Nowa oferta Idei: POP NA OKRĄGŁO

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 123

W kwietniu Idea wprowadzi do sprzedaży nowy zestaw startowy POP NA OKRĄGŁO. Do każdego doładowania użytkownik będzie otrzymywał 5 zł na rozmowy i SMS-y. Całkowita wielkość bonusa będzie zależała wyłącznie od liczby doładowań. Premię otrzymuje się również przy doładowaniu zestawu kartą zdrapką o najniższym nominale 25 zł. Premia jest doliczana także przy doładowaniu poprzez bankomat, za pomocą terminalu płatniczego w punktach sprzedaży Idea oraz przez Internet. Cena zestawu POP NA OKRĄGŁO wynosi 50 zł (w tym 40 zł na rozmowy i SMS-y).

Opinie:

Opinie archiwalne (123):

Komentuj

Komentarze / 123

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-03-26 21:54
    bardzo ladnie,,,,
    0
  • Users Avatars Mini
    mihau pisze: 2004-03-26 21:55
    Trochę mało szczegółowa ta informacja... Bo w sumie to trochę bez sensu, żeby do każdego doładowania dodawać gratis kasę - lepiej chyba obnizyć ceny. Mam nadzieję, że nie jest to ta zapowiadana rewolucja...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-26 21:56
    mogliby wprowadzic nowa taryfe w popie, a nie takie glupoty. Coz mi po czyms takim (mam od niedawna jednego popa w domu ***issa: nieprawdopodobne co???, chetnie bym go zmienil tylko telefon wygralem i nie chce tracic gwarancji ;). idea zawsze wprowadza glupoty tylko to co najwazniejsze to u nich lezy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-03-26 22:02
    od 29 marca w Plusie dwie nowe promo, z taryfami PLus, oraz z Pakietami, w tym nowym Pakiet15, dodatkowo pakiet 400min na Sami Swoi z 3 numerami Plusa z cena polaczen 1grosz za minute, cena pakietu 4zl, czas dostepnosci od 6 do 24 miesiecy w zaleznosci od wybranej taryfy do tego miedzy innymi nowa motorola c550 w cenie 1 do 49zl netto, pakiet 400min oczywiscie miesiecznie no i od 26 jest rowniez dostepny komercyjnie w plusie nowy prefiks 661
    0
  • Users Avatars Mini
    kotek pisze: 2004-03-26 22:02
    5 zł piechotą nie chodzi, ale najwazniejsze czy dotychczaowi POPacy będą mogli przechodzić do tej taryfy? - czy to wogóle jest taryfa??? czy to jest ta długo oczekiwana odpowiedź na sekundowe naliczanie Heyah? Jezeli tak to kicha.
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-03-26 22:03
    tkubon** hm... jesli dla Ciebie doladowanie w postaci 20% wartosci najmniejszej karty to glupoty to gratuluje. ja nie gardze pieniedzmi nigdy, nawet malymi sumami. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-26 22:10
    ***ProJack:: Zalezy jak to sobie przedstawiasz. Ja oczekuje czegos wiecej. Ale czego mozna oczekiwac od ideii??? Przede wszystkim konkurencyjniejszej i tym samym korzystniejszej oferty oraz tego, zeby kasy nie kradli po uplywie waznosci konta, a zeby wzieli dobre przyklady z simplusa. To co tutaj oferuja to kicha, te 5zl to tylko marna rekompensata stawki 1,70 zl w POPie!!!! Trzeba tak na to patrzec. No i dochodzi do tego taktowanie takie, ze sie prawie w ogole nie oplaca z popa dzwonic. Spojrz na to troche bardziej trezwo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-03-26 22:27
    tkubon** trzezwo to wlasnie patrze. bo jesli ktos sie zdecydowal na tego popa wczesniej to chyba bral pod uwage jakie sa stawki za polaczenia, prawda? a odnioslem sie tylko do Twoich slow, w ktorych stwierdziles, ze ta oferta to glupota. wg mnie moglo bys lepiej, ale skoro jest tak to jest ok. pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-03-26 22:20
    jakby nie patrzeć nie jest źle... trzeba teraz siąść i wyliczyć ile będzie mnie realnie kosztować minuta rozmowy. bo już na pewno nie 1.70. Ale mam nadzieję że to nie to jeszcze....... I w ciąż czekam na GPRS!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-03-26 22:22
    Ale to TYLKO zestaw startowy. To nie jest taryfa. Mam nadzieję. Bo ten zestaw w dodatku z nową taryfą to było by to :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jako pisze: 2004-03-26 22:25
    tragedia jestem w popie czwarty rok i czekam na tą mega promocje, a tu taka kicha czyżby zapomnieli o starych klientach??!! dzwoniłem do idei i powiedzieli mi że wyjdzie super oferta pred świętami , jeżeli to ta super oferta to uciekam do heyah, szkoda tylko tych czterech latek stażu. ps. I do tego ukradli punkty profit za staZ :) bez komentarza chyba odpadną w konkurencji. POZDO
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-03-26 22:29
    No i oczywiście jak to w Idei 8 nowych serwisów sms dziennie. RRRRRRRReWeLaCjA ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-26 22:49
    **ProJack:: Chyba nie do konca zrozumielismy sie. Piszac to troche mialem na mysli swoja sytuacje jako wierny klient Plus GSM, bo niedawno wygralem zestaw POP z N3410 i telefon jest z salonu ideii i ma gwarancje i troche jestem skazany na POPa i jako uzytkownik oczekiwalbym czegos wiecej niz 5zl do doladowania. jasne i to jest ok, ale te 5 zl to tylko mala rekompensata zlodziejskiej stawki 1,70zl. Nie mow, ze kazdy wiedzial jaka jest stawka :) Szkoda, ze nie chca byc konkurencyjni bo wielu ludzi im ucieknie, a wlasciwie juz zaczelo uciekac!
    0
  • Users Avatars Mini
    _michal_ pisze: 2004-03-26 22:58
    Jezeli to ma byc odpowiedz idei na heyah,to pomysl nie jest trafiony w dziesiatke.Wszyscy spodziewali sie naliczania sekundowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-03-26 23:15
    tkubon** no nie pomyslalem o osobach, ktore popa dostaly w prezencie lub tez do wygraly. moj blad. ja osobiscie nie martwie sie nigdy stawkami. chcialbym placic mniej, ale wiem ze specjalnego wplywu na to nie mam, bo ciagle przeskakiwanie miedzy operatorami nie jest dla mnie. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    odka pisze: 2004-03-26 23:46
    cos podobnego ostatnio było w Simplusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    neo pisze: 2004-03-27 00:01
    ha ha ha... jeśli to jest ta od dawna zapowiadana promocja w POPie to się chyba zsikam w majtki ze śmiechu... Proszę, Idea jak zwykle się błaźni. Co to jest?? Gra wstępna czy to już koniec rewelacji? Wrzuć popa do klopa i basta.
    0
  • Users Avatars Mini
    hehehehe pisze: 2004-03-27 00:04
    ......... ale ta oferta dotyczy chyba tylko NOWYCH straterów a nie starych .....:) pozdrawiam wszystkich użytkowników TP S.A. POP ......... trzymajcie się dalej tak mocno Titanica ..... razem raźneij tonąć
    0
  • Users Avatars Mini
    Ozzio pisze: 2004-03-27 00:08
    Hmm, to chyba nie ten KONTRatak na Heyah, bo reklama radiowa głosi: \"zechcesz zostać w POPie na zawsze\" czy jakos tak, więc to musi być nowa taryfa, a nie nowy starter. Ja tez mam juz popa ponad 4 latka i czekam na szczegóły tej nadchodzącej promocji (podobno 1.IV). BTW: wlasciwie to nie ma sie co spieszyc, bo jak Polska wejdzie do UE to na rynku telekomunikacyjnym DUŻO sie zmieni ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    Ricki pisze: 2004-03-27 00:11
    Jak do kwietnie w POP nie będzie naliczania 1/1s to biorę HEYAH bez namysłu. Już mam dość przepłacania na tych złodzieji.
    0
  • Users Avatars Mini
    light pisze: 2004-03-27 00:21
    Ta oferta to odpowiedź na Heyah?! ROTFL!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-27 00:21
    Na Gol-u jest już wszechobecna Heyah!Mania sądząc po komentarzach , ale jak zobaczyłem ten tytuł mi także serce zabiło mocniej :-) ***tkubon - no, nie spodziewałem się , że masz cokolwiek związanego z Ideą ;-) Pozdrawiam :-) Rozwijając kwestię Heyah! , wiem , że nie mieszkam w dużym mieście , ale pytając znajomych w kioskach o kupony Heyah! (nie używam zresztą , tak sobie pytałem) , nie wiedzą w większości o co chodzi , a jak tłumaczę , to mówią "Aaaa , to ! W hurtowniach nie ma" . Co jest z dystrybucją ??? Pop... Czy 5 zł, to mało ? Chyba nie , do tego można dołożyć 100+10, lub 150+30 , i tę promocję zapomniałem nazwy , w której doładowując w określonym terminie dostaje się dodatkowo 10%. Zawsze to coś , a dzwoniąc ze zniżkami - poza szczytem , - weekendy , - po pierwszej minucie lub - sieć Idea , to bardzo dużo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2004-03-27 00:22
    Chcialbym zauwazyc maly szczegól, ze...1.04 jest...PRYMA APRILIS ! Mozna pspodziewac sie róznych informacji...Ale oby te doladowanie to nie byla odpowiedz na Heyah, bo tez zmienie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2004-03-27 00:25
    No i co do promocji ma nazwa "NA OKRAGLO"? TO co, na okragla mam doladowywac ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gregory pisze: 2004-03-27 00:40
    No niesądzę, żeby to była ta oczekiwana odpowiedź na Heyah ze strony Idei; jeśli się jednak mylę - to moje gratulacje dla ludzi z marketingu brawo! Szybka metoda na pozbycie się użytkowników; Czekam jednak do kwietnia, może jednak będzie nowa taryfa z naliczaniem sekundowym
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-27 00:43
    potrzeba więcej informacji... jakie ceny rozmów i smsów???
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-03-27 00:59
    To jest narybek ... przed większą rybą. Takiej rywalizacji IDEA nie może przegrać, więc na 100% będą ciekawe zmiany w POPie (stawiam na nową taryfę z wykoszeniem poprzednich przez inna stawke naliczania). Spokojnie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-03-27 01:10
    Ale wy gadacie. Napisane jest o zestawie startowym a tu odrazu panika i obelgi na popa i ideę. Ludzie wyluzujcie. Jak ma być zmiana aryfy to bedzie. A nie zresztą niedłógo ma być też coś dla kiljentów abonamentowych nowego "nowa nowa idea optima" :P hehhehehe zobaczymy. Idea sie tak nie da. I jetem tego pewien. Prose.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-27 08:28
    Fajna promocja...5 zł za każdym razem, uważam, że nie ma co narzekać. Ale co z tą nową taryfą???
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-27 09:13
    ludzie no co wy? daja 5 za friko a wy wybrzydzacie... jakby dawali dwa browary byloby lepiej? ***pajorro bo nie ma co narzekac:) daja to brac:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-03-27 09:16
    No co całkiem ciekawę za każdym razem przy doładowaniu 5zł, z tej kwoty można wysłać sporo sms-ów. A pozatym to wszystko tak jak zawsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-03-27 09:25
    Nowa taryfa z sekundowym naliczaniem + ten zestaw startowy i naprawdę nic więcej nie potrzeba. Pop to w końcu sporo bonusów - jestem pewnien, że mimo stawki 1.70/min miesięczny koszt wyjdzie poniżej Heyah. A poza tym numer na rozmowy przychodzące jest WAŻNY PRZEZ ROK, więc nie musimy się martwić że za miesiąc/trzy musimy doładować bo nam nr. przepadnie. W popie wystarczy wydać 50zł/ROK by utrzymać numer! Czy to się nie liczy? No i w odróżnieniu od Heyah mamy WAP a nawet MMS! Tylko co jest qrna z GPRSem????!!!!???
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro pisze: 2004-03-27 09:29
    no właśnie w tytule newsa pisze "Nowa oferta Idei: POP NA OKRĄGŁO" ale to chyba chodzi o nowy pakiet startowy dla nowych użytkowników a nie o nową oferte cenową za połączenia bądz inną taryfikacje
    0
  • Users Avatars Mini
    mak777 pisze: 2004-03-27 10:19
    Ehh, żal mi niektórych tu wypowiadających się... Dla mnie 5zł to dużo, to jest parenaście smsów do przodu... Rozumiem że tu wypowiadają się sami bogacze, dla których 5zł nie robi różnicy (to po **ja biorą HEYAH?). Już komentarze i polew że to odpowiedź na HEYAH, po pierwsze jest to promocja dla nowych ludków (z tego co gadałem z kolegą z IDEI to i dla starych też będzie działać), po drugie, to NIE JEST NOWA OFERTA TARYFOWA! Więc weźcie się schowajcie z Waszymi komentarzami wyśmiewającymi tę ofertę!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro pisze: 2004-03-27 10:45
    do mak777: mam pytanie czy czasem twój kolega z IDEI nie słyszał o jakiś przeciekach odnośnie zmian jakie szukują się w POPIE?
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-03-27 10:50
    To nikomu niepotrzebne, jak nie bedzie rozliczania sekundowego to rzeczywiscie ta czerwona lapka heyah oznacza zegnaj konkurencjo, czekalem na plusa nic, czekam na idea, a jak i w idei tak samo zrobio ja w plusie to sie przesiadam na heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-03-27 11:00
    Interesuje mnie, czy jak mam starego POPA (504), to czy będe mógł zmienić na tą promocje. Bo przecież darmowa kaska to zawsze coś ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-27 12:28
    mak777 to jest oferta dla nowych popakow a dla starych abonentow nie ma nic . Smieszna oferta czuje ze kolejna fala popakow przejdzie do Heyah ...
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak pisze: 2004-03-27 12:29
    a wiece ze3 do heyah mozna wysylac smsy z bramki omnix ??? :D:D; i kto o tym wiedzial????
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-03-27 13:21
    zamiast sie bawic w jakies kombinacje niech wprowadza lepiej naliczanie sek !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-27 13:47
    No,cóż 5 złotych dodatkowo,to nie jest bez znaczenia,ale kiedy naliczanie1/1 i obniżka złodziejskiej stawki 1,70???? jescze się powstrzymam do kwietnia z komentsem na ten temat:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    may pisze: 2004-03-27 14:21
    Kiepska taka promocja i mi wyglada na 'zachecanie' klientow do nabywania sobie tych kart, raczej niz chec wyprzedzenia Heyah. 5 zlotych, ja wiem, ze to zawsze cos, ale - przy kosztach w POPie to trzy minuty na rozmowy i zadnych wiecej korzysci, sami sie zdecydujcie. Nie mam tela na karte, ale jakbym mial wybrac, to na takiego POPa raczej nie zdecydowalbym sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-03-27 15:08
    "Służ panu wiernie a Ci pierdnie" - jakież to typowe - nowym po 5 zł od doładowania a starym kientom tradycyjnie figa z makiem ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-03-27 15:10
    Poza ty na okrągło to była już herbata Tetley - kolejny raz po "łapie" Idea szuka inspiracji na reklamę? Mała złosliwość - nie mogłem sie jakoś powstrzymać :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    forma35 pisze: 2004-03-27 15:30
    A co to znaczy ROTFL? czy to kartofel? a moze jakas czesc samochodowa? ch.o.l.er.a- w.ku.rw.ia.j.a mnie dres.ia.ze uzywajacy takich okreslen!!! MOWCIE PO POLSKIEMU ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadow-master pisze: 2004-03-27 15:33
    jak zwykle badziewie idea dla frajerów
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-03-27 15:48
    Shadow-master** wybacz czlowieku, ale takie teksty sa zupelnie pozbawione sensu i zalatuja mentalnoscia chlopca z podstawowki. :( zenujace... kazdy wybiera wg wlasnych potrzeb i wlasnego przekonania. nie na miejscu jest ocenianie ludzi po wybranym przez nich operatorze. zastanow sie co piszesz nastepnym razem. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafi pisze: 2004-03-27 16:21
    Heyah nie pobiją bo dostali by po dupie!!!!!!!!!! Szkoda im kasy.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-03-27 16:25
    Zestaw startowy OK, ale chyba nie na to czekamy. Mam nadzieję że jednak zrobią jakieś mocniejsze posunięcie. W końcu w słynnej reklamie w RMF było: ...będziesz chciał zostać w POPie na zawsze...", a ten starter raczej dla nowych klientów. Reklama sugerowała że to obecni abonenci będą chcieli zostać w POPie, no chyba że ja źle sobie to zinterpretowałem. Poczekamy, zobaczymy - jest jeszcze szansa...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-27 16:30
    mak777 - nie bardzo rozumiem... To jak? Tylko wybrane numery będą mogły skorzystać z opcji tych doładowań z bonusem? To przecież nieuczciwe, a po drugie, jeśli tak, to cała masa ludzi najnormalniej zmini numery POP-ów!! Zupełnie nie rozumiem o co tutaj chodzi w tej ofercie. No bo gdyby to była nowa taryfa... ale nie wydaje się, bo chodzi tylko o doładowania. A to jak mówię - na pewno radykalnie zwiększy ilość użytkowników - nawet o ilość pozwlającą na wskoczenie na pierwsze miejsce - bo tylko głupi, jeśli ma zamiar zostać przy POP-ie nie skorzysta z możliwości dodatkowego doładowania, nawet o te 5 zł za każdym razem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-27 16:32
    olek_01 - z której sieci korzystasz? Nic Ci nie pasuje widzę - tylko pytanie dlaczego? Jeśłi nie korzystasz, powinno Cię to trącać ile płacą naiwni klienici innych sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2004-03-27 17:07
    To jest ta niby odpowiedz Idei na Heyach? Pelen LOL!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-03-27 17:32
    zadna rewelacja jak zasilisz za 20 dostaniesz 25 ale co miesiac musisz doladowac a jak za 50 to dostaniesz tylko 55 wiec jak to ma byc ta rewelacja to ja ich wale kupuje heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    gaius pisze: 2004-03-27 17:36
    Wlo...A ty jesteś widze tak bardzo tolerancyjny wobec naszej chorej , bo unikatowej - negatywnie niestety - w skali świata, rzeczywistości cenowej na płaszczyźnie telefonii cyfrowej (i nie tylko zresztą), że nie widzisz, iz zmiany ,ktore wprowadzaja operatorzy to zmiany kosmetyczne...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-27 17:38
    mydlenie oczu
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-27 17:41
    bcs bo to jest wlasnie to
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-03-27 17:53
    gaius** nie do konca ta nasza rzeczywistosc cenowa jest taka najgorsza na swiecie. pamietam jak w wakacje pracowalem z litwinami w anglii i dziwili sie, ze mam tansze smsy w roamingu (idea) niz oni. :-) a jesli chodzi o zmiany 'kosmetyczne' naszych cen to tez nie ma sie co tak do konca dziwic, bo jesli jest wciaz popyt na uslugi operatorow to nie nalezy cie spieszyc ze zbyt duzymi obnizkami. dzialaliby troche na wlasna szkode. mysle, ze musi nastapic widoczna stagnacja w zakupach nowych aktywacji zeby ceny mocniej spadly. sam widzisz pewnie wciaz duzy ruch w salonach, szczegolnie w okresach swiat, rocznic itp. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    PasCal1 pisze: 2004-03-27 18:08
    to ma być ta niby rewolucja w POPie ,ze na zawsze bede chcial zostac u nich ??? niech ktos powie,ze to nieprawda :((((( pzrechodze do heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    BRATNY pisze: 2004-03-27 21:02
    JELOPY to tylko nowa oferta starerow a nie nowa taryfa. Bo taryfka bedzie naprawde konkurencyjna i to w duzej mieze ale...poczekamy do kwietnia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-27 21:32
    Dodatkowe 5zł, to zawsze jakiś bonus na korzyść klienta. Ale puki co nadal czekamy na nowa taryfę w POPie!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-27 21:40
    gaius - zmiany jakie są ja też widzę. Tylko widzisz... Problem jest w tym, że albo będę korzystał z tych usłu albo nie... Muszę korzystać, więc wybieram to co dla mnie najlepsze. Powiedz mi (pracujesz może?) czy Twoja firma też ostatnio radykalnie obniżyła cenę swoich produktów/usług? Czy w ogóle obniżyła? BRATNY - gamoniu - co to znaczy oferta starterów? Jak bardzo będzie konkurencyjna? Pewnie wiesz, skoro gadasz...
    0
  • Users Avatars Mini
    gaius pisze: 2004-03-27 22:34
    No rzeczywiście ProJack...masz powody do zadowolenia...Litwini mają drozszy roaming!!! A pytałes eskimosów? Pewnie tez maja drożej...Spojrz może na Czechow, Słowaków, Niemcow i reszte Europy .
    0
  • Users Avatars Mini
    gaius pisze: 2004-03-27 22:57
    A poza tym ProJack...stagnacja na rynku , która miałaby ruszyc machine obnizajacą ceny to nie jedyna prawidłowość wolnego rynku! Chłonny rynek jaki mamy w Polsce może stanowić motywację do obniżania kosztów połączeń celem pozyskania nowych - bądź od konkurencji - klientow. Tyle, ze nasze firmy od początku podzieliły tort na trzy części i każda swój kawałek skubie ile sie da. Zdrowa KONKURENCJA to słowo z dziedziny egzotyki , w naszej polskiej rzeczywistości w ogóle...!!! Chciałoby sie pozyskać nowych klientow i utrzymać wysokie ceny!!! SŁOWEM... Szkoda gościa, zal pieroga!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-03-27 23:59
    gaius** chcialem zauwazyc, ze rynek telekomunikacyjny nigdzie nie jest konkurencyjny w pelni tego slowa znaczeniu. a jesli juz nawiazujesz do eskimosow, to przeczytaj moze swoj wczesniejszy post, w ktorym piszesz, ze posiadamy negatywna (unikalnie) rzeczywistosc cenowa. dlatego przytoczylem przyklad, ktory obrazuje, ze nie posiadamy az tak zle jak opisujesz. coz, przedstawilem ci mniej wiecej swoj poglad na sytuacje. uwazaam, ze operatorzy z ekonomicznego punktu widzenia podejmuja w miare sluszne decyzje. z pewnoscia nie jest to dobre dla klientow tak jak by sobie tego zyczyli. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.heyah.er.pl pisze: 2004-03-28 01:37
    tia... 5 zyla zawsze cos... ale cos mi sie zdaje ze to cisza przed burza .. idea powali nas na ziemie (mam nadzieje ze nie z powodu smiesznie wusokich cen)
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-03-28 03:15
    Tak,to ta wiadomość o nieprzekraczaniu przez operatorów granicy opłacalnośći w walce z Heyah... Smutne, ale prawdziwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sweet pisze: 2004-03-28 05:24
    5 zita to zawsze cos ale chyba to nie jest ta super oferta co???????? bo jak tak to przechodze do heyah - nie bede wiecej dorabial tych zlodzieji!!!! dziady jedne dadza 5 zloty ktore w 3 min mozna wygadac i zadowoleni!!!!! obu tak dalej panowie i panie z IDEA a niebawem bedzicie sami do siebie dzwonic i doladowywac "NA OKRĄGŁO"!!! buhahha :D
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2004-03-28 08:31
    hmmm ja też szczerze mówiąc czekam na zmiany w popie...osobiscie sam mam na abonament (idea) i nie zamierzam z niego rezygnowac, ale moja mamuska ma w popie i dzwoni wlasciwie tylko do mnie, wydawac by sie mogłoby że idea-pop wypada najkorzystniej (71/35 gr brutto/zrób to sam/taniej w sieci/wybrany numer/weekendy) ale nasze rozmowy nie przekraczaja zwykle 10-15 sekund wiec na dzien dzisiejszy jednak heyah wypada korzystniej(oprócz weekendów)... ale jeszcze poczekam bo doładowuje jej karte z punktów profit i to tez biore pod uwage przy ocenianiu oferty...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-03-28 08:35
    Hmmm. A czy koś policzył do ilu spadnie cena PODSTAWOWEJ stawki ze 1.70 do? Przy wykorzystaniu bonusów i tej promocji bodajże poniżej albo w okolicah złotówki. A do tego standardowe zniżki gdzie rozmowy są od poniżej 29.gr w takim przypadku za min. Tylko ta cena SMS troche za wysoka i boli brak GPRS w cenniku. Osobiście mam nadzieję, że już jutro dowiem się czegoś o nowej taryfie w POPie....
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-03-28 13:30
    5zł do doładowania??Też się rzucili.Tak naprawdę przy SMSach za 40gr i rozmowach za 1,7 to i tak bardzo szybko ubędzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-28 13:42
    Przy doladowaniu 20 +5 wychodzi ok 3 minut wiecej . Po prostu zwykly faceligfting a raczej jak mawia mlodziez zwykla sciema. Heyah jest dalej niepobita ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Woytas pisze: 2004-03-28 15:12
    POPAKI ale nie lepiej przejść na "dla każdego"??? tam nie ma złodziejskiej stawki 1,7zł....
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-28 18:27
    Juz lepiej przejsc do Heyah bo tam i nizsza stawka i uczciwe naliczanie 1/1 s ...
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-03-28 19:16
    Heh - pracuje w tej firmie ale jak coś wreszcie wymyślą to dalek szukać sensu tego i wytłumaczenia - 5 zeta - ok - ale co z sek. naliczaniem... - minuta moze se kosztować nawet 1.5zeta ale zeby sek były....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-28 19:17
    Przeczytałem komentarze i nie rozumiem jednego: wiele osób ten bonus traktuje jako odpowiedź Idei na ofertę Heyah, jakby zapominali, że każdy z operatorów wprowadza co jakiś czas promocję doładowań. I czy od razu każda taka oferta musi byc traktowana w kategoriach odpowiedzi na coś?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-28 19:51
    Właśnie. Ja teraz przy każdej ofercie będę pisał przez jakiś rok, obojętnie , czy to Era , Idea , Plus , dla firm , post-paid , pre-paid , czy co tam jeszcze jest , następujące zdanie " I to ma być odpowiedź **** , na Heyah ???!!! Kompromitacja!!!! " ;-))) Panowie , więcej luzu , Heyah ! jest boskie , ale naprawde nie wszystko co się pojawi będzie odpowiedzią na tę ofertę ! Pozdrawiam :-) Na miejsce gwiazdek należy wpisać odpowiednio , do zaistniałej sytuacji - Era , Idea bądź Plus ;-))) Np. ja mam jedną Super Kartę dla Rozmownych i korzystam z niej TYLKO do "sami swoi" , dwa numery zresztą. Mam więc za 18zł abonamentu blisko 76 minut , lub 151 , 30 sekundowych połączeń. Acha , no i do 18 zł abo. należy doliczyć jeszcze opłatę miesięczną prawie 5 zł , za dwa numery "Samych swoich".Czyli razem 23 zl , za tyle ile wyliczyłem. Tu Heyah się chowa:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-28 20:21
    I to ma być odpowiedź na Heyah ?! ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-28 21:06
    mnie ciekawi co idea wymysli nowego w tym popie ze popaki bede juz na zawsze chcialy w nim zostac??? a niech dadza 10/10 i rozmowy w szczycie za 1PLN oraz w idei 0,65 gr oraz weekendy 0,50 gr....wtedy wybiore popa:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-03-28 23:51
    ze strony W.Kaczorowskiego w dniu 26, w niektórych miejscach Polski klienci mieli w idei problemy z wykonywaniem połączeń i wysyłaniu SMSów. Te SMSy, które dawały się wysłać dochodziły do adresata ze znacznym opóźnieniem. Nieoficjalnie, mówi się o rekonfiguracji systemu i zmianach przed wprowadzeniem przez Ideę nowych ofert" tez miałem takie problemy , ale jak udało mi sie coś wysłać to potem ptrzyszło mi 5 raportów a znajomi podostawali 5 smsów o jednakowej treści wiec chcyba sie coś szykuje... mam taką nadzieje
    0
  • Users Avatars Mini
    Robi pisze: 2004-03-29 00:03
    to NA OKRĄGŁO odchomimy , trzymając sie za ręce :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Robi pisze: 2004-03-29 00:03
    odchodzimy :D
    0
  • Users Avatars Mini
    r2r pisze: 2004-03-29 00:07
    KPINA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-03-29 02:12
    Mi by wystarczyly: SMSy Idea 20 gr, inne 25 gr, minuta idea 65 gr, inne 90 gr, naliczanie 1/1, 2 wybrane numery po 35 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2004-03-29 02:36
    issa - a ja mam Starta Idea Optima 50 zl brutto Abonament = 30 minut polaczen + 12,20 zl brutto- 100 minut przyjaciel + usluga dwa razy dluzej pod wybrany numer - 0 zl brutto w sumie za 62zl brutto mam 260 minut pod wybrany mumer poza tym usluga trzy i ja za 2 zl netto miesiecznie mam polaczenia pod jeden z trzech wybranych numeror po 35 groszy +vat Jak by mi dorzucili jescze sekundowe naliczanie free to bym powiedzial ze robi sie ciekawie poza tym od godziny 18 w tygodniu i przez cale weekendy za 2 zl mam rozmowy do wszystkich 70gr+vat :)
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2004-03-29 02:38
    Zadam: Naliczania sekundowego za free ... oraz obnizenia minuty polaczenia do wszystkich do 90gr /minute i w tedy powiem OK :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Piterson pisze: 2004-03-29 03:46
    Znając ich TPSowskie złodziejskie nawyki, to jak zaproponuja nowa taryfe, znow bedzie trzeba zabulic 6,10 na przejscie z IDK do POPA w której bedzie ta nowa taryfa....moge sie założyc ze tak zrobia....ale poczekam cierpliwie jeszcze te pare dni. Jak nie to Heyah i czesc
    0
  • Users Avatars Mini
    RaDaReK pisze: 2004-03-29 05:51
    Jak to ma byc ta super promocja popa?oo dzieki... to ja zmykam do heyaha w takim razie:))
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-29 11:31
    Przepraszam bardzo, ale co to ma być?? 5 złotych ma zadowolić POPowców? CHyba Idea traktuje tych z POPa jak półgłówków. I wydaje mi się, że może się nieźle na tym przejechać, bo ludzie raczej potrafią liczyć (chyba, że ci z Idei uważają, że ich klientami są ci dwaj debile z reklamy). nie dawajcie się tak w POPie rolować!
    0
  • Users Avatars Mini
    MAX pisze: 2004-03-29 12:45
    Ludzie wyluzujcie. Idea ma wprowadzić nową taryfę po 1 Kwietnia a to co teraz wychodzi było juz dużo wcześniej zaplanowane i nie ma żadnego związku z heyah!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    POP :(( pisze: 2004-03-29 12:54
    :(( POP kradnie!! W sobotę naliczało mi moje minuty po 20 jak te spoza szczytu! I co teraz ktoś mi odda kasę? Wątpię:(( na telefon.pl nawet o tym artykuł napisali, ale wątpię , żeby coś to miało zmienić:(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-29 15:53
    *** POP - oczywiście , że oddadzą Ci pieniądze. Jak rozumiem nie zsumowały się zniżki - poza szcztem i weekendy. Reklamacja pieniężna rozpatrywana jest z reguły bardzo szybko i zwrócą Ci odpowiednią kwotę na konto. Dzwoń na Bok , podaj choć przybliżone szczegóły , to jest data i godzina połączenia , konsultant znajdzie to bez problemu i przyjmie reklamację. A wiem to na pewno , bo mi kiedyś też nie zadziałała zniżka w POP. Ci więcej , ta zniżka nie działa Ci nadal i będziesz miał dalej problemy. Dzwoń śmiało.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-29 16:01
    ****Wlo,oczywicie korzystam z Ery TT ,ale już czekam na zamówiony numer na heyah.pl :-) A musze troche popomstować na córeczkę znienawidzonej TPsy:-)) i nie tylko,a jak nie bedziemy opom wytykać chęci nacięcia nas,klientów,to nic się nie zmieni,a tak widzisz,jakiś efekt juz widać:-))) pozdrawiam:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-29 16:04
    a tak przy okazji poczytaj jaką chamówę robi Idea z POPem na www.telefon.pl ,i jak tu ich nie skomentować????
    0
  • Users Avatars Mini
    Piterson pisze: 2004-03-29 20:49
    do ISSA - czy Ty jestes pracownikiem Idei? bo tak brzmi Twój komentarz...i jeszcze dodam ze dzwonienie na BOK z POPa jest płatne! wiec jak cos schrzanili z tymi "poza szczytem" to sami powinni wziac komputerki, poznajdywac numery uzytkownikow ktorych okradli, i zwrócic pieniadze. A nie czekac az ktos sie upomni, i jeszcze zapłaci za rozmowe z beznadziejnym BOKiem Idei.....wkurzaja mnie te TPSowskie nawyki brania klientow za petentów! zły
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-29 21:35
    ***Piterson - nie , nie jestem pracownikem Idei. :-) Połączenie na BOK POP jest oczywiście płatne 1 zł , najlepiej więc jak ktoś ma znajomych , lub rodzinę w post-paid Idei , poprosić o telefon i wykonać bezpłatne połączenie na BOK IdC , a następnie poprosić konsultanta o przełączenie na BOK POP , wtedy jest gratisowo i przełączą bezproblemowo. Masz rację , troche to niesprawiedliwe , coś im nie zadziałało , a tu jeszcze trzeba płacić , żeby odzyskać należne sobie pieniądze...... Chłopaki , spokojnie , to pewnie przymiarka do pakietu bezpłatnych połączeń w Idea POP lub taktowania 1/1 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-29 23:52
    Jak zwykle ukradli ;-) Jak slodko ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Piterson pisze: 2004-03-30 00:44
    Issa...Ty to cos wiesz :))) ja tak cos czuje...no to powiedz cos wiecej! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-03-30 01:25
    Czy warto zostać w POPie? Kiedy można się czegoś nowego spodziewać, bo kwiecień długi i przeplata trochę zimy, trochę lata :)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-03-30 03:27
    coz musze sie przyzać, ze te haslo kojarzy mi sie tylko z "pop na klop" sam nie wiem dlaczego
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-30 12:30
    Lepsze jest "Wrzuc popa do klopa " ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-30 14:58
    Nie , daje słowo , że nic nie wiem , tak sobie tylko żartuję. Ale kto by nie chciał 1/1 w pre-paid.... Marzenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-30 15:11
    Chciałem jeszcze tylko dodać , w kwestii oczekiwania na nową ofertę POP, że doniesienia z Jeleniogórskiego portalu telekomunikacyjnego , nie wróżą niczego dobrego. Te info. są sprzeczne z komunikatem reklamowym "Już niedługo będziesz chciał zostać w POP-ie do końca życia" , ale sprzeczności reklam z rzeczywistoscią , jest bardzo dużo niestety. No , ale zobaczymy , mam nadzieję , że już niedługo...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-30 15:14
    *** wlo - zatwierdź , jakąś porządną taryfę , dla POP i Simplus! Podpisano - Referat Promocji ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    enrico2000 pisze: 2004-03-30 15:16
    To jest chyba zart!! Buhahahaha, jesli to jest obnizka Idei to ja mam juz starter Heyah i dziekuje bardzo tym zlodziejom. Zobaczcie tez news na www.telefon.pl Ale jaja, POP sam sobie kopie dolki pod soba!! HAHAHA
    0
  • Users Avatars Mini
    MAX pisze: 2004-03-30 20:34
    Wiekszosc z was zachwyca sie ta heyah, a jeszcze dobrze nie ruszyla, a juz sa z nia problemy. Na kilku portalach mozna przeczytac jakie sa komplikacje ze starterami heyah i jak zekomo 10 dni oczekiwania na starter zamienia sie w 20 itp. Poza tym w heyah nie ma zadnych nowych technologi typu MMSy, serwisy, a roaming jest po prostu szalony: 5,48zł za połaczenie z Niemiec do Polski!!! tak wiec strzeżcie sie ponieważ blisko granicy sieci same zmieniają operatorów na tychktórych sygnał jest silniejszy a wtedy zapłacicie krocie. Osądźcie sami - nie ma rzeczy idealnych :))
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2004-03-30 21:52
    MAX: miejmy nadzieje, ze kazdy kto decyduje sie na HEYAH ZNA cennik i wie jakie sa uslugi a jakich jest BRAK. Co do czasu oczekiwania....(w regulaminie jest chyba 21dni) i trudno aby PRZEKRESLAC siec ze wzgledu np. dlugiego czasu oczekiwania na starter. Jak ktos chce od razu niech idzie do KIOSKU itp i kupi TANIEJ! i od reki ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    MAX pisze: 2004-03-31 01:07
    Co do czasu oczekiwania to sorki za bład -pewnie masz racje. A co do reszty to popieram :))
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2004-03-31 12:06
    Na POPa bym nie liczył.Na telix.pl jest info,o przedłuzeniu do konca kwietnia promocji pół na pół.Liczyłem ze obnizą ceny smsów.Ide chyba do Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    Papkin pisze: 2004-03-31 12:09
    Niemiłosierna kiszka!!! Co z tego, że do każdego doładowania będą dokładać 5 zł, skoro to wystarczy raptownie na 2 minuty rozmowy i kilka sms-ów. Poza tym jeśli ktoś doładowuje kartami po 150 zł to i tak 5 zł nie robi na nim nawet małego wrażenia. Lepiej obniżyliby ceny albo włączyli taryfikację co np. 15 sekund (że o sekundowym naliczaniu nie wspomnę).
    0
  • Users Avatars Mini
    piterek pisze: 2004-03-31 21:10
    Tak kicha, że szkoda sie wysilać na komentarz.
    0
  • Users Avatars Mini
    mietek pisze: 2004-04-01 11:20
    Idea sądzi, że jej klienci są debilami? Mydlą oczy jakąś trefną promocją chyba rzeczywiście tylko HEYAH nie robi ściemy przerzuciłem się na Heyah z POPa, płacę tyle samo, ale rozmawiam więcej bo operator nie pobiera mi 1zł za 3sekundową rozmowę (czasem się taka przytrafi) tylko około 3gr (uczciwie nie prawda?) A i tak chcąc dzwonić musze wydać 50zł, co najmniej raz na 3mc, lub najrzadziej raz na 4mc czyli rocznie min 150zł, więc i sieć na mnie zarabia (nic za darmo), a w POPie mało rozmawiam bo zazwyczaj 1m i 5s (pewnie sporo z was tak ma) za 2zł oczywiści, czyli prawie o połowę mniej, a minuta wcale nie kosztuje 1zł tylko prawie 2, minimalnie można wydać 50zł/rok czyli idea zarabia całe g... gdzie tu logika w przygotowywaniu ofert przez ideę?
    0
  • Users Avatars Mini
    Taper pisze: 2004-04-02 13:44
    Mam nadzieje ze na nasze rodzime firmy telekomunikacyjne(czyt. TP ERA IDEA PLUS) spadnie kubeł zimnej wody po wejściu do UE. To co czasami sie dzieje na polskim rynku przechodzi w niektórych chwilach wszelkie szczyty ignorancji klienta. Sam jestem popakiem od 4 lat i muszę szczerze przyznać że zastanawiałem się nad przejściem do Heyah :( Jednak na razie poczekam i zobaczę co się stanie w POPie.Należy zauważyć że pierwsza jaskółka wisny nie czyni ( w tym przypadku 5zeta).Jednak gdyby odpowiedź Idei w stasunku do HEYAH opierała by się tylko na 5zl - To Panowie prezesi PTK Centertel nie postarali się za bardzo ze swoimi pomysłami!!!! I może pora na zmianę bo konkurencja na ryku europejskim nie będzie czekała aż naszym prezesom starczy nabijania sobie KABZY.
    0
  • Users Avatars Mini
    e-stach pisze: 2004-04-02 15:14
    po prostu sie poddali....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamil pisze: 2004-04-02 15:44
    gowno heyah i tak lepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    Kordek pisze: 2004-04-02 20:01
    No chyba pekne. To mabyc odpowiedzn a Heya? Kpiny jakies.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-02 23:40
    Żadna nowa oferta, zwykła promocja bonusowa! Phii!
    0
  • Users Avatars Mini
    ~mahoń~ pisze: 2004-04-05 20:53
    widzialem dziaij w telewizji reklamowke reklamujaca popa. Odpowiedz ideii na Heyah jest zalosna i tylko plakac sie chce
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-07 20:41
    jutro dostajemy je na salon - huuurrrraaaaaa!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-07 20:46
    będę musiał się jakoś zabarykadować przed ludźmi bo wstyd...
    0
  • Users Avatars Mini
    kopczak pisze: 2004-04-09 10:55
    Lipa Lipa i jeszcze raz LIPA!!! Niech se te 5zl w d.... wsadza:)))) Jakby nie trzeba bylo kupowac nowego POPa to by jeszcze nie bylo gorzej!!! Idea kpi ze swoich klientow!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-04-09 14:44
    Idea kroi naiwniakow na okraglo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-25 20:47
    no a jak jeszcze tera sekunde dali to juz całkiem ok
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-25 20:53
    ale drogie te startówki zrobili
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: