Oferta GPRS w sieci Idea

Newsy
Opinie: 81

Według nieoficjalnych informacji na początku kwietnia sieć Idea przedstawi komercyjną ofertę transmisji pakietowej GPRS dla swoich abonentów biznesowych. W ofercie znajdą się 3 lub 4 nowe terminale z obsługą GPRS oraz trzy nowe usługi skierowane do abonentów biznesowych m.in. w oparciu o urządzenie Compaq iPaq. Oferta dla abonentów Idei (może także POP) będzie przedstawiona w miesiącach wakacyjnych lub tuż po wakacjach.

Opinie:

Opinie archiwalne (81):

Komentuj

Komentarze / 81

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sebek2303 pisze: 2002-03-15 11:59
    i co z tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    DjTom pisze: 2002-03-15 12:00
    Szkoda, ze tak pozno i tylko dla biznesu. A wogole to dobrze, ze mam PLUSA:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2002-03-15 12:01
    kurde a czemu optimowcy maja byc gorsi od biznesowych pod wzgledem gprsu ? w dodatku zrownani z popem ? jedyna dobra wiadomosc to 3 lub 4 nowe sluchawki skoro jedna z nich to v70 pozostaje pytanie o pozostale 3
    0
  • Users Avatars Mini
    redi pisze: 2002-03-15 12:02
    według mnie trochę poźnio, przecież w technice kilka miesięcy to już cała historia, gprs to już nie taka nowa technologia, ale zle wykorzystana, a właściwie to mało wykorzystywana
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-15 12:04
    sebek2303, a co to dla ciebie moze znaczyc jak ty chyba wogole nie masz telefonu komorkowego!? Jest to bardzo znaczaca informacja dla abonentow, ale na razie dla sekcji biznes!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-15 12:06
    luk23 napewno bedzie nowe Acompli i V70, a reszta to chyba nowy sonyeryk i 9210i oraz moze 6310i, ale to juz trzeba zobaczyc na zywo!
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoszolszewski pisze: 2002-03-15 12:07
    No iw rescie ktos zaczyna myslec z tym Centertelu !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    daz pisze: 2002-03-15 12:17
    Ciekawe ile bedzie to kosztowalo w popie. Fajnie by bylo jak by zrobili ryczalt na wap. DaS
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-03-15 12:19
    wreszczie Idea zaczła doceniać GPRS,a już nadmienienie o nowych terminalach do tego przeznaczonych,że znajdą się w ofercie to aż nadto dobrego jak pisze bartoszolszewski:ktoś.pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-15 12:36
    Ale pamietajcie wszyscy ze Idea jako pierwsza dostala koncesje na GPRS w plsce!
    0
  • Users Avatars Mini
    kkrzysiekk pisze: 2002-03-15 12:46
    qba - to co z tego ze pierwsza dostala , skoro dopiero teraz wprowadza???
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-03-15 12:46
    Qba : to że IDEA dostała jako pierwsza koncesję na GPRS to jeszcze nic nie znaczy. Bo można dostać koncesję w włożyć ją do szufladki :P
    0
  • Users Avatars Mini
    info pisze: 2002-03-15 12:51
    Qba : skad Ty te wszystkie brednie wysysasz??
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-03-15 12:57
    Jak znam zasięg Idei to można będzie z niego korzystać w lesie albo w polu
    0
  • Users Avatars Mini
    daz pisze: 2002-03-15 13:06
    artjaw to slabo go znasz, ja jestem z niego zadowolony zadko jak gdzies jade jest taka syt. ze nie ma zasiegu. DaS
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-03-15 13:08
    *** info [ptkbm.centertel.pl] *** o które Ci chodzi ? A tak ogólnie to NARESZCIE !!! - tylko prośba o szczegóły - szczególnie taryf, opłat, czyli prośba o to czego misie nie lubią ... najbardziej, ale jest to jednak najważniejsze. Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-03-15 13:12
    fajnie by było gdyby włączyli do oferty SIEMENSA S45 lub ME45
    0
  • Users Avatars Mini
    sebek2303 pisze: 2002-03-15 13:26
    Qba masz rację niewiem co to komórka jak chcę z kimś pogadać to rzucam cegłówką w okno, a tak wogóle to chodziło mi o to że nie ma się co podniecać wprowadzeniem czegoś co powinno już od dawna działać
    0
  • Users Avatars Mini
    UMTSowiec pisze: 2002-03-15 13:32
    Qba, dwie uwagi: po pierwsze Nokia 9210i nie ma GPRSu (sprawdz sobie na www.nokia.com), a po drugie o jakie koncesji na GPRS wspominasz??? Nie bylo zadnych koncesji. GPRS dziala w oparciu o standardowe pasma GSM900, GSM1800. A na nie koncesje byly juz dawno (i niezaleznie od GPRSu)!
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-03-15 13:33
    Super, fajnie by było żeby GPRS był w POPIE
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-15 13:36
    UMTSowiec moj blad! Chodzilo o UMTS sorry! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nov pisze: 2002-03-15 13:40
    Troszkę zwlekala z wprowadzeniem tej usługi, a mogla byc pierwsza siecia
    0
  • Users Avatars Mini
    RoccoM pisze: 2002-03-15 13:53
    A po co wprowadzac cos, z czego malo kto korzysta? Popatrzcie na platne smsy (serwisy) i odniescie je do wszystkich wyslanych.
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-15 13:56
    Ciekawym jak POPa zrobia! :-O
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-15 13:57
    Tak ale z czasem bardziej sie to upowszechni i ztanieje, bo takie sa reguly rynku!
    0
  • Users Avatars Mini
    sebek2303 pisze: 2002-03-15 14:00
    ciekawe czy będzie można wysyłać smsy poprzez gprs, taka funkcja jest w 8310, ale testowałem to w plusie i miałem normalną tasyfikację jak za smsa a nie gprs
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom252 pisze: 2002-03-15 14:04
    Może się cos wreszcie ruszy bo na razie cena GPRS jest straszna. Mam S45 w Erze i gdy człowiek trochę pobawi się w sieci to jest już ładna kwota do zapłaty. Dobrze ze chociaż oplata za ryczałt WAP przez GPRS jest na poziomie do przyjęcia.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-03-15 14:16
    Tak tylko ciekawe jakie tak naprawdę za terminale szykują?? Bo coś muszą nowego wprowadzić. Kurde znowu sie musze chyba wstrzymać z zakupem fona. Miałem kupić w ERZE, ale się chyba jeszcze wztrzymam. Czas pokaże, co nam IDEA szykuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    RoccoM pisze: 2002-03-15 14:23
    Qba: jak się upowszechni, to ruszą. Tak jest ze wszystkim, co tak naprawde nie jest masowe. Ale patrząc na SMS (masówka) w Erze, to i tak nie jest to gwarancją.
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2002-03-15 14:25
    MR Bond: normalnie - będą pobierać opłate z góry tak jak to np. jest w Tak-Taku z SMSami. Idea znowu będzie pierwsza z technologią w pre-paidzie pewnie - była pierwsza z WAPem (troche to jest drogie :-P ) i będzie pierwsza z GPRSem - mam nadzieje że ceny będą do przyjęcia
    0
  • Users Avatars Mini
    Jim pisze: 2002-03-15 14:48
    Gprs w Popie. Fajnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    nov pisze: 2002-03-15 14:55
    ale cena bedzie tez z pewnoscia fajna:)
    0
  • Users Avatars Mini
    konik pisze: 2002-03-15 14:56
    Ja korzystam z promocji "Pakiet 3G" w Plusie. Nie narzekam. Fakt, aparat był droższy niż w Erze, ale przez 12 miechów mam 3 GB ściągniętych i wysłanych danych do wykorzystania za free. Spokojnie wystarcza. Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    bb pisze: 2002-03-15 14:57
    I_s: druga z roamingiem..
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-03-15 14:59
    Już myślałem że się nie doczekam. Mam nadzieję że dla klientów optimy i popa wprowadzą zmiany wcześniej niż po wakacjach. Oby ta informacja się jak najszybciej sprawdziła. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    konik pisze: 2002-03-15 15:00
    Swoją drogą: czy Idea %#$@$%# na wyniki, jak GPRS sprawdzi się u KOŃkurencji? W Plusie od (bez mała) półtora roku można korzystać z GPRS, w Erze nie bardzo wiedzieli (stan na październik 2001, kiedy kupowałem aparat), czy wszędzie jest on dostępny, no i ponoć najpierw też była opcja, że ino w taryfach biznesowych można z niego skorzystać. Macie racje: kilka miesięcy to w technice i w technologii wieczność.
    0
  • Users Avatars Mini
    konik pisze: 2002-03-15 15:02
    Czy słowo "C_z_e_k_a_ł_a" zasługuje na miano przekleństwa?
    0
  • Users Avatars Mini
    kolarz pisze: 2002-03-15 15:10
    nie mialbym nadzieji na gprsa w popie. juz dla optimy ceny będą zaporowe. fony wejdą do sprzedaży bo sie ich troche przez rok na rynku nazbieralo. nie ma na razie w cenniku fonow nic z gprs bo nie ma w zasadzie idea takiej uslugi komercyjnie. wysylam czekoladki smialkowi, ktory zdala aktywowac sobie gprsa w idei :), do momentu potwierdzenia tego niusa. nie sądzę tez zeby oferta kogos powalila... cenowo. dla meritum moze, ale tylko. z fonow sprawdzcie mnie, ale oscyluje na Timeport 260, Nokia 6310/8310. i moze jakis z siemensow, ale pozniej. pa
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-15 15:13
    konik czasami nawet takie slowo jak czekala jest uwazane za zle! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olekbek pisze: 2002-03-15 15:32
    Nareszcie... może i IDEA się nie spieszyła, ale czasem późniejszy start ale z najlepszą ofertą może być najskuteczniejszy... choć skuteczny SZYBKI start z rozmachem na pewno przyciągnąłby więcej klientów...A tak patrząc na tak późne realne wprowadzanie usług GPRS oznacza, że UMTS będzie miał długi i ciężki poród...
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-03-15 15:41
    Mnie ucieszyłoby wprowadzenie jakichkolwiek nowych fonów do oferty Meritum, bo obecnie to IDEA nic nie ma dla ludzi biznesu!.
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-03-15 16:21
    *** konik *** Przekleństwo to nie jest, ale może chodzi o fragment zobaczmy : k.a.ł = %#$ . Bo jak w wyrazie jest część uznana przez GOL za niewłaściwe to "krzaczki lecą" na całe słowo. Długo masz 3G i 10 MB ? Czy może daje się to przedłużyć - w końcu był to wyraźnie wyodrębniony pakiet w ofercie (3GB za 1 zł i 10 MB za 1 zł), który mógłby być ponownie wykupiony przez chętnych za inną - mniej promocyjną cenę. Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    m4me pisze: 2002-03-15 16:36
    moze jednym z aparatow bedzie motka v70?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-15 17:15
    Jedyne, co mnie smuci to fakt, że wciąż tylko sektor biznesowy :(
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-15 17:16
    l_s: To nie takie chyc. Rozwiazania jakie teraz dla prepaidow istnieja to np. glos prepaidowy, a GPRS jest osobna usluga "na rachunek". W prepaidzie to nie jest takie proste - jak chcesz to Ci moge konkretnie problemy wylozyc. Prepaid jest znacznie trudniejszy w realizacji - szczegolnie dla uslug typu sesja GPRS (bo mozesz miec kilka na raz otwartych - i co wtedy?). Sa rozwiazania, ale bazuja one przewaznie na NOWYCH produktach. A do starych jest sie ciezko wpiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-15 17:16
    A dla operatora robienie stalej oplaty ("abonament" w prepaidzie) nie koniecznie jest rozwiazaniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-15 17:19
    M4me, sądząc po zapowiedziach, niemal napewno v70
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-15 17:38
    na 100% procent bedzie V70 i prawdopodobnie Timeport 280 ale czy Accompli 008 to jeszce nie wiem
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-03-15 17:56
    lepiej puzno niz wcale, dla popa tez czekam z niecierpliwoscia co z tego wyjdzie
    0
  • Users Avatars Mini
    w_wiktor pisze: 2002-03-15 18:17
    GPRS w POPie? cos mi sie nie chce wierzyc... IMHO mogliby wprowadzic w abo wap over gprs - to juz jest cos dobrego(tak jak w erze)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-03-15 18:47
    hohoho.. ;).. uwierze jak zobacze :p :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2002-03-15 19:04
    Na GPRS w POPie to ja bym nie liczył - pewnie chodzi o zmianę taryf w POPie.W Optimie nie będzie a w POPie tak ? Troche to podejrzane...Ja bym wolał tańszy WAP na poziomie 15 gr/min a nie GPRS pewnie za 1 zł za 10kb...:( Najpierw dopracujcie WAP ! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2002-03-15 20:55
    Juz za chwile na pewno bedzie N8310 w Meritum wiec bedzie GPRS, a z tego co wiem taryfikacja bedzie calkiem sympatyczna, a wszystkiego dowiemy sie w swoim czasie.
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2002-03-15 21:00
    W czeskich pre-paidach i niemieckich GPRS jest już dostępny to czemu by w Polsce miał nie być !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-15 21:03
    no walsnie ja juz od dawna o tym TRABIE ze w czechach maja w pre paidzie GPRS !!!!! Polska to 100 lat za murzynami , we wszystkim !! kraj ktory zszedl calkiem na psy , tu wszystko jest do dupy nawet drogi i nie istniejace autostrady , wszedzie pelno tylko skorumpowanych politkykow...
    0
  • Users Avatars Mini
    konik pisze: 2002-03-15 23:20
    Do: PZ. Sorry, że tak późno. Ja mam owe pakiety (a tym samym dostęp do Netu i WAP-u over GPRS) od KOŃca października 2001 do KOŃca października 2002. Po tym terminie będę płacił zgodnie z cennikiem, a więc: za każde wysłane lub odebrane 100 KB danych via Internet: 50 groszy netto, a za każde 10 KB wysłanych lub odebranych danych via WAP: 25 groszy netto. Nie muszę dodawać, że jeżeli będę chciał sobie ściągnąć kilkubajtową pocztę via Internet, muszę zapłacić 1,00 zł + VAT (1,07 zł, bo póki co VAT na te usługi wynosi 7%). Mam nadzieję, że ceny do KOŃca października trochę stopnieją, chociaż... Wiem, Qbusiu, nadzieja matką..., ale - poczekamy; zobaczymy! Promocja "Pakiet 3G" z Motorolą Timeport 260 była osiągalna do 31.12.2001. Potem - jak wspomniałem - mogę korzystać z GPRS do woli, ale już zgodnie z taryfikatorem. Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    konik pisze: 2002-03-15 23:21
    PZ: Gdybyś chciał się czegoś więcej dowiedzieć, pisz: konik@w.pl . Bye!
    0
  • Users Avatars Mini
    konik pisze: 2002-03-15 23:23
    Franek, w pełni zgadzam się z Twoim ostatnim komentarzem. Nic nie można ująć, a dodać pewnie wiele...
    0
  • Users Avatars Mini
    gienia pisze: 2002-03-16 01:38
    Ale badziew, NOKIE to wielkie GPRSowe gowno. Wlasnie %#$@$%#@%&%@$ dwie do kubla.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldus pisze: 2002-03-16 01:57
    obiecanki cacanki a glupiemu radosc to samo obiecywali na poczatku roku ze bedzie w lutym i nic teraz oferta tylko dla biznesu a w ogole co to za oferta zeby ja promowac tylko w biznesie nie dosc ze spoznienie to jeszcze ponizanie "zwyklych " abonentow jak dla mnie to ble i -10 :-((((((((((((((((((((((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    filippoz pisze: 2002-03-16 02:49
    NADZIEJA! Oby tylko nie okazało się, że wszystko ruszy przed wakacjami, a co gorsza po wakacjach. A co z telami? Pewnie jakaś nokia, ericsson, i siemens no i motka.
    0
  • Users Avatars Mini
    vthl pisze: 2002-03-16 14:02
    To niesprawiedliwe, ze najpierw wprowadzi sie to w biznesie. Dla zwyklych, szarych z Optimy winni chociaz wprowadzic \"WAP over GPRS\" wzorem Ery. Co to aparatow, to N8310 podobno nienajlepiej sprawdza sie w GPRSie. Ale jesli maja byc 4, to powinny to byc: Siemens ME45 lub S45 (jesli dla biznesu, to zapewne ten drugi), i te badziewne Nokie 8310 i 6310, poza tym ktos mowil, ze tandetna V70 bedzie na 100%. Szkoda, ze nic nie mowi sie o Siemensach - czyli ihc nie ma sie raczej co spodziewac. A szkoda...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-16 15:27
    filippoz o termin raczej sie nie martw, bedzie bardzo dogodny dla wszystkich!
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-03-16 22:06
    Franek, masz świętą rację - w Polsce jedynie korupcja i skórwysyństwo dobrze idzie. Reszta do bani, bieda, bezrobocie, nędza we wszystkim.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-17 00:01
    Kosio, ma, ale rozliczany do bani - od razu 50 mb/mies.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-17 01:45
    vthl: V70 jest tandetna ? a jedzie mnie tu czolg ?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-17 04:26
    Kosio, po pierwsze - na tym wortalu jest dział "taryfy", gdzie są podane ceny, po drugie - kosztuje 99 zł, jeśli potrzebujesz więcej w miesiącu - każde następne 50 MB to kolejne 99 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-17 12:37
    Kosio, są, nawet na tym wortalu to większość ma conajmniej 2x niższe :) Ale nie to jest istotne - jak np wykorzystasz tylko 20 MB w miesiącu to te 30 niewykorzystane i tak musisz opłacić, poza tym telefonów z GPRSem idea w promocjach jeszcze nie ma i musisz kupić sobie coś sam, to też tanie nie jest
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-03-17 12:47
    gprs w n 6310 dziala ;).. i to bardzo dobrze - z tym ze w Plusie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    vthl pisze: 2002-03-17 14:23
    Franek: Istotnie nie ma w niej niczego ciekawego w porownaniu do konkurencji. A sama jej forma jest odrazajaca. Jedyna innowacja jest Bluetooth i bardzo wysoka niczym nie uzasadniona cena...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-17 17:55
    Vthl, wysoka cena w wydaniu nokii nie jest żadną innowacją :)
    0
  • Users Avatars Mini
    vthl pisze: 2002-03-17 22:25
    Ale popatrz np. na ceny innych telefonow z GPRS takich jak Siemensy ME45 i S45. Wszak brak im Bluetooth, ale cena jest zdecydowanie bardziej przystepna i wyglad korzystniejszy... No i niemiecka solidnosc w porownaniu z badziewiarstwem finskiego producenta, co pokazal nam juz nie raz: felerne 8210, ciagle bledy w GPRS w 8310, az ktorys z niemieckich operatorow (E-Plus ???) uznal ten telefon jako nieprzydatny do GPRS...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-03-17 23:00
    Vthl, tak jak pisałem - nokia zawsze "się ceni", poza napisem nokia nie wyróżnia się natomiast na korzyść po prostu niczym
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-18 00:23
    Franek spokoj nie wszyscy potrafia docenic prawdziwy telefon komorkowy, a takim kims jest np. vthl!
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2002-03-18 00:24
    Kolarz : wysyłaj czekoladki, choć nie przepadam to jednak z chęcią wciągnę . Tak sobie patrze, czytam i śmiało polecam GPRS w Idei, biega ładnie, ceny będą zaje biste. Nie obraźcie sie POPowcy ale swoich miliardów nie będziecie mogli narazie zarabiać dzięki GPRSowi, do celów zarobkowych należy sobie kupić koma w Meritum. Pozdr wszystkich userów. ID mówi za siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2002-03-18 02:52
    ciekawe le beda kosztowaly terminale i jak bedzie taryfikowane polaczenie.az strach myslec o cenach w popie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-18 09:50
    lukas wyraznie pisze, ze moze pop, ale jezeli juz chcwsz z tego korzystac to zawsze abonament jest zdrowszy dla twojego portfela!
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-03-18 13:47
    *** jacezia *** smacznego ! Na marginesie: a jakie będą te rewelacyjne ceny i ewentualne oferty towarzyszące ? jestem bardzo zainteresowany, podobnie jak odpowiedzią na pytanie o szczegóły jak Ci chodzi - bo słyszałem tyle różnych wersji o tym u którego GPRS chodzi najlepiej ... oczywiście każda skroczka swój ogonek chwali ... a może ktoś wie gdzie są opublikowane jakieś testy GPRS ? Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2002-03-19 23:36
    PZ - sroczka sroczką ale chodzi mi bez zarzutu. Nie mogę podac stawek ale będzie taryfikowane za ilość danych w bardzo niewielkich pakietach. Jak przeglądam jakieś strony z małą ilością zdjęć to ilości danych sa naprawdę niewielkie. Jeśli ktoś zamierza to wykorzystać do ściągania mp3 to raczej nie oszczedzi. Przyznaję się bez bicia że nie korzystałem z Plusa czy Ery więc nie mogę się na ten temat wypowiadać. Ale podejrzewam że leci podobnie. Jeździłem troche i nie zdarzyło mi sie ( oczywiście tam gdzie był zasięg) żeby nie można było uruchomić GPRSu, mam non stop 57600 kbps i z taką prędkością faktycznie ściągane są dane. Nie zdarzyło się żeby prędkość spadła choć kiedy pojawi się to w ofercie komercyjnie to w związku ze wzrostem zajętości
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2002-03-19 23:37
    kanałow prędkość może spaść. Ale jest dynamiczna więc powróci jak tylko zwolni się jakiś dostępny kanał. Ja polecam, zdarza mi sie że jak posiedzę intensywnie z godzinkę potrafi się zawiesić i przestaje cokolwiek ściągać , muszę wtedy otworzyć nową sesję i działa dalej. Nie wiem dlaczego tak się czasem zdarza, może system bilingowy zakłada jakieś ograniczenia sesji ? Czekoladek nie lubię. Z chęcia odstąpię komuś kto jeszcze używa w tej chwili GPRS w Idei. Jestem ciekaw jak u innych działa. A no i mam motkę 260 i nie jest to rewelacja,strasznie trzeszczy klapka baterii, za to ma niezłą baterię, naprawdę długo wytrzymuje. WAP przez GPRS chodzi bardzo szybko no i kosztuje śmieszne pieniądze. POZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-20 13:55
    elmo11 i Franek: te niemieckie GPRSy sa jako uslugi pre czy post paidowe dla klientow prepiadowych. Bo np. w Szwajcarii jest GPRS dla prepaidow ale tylko jako usluga postpaidowa (tzn. dostaje sie za nia rachunek).
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: