Aplikacja Nike dla biegaczy na zegarkach Samsung Gear S

Newsy
Opinie: 0

Samsung we współpracy z NIKE wprowadził na rynek aplikację Nike+ Running przeznaczoną na nowe urządzenie Samsung Gear S. Rozwiązanie wykorzystuje moduł łączności Bluetooth i 3G wbudowany w Samsung Gear S, umożliwiając użytkownikom urządzenia dostęp do usług Nike dla biegaczy.

Bardzo cieszymy się, że aplikacja Nike+ Running jest dostępna w ofercie Samsung Gear – powiedział Chan Woo Park, wiceprezes ds. strategii produktowej w dziale produktów mobilnych Samsung Electronics. Ergonomicznie zaprojektowany Samsung Gear S, wyposażony w liczne czujniki, GPS i chroniony przed wpływem czynników zewnętrznych w stopniu IP67, jest doskonałym towarzyszem użytkownika dbającego o zdrowie i kondycję. Dzięki aplikacji Nike+ Running urządzenie stanie się jeszcze bardziej atrakcyjne dla biegaczy, umożliwiając śledzenie tras, monitorowanie osiągania wyznaczonych celów oraz dzielenie się tymi informacjami ze znajomymi. Wszystkie te funkcje będą dostępne z poziomu urządzenia noszonego na nadgarstku.

Użytkownik dysponujący zegarkiem Samsung Gear S może zostawić telefon w domu i nadal rejestrować przebieg przemierzanych tras, śledzić postępy i podtrzymywać motywację do treningu. W jego trakcie biegacz może sprawdzać takie dane jak odległość, tempo, puls czy liczbę zgromadzonych punktów NikeFuel – wystarczy rzut oka na Gear S na nadgarstku. Aplikacja jest również wyposażona w odtwarzacz muzyczny, umożliwiający wybieranie list odtwarzania poprzez szybkie przyłożenie palca. Z kolei wbudowany moduł GPS w Samsung Gear S pozwala rejestrować trasę i szybkość. Ponadto dzięki aplikacji Nike+ Running w urządzeniu Samsung Gear S, użytkownik może być dopingowany w czasie rzeczywistym przez znajomych z Facebooka.

Aplikacja motywuje do zwiększania dystansów i tempa oraz częstotliwości ćwiczeń, umożliwiając śledzenie aktywności i postępów, korzystanie ze spersonalizowanych wskazówek trenerskich, rywalizację ze znajomymi oraz zapraszanie do wspólnego biegania całej sieci społecznościowej – powiedział Adam Roth, wiceprezes Nike Global Running Brand Marketing. Integracja z Samsung Gear S umożliwia większemu gronu biegaczy przyłączenie się do społeczności Nike+ i korzystanie z zalet tej świetnej usługi.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: