Sony Ericsson wydał certyfikat Centrum Serwisowego firmie CRC CommunicAID Sp. z o.o. na wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych produktów Sony Ericsson.
"Marka Sony Ericsson kojarzy się z najwyższą jakością, dobrym wzornictwem i wysoką funkcjonalnością. Cenimy lojalnych klientów, którzy właśnie markę Sony Ericsson obdarzyli zaufaniem. Mamy nadzieję, że nowe Centrum Serwisowe zapewni naszym klientom jeszcze lepszą obsługę", - powiedziała Lilla Pawelec, szef Sony Ericsson na Polskę. "Dodatkowo, podnosząc standard obsługi klienta, wprowadziliśmy razem z CRC CommunicAID możliwość uzyskania informacji o postępach w procesie naprawy telefonu poprzez stronę serwisu www.crc-polska.com."
Sony Ericsson współpracuje z trzema firmami, które uzyskały certyfikat Centrum Serwisowego. Oprócz CRC CommunicAID są to: CCS z Warszawy i Teleko z Bytomia.