Mistrzowskie rozegranie w Netii - start kampanii

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Netia reklamuje "Mistrzowskie rozegranie w Netii"

23 sierpnia wystartowała telewizyjna kampania reklamowa pakietów światłowodowego internetu z TV pod hasłem „Mistrzowskie rozegranie w Netii”. Kampania potrwa do 10 października.

Kampania reklamowa ATL wspiera sprzedaż promocyjnych pakietów światłowodowego dostępu do internetu nawet do 1 Gb/s z usługami telewizyjnymi w cenie od 60 zł miesięcznie i 3 miesiącami na start gratis (więcej o tej ofercie)

Z kolei 1 września ruszy kampania reklamowa OOH (out of home) nowej oferty światłowodowego dostępu do internetu z serwisem muzycznym TIDAL w cenie, z umową na 9 miesięcy, w tym 1. miesiąc na start gratis (więcej o tej ofercie)

Reklamę zobaczymy łącznie na blisko 700 podświetlanych tablicach reklamowych, zlokalizowanych na dworcach i w ich pobliżu w: Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu oraz warszawskim metrze. Na plakatach Netia przypomina, iż wg Speedtest.pl, światłowód Netii jest najszybszy wśród ogólnopolskich dostawców internetu w tej technologii.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: