Netia Mobile zapłaciła za rezerwację częstotliwości UMTS

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 88

Zarząd Netii poinformował, że w dniu 5 września 2005 roku Netia Mobile uiściła jednorazową opłatę w wysokości 345.050.000 złotych za dokonanie przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty rezerwacji na rzecz Netii Mobile częstotliwości UMTS, przyznanej Netii Mobile w wyniku przetargu rozstrzygniętego przez URTiP w dniu 9 maja 2005 roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (88):

Komentuj

Komentarze / 88

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2005-09-05 23:03
    rząd uzbiera troche grosza na emerytury górnicze
    0
  • Users Avatars Mini
    HYROSZYMA pisze: 2005-09-05 23:04
    Chyba kpisz. Napchają kieszenie jeszcze przed wyborami:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-05 23:07
    na czyje konto?
    0
  • Users Avatars Mini
    xXx pisze: 2005-09-05 23:21
    Zabawę czas zacząć;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-09-06 00:14
    Ciekawe kiedy GOL sie wychyli w końcu o usłudze "happy hours" w simplusie... U konkurencji już trąbią...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-06 00:24
    *** Alienus -- nie widzisz, ze na razie GOL jest zajety pomarancza? :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    mcgrey pisze: 2005-09-06 00:50
    Promocja "happy hours" jeśli nie będzie miała żadnych wymagań (prócz tego kodu) to naprawdę będzie rewelacyjna. Poczekajmy na oficjalne info na stronie simplusa :))
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2005-09-06 00:59
    gdzie mozna sie czegos dowiedziec o \"happy hours\"?
    0
  • Users Avatars Mini
    rbodych pisze: 2005-09-06 01:02
    no właśnie szukam w google i nie mogę znaleść możecie zapodać adres :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rbodych pisze: 2005-09-06 01:14
    dzieki juz zabieram się do czytania :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2005-09-06 01:41
    300 baniek ... nieźle ... ciekawe kiedy ruszą z siecią i co będą mieli do zaproponowania
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-09-06 01:50
    ***ATieQ - szału inwestycyjnego po Netii to się raczej niema co spodziewać niestety, więc poczekamy sobie sobie ze 2 lata na zasięg w centrach miast wojewódzkich...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-09-06 01:53
    I to jest wariant optymistyczny... :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-09-06 02:02
    Ludzie ile razy wam trzeba powtarzać ze Netia w tym przypadku jest drugoplanowym graczem. W Netia Mobile pierwsze skrzypce odgrywa fundusz Nowator a sama Netia ma tylko 30% udziałów.
    0
  • Users Avatars Mini
    kruk pisze: 2005-09-06 02:28
    Wie ktoś może czy w taryfie Era Nowy Komfort niewykorzystane minuty w danym miesiącu przepadają czy przechodzą na następny miesiąc? Dziękuję z góry za pomoc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-09-06 02:30
    *Kruk: przechodza na nastepny i sa wykorzystywane w pierwszej kolejnosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-09-06 08:07
    no to teraz do budowy stacji bazowych!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-06 10:15
    Już mogą śmiało stawiać maszty. Jeżeli się pospieszą, wszystko zaplanują, to do czerwca 2006 zasięg nie będzie taki zły. Najlepszy byłby roaming krajowy, ale wątpię, żeby któryś op się na to zgodził.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 10:31
    Tomek_19 - teraz to "opy" nie mają nic kompletnie do gadania. Roamingu krajowego nie będzie - w każdym razie pomiędzy MNO. Nikt z obecnych operatorów nie będzie budował sieci nowemu operatorowi. Ja się na to nawet jako klient nie zgadzam. Gadanie o liberalizacji tutaj akurat ma zastosowanie - rynek jest liberalny, więc buduj "nowy" swoją sieć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-06 10:38
    *** wlo -- tutaj (roaming krajowy) to uzyszkodnicy nie maja nic kompletnie do gadania.. ;-) a swoja droga to dlaczego sie nie zgadzasz? :-O
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-06 10:44
    ***wlo*** Na roamingu krajowym można zarobić, ale mi też się by nie podobało, że przyszedł ktoś i mam mu coś dać, bo on jest nowy i niech sobie działa moim kosztem. Jak się porwali z motyką na słońce, to niech budują. Zanim wejdą, to już pewnie darmowe wieczory i weekendy w prepaidach zastaną i nie wiem, co można jeszcze zaoferować. W rok sieci nie zbudują, więc i zasięg będzie ich słabą stroną. Poza tym znając Netię to skupi się tylko na klientach biznesowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 10:47
    No jak dlaczego? ponieważ nie korzystam i korzystać z UMTS długo nie będę, a poprzez roaming (oczywiście nie za darmo to by było) inna sieć będzie uzyskiwać przychody zanim zbuduje własną sieć. Z pewnością nie będzie przynosić to przychodów mojej sieci takich jak by mogło (tak wiem - brak konkurencji nie spowoduje obniżek) ale to właśnie mi nie pasuje - i nie myślę tutaj o "pokrzywdzonych" brakiem usługi potencjalnych klientach korzystającego z roamingu "nowego" ;-) Uważam, zę nie tędy droga. A na dodatek przypomnijcie sobie co Netia gadała kiedy przyznawali koncesje (rozszerzali właściwie) kilka lat temu. Oferty nie złożyli - a mogli, natomiast komentarze niejednokrotnie ostrzejsze były od tych które podają obecni operatorzy. Tak więc nawet to biorąc pod uwagę - Nikt im nie bronił składać oferty pięć lat temu (no - prawie 5 lat temu ;-)).
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-09-06 10:50
    Wlo,Tomek: roaming krajowy to przeciez tylko kwestia odpowiedniej sumy pieniędzy płaconej co jakis czas na rzecz operatora który uzyczy sieci. Czy to az takie straszne? Przeciez działa to w innych krajach to w Polsce by nie mogło? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-09-06 10:51
    Wlo: a z Neostrady tez nie miales kozystac...bo po co SDI wystarczało :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 10:52
    Tomek_19 - można zarobić... pod warunkiem utrzymania takiej samej ilości przychodów, które są zależne od wielu rzeczy, w tym m.n. właśnie od udostępnienia tego roamingu ;-) Nie jest to takie proste. Netia miała szanesę - wycofała się z przetargu. Dlaczego? Później mieli pretensje 0 skarżyli nawet decyzje o rozszerzeniu koncesji) - dlaczego? Teraz nagle kopciuszek jakiś z Netii się zrobił i ktoś inny powinien kopciuszkowi pomagać? Bez jaj proszę państwa, bez jaj...
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-09-06 10:55
    No dobra, ale czemu nie ma roamingu wewnetrznego miedzy istniejacymi juz sieciami które przynoszą określone dochody?Czy top nie byłby sposób na zarobienie dodatkowego grosza i zapewnienie klientom lepszej obsługi (czyt. zasięgu)?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 10:57
    blobi - a i owszem... Nadal prędkość SDI by mi wystarczała (nie chodziło o technologię akurat). Jednak CENA!! Spadła na tyle, że opłacało mi się zmienić. No i jeszcze inna sprawa - miałem sieć telefoniczną przystosowaną do SDI - fakt, że wystarczyło tylko parę kabli przełożyć, ale to też robota bo i szafkę muszę odsunąć i odkręcić 4 śrubki w puszce przełożyć kable... Do tego router do SDI - chociaż okazało się że bardzo ładnie pracuje w sieci Vectra u znajomego ;-) To wszystko są koszty i czas. W końcu znalazłem czas a koszty... Powoli się wyrównują ;-) Chociaż zapłaciłem całkiem sporo za modem/router do neostrady.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 10:58
    a co do roamingu u obecnych operatorów... po co? przecież piszą, że mają pokrycie w 98% ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-09-06 10:59
    Zgadzam sie z jednym co pisze Wlo - każdy z operatorów posiadajacych własną siec powinien mieć prawo wpuścić do siebie witrualnego opa lub mu odmówić. URTiP nie powinien się w to mieszać. Nie po to PTC czy Polkomtel budowali przez lata swoje sieci aby teraz udostepniać je konkurencji. Natomiast rynek operatorów komórkowych mógłby być znacznie większy i każda firma ktora chciałaby swiadczyć usługi powinna mieć taką możliwosc. Pasmo UMTS jest znacznie pojemniesze niż GSM wiec nic nie stało na przeszkodzie zaoferować np 10 koncesji i wystawić je na wolną licytację. Tak sie nie stało i nie ma już najmniejszego sensu o tym dyskutować. Wejście do gry Netii Mobile napewno zwiekszy konkurencji, ceny nieco powinny pojsc w dół i jakosc w górę. Tylko się cieszyć z tego powodu.
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-06 11:00
    ***blobi*** ale którzy klienci mieliby lepszy zasięg? Ten grosz może być dużo mniejszy niż straty poniesione wraz z odpływem klientów. Quam 3G też budował sieć w Niemczech i po niecałym roku działalności padł, bo porwali się z motyką na słońce jak Netia Mobile. Mi usługi w Orange wystarczą i jestem bardzo zadowolony. Czasami są problemy, ale to jak w każdej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-06 11:01
    Największym problemem jest tylko to, że URTiP twierdzi, że infrastruktura nie należy do opów, a oni je jedynie dzierżawią na zasadzie koncesji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-06 11:01
    *** wlo -- ze roaming krajowy nie bedzie przynosic korzysci Twojej(?) sieci? no nie zartuj! przeciez oprocz tego, ze zabierze czesc klientow "Twojej" sieci (to fakt), to odbierze jeszcze ze 2x tyle dwom pozostalym! poza tym roaming nie jest za darmo! :-) policzmy: normalna minuta kosztuje opa (zalozny) 50 gr.. wirtualny placi za nia np. 30 gr.. z kazdej sieci przychodzi do wirtualnego po 1 mln klientow.. plus "traci" na swoich 500k, ale na "obcych" zyskuje 600k.. jak dla mnie to plus wyjdzie na tym na "+", a nie na "-".. ;-) poza tym gdyby to sie nie oplacalo to wirtualni w anglii, niemczech, itp. juz dawno by padli jak muchy.. a, jak wiemy, idzie im calkiem sporo, i kolejni chca sie dopchac do korytka.. ;-) tak wiec wybacz *** wlo, ale Twoje argumenty sa raczej chybione.. :-) no i na koniec pociesze Cie i innych, ze to, na szczescie ;-), od Ciebie nie bedzie zalezec (bez obrazy, of korz).. :-) pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-06 11:05
    mialo byc "zalozmy" oraz "idzie im calkiem dobrze".. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-06 11:09
    ***Q! zanim przejdą te miliony z innych sieci, to połowa już powróci do dawnych operatorów :D Nie wiem, co jeszcze można zaoferować. Granica niskich cen gdzieś na pewno jest, a ustala ją interconnect, darmowe połączenia w sieci nie przyciągnęły milionów klientów, darmowe wieczory i weekendy już są, smsy za 1 gr też, a niedługo pewnie za darmo. Zanim Netia będzie miała jakąś konkretną sieć, to nie będzie już klientów do łapania. Netia nie ma być wirtualnym opem, a MNO.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:10
    Tomek_19 - i właśnie takich trzeba eliminować!! Rynek ich eliminuje... Q! - nie mówię, że nie będzie - powiedziałem to? Nie licz - nie warto... To nie ten poziom obliczeń ;-) Jeśli by wprowadzić roaming dla sieci mających podobny zasięg, to na pewno przyniosłoby korzysci wszystkim. Zwróć uwagę jednak, że przez całe lata był ZAKAZ!!! roamingu. Więc co? Teraz, kiedy operator, który kilka lat temu wycofał się zprtzetargu twierdząc, że opłaty koncesyjne są ZA WYSOKIE!!!!!!!!!!!!!! nagle ma mieć bonus w postaci 10-krotnie niższych opłat, i przymusowego roamingu? Dla mnie to nie jest uczciwe. Nawet jeśli mam więcej płacić (bo rynek nie ma konkurencji rzekomo) to się z tym nie zgadzam po prostu. Netia zastrzegła, że zainwestuje najwyżej miliard w sieć. To mniej niż koncesje każdego z obecnych operatorów... Ale Tobie to odpowiada?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:10
    miliard, razem z opłatą koncesyjną - czyli w złotówkach tyle co tamci za koncesje zapłacili w Euro ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:12
    Jeśli byłyby chybione, to powiedz... tam mają tak durnych analityków, że jeszcze im nie doradzili, żeby udostępniać infrastrukturę? Aaa... wiem - nie chodzi o to, żeby zarobić, ależeby dobić kliuentów... Noo... logiczne ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-06 11:13
    Z usług takich jak GPRS, EDGE, UMTS szybko nie skorzystam, bo nawet MMSów nie wysyłam - może 10 wysłałem tylko na próbę przez ponad pół roku, więc Netia mnie akurat w ogóle nie interesuje. Poza tym i tak nie będzie u mnie zasięgu :D Wolę na razie Orange i kropka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-06 11:13
    *** Tomek_19 -- nie martw sie, jest jeszcze sporo mozliwosci na uatrakcyjnienie oferty.. ;-) co do Netii no to skoro ma byc MNO to rzeczywiscie cos tu nie tak.. nie mowie, ze by sie nie przydal czwarty, ale by musial ruszyc "z chlebkiem", a nie tylko gadac.. :-P ale, tak czy siak, potrzeba na MVNO -- to by od razu rozruszalo rynek.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-06 11:15
    ***Q!*** my mamy chyba 21 MVNO i żaden się nie pali do świadczenia usług :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartsol1 pisze: 2005-09-06 11:19
    *Tomek_19-skąd ty tą liczbę wziąleś?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:20
    MVNO to co innego! Zgadzam się - tutaj każdy operator powinien udostępnaić sieć - nawet w sposób częściowo regulowany - nie lubię tego, ale taki rynek akurat to jest. Sądzę, że (i to też dla mnie normalne) opaeratorzy budując nowe maki zabezpieczają się przed MVNO - bardzo dobrze - ich kasa. Lepiej mieć zależny podmiot niż obcy. Natomiast jeśli chodzi o MNO to spawa jest jasna. Niech każdy buduje swoją sieć własnym kosztem a nie kosztem inncyh. To jaką szansę dostali - miliard -nawet jeśli w ciągu dwóch lat mieliby wydać to jest niewiele w porównaniu z sznsą jaką dostaki tamci. kilka razy więcej ich będzie kosztować budowa TAKIEJ SAMEJ SIECI!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-06 11:20
    *** wlo -- no i moim zdaniem Netia dobrze zrobila, ze sie wtedy wycofala! zobacz co zrobila wielka trojca -- zaplacila za koncesje jak za mokre zboze (po E650 mln!), a teraz biadola kiedy to splaca.. przypomne Ci tylko, ze nasi pld sasiedzi zaplacili za koncesje "po kosztach"! i co, zle im? ;-) co do Netii dalej, to rynek sie zmienia! to, ze sie kiedys wycofala nie oznacza, ze juz nie moze przystapic do kolejnego przetargu (czy jak to nazwac) w pozniejszym terminie.. a ulatwienia? owszem, czemu nie? po pierwsze nie za darmo, a po drugie to, jak juz pisalem, rynek sie zmienia.. :-) to samo dotyczy zakazu.. czy to wina opow, ze rzadza nami takie ciapciaki? no chyba nie.. ;-) ja w kazdym razie jestem za! :-) p.s. jak to ktos kiedys napisal: konkurencja jest dobra pod warunkiem, ze nie dotyczy mnie.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:21
    butch - TAK - NIE WIEM CZY DO TRZYDZIESTU TA LICZBA NIE DOCHODZI ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-06 11:22
    ***butch*** było gdzieś kiedyś o tym. Nie pamiętam, czy teraz to jest dokładnie 21. Trzech z nich ma już nawet od dawna przydzieloną numerację i nic z tego. Każdy z nas może sobie kupić koncesję na świadczenia usług jako MVNO :P
    0
  • Users Avatars Mini
    bartsol1 pisze: 2005-09-06 11:23
    O ile się nie mylę to u nas jeszcze chyba nie ma regulacji w tej sprawie? Jak tak to poprawcie! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:26
    Q! - poważny jesteć? Kto jest/był właścicielem naszych operatorów? Czy nie państwo? Idea... Plus... Co oni mieli do powiedzenia? Teraz po kilku latach się odmieniło? Inne podeście do rynku jest? Państwo potrzebuje kasy i wszystko zrobi by ją mieć. Nawt zmieniając zasady gry w jej trakcie. Netia niech sobie buduje sieć - ma lepszą sytuację niż operatorzy, bo oni będą zarabiać na spłatę rat koncesyjnych, kiedy Netia będzie zarabiać dla swoich udziałaowców... (kim oni są?)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:27
    butch - jak nie ma? od wielu lat mamy kilkudziesięciu MVNO... Czekających jak sępy na padlinę aż Szeryf zmieni zasady i każe innym oddać im za darmo (no - po uczciewj cenie uwzględniającej rozwój konkurencji) swoje sieci ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    bartsol1 pisze: 2005-09-06 11:29
    To ja proszę o jakieś materiały doszkalające... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-06 11:30
    *** wlo -- a czy ktos w koncesjach dla trojcy pisal, ze niegdy nie wpusci na rynek innego opa? watpie.. poza tym, jak tu gdzies sie przewijalo, to nie opy sa sa wlascicielami masztow, ale URTiP.. to, na pewno, tez bylo w umowach.. zakaz (roamingu wewnetrznego) odczytuje jako ochrone interesow opow przez ilestam pierwszych lat (tu: 9).. no i sie skonczyla bajka.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:33
    Q! - że kto jest właścicielem masztów???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:35
    Jeśli URTiP to powiem Ci, że wszystkie procedury postępowań w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę oraz "przyległe" - np. postępowania w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowsko - o kand d... ożna rozbić i nakazać natychmiastową rozbiórkę obiektów budowlanych jakimi są maszty...
    0
  • Users Avatars Mini
    dragonite pisze: 2005-09-06 11:35
    Teraz Netia musi wybrać dostawce infrastruktury. I szybko stawiać BTS-y i być krok do przodu przed obecnymi operatorami
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:37
    Q! - a przed kim te interesy miały być chronione nimy? Przed podłączeniem się do sieci Marsjan? Przecież sam powiedziałęś, że roaming to czysty interes dla operatora... Przed kim więc ich chronić?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:40
    dragonite - dokłądnie - niech kupują sprzet za te 650 baniek i niech budują! A później niech zarabiają i dniech dokopią trzem operatorom bez ich łaski!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-06 11:40
    *** wlo -- z tymi masztami to gdzies mi sie cos takiego ostatnio na GOLu przewinelo.. hmm.. no niewazne.. :-/ co do ochrony to dalej twierdze, ze jest to placalne, ale zgadnij kto chcial takich zapisow? ano opy! a jak oni mysla, ze to im sie nie oplaci to powodzenia i nie moja to wina.. :-P to co w koncu z tymi masztami? czy moze mi sie cos popier-ten-tego..?
    0
  • Users Avatars Mini
    bartsol1 pisze: 2005-09-06 11:49
    Dobra! O ile wiem to o MVNO możemy mówić gdy już oni działają... Bo w takim wypadku moglibyście mnie nazywać MVNO... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:55
    butch - nie masz racji... jeśli działają tomożesz powiedzieć o działającym MVNO... MVNO mamy prawie trzydziestu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 11:55
    y nie możesz być MVNO bo nie zapłąciłeś za "bycie" ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    bartsol1 pisze: 2005-09-06 12:02
    Lee no ja sie tak nie bawie... nie moge byc mvno :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartsol1 pisze: 2005-09-06 12:03
    Aha... A wie ktoś czemu oni nie działają? Przecież to kaska leci...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 12:12
    butch - rany... zaputaj ich dlaczego nie chcą zarabiać! Wszystcy chcą przejśc od MVNO od złodziei obecnych operatorów, a oni nie chcą zarabiać kasy...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-06 12:13
    A może telefony są za tanie - po złotówce przecież producenci sprzedają operatorom - i koszty dystrybucji by ich "zjadły"?
    0
  • Users Avatars Mini
    generał gugel pisze: 2005-09-06 15:26
    No to jeszcze raz będzie można podłatać troche dziurzysko budżetowe. Zobaczymy co z tegobędzie - ale pewnie nic dobrego
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-09-06 15:36
    A tu ciekawy cytat ze strony pana kaczorowskiego odnośnie usługi happy hours w simplusie: od 16 września operator wprowadza nową usługę w platformie pre-paid Simplus, polegającą na możliwości wykonywania darmowych połączeń wewnątrzsieciowych w piątki i w soboty w godzinach od 19.oo do 20.oo, część prac służy na pewno optymalizacji systemu pod kątem wprowadzenia tej usługi. Uruchomienie usługi będzie się odbywało kodem USSD, natomiast jej realizacja będzie przebiegała podobnie, jak w pierwszych miesiącach funkcjonowania Sami-Swoi. Użytkownik będzie mógł wykorzystać w ramach \"darmowych\" rozmów tylko tyle środków, ile ma na koncie pre-paid, a poniesione wydatki będą zwracane na konto w ciągu 24 godzin. Według pierwszych założeń, usługa ma działać do końca roku
    0
  • Users Avatars Mini
    Maro pisze: 2005-09-06 16:07
    Gdzie jest ta informacja
    0
  • Users Avatars Mini
    Maro pisze: 2005-09-06 16:08
    Na jakiej stronie WWW?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-09-06 16:19
    www.gsm.biz.pl są jeszcze informacje na telix.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-09-06 20:29
    ciekawe, ciekawe.....
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-09-06 20:30
    ***wlo podzielam opinie o nacjonalistycznym podejsciu do BTSow. jak wchodzi nowy to niech sobie siec stawia a nie jeczy, ze ma malo $ i roaming musi dostac po preferencyjnej cenie!
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-09-06 20:36
    jak chca zrobiić 95% pokrycia mieszkańców to niech stawiaja 900 (do 35km zasięg). nadajnik UMTS ma pokrycie od 0,5 do 1km więc każdy klient biznesowy powinien mieć BTSa w sojej siedzibie. Ale jeśli podejdą do tematu rozsądnie to dadza rade. Wystarczy oferta szokowa - ny dajemy ci darmowe poł w firmie + łącze 2MBITY + KABELEK + BTS z UMTS = kontrakt.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-09-06 20:39
    Wystarczy, że za 10.000zl mieś wynagrodzenia + PROWIZJA pozyskają 200 'orłów" ze sprzedazy w ERZE IDEI I PLUSIE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-09-06 20:40
    ABY SIĘ DOGADAĆTRZEBA PRZEMÓWIC DO KLIENTA WIZJONERSKIM PLANEM I WSZYSTKO
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-07 10:50
    czy ktos mi w koncu wyjasni jak to jest z tymi BTSami i URTiPem? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-07 11:07
    Q! - a jak ma być? Sieć należy do operatora. A sładnikiem sieci są przecież wieże z nadajnikami i resztą sprzętu... Czy Ty naprawdę wierzysz w to co ktoś napisał, że to nie jest operatorów? Nie mów, że taki naiwny jesteś?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-09-07 11:27
    *** wlo -- na razie nic nie mowie.. :-P po prostu gdzies mi to smignelo i _wydaje_ mi sie, ze bylo to w niusie gdzies.. :-/ no coz -- to chyba zmienia postac rzeczy.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-07 11:54
    ***wlo*** ja też gdzieś czytałem te rewelacje, że nadajniki nie należą do operatorów, a są dzierżawione na podstawie koncesji. Nie wiem, czy jakiś ekspert z URTiP się wypowiadał, czy wzięli to skądś :D Polkomtel ma problemy z SS, bo nawet im stronę internetową wyłączyli. Pan Wacław coś tam napisał o tym na swojej stronie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-07 12:11
    Tomek_19 - przestań... Jeśli są dzierżawione to kto je stawia? Kto płaci za inwestycje? Bo przedzież dzierżawca na gotowe przychodzi, nie? Jakie banialuki ktoś Wam wciska a Wy to łykacie jak świeże ślimaki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-07 12:14
    Jeśli URTiP jest właścicielem, to pytam, dlaczego macie pretensje do operatorów o to, że nadajniki są źle lokalizowane, nie pokrywają zasięgiem tego co powinny (tutaj akurat Redaktor Wacław przoduje)? Przecież z tymi pretensjami do właściciela a nie do operatorów w takim razie! Boże co za głupotę ktoś wymyślił ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-07 12:15
    ***wlo*** ja tylko napisałem, że gdzieś to czytałem i wcale w to nie wierzę. To tak jakbyśmy sobie dom wybudowali i należałby on w części do sklepu/ów, w którym/rych kupowane były materiały budowlane i jeszcze do fabryk(i), gdzie zostały wyprodukowane. My moglibyśmy go tylko dzierżawić na zasadzie koncesji :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-07 12:26
    No ja właśnie przeczytałem Twój rewelacyjny news, że Polkomtel ma problemy z Samymi Swoimi i to takie, że im stronę wyłączyli... Jak to rozumieć? Likwidują Samych Swoich? Jeśli coś podajesz, albo cytujesz chociaż to cytuj rzetelnie, aa nie powtarzaj plotkę przeinaczoną na dodatek...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-07 12:27
    Przeczytaj swoją informację o SS i powiedz - co chciałeś przekazać?
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-09-07 12:31
    ***wlo*** Informacja pochodzi ze strony Pana Wacława :D U mnie strona SS nie działa. Trwa postępowanie wyjaśniające.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-07 12:43
    Tomek_19 - no własnie - problem jest ze stroną www a nie z Samymi Swoimi...
    0
  • Users Avatars Mini
    gerwazy pisze: 2005-09-07 16:44
    Plus lekce sobie zdaje sie waży SS. Gorączkowo kontraatakował Heyah a efekt jaki jest każdy widzi. Myśle, że Polkomtel chętnie pobyłby sie SS ale nie bardzo wie jak :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-07 17:07
    gerwazy - że co? chętnie by się pozbyli? Z czego to wnosisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-09-08 14:02
    ile zaplacila, ile ??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-08 20:16
    Pozer - tyle ile zaproponowała w wygranym przetargu...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: