Netia chwali się wynikami kampanii - 2 mln odsłon na Youtube

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

Piętnastu YouTuberów bierze udział w kampanii promującej najnowszą ofertę internetu w Netii.

Filmy opłacone przez operatora mają do tej pory 2 mln odsłon.

Kampania wystartowała 9 marca br.

W działania promocyjne Netia zaangażowała 15 popularnych influencerów: m.in. Theunboxall, Ponki, Kuba Klawiter, Topowa Dycha, Poszukiwacz, Kolega Ignacy, Magda Bereda, Bartek USA, Mamiko oraz Kapitan Alien którzy opublikowali już swoje nagrania na YT.

Kolejne materiały pojawią się na kanałach „AbstrachujeTV”, „Dla pieniędzy”, „5 sposobów na”, „Sprytne babki” oraz „Historia bez cenzury”.

Zależy nam na dotarciu do osób, które mają zdecydowanie mniejszą styczność z reklamami emitowanymi w TV czy płatnych serwisach VOD, a wiedzę czerpią przede wszystkim z Internetu. Wybraliśmy influencerów, którzy zajmują się różnorodną tematyką – od technologii po historię - mówi Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C Netii. – Materiały współpracujących z nami twórców obejrzało już ponad 2 miliony osób – dodaje Joanna Pędzińska.

W swojej kampanii Netia wykorzystuje również spoty w TV, na VoD i FB (30 i 8 sek.) oraz działania performance marketing. Wszystkie aktywności potrwają do końca kwietnia.

Netia nie podała ile wydała na współpracę z Youtuberami.

Opinie:

Rekomendowane: