Nokia na raty w sieci mPunkt

Newsy
Żródło: mPunkt
Opinie: 70

Od 6 lipca w sieci sprzedaży mPunkt można zakupić telefon komórkowy na raty. Klient może stać się właścicielem nowego aparatu bez aktywacji, bez simlocka, ale z gwarancją. Do tej pory jedyną możliwość korzystnego cenowo zakupu komórki dawały komisy, gdzie klient był jednak narażony na ryzyko nabycia aparatu nie zawsze wiadomego pochodzenia. mPunkt liczy, że w momencie, w którym coraz większą popularność zyskują pre-paidy, w której nie zawsze otrzymuje się aparat telefoniczny, popyt na ten rodzaj oferty będzie duży. Potencjalnymi odbiorcami oferty mPunktów mogą stać się m.in. użytkownicy głośnej ostatnio sieci Heyah. Zainteresowanie może ona wzbudzić również wśród klientów płacących abonament, którzy chcieliby zmienić np. uszkodzoną komórkę na nową, bądź stary model telefonu na bardziej nowoczesny. 

Obecnie w ofercie sklepów mPunkt można otrzymać na raty lub za gotówkę jeden z kilku modeli telefonów marki Nokia. mPunkt zapewnia klientowi poza sprzedażą, również serwisowanie zakupionego sprzętu, co podnosi atrakcyjność oferty.

mPunkt wprowadzając tę nowość na polski rynek pewny jest dużego zainteresowania ze strony klientów. Telefon komórkowy jest teraz nie tylko sprzętem użytkowym, ale i gadżetem, elementem budującym wizerunek jego właściciela, również tego najmłodszego. Poza tym jak pokazują analizy Fitch Ratings dynamiczny wzrost liczby abonentów telefonii komórkowej będzie trwał jeszcze kilka lat. Nasycenie rynku ma nastąpić dopiero, kiedy telefony komórkowe będzie miało 60% Polaków. Obecnie liczba abonentów komórek /17,8 mln./ wyprzedziła liczbę użytkowników telefonii stacjonarnej /12,3 mln./*, co stanowi 42% rynku. Według raportu Instytutu III RP i Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową w krajach Unii Europejskiej nasycenie telefonią komórkową wynosi od 61 do 99%.

Oferta sieci sprzedaży mPunkt zostanie wsparta kampanią promocyjną w Radiu Zet i Radiostacji.

Opinie:

Opinie archiwalne (70):

Komentuj

Komentarze / 70

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2004-07-05 14:13
    Dobra IDEA. POPieram
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-07-05 14:19
    No dobra, a konkretnie- ile kasiorki i za jaki model?
    0
  • Users Avatars Mini
    mobi4 pisze: 2004-07-05 14:19
    Popieram ofertę, tylko zastanawiam sie jakie zabezpieczenie musi klient przedstawić no i jaka firma odważyła sie na raty w tym systemie??
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-07-05 14:22
    No i się ziściły moje słowa:)) Od początku mówiłem że tak właśnie powinno być. Telefon w sklepie z telefonami i na raty. Abonamnet lub karta u operatora, za to poproszę o połowe taniej niż jest teraz!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-07-05 14:35
    hmm ceny w mpunkcie detaliczne byly takie ze nawet w 10 ratach bylyby niefajne. mam nadzieje ze przy okazji ceny ktore beda rozkladane na raty tez zostaly troche urynkowione...
    0
  • Users Avatars Mini
    Nowosc pisze: 2004-07-05 14:40
    Bardzo dobry pomysł. Raty będą tak jak za kompuetry w sklepach. Gratuluję pomysłu!!! Więcej takich inicjatyw, to może ograniczy się czrny rynek kradzionych komórek.
    0
  • Users Avatars Mini
    pytanie pisze: 2004-07-05 14:41
    mam jedno pytanie choć nie zwiazane z tematem posta. Czy może ktos wie czy w IDEA POP sumuja sie czasy "połączen wychodzacych" podczas doładowania. Czy jesli teraz mam 43 dni na dzwonienie to po doładowaniu 25-zł bede miał 73 czy 30 dni?
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2004-07-05 14:46
    bedziesz mial dalej 43 dni, bo nie sumuja sie ale też nie odejmuje,bo bylo by to bez sensu
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-07-05 14:57
    Ja sie tylko obawiam jednego, ze jezeli mPunkty beda sprzedawaly aparaty po cenach, jakie serwuje PlusGSM na warunkach ogolnych, to nie dosc, ze czlowiek zaplaci odsetki za raty, to jeszcze zaplaci za aparat min. kilkaset zlotych wiecej, niz kosztuje on w rzeczywistosci....
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-07-05 14:59
    I co? I pewnie zaświadczenie o zarobkach itp. potrzebne będzie. I czym to się różni od wzięcia telefonu u opa w promocji? Nie masz darmowych minut ani innej możliwości skorzystania z telefonu, a oprócz rat z słuchawkę jeszcze musisz kupować zdrapki. :-/ Bez sensu w sumie. Poza tym jakie będą aparaty? Poczekamy zobaczymy, bo na razie tylko "Nokia", jak wynika z artykułu. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-07-05 15:08
    Weinc: sam jestes bez sensu. Ceny telefonow jak na razie bez rewelacji, ale to dopiero poczatek: Nokia 3100 700 zlotych, Nokia 6100 925 zlotych, Nokia 6230 1999 zlotych i 7200 2400 zlotych. ceny brutto. maksymalnie 24 rowne raty. kredyt oprocentowany okolo 20%/rok. dane nie sa do konca pewne... pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-07-05 15:10
    nokia 3100 PONIZEJ 700 zl... (zjadlo mi znaczek mniejsze niz). najprawdopodobniej 626 albo 676.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-07-05 15:20
    *** Dobry pomysl... uwazam, iz sami operatorzy, producenci i importerzy telefomow GSM powinny oferowac mozliwosc zakupu na raty. Swietnym modelem sprzedazy uslug byloby wprowadzenie oferty (zawierajacej odpowiednio tanie uslugi z racji braku dotacji do terminala) bez umowy lojalnosciowej na korzystanie z uslug danego operatora z mozliwoscia zakupu aparatu telefonicznego w zlwyklej ofercie kredytowej np. na 6 / 12 / 18 / 24 mce. Skonczyly by sie 'zale' operatorow, na koniecznosc wykladania znacznych sum pieniedzy na sluchawkia a ceny polaczen zostalyby zapewne jeszcze bardziej obnizone (obnizka calkowicie uzasadniona). Oczywiscie model taki bylby niepelny bez systemu ubezpieczen - doskonale wiemy, co sie dzieje na ulicach, czy w srodkach komunikacji miejskiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-05 15:27
    Ofeta wchodzi od jutra więc może jutro będą cenniki?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-07-05 15:30
    No właśnie - poczekajmy na cenniki tych aparatów.
    0
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-07-05 15:41
    wszysko jest ok tylko gdzie sa ceny?
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-07-05 15:43
    Trzeba by jeszcze poodać ceny. Bo wcale nie jest wykluczone, że znów okaże się, że euro kosztuje 10 PLN :-PPP
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-07-05 16:13
    jakies 7 lat za łotwa jestesmy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-07-05 16:23
    A ja nie wierzę w szybkie uruchomienie przez opów modelu, zgodnie z którym biorę słuchawki na raty, nie ma lojalki, ceny usług są tańsze. Po pierwsze, po co będą obniżać ceny, jak tyle osób nie ma jeszcze telefonu a oni musieliby wręcz konkurować ceną. Po drugi, opy na telefobach zarabiają i nie przesadzam, ot choćby poprez zawyżanie cen usług tłumacząc to dotacją do słuchawek. A i na samych fonach dla majętnych też zarobią. Dlatego nie czekam na ruchy opów, ale na producentów, którzy dziwnych trafem omijają nasz kraj. A Ci, którzy są, dziwnym trafem oferują ceny zbliżone do cen u opów.
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-07-05 16:33
    ja tam jestem zadowolony... nwet sie przejde i zobacze co i jak prace mam raty mi nie straszne a wole dolozyc wiecej i wiedziec ze mam nowy telefon z gwarancja i bez sim-lacka w dodatku, i to w pelni legalnie a nie kupiony w plusie czy gdzies i koles mnie tu sciemnia ze on bez sm-locka dostal od razu... aby z cenami nie szaleli to dobrze bedzie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-05 16:45
    No czy nowość to bym nie powiedział - salony Nokii już sporo wcześniej zaczęły ratalną sprzedaż nie tylko telefonów - nawet kabelki można na raty kupić :-) mobi4 - większość banków już kredytuje tego typu zakupy, mimo, że ryzyko kradzieży jest duże. Grzegorz_Z- no oczywiście, że jest różnica - serwis operatora, czy np. nokii wpisze Ci to do karty gwarancyjnej, operator ma też "w papierach" fakt udostępnienia kodu. Więc na pewno jest to bardziej oficjalne - podam Ci szczegóły jak to wygląda, kiedy dostanę od Polkomtela kod do mojej 6310i :-) miki - i się nie doczekasz. Bodokąd to operatorzy będą głównymi "dystrybutrorami" dotowanych telefonów, producenci tylko przez największe sieci sprzedaży będą oferować swoje telefony. Dlaczego? Ano właśnie dlatego, że bardziej będzie opłacało się kupić telefon "na raty" z aktywacją (ze względu chociażby na 10 minut miesięcznie) niż bez. I tutaj widać czy rzeczywiście cena usługi jest pochodną dotacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-07-05 17:02
    To po co teraz abonament?? I oby nie tylko Nokie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej D. pisze: 2004-07-05 17:17
    Moze wrescie Policja bedzie mogla karac złodzieji telefonów. Bo teraz jak sie ukradnie kome która sie kupiło w promocji za 1zł, to się niby straciło telefon wart 1zł. Przez co te mendy nie są karane
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-05 17:17
    Mariusz. - po co abonament? Dla pakietowej transmisji danych chociażby :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    alonzo pisze: 2004-07-05 17:23
    Już Nokia nie wie jak sprzedawać swoje telefony ! Ich produkty nie ida to chcą je wsiśnąć ludzią na raty ! Chociaż sam pomysł mi się podoba !
    0
  • Users Avatars Mini
    cwancyk pisze: 2004-07-05 17:33
    bardzo dobry pomysł, to w sumie taki sam układ jak przy postpaidzie, zobaczymy jak to się rozwinie
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-05 17:41
    alonzo - ciekawe spostrzeżenie... ale chyba jednak nietrafne :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-05 18:16
    Pakietowa transmisja danych w pre-paidzie też jest, ale jeśli ktoś chce naprawdę korzystać z niej to bez abonamentu się nie obejdzie. Np. taki ***issa ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-05 18:36
    pajorro - jest... ale w którym? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bond pisze: 2004-07-05 18:58
    slabo, slabo plusik chyba przędzi że takie sposobu stosuje, na raty komórka he he.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-05 19:02
    Napewno nie w Heyah ;-) Ale w Simplusie jest ;-))) Nie spodziewajcie się, że Nokie 6230 kupicie za 1500 zł, tak jak na allegro...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-07-05 19:22
    ostatnio widziałem w mPunkcie na ulotce telefonu rubrykę "zakup na ratę" ale wszedzie były kreski, nie miałem jak dopytać bo strasznie dużo ludzi kupowało mixa, a teraz już jasne...
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-07-05 19:41
    Na stronie internetowej g**** co jest, więc się dowiedzieć nie można jakie modele i w jakich cenach, na jakich zasadach i z jakim procentem ... ehhhh :/ Jest to dobre rozwiązanie (o ktorym malo na razie wiadomo), ktore moze sie przyjac w Polsce :-) Ludzie zamiast na giełdach czy Allegro maają inną alternatywe, kupić nowy telefon na raty ... tylko, żeby ceny nie dobijały.
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-07-05 19:41
    sam jakis czas temu chciałem sprzedawac droższe modele telefonów na karte w TT na raty..ale niestety każdy bank odmawiał mi kredytowania nawet lukasbank który różne rzeczy daje na raty mi odmówił:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2004-07-05 21:02
    A swoja drogą ostatnio w Media sie pojawiły 2 fony Siemensa A52 i A60 za odpowiednio 299 i 399 i tez z mozliwoscia na raty ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-05 22:04
    Właśnie na przykładzie MM - widać że to doskonały pomysł, w wydaniu MM - ma tu zastosowanie dość atrakcyjna cena - zwłaszcza A60. Co do mpunktu - to zapewne ceny nie będą aż tak dobre. Idea słuszna - ale sądzę, że skorzystają z niej przede wszystkim amatorzy nowości - o ile oczywiście ceny będą w miarę zbliżone do rynkowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2004-07-05 22:15
    Czytałem w Twoj aKomórka artykuł ze Opy nie chca zamawiac fomów bo musza jedna partie ok 500tys sztuk gdzie cena za sztuke waha sie od 100-155€ czyli 400-600pln a chodziło o Nokie czyli i tak nas robią w bambuko bo sprzedaja x2 a nawet x3 bi jak Polak nie zarobi 200% to jest chory
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-07-05 23:05
    a tam, operator swiadczy uslugi a nie sprzedaje telefony i mam nadzieje, ze nikt mi jeszcze kredytow nie wcisnie do obslugi, doskonale pamietam jak sprzedawalem RTV na raty, nie dosyc ze teraz musze byc sledczym i sprawdzac czy klient nie daje mi lewych papierow, to jeszcze mam to robic z kredytem??? masakra, a potem sa walki z bankiem o zwrot kwoty kredytu, ciaganie po sądach itd. prosze bardzo, niech sobie banki udzielaja kredytow na zakup telefonu ja w to nie chce wchodzic
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-05 23:18
    ***Rumpel - tylko, że do tego dochodzi VAT, koszty kapitału, ubezpieczenia, transportu, dystrybucji, składowania, ochrony, ubezpieczenia, etc. Nigdy nie uważałem, że operatorzy to wersje telekomunikacyjne Caritasu, ale bez przesady. Poza tym - gdyby trzeba było zamawiać 500.000 aparatów, to na rynku mielibyśmy kilka modeli na krzyż, a nie kilkadziesiąt. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-07-05 23:22
    A co do samego newsa - fajnie, pytanie tylko, dlaczego tak późno? Już dawno temu można było sprzedawać telefony w normalnych cenach, w systemie ratalnym. ***Grzegorz Z, ***Promedia - wszystko OK, tylko weżcie pod uwagę, że operatorzy częstokroć kredytowali telefony ludziom, którzy normalnie nie dostaliby pokrywki od garnka na raty ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-07-05 23:47
    Rumpel A myślisz że zamawiajac taka partie (chociaz watpie zeby to bylo pol miliona terminali jak na Polske) nie traca na tym od poczatku? Trzeba to jeszcze sprzedac, a pozniej ew. obnizac ceny starszych juz terminali ... to jest kalkulacja, a to że dodatkowo zarabiaja, każdy coś chce mieć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    elCamillo pisze: 2004-07-06 00:57
    Ludzie, ludzie! Przecież to bedzie na pewno drożyzna. Jeszcze te raty (co najmniej 20-30% ceny telefonu). Nie lepiej jest troche kasy zaoszczędzić i kupić normalnie? Zresztą nie wierzę, żeby w waszych miastach nie było sieci sklepów gdzie sprzedają NOWE komory z roczną gwarancją. Np. Nokijki 3510i chodzą za niecałe 400zl, 6610 za okolo 700 stówek, a 6100 za 800-850zł. W MPunkcie na pewno taniej nie bedzie. Ale poczekajmy, to nic nie kosztuje;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-07-06 01:02
    Kto coś wie o tej promocji w Idei, którą reklamują w Radiu ZET ? Coś tam jest o umowie na 12 miesięcy i naliczaniu sekundowym ? Nigdzie w necie nie mogę znaleść wzmianki o tym !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-07-06 01:15
    ***irzin - czytaj na telixie - tam jest regulamin, ale umowa na 2 latka - Idea nie jest już taka hojna jak przed 3 laty ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-07-06 01:44
    **wlo 05-07-2004 15:17 - GPRS to jest i w prepaidach :))) (tak-tak i s+ - ponoć POP od 15lipca) Tak, wiem - kosztuje znacznie więcej niż w abo, ale z 2giej strony w abo rozmowy są droższe (w niższych taryfach). W sumie na jedno wychodzi... Nawet programy lojalnościowe są w prepaidach :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-07-06 02:36
    MAriusz* gdzie gprs drozej w prepaidach? W simplus jest przeciez po tyle samo co w abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-07-06 02:37
    Rumpelstickin * a jaki model? bo za taka cene to cos na poziomie Noki 3310
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2004-07-06 02:56
    to dobry pomysl moize sie sprawdzic w przypadku lepszych fonow ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kulboj pisze: 2004-07-06 07:21
    Te fony w mediamarkt mają naprawde ciekawą cene,jeżeli w m-punkcie będzie podobnie to jestem ZA!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-06 10:07
    Tak, ale w Idei masz np. GPRS Maniaka itp. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-07-06 10:58
    poniewaz mpunkt sprzedaje plusa wiec napisze tu: ciekawa nagroda pojawila sie w 5+ dlsa tych co czesto jezdza za granice alb jada teraz na wakacje: za 5700 pkt i 18,50zl jest 100zl do wykorzystania w roamingu. w malych przygranicznych firmach powinien to byc hit... a Ty ***issa nie skorzystalbys?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-07-06 10:59
    no i w gazetce cos pisza o bezplatne wymianie sima na mega3 ale podejrzewam ze za darmo tylko dla tych co jeszcze maja karte sprzed mega1...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-06 11:28
    Grzegorz_Z - nie ściągałem, ale wiem o czym rozmawiałem z panią Agnieszką - bezpośrednio, nie przez telefon... Skoro wpisują w karcie zmianę oprogramowania telefonu to i to co mi mówiła zdaje się być konsekwentnie prowadzoną procedurą. Natomiast mi akurat ma przysłać kod esemesem bądź e-mailem, na podstawie informacji dostarczonej z odpowiedniego działu. Mówiła mi, że tutaj też obowiązuje procedura i tak jak wiedzą jaki mi sprzedawali w kolejnych latach telefon, tak samo będą wiedzieć, czy ten telefon ma zdjęty "legalnie" sim-lock czy nie, bo będą mieć to u siebie wpisane przy telefonie. To jest prawdopodobne, bo przecież w takim Sacelu - serwis Nokii - wszystko co się dzieje z telefonem sprawdzasz przez sieć - jest to przekazywane także do Nokii. Tak więc wszystko wiadomo o danym egzemplarzu, co było zmieniane itd. - oczywiście jeżeli było robione przez serwisy autoryzowane, w tym operatorów - tego jestem pewien.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-06 11:29
    Mariusz. - wiesz dobrze, że nie chodziło mi o Simplusa i TT bo to teraz najgorsze pre-paidy - topowe są przecież Heyah i POP. Aże ma być w POP-ie? Daj spokój - ja mam mieć dwa pałace :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-06 11:34
    Grzegorz_Z - przysługuje, bo dlaczego niby miałoby nie przysługiwać? Umowa jest z PWA - płatność jest tylko punktami 5 Plus :-) Prześlę Ci esemesa, któego dostanę :-) A propos... Zawsze esemesa można wydrukować i mieć taki "dowód" na legalne zdjęcie blokady - bo mi np. nie wpiszą tego do karty - bo np. oprogramowani dwa razy zmieniałem w czasie kiedy używałem 6310i i dwukrotnie mam stosowne wpisy. klops - tak, wznowiona jest ta akcja - sam kiedyś skorzystałem, ale wtedy były zwykłe mega :-) Wymiana w sklepie firmowym, tuż przez zamknięciem, trwała jakieś 10 minut - cała procedura ze sprawdzeniem, kopiowaniem zawartości itp. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-07-06 11:50
    Ja kupiłem Nokie 6610 w abo Moja 40. Przez rok abonament płacę 24,40 PLN, a przez drugi 57,33 PLN, czyli w sumie 980,76 PLN + 364,78 PLN za telefon, co daje razem 1345,54 za dwa lata. Odejmijmy od tego 40 minut * 24 miesiące po najniższej cenie w pre-paid czyli 0,80 PLN: 40x24x0,80 PLN = 768 PLN. Od ceny ogółem odejmijmy cenę za minuty: 1345,54 PLN - 768 PLN = 577,54 PLN - taki oczywiście z pewnymi uogólnieniami jest koszt mojej Nokii 6610. Aparat z gwarancją i simlockiem (był). Ps. Nie pracuje w żadnej sieci po prostu z ciekawości to policzyłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-07-06 12:24
    dzwoniłem do mPunktu i dowiedziałem sie, że ta sprzedarz ma byc w najbliższym czasie ale nie dzisiaj - konkretów odnośnie rat nie usłyszałem, oprócz tego że n6600 nie będzie w sprzedaży ratalnej a n6100 kosztować będzie ok 950 zł ale ile rata i jak długo nie wiem
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-07-06 13:38
    *wlo: dzieki za info, chyba sie skusze na nowego sima...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-07-06 15:09
    Próbuję od jakiegoś czasu dowiedzieć się mailem w Ideii czy zdejmą simlock za darmo po zakończeniu umowy. Bezskutecznie, słyszałem od kogoś, że chcą 500 PLN + VAT. Czy ktoś wie, jakie są uregulowania na ten temat, albo gdzie jest to określone czarno na białym?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-07-06 15:28
    *Tomi: w Twojej umowie powinno byc, poza tym po zakonczeniu maja obowiazek zdjac smoka, zdaje sie ze z .pl prawa mozna to wywnioskowac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-07-06 16:23
    *klops: oto to się doczekałem odpowiedzi niestety negatywnej: "Dzień dobry! Z informacji Państwa konkurencji (Ery i Plusa)wynika, że po zakończeniu obowiązywania umowy simlock jest zdejmowany za darmo w tych sieciach, w mediach natomiast jest przedstawiana opinia, że po zakończeniu umowy operator ma obowiązek zdjęcia simlocka za darmo. Jak jest w Idei, bo nie wiem czy w BOK *22 ktoś nie wprowadził mnie w błąd bo powiedziano, że mimo że umowa została zakończona to zdjęcie simlock jest płatne i kosztuje 500 PLN. Czy to prawda, podkreślam że chodzi o telefon kupiony w promocji, ale już po okresie obowiązywania umowy miało by być zdjęcie simlocka? Pozdrawiam Odpowiedź: Witam Potwierdzam iz w naszym BOK*22 uzyskał Pan prawidłowe informacje. Pozdrawiam Katarzyna Jonczyk Back Office
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-06 20:32
    Tomi - przeczytaj lepiej swoją umowę i regulamin promocji :-) Coś mi sie wierzyć nie chce...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-06 20:51
    Chyba w ten sposób chcą ograniczyć ilość telefonów kradzionych i kupowanych w komisach do pre-paidów.
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-07-06 23:49
    Tomi : Dzięki serdeczne !
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-07-07 10:33
    ***wlo - Tomi nie ściemnia - idealni mają opłatę za zdjęcie simlocka wynoszącą 500 PLN - bez względu na to czy po zakończeniu cyrografu czy przed!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-07 13:48
    ojciec.dyrektor - nadal nie wierzę... nie mogę uwierzyć!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-07-07 13:54
    Może napisze ktoś komu Idea zdjęła simlock za darmo po zakończeniu umowy, dla ***wlo i dla mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    japa pisze: 2004-07-09 02:34
    W mPunkcie Nokia 6230 jest tańsza niż u dealera Nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-07-10 14:26
    no ładnie - żeby mpunkt lepiej negocjował ceny od plusa to już chyba dużo mówi o tym opie
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-17 12:32
    Bardzo dobra koncepcja ;-) Jeszcze zyczylbym sobie SE na raty ;-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: