E-umowa dla klientów biznesowych Orange - na razie kilka usług do wyboru

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

Orange Polska wdrożył rozwiązanie, które pozwoli stałym klientom zawrzeć umowę na usługi Biznes Pakiet Fiber, Biznes Pakiet i Dostęp do Internetu DSL za pośrednictwem strony internetowej i telefonu komórkowego.

Klient będzie miał możliwość zdalnej weryfikacji i/lub wskazania poprawek do naniesienia w dokumencie. W wielu przypadkach pozwoli to skrócić o połowę czas instalacji usług.

Dzięki e-umowie nie będzie już konieczności drukowania i dostarczania dokumentów przez przedstawiciela Orange Polska, kuriera lub partnera technicznego w chwili instalacji.

Z e-umowy może skorzystać przedsiębiorstwo będące klientem Orange od co najmniej 6 miesięcy i bez zaległości płatniczych. Firma składa oświadczenie, w którym upoważnia swoich reprezentantów do zawierania umów w formie elektronicznej oraz podaje niezbędne dane - adresy mailowe przedstawicieli i numery ich telefonów komórkowych.

Dzięki temu, gdy klient będzie chciał podpisać nową umowę wystarczy, że mailowo lub telefonicznie poinformuje o chęci jej zawarcia. Otrzyma e-mail, z linkiem do strony internetowej, z której może pobrać dokument i zawrzeć e-umowę. Autoryzacja na stronie odbywa się przez token SMS.

Klient ma możliwość pobrania dokumentów i ich akceptacji bądź skierowania do poprawki. Jeżeli zgodzi się na przygotowaną przez przedstawiciela Orange treść umowy, wystarczy, że kliknie „akceptuję”, a na jego skrzynkę mailową przyjdzie ostateczna wersja umowy, a zlecenie podłączenia usługi po stronie operatora zostanie automatycznie uruchomione.

Za wdrożenie odpowiadał Jakub Górnik, dyrektor Digitalizacji i Rozwoju Rynku Biznesowego w Orange Polska.

Opinie:

Rekomendowane: