Nowe Centrum Obsługi Klientów Biznesowych sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 5

Era otworzyła nowe Centrum Obsługi Klientów Biznesowych w Wrocławiu. Poza placówką w Wrocławiu do dyspozycji klientów są również centra w Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Krakowie.

W Centrum Obsługi Klientów Biznesowych klienci szybko i sprawnie załatwią wszystkie sprawy związane z usługami i produktami Ery Biznes, a doradca biznesowy zaproponuje ofertę dostosowaną do ich potrzeb. Na spotkanie z doradcą można umówić się wypełniając formularz dostępny na stronie www.era.pl/biznes, wysyłając wiadomość e-mail lub dzwoniąc pod specjalny numer przypisany do wybranego Centrum. Każdorazowo pracownicy punktu skontaktują się z klientem i uzgodnią z nim najdogodniejszy termin spotkania. Na miejscu będzie on miał możliwość przetestowania wybranych usług Ery Biznes, zapoznania się z aktualną ofertą oraz najnowszymi modelami telefonów. Każde Centrum Obsługi Klientów Biznesowych oferuje bezpłatny parking dla swoich klientów.

Centrum Obsługi Klientów Biznesowych we Wrocławiu
ul. Piłsudskiego 49-51
50-032 Wrocław
telefon: +48 (71) 725 46 00
mail: cokb_wroclaw@era.pl

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    das pisze: 2009-08-28 15:26
    dobre podejście, klient umawia się na konkretną godzinę, i oszczędza czas. PTC dba o sektor biznesowy
    0
  • Users Avatars Mini
    zimbo pisze: 2009-08-29 09:36
    Czasy salonów obsługi dawno już minęły. Teraz cała obsługa powinna być dostępna online i na telefon. A "doradca" to powinien przyjechać do mnie, bo mój czas to pieniądz. Widać w PTC tego niezakumali.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-08-29 09:45
    A mnie sie to spodobalo... - "Każde Centrum Obsługi Klientów Biznesowych oferuje bezpłatny parking dla swoich klientów. " ;) Juz to widze, jak biznesmen szuka w centrum miasta parkingu by tramwajem dojechac do salonu, a tak, prosze parking jest.. ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    dede pisze: 2009-08-29 12:21
    @ zimbo - przecież online i przez BOK też jest full service. ale w salnie można pokazać w działaniu wszytskie modele telefonów czy modemów. a jak trzeba doradca jedzie do klienta, więc rozwiązanie słuszne
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-08-30 14:15
    jako, że zaczyna robić się coraz bardziej ciasno na rynku o najlepszych klientów sektora KORPO i SOHO trzeba dbać, a nie dawać jakieś ochłapy na przedłużenie. Jak jeszcze trochę zmigruje do nowych operatorów będzie jeszcze lepiej
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: