Orange odpowiada na zarzuty z Wykopu w sprawie call center

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Orange odpowiada na zarzuty z Wykopu w sprawie call center

Orange odpowiedział na zarzuty internauty o złe warunki pracy w call center obsługującym tego operatora. Jeden z użytkowników serwisu Wykop zarzucał, że w jednym z call center pracujących dla Orange na sali pracuje w tym samym momencie 100 osób (pomimo aktualnego zagrożenia koronawirusem). Użytkownik Wykopu nie sprecyzował w swoim wpisie o jakie dokładnie call center chodzi. Orange ma swoje własne telecentra, ale w tym obszarze współpracuje także z zewnętrznymi firmami.

Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy sieci Orange, podał na Twitterze dodatkowe informacje dotyczące warunków pracy we własnych centrach telefonicznych Orange. Według niego na salach call center należących do Orange pracuje maksymalnie 50 osób (zgodnie z zaleceniami GIS). Pracownicy są od siebie oddaleni o 2-3 metry. 1/3 zatrudnionych w call center pracuje już zdalnie i ten odsetek ma rosnąć.

Orange nie może odpowiadać za warunki pracy w firmach zewnętrznych i nie ma precyzyjnych informacji o warunkach zapewnionych pracownikom w tych biurach.

 

 

 

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: