Orange zmigrował 3 mln klientów do nowego systemu billingowego

Newsy
Opinie: 7
Opinie: 7

Orange Polska we współpracy z Asseco przeniósł ponad 3 mln klientów do nowego systemu billingowego.

Ci klienci Orange, korzystający z usług stacjonarnych np. telefonu, internetu i telewizji, otrzymują faktury wystawiane przez nowy system billingowy.

Prace trwały od marca 2014 do października 2016. Główny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz jakość i spójność migrowanych danych.

Za projekt w Orange odpowiadali Marcin Zagdański, Dyrektor IT Obszaru BSS w Orange Polska oraz Jacek Krupa, Dyrektor Fakturowania, Rozliczeń i Windykacji, który kierował programem migracji danych.

W Asseco projektem kierował Karol Maroszek Dyrektor Działu Realizacji Projektów w Pionie Telekomunikacji i Mediów Asseco Poland.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kristo pisze: 2016-11-29 14:22
    Chyba coś poszło nie tak bo w mojej firmie zamiast faktury za komórki w kwocie coś koło 45 zł. ( promocja ) przychodzi faktura od października na 165 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Yy pisze: 2016-11-29 15:03
    Komórki to inny system.
    2
  • Users Avatars Mini
    inco pisze: 2016-11-29 18:51
    Ja jestem w Orange od około 3 lat (zmigrowałem z Plusa) i w tym czasie składałem uzasadnione i rozpatrzone pozytywnie reklamacje na faktury jakieś 10 razy. Za każdym razem pomyłka była oczywiście na korzyść operatora. Nich migrują mobilne usługi jak najszybciej bo nie nadążam z reklamacjami. :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-11-29 21:33
    Asseco. Firma z mojego miasta - Rzeszowa :-)
    -1
  • Users Avatars Mini
    Asec pisze: 2016-11-30 09:35
    W tmobile ja maja. Na iboa wieczny problem z wszystkim
    -1
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2016-11-30 09:48
    Asseco Poland S.A. z Rzeszowa - mam nadzieję że nie będzie ten system działał tak "dobrze" jak ŚKUP na Śląsku
    0
  • Users Avatars Mini
    orendowa poraka pisze: 2016-11-30 14:22
    migracja danych + orange? hahahahahaha. akurat "bezieczentswo" nie jest pierwszym słowem jakie mi do glowyy przychodzi. "awaria" byłoby trafniejszym
    1

Rekomendowane: