Nowa kampania reklamowa UPC Polska

Newsy
Żródło: UPC
Opinie: 4

21 sierpnia 2006 r. rusza kampania reklamowa potrójnej usługi UPC Polska: telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu i usługi telefonicznej. Kreacja jest oparta na postaciach trzech identycznych braci, z których każdy personifikuje inną usługę UPC. Zakrojona na szeroką skalę kampania potrwa do końca roku i obejmie takie media, jak telewizja, prasa, radio, internet i BTL. Jest to nowatorskie na rynku podejście do komunikowania potrójnej usługi i pierwsza zakrojona na tak dużą skalę kampania jej poświęcona.

W kampanii reklamowej UPC Polska wykorzystuje motyw trzech identycznych braci - trojaczków - reprezentujących usługi firmy: telewizję, internet i telefon. Z wyglądu różnią się oni jedynie koszulkami, ale za to mają zupełnie inne osobowości. Trojaczek telewizyjny rządzi pilotem, może np. zatrzymać reklamę, aby powiedzieć coś ważnego widzom. Trojaczek internetowy porusza się z nadnaturalną szybkością, jest zawsze w pędzie, lubi nowości. Trojaczek telefoniczny ciągle rozmawia przez telefon, ma setki znajomych i zawsze wie, z kim należy rozmawiać, aby coś załatwić. Mieszkają oni pod jednym dachem i w pełni korzystają z nowoczesnych usług, które reprezentują. Postaci trzech identycznych braci pojawią się również w reklamie prasowej UPC, radiowej, online i na ulotkach.

„Naszym celem jest nadanie potrójnej usłudze ludzkiej twarzy, aby przestała być dla klienta pojęciem odległym i abstrakcyjnym” - powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska. - „Większość reklam potrójnej usługi jest dosłowna, technologiczna. Nasza kampania, która wykorzystuje postaci identycznych mężczyzn personifikujących każdą z oferowanych przez nas usług oraz korzyści z nich płynące, jest z pewnością przełomem na rynku”.

Reklama telewizyjna UPC została zrealizowana z zastosowaniem najnowocześniejszych technik tworzenia efektów specjalnych. W spocie gra jeden aktor, wymagał więc zwieloktrotnienia, a ponieważ postaci trzech mężczyzn wchodzą ze sobą w interakcje, trzeba było nakładać na siebie poszczególne sceny. Zastosowano specjalną kamerę, która bardzo dokładnie, ujęcie po ujęciu, powtarzała poszczególne sekwencje. Do zobrazowania ruchu najszybszego z braci, internetowego, wykorzystano techniki stosowane przy produkcji filmu „Przyczajony tygrys, ukryty smok”.

Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa potrwa do końca roku i obejmie wiele nośników. Spoty telewizyjne ukażą się na antenie Polsatu, TVN, TV4, Discovery, AXN, VIVA, Polsat Sport, TVN24, TVN Turbo i TVN Style. UPC Polska przewidziała też spoty radiowe, reklamę prasową oraz on-line. Tradycyjnie już reklamę ATL uzupełnią ulotki wykorzystywane w sprzedaży bezpośredniej i korespondencji z klientami oraz plakaty w regionalnych biurach obsługi klienta. Koncepcja kampanii powstała podczas sesji „creative rumble” przygotowanej przez agencję FCB.

Reklama znajduje się tutaj (link zewnętrzny)

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: