-02-21 14:40
    Spadło na psy upc, oj spadło.... ciezko bedzie odbudowac wizerunek, zaufanie.....
    2
  • Users Avatars Mini
    Wiesław Raczyński pisze: 2017-02-21 16:42
    Prawda stałych klientów się nie szanuje musiałem długich dni negocjacji żeby obniżyć rachunek płaciłem prawie 180 zł klientem od 20 lat,przysłali propozycje na 200 zł dogadałem się kiedyś na 120 zł i miałem dać odpowiedź do końca umowy czyli do 13 grudnia 2016 zadzwoniłem dzień przed powiedzieli że nieaktualne i olali mnie na drugi dzień poszedłem z wypowiedzeniem umowy i co.... Płacę 109 zł i wszystko mam to samo tylko za aktywację zapłaciłem 29.90zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Leszek pisze: 2017-02-21 23:21
    Robią co chcą wyłączają nowe programy i dają jakieś guwna,wyłączyli kilkanaście programow.Huj z takim UPC,bedzie koniec umowy robie im PAPA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    .l. pisze: 2017-02-22 07:39
    Czyli będzie jeszcze więcej powtórek obecnych powtórek. Ręce opadają. Wraz z końcem umowy definitywnie roztaję się z UPC. Za beznadziejny dekoder horizon i obsługę klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Norbert pisze: 2017-02-23 06:58
    Ja tam na UPC nie narzekam. Wiadomo, że przy kończącej się umowie, następną otrzymamy dużo atrakcyjniejszą, jeśli złożymy wypowiedzenie. Nic nowego, zawsze tak robię. Jedne czego mogę się przyczepić, to dekodera Horizon, do którego nie potrafią zrobić przez tyle czasu dobrego softu. Tam jest tylko dobry oraz. Ale już sama obsługa, szybkość i wygoda obsługi pozostawia wiele do życzenia. Także może by się porządnie wreszcie najpierw za to wzięli.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek pisze: 2017-02-23 07:49
    norbert zebys sie nie zdzwil jak ja przy kolejnym utrzymaniu , nawet po zlozeniu wypowiedzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    www pisze: 2017-02-23 14:28
    oferta dużego operatora jakim jest UPC a małego regionalnego: UPC za 49zł daje 60Mb/s internet, 104 kanały TV, (multiroom już za dodatkowe 10zł miesięcznie) i telefon z nolimit komórkowe i stacjonarne w pl, stacjonarne w UE i komórkowe i stacjonarne z Kanady i USA za dodatkowe 10zł miesięcznie. TV + internet 120Mb/s to 69zł miesięcznie i 250Mb/s i TV (104 kanały) to koszt 89zł. Światłowód doprowadzany TYLKO do klatki schodowej. Do mieszkania idzie już zwykły miedziany kabel. Oferta regionalnego operatora? Kabel światłowodowy doprowadzony do mieszkania klienta. Cennik za 300Mb/s to 45zł miesięcznie, 400Mb/s do 60zl miesięcznie i bodajże 80zł za 500Mb/s. I to tyle plusów jeśli chodzi o ofertę (+= internet światłowodowy do mieszkania klienta), minus zaś to cena i jakość tv (za 97 kanałów tv płaci się 41,90zł, plusem jest że nie trzeba mieć multiroomu ani dekodera, działa bez dodatkowych opłat na wielu tv w mieszkaniu). Telefon to u regionalnego operatora przeżytek i operator w ogóle nie ma pomysłu co z tym zrobić (ceny jak z przed wielu wielu lat za połączenie (liczą jeszcze impulsami). Jedynie co to za 10zł netto dali do ceny darmowe połączenia wewnątrz sieciowe....). Jedna uwaga - UPC jeśli przejęłoby regionalnego operatora to ceny usług od razu idą w UPC w górę. Dlatego nie chcę dożyć dnia kiedy zostaną na rynku TYLKO UPC i Orange (ewentualnie netia jeszcze). Wolę by było tych operatorów regionalnych z 400-500 w całym kraju - to daje szansę na dużą atrakcyjność cenową i jakościową operatorom kablowym. STOP komunie. STOP UPC jako jedynego operatora kablowego w Polsce! *(chyba że ktoś lubi dużo płacić i przepłacać za usługi mało dostając z zamian....)
    1
  • Users Avatars Mini
    anonim pisze: 2017-04-24 10:18
    zamias narzekac trzeba walczyc o swoje , po 1 rezygnacja ppisemna juz 30dni przed koncem, , po drugie to my dzwonimy ws przedluzenia umowy, po 3 dzwonimy ws pisma bo nie wiemy gdzie oddac sprzety itd.. wtedy przelacza do dzialu z ktorym mozna negocjowac.. a tam ciagniemy za jezyk pracownika i dostajemy najtansza oferte 3 uslug za 60zl tv+pvr+tel+int+wifi...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: