Netia wymieniła pająka na korniki

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

20 marca rusza nowa kampania reklamowa Netii

Na ofertę, której sprzedaż wspierać będzie wiosenna kampania reklamowa Netii, składa się światłowodowy dostęp do internetu 150 Mb/s i usługa telewizyjna w wariancie TV Elastyczna, która daje możliwość samodzielnego kształtowania oferty TV spośród 22 pakietów tematycznych (w tym m.in. pakiet HBO HD, Polsat Sport Premium).

W pierwszym miesiącu każdy klient może oglądać wszystkie dostępne kanały, w tym treści premium (ponad 220 kanałów, w tym ok. 130 w HD), spośród których wybiera, te które będzie oglądał od drugiego miesiąca. Niezależnie od liczby wybranych pakietów telewizyjnych pierwsze 3 miesiące klienci otrzymują gratis, a potem cena uzależniona jest od wybranych pakietów TV. W najtańszej opcji koszt pakietu Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną od czwartego miesiąca to 70 zł miesięcznie.  

Kampania składa się z 15 i 30-sekundowych spotów telewizyjnych oraz 10 i 30-sekundowych spotów radiowych, a także działań performance marketing w internecie.

Głównymi bohaterami kampanii są animowane korniki (jednemu z nich głosu udziela Czesław Mozil).

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Twórcą koncepcji tych stworzeń jest Sebastian Pańczyk. Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a za animację odpowiada studio Televisor.

W telewizji (główne i tematyczne kanały Polsatu i TVN) spoty będą emitowane do 25 kwietnia, natomiast kampania radiowa (RMF FM, Eska, Trójka, Radio ZET, Chili Zet) potrwa do 31 marca br. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Wcześniej Netia w swoich reklamach wykorzystywała postać animowanego pająka. Można o tym przeczytać tutaj

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: