Nokia 6600 w Idei dla Firm

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 56

Idea zmieniła ofertę telefonów w promocjach Idei dla Firm. W ofercie pojawił się zaawansowany model Nokia 6600. Test tego telefonu znajduje się tutaj

  • Promocja Hurtowy Pakiet Minut

    • Cennik telefonów w formacie PDF znajduje się tutaj

     

  • Promocja 200% bezpłatnych minut

  • Promocja Pakiet dla SME i LME

  • Promocja 1,2,3

  • Promocja Pakiet dla Firm

    • Cennik telefonów w formacie PDF znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (56):

Komentuj

Komentarze / 56

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-14 18:55
    No to teraz się zacznie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-12-14 18:58
    Jaka jest jego cena ? Ciekawe kiedy pojawi sie w dla Ciebie ? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kasper pisze: 2003-12-14 18:59
    o fuck ja sie zakochalem w tym tleefonie ;p;p;p;p
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-14 19:03
    Ja chcę koniecznie regulamin promocji "Episkopat" w Idei! :-) Co do tego newsu to sprawdzałem na stronie Idei i nie ma zmian w cenniku.Pewnie od jutra...A ja jestem dopiero na etapie Nokii 3510i.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-14 19:08
    No ,no, ceny w IdF całkiem przystępne,spodziewałem się dużo wyższej.Czy można poprosić redakcję o regulamin promocji "Hurtowy Pakiet Minut", chyba ,że już była i gdzieś ją przeoczyłem na stronach Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-14 19:54
    Mysle,ze promocja "dla Episkopatu" powinna zainteresowac **ojca.dyrektora :) Rozumien,ze ten Hurtowy Pakiet Minut to promocja dla firm?
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-12-14 19:56
    Na stronie Idei jeszce nic nie ma o tych promocjach-hurtowy pakiet i Episkopat w optimie(swoja droga ciekawa nazwa :D )
    0
  • Users Avatars Mini
    patgsm pisze: 2003-12-14 21:08
    No t610 tylko na papierku, mi powiedzieli ze bedzie w polowie stycznia!
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2003-12-14 22:01
    Co do T610 to racja będzie dopiero w styczniu. HPM to hurtowy pakiet minut wspólny dla całej firmy najmniejszy to HPM 500 kosztuje 350zł za 500min i jest możliwośc podłączenia pod niego do czterech słuchawek. Za każdą płaci się miesięcznie 14.5zł i każdy telefon wykorzystuje minut w zależności od potrzeb tzn. nawet gdy wokorzysta 10min, każda tak czy inaczej kosztuje 0.70zł
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-14 22:31
    Jak się wpisze w wyszukiwarkę na stronie Idei "hurtowy pakiet minut" to pojawia się jeden link z niezbyt doladnymi wyjaśnieniami.To nie jest w każdym razie jakaś specjalna nowość i jest to pakiet minut dla dużych firm.Czy więc jest to to samo co "Korporacyjny pakiet głosowy" 5 000, 10 000, 25 000 ? Co do T610 to zanim Idea wrowadzi możliwość migracji z Pop do Mix lub Optimy to większość mniej przywiązanych do numeru osób zdąży "wemigrować" do Plusa i Pakietu Kwotowego , bo w Idei na dodatek jego cena w NIO jest kosmiczna , a migracja powinna być możliwa już dawno do Optimy a do Mix-a razem z wejściem tej oferty do sprzedaży.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-14 22:38
    Nie mówię ,że T610 jest jakiś niezastępowalny ,ale jest BARDZO popularny i pożadany a wczoraj właśnie kolejny użytkownik Pop wyemigrował do Plusa i bardzo korzystnego Pakietu Kwotowego.Tak więc brak możliwości migracji to całkowicie bez sensu ruch , nie wiem czym podyktowany(jak zwykle trudności techniczne? ) , ale wtedy większość byłych Pop-aków byłaby już uwiązana w Mix.A tak Idea straciła masę potencjalnych abonamentowych klientów.Pisałem ,że dzięki wprowadzeniu Pakietu Kwotoweg i daniu tego telefonu Plus może uratować (odzyskać) drugą pozycję dla Plusa, co nie jest tak chyba całkiem obojętne w perspektywie sprzedaży większośći akcji dla Vodafone , a do tego jeszcze dochodzi rzekome masowe rozwiązywanie umów , przez tych którym się nie podoba nowy regulamin. :-))) ***bluebird-dzięki za info. właśnie doczytałem ,ale nie ma tego na stronie Idei,chyba ,że źle szukam.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-14 22:41
    A wy widzicie potencjalnych abonentów niskich taryf Nio rzucających się na T610 lub Nokia 6600.No ale zostaje oczywiście cała gama ,dosyć tanich i fajnych telefonów w Nio i w Mix. 6600 dla Mix ! :-) (Po 3000 tyś , umowa na dwa lata, taryfa 24.39).Żartuję oczywiście...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-14 22:46
    issa: Plus mocno promuje ostatnio pakiet kwotowy i T610. Wziąłem sobie ostatnio z salonu ulotkę o pakiecie kwotowym i całą stronę poświęcili na opisanie właśnie T610. Trzeba przyznać że IDEA nie ma zbyt tanich telefonów, czasy dużego dotowania telefonów odchodzą...
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-12-14 22:47
    No no no.... już za niedługo kończy się kolejna umowa, a więc PROPOZYCJA i nokia 6600 będzie moja :D
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-12-14 22:49
    ale to i tak nie zmienia faktu, że dla mnie ten fon to jajko :D hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    sagem-mobile pisze: 2003-12-14 22:52
    Nareszcie jest u ktoregos z opow. A ile kosztuje?? Widac ze operatorzy powoli zaczynaja go wprowadzac. I jeszcze idea jako pierwsza??!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-14 22:57
    Pamiętny news z 12.12.2003:" W w ofercie sieci Idea niebawem pojawi się najbardziej obecnie zaawansowany telefon firmy Nokia - model 6600. Sprzedaż nowego terminala ma rozpocząć się już w listopadzie. Cena aparatu ma być porównywalna z początkową ceną modelu 7650, czyli ma być stosunkowo wysoka." I się doczekaliśmy :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2003-12-14 22:57
    Mała poprawka news był z 12.10.2003 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-14 22:59
    Może jestem dziwny ale gdybym miał już wyrzucić tyle pieniędzy w błoto? to wolałbym "engejdża", jakiś taki bardziej dla mnie.No ale nie będzie oczywiście ani tego pierwszego anie drugiego ,wiec jestem spokojny.Ale tak jak pisałem cena w Top taryfach bardzo,bardzo dobra, bez wątpliwości...
    0
  • Users Avatars Mini
    Res pisze: 2003-12-14 23:56
    No tak, można by się było tego spodziewać, że nie będzie tania na początku. Tylko co na to konkurencja? a kiedy nowy cennik w Erze?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-15 09:14
    Cóż, konkurencja ma T610 i z tego co mi wiadomo, nieźle sobie z nim radzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2003-12-15 10:13
    szczerze mowiac to myslalem ze ERA bedzie miala pierwsza ten telefon bo to oni wprowadzaja najwiecej modeli na rynek w ostatnim czasie ale grunt ze ten fon juz jest u nas lece poczytac i zapoznac sie z cenami
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-12-15 13:02
    jestem tylko ciekaw kiedy bedzie mozna z niego mmsy wysylac! bo sieci musza najpierw cos pozmieniac i to wszystkie, zeby bylo to mozliwe. a ja juz sobie w erze premii pakiet 30 MMSow zamowilem od stycznia dopiero jednak beda chodzic, wiec mam nadzieje, ze do tej pory bedzie to dzialalo:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-12-15 13:04
    nie na temat: w erze premii jest w i-boa mozliwosc wykupienia pakietu 30 MMsow, natomiast na stronie Ery Premii reklamowany jest pakiet 15 MMsow za ta sama sume punktow! o co chodzi??????ja zamowilem ten pakiet pod warunkiem ze bedzie to 30MMsow, ciekawy jestem jak to rozwiaza!
    0
  • Users Avatars Mini
    kebif pisze: 2003-12-15 13:13
    T-Mobile EU - masz racje jest 15 ale na miesiąc - a te 30 jest w pakiecie na 2 miesiace wiec się zgadza :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-12-15 13:35
    Może nie wszyscy mają Acrobat Reader'a, więc informuję, że cena Nokii 6600 w IdF kształtuje się następująco: IdF 25 - 1299 zł; IdF 50-100 - 899 zł; IdF 200-400 - 499 zł. Wszystkie ceny oczywiście brutto. Nie dotyczy promocji "Hurtowy Pakiet Minut", gdzie jednolita cena dla pakietów HPM 500-5000, tj. 899 zł. No cóż, cena raczej przewidywalna, z wiadomych przyczyn najb. atrakcyjna w Top taryfach. Nie przewiduję lawinowej sprzedaży, chyba, że ktoś jest zdeklarowanym fanem Nokii, który nie widzi rozsądnej (cenowo i pod względem funkcji) alternatywy [ja widzę...]. To teraz zapewne w Erze zobaczymy SX-1, a w Plusie P900 ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlitko pisze: 2003-12-15 14:19
    Idea ma w dupie swoich stałych klientów. Zadzwoniłem do propozycji i powiedzieli mi żę nokia 6600 nie jest w ofercie. Natomiast może ją kupić nowy abonent. Jaki oni maja w tym cel?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-15 14:41
    Ale dużą mają d..ę ! Na tylu klientów ?! Ho,ho... :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-12-15 15:29
    Maniac:Chyba netto...
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2003-12-15 16:27
    Ten telefon to moja miłość! Jakiż on ma wdzięk i funkcje! A jaką potężną cenę! Jednak mnie nic nie powstrzyma aby sobie taki sprawić (mam nadzieje że na wakacje będzie kosztował w okolicy 500 złoty). Czekam na promocje: "NOKIA 6600 dla McPiteroSa" (najlepiej za 1,22 zł) :) Idea - zróbcie taką promocje
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2003-12-15 17:23
    czytając niektóre wypowiedzi zastanawiam się czy niektórzy nie są jakimiś dewiantami seksualnymi: McPitero"Ten telefon to moja miłość. Jakiż on ma wdzięk i funkcje! A jaką POTĘŻNĄ cenę", więcej dystansu to tylko telefony, przedmiot, rzecz itp. pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-12-15 17:24
    Mc:No czuje ze IDEA znajac zycie i jej ,,dobre serce dla kilentow" da Ci 6600 za nawet 61gr brutto :D hehhe
    0
  • Users Avatars Mini
    jarus1981 pisze: 2003-12-15 17:30
    Witam wszystkich no i się jak zawsze wtrące do dyskusjii. Oczywiście wiadome było że wraz z wprowadzeniem nowego modelu będą komentarze za i przeciw. Ale chciałem zaznaczyć że w ideii dla firm wcale nie jest to tak ogromny wydatek. Owszem nie jest też mały ale porównywalny do innych cen. Niestey aby troche staniał w ideii dla ciebie trzeba jeszcze chwilke poczekać. Ale napewno doczekamy sie tej wspaniałej chwili. A co do hurtowego pakietu minut to issa masz rację to nie jest żadna promocja tylko stała oferta dla firm. Jeżeli chcesz moge ci wysłac szczegółowy regulamin tej oferty. A co do set610 w ideii to jest jedna zasadnicza sprawa dlaczego jest taki drogi (zreszta taka sama jak w przypadku nokii7650) a mianowicie tych modeli poprostu idea teraz nie posaida na magazynach. I jestem przekonany a nawet może coś więcej że jak tylko idea będzie miała na magazynie ten fonik(bo o 7650 to już chyba możem zapomnieć) to wejdzie w jakiejś promocjii.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-15 18:12
    Dzięki *** JARUS- oczywiście z chęcią przeczytam ,bo interesuje mnie wszystko co na Idei,ale nie mam wątpliwości ,że raczej z tego nie skorzystam ,bo nie stać mnie na ten czas na kupno nowego telefonu w IdF i ogólnie w ogóle także.Ale jeśli możesz przesłać to ja najbardziej.Pozdrawiam szczególnie ***J ARUSA. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-12-15 18:35
    Pawlitko***: "Idea ma w dupie swoich stałych klientów. Zadzwoniłem do propozycji i powiedzieli mi żę nokia 6600 nie jest w ofercie(...)", w dupie ma to fakt, jestem w Idei już 7 lat mam 6 telefonów i powiem szczerze, że trochę jestem zawiedziony, mało bonusów jak na tyle lat współpracy. No ale... Pawlitko zgadza się, nie ma na TWOIM KONICE poniważ masz za niskie rachunki więc się nie dziw. Telefony, które masz dostępne w PROPOZYCJI nie zależą już tylko od ostatnich 3 rachunków (powyżej 80 zł - tak było kiedyś), tylko teraz od wielu innych czynników. Że Ci panie w PROPOZYCJI nie powiedziała... hehe ;) Pozdrawiam i cierpliwości.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-15 18:47
    Właśnie co do propozycji ,przyszedł do mnie ostatnio jeden z ludzi którzy współpracuje z moją matką i pytał się co ma zrobić. Ma Nokię 8210, wygląda bardzo dobrze, mija mu 2 lata umowy w Idei i chciał wymienić telefon na nowy.Bo ten ma za małe literki i cyferki na wyświetlaczu...Lecz Pani powiedział mu ,że niestety tylko 10 minut ,możemy Panu dodać miesięcznie o telefonie nie ma co marzyć. On chce nowy telefon a tu za małe rachunki.Tak to już jest-LICZY SIĘ HISTORIA KONTA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawlok23 pisze: 2003-12-15 19:19
    Pomocy. Mam ten telefon i nie moge ustawic WAPu. Chodzi o ustawienia zaawansowane, w BOK Idei oczywiscie nikt nic nie wie. Czy ktos moze mi podeslac takie dane? Moj mail: kaczbos@wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    caspianek pisze: 2003-12-15 20:24
    Da Idei firma to juz COŚ a szary klient indywidualny to ŚMIEĆ :(
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-12-15 22:18
    caspianek:To zakladaj fHirem!I bedziesz V I P! ;D heeheh
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2003-12-15 22:55
    a tak OT-opicujac to mozna sobie zalozyc firme i jej nie prowadzic tylko zeby w papierach byla?? dla samego faktu np kupna fona w biznesie? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-16 00:31
    morrow - a Ty dobrze się czujesz? W Plusie firma musi 3 miesiące istnieć... A żeby w Polsce firmę założyć... nic innego tylko zakładać - dla samej przyjeności zakładania ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-12-16 09:49
    wlo:Hehehe !Dokaldnie,zgadzam sie.morrow:Na pewno Ci sie to oplaci i zrobisz to bardzo bardzo ,,szybko" ;d
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-12-16 10:53
    ja dfywonilem i sie pytalem kiedy bedzie mozliwe wysylanie mmsow z tego phona w erze...oczywisice nie wiedzieli!!"w promocji wprawdzie bedzie, ale nie mamy tutaj w informacjach ze bedzie przesylal mmsy" powiedzial mi mily damski glos! i teraz mam problem albo ja zle uslyszalem albo pani z boku madra inaczej, albo erze odpierdala!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-16 11:43
    Osobiście uważam, że otwieranie firmy w Polsce nie należy do zbyt skomplikowanych czynności. Ja swoją działalność zarejestrowałem w ciągu 10 dni - w 2000 roku. W 1998 rejestrowałem spółkę cywilną i zajęlo mi to około 12 dni.
    0
  • Users Avatars Mini
    k-a-d-i pisze: 2003-12-16 14:21
    12 dni, a w Stanach zajeło by ci to godzine i mówisz, że to nie jest skomplikowane
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2003-12-16 14:23
    do wszystkich;pytanie zadalem czysto teoretyczne,sam takowej firmy nie posiadam ale juz bardzo niedlugo bede i tak takowa musial zalozyc bo studia dobiegaja konca :-)/ucinajac wszystkie komentarze jestem na takich studiach ze w ich trakcie firmy zakladac nie moglem/.A ze trwa dlugo to zakladanie to wiem ale znowu nie tak baaardzo dlugo.Max 2 miesiace LOL.A tak %#$@$%#@%&% od wszystkiego to wiekszosc promo dla biznesu jest bardzo korzystna,czy to era,czy plus czy idea zawsze to taniej wyjdzie miec abo-biznes.Juz nie mowie o tym ze SUPER-HIPER-nowe fony(na tym mi nie zalezy,N6310i jest az za dobra :-) sa predzej w biznesie a po drugie sa tam tansze.
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2003-12-16 14:23
    Rowniez jezeli ktos duzo dzwoni a nie wysyla smsow(bo wbiznesie raczej w wiekszosci promo minuty na esy sie nie wymienaja)to ZAWSZE biznes wyjdzie taniej.wiem bo porownuje ile ja place a \"abo dla kazdego\" a ile ojcie w biznesie,Tak wiec wlo jestem jak najbardziej normalny i wkurza mnie ze w Polsce trzeba zawsze kombinowac zeby moc miec cos taniej.I nie mowie tu tylko o GSM ale ogolnie o wszystkim-kazdy ma przeciez jakies wlasne doswiadczenia w tej materii.Pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2003-12-16 14:24
    zamiast krzaczkow na gorze jest slowo %#$@$%#@%&%
    0
  • Users Avatars Mini
    morrow pisze: 2003-12-16 14:25
    kurcze,nie wiem dlaczego portal nie czyta niektorych slow,no trudno
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-16 14:42
    ***kadi - ja piszę o polskich warunkach - to raz. Dwa - wypełnienie kilku druczków i kilka wizyt w urzędach trudno uznać za szczyt skomplikowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaban pisze: 2003-12-16 18:28
    Ten telefon na allegro stoi okolo 2400PLN a w promo idei jest za 1500PLN wiec niedlugo cena na allegro spadnie wobec czego ja sprzedaje swoja 3650 i kupuje ta pytanie tylko czy warto????????????? w sumie nie ma nic nowego kolory i SMIL to chyba nie warte 1000PLN wiecej za telefon aha i zapraszam chetnych na 3650 do kontaktu gg 4834983 moze byc przez allegro jak ktos chce pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-12-16 18:38
    Tak najpierw zmienili bysprzet maja chyba jakas awarie juz od 2 godzin nigdzie sie nie moge dodzwonic!!!! kurde czy macie problemy z dzwonieniemna Ślasku??!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-16 22:22
    Gonzales - tylko 12 dni? Ja zakładałem w 99. Samo założenie - dwa dni - jednego dnia wniosek, następnego zaświadczenie z rejestru... tylko później - te numery - konta nie założą jeśli nie będzie NIP-u, dostałem NIP, ale nie miałem Regonu - musiałem zgłosić zus... potem dostałem regon - poprawka do zus, konto - poprawka do zus... założyłem konto, poprawka zgłoszenia do skarbowego i zusu... około miesiąca to wszystko trwało, bo przecież urzędy mają do miesiąca, a w "szczególnie skomplikowanych" sprawach do dwóch czas na załatwienie sprawy :-) Na szczęście jestem byłym urzędnikiem adm. rządowej i raczej mi nie podskoczą inni urzędnicy w kwestiach KPA i w ogóle podstawowych przepisów prawnych, więc udaje mi się szybko sprawy załatwiać - wiem jak ich podejść i gdzie mają "czyłe" miejsca :-) Ale wcale nie jest tak słodko...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-16 23:03
    morrow - sorry, myślałem, zresztą nie tylko ja pewnie, że Twoja wypowiedź miała inne sedno. Tak - firmy mają taniej - ale zwróć uwagę, że jakby nie było, więcej dzwonimy i korzystamy z innych usług... Gdybym tylko prywatnie korzystał, wystarczyłoby mi ok. godzina rozmów. A w firmie nie dość, że wydzwianiam - niewiele - 3 godziny, to odbieram ok. 6-8 godzin połączeń. To też pracuje na operatora jak wiesz i to nieźle... Gonzales - skomplikowane to nie jest, ale uciążliwe bardzo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-16 23:55
    ***Wlo - skoro Ty załatwiłeś sobie SDI w pół godziny będąc miłym i uprzejmym, to dlaczego ja miałbym nie zarejestrować działalności w 12 dni, traktując urzędniczki jak ludzi a nie "biurwy utrzymywane z moich podatków"? Uważam, że w zakresie działalności gospodarczej panuje masa w Polsce stereotypów, które mają przeważnie charakter samospełniającej się przepowiedni.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-12-24 18:07
    Bardzo ciekawy jestem Testu, tego telefonu! już zerkam! :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: