Orange wdrożył zdalne podpisywanie umów - weryfikacja przez mojeID

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Orange wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości z mojeID

Orange Polska udostępnił klientom mojeID, usługę zdalnego potwierdzania tożsamości, dostarczaną przez KIR. mojeID umożliwia nowym klientom indywidualnym Orange zawarcie umowy abonamentowej online - zdalnie.

Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia usługi mojeID w Orange Polska. W ten sposób poszerzamy grono klientów, którzy dzięki e-umowie mogą skorzystać z usług mobilnych bez wychodzenia z domu. Przyjazna i zaufana forma potwierdzenia tożsamości jest ważna, szczególnie z punktu widzenia bezpieczeństwa danych naszych klientów – mówi Olga Złotnicka, Dyrektor Zarządzania Łańcuchem Dostaw z Orange Polska.

Dla Orange cyfrowa forma zawierania umów jest elementem strategii wdrażanej od kilku lat. Usługa mojeID jest kolejnym krokiem. W tym roku mojeID będzie udostępnione również dla nowych klientów usług stacjonarnych – dodaje Grzegorz Ryński, Dyrektor Rozwoju i Projektów w Łańcuchu Dostaw z Orange Polska.

mojeID zapewnia możliwość zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta z wykorzystaniem bankowości  internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot tj. bank. Jest to jedyne w Polsce komercyjne rozwiązanie zgodne z unijnymi i krajowymi regulacjami prawnymi dla procesów identyfikacji elektronicznej, które jest wykorzystywane zarówno w sektorze usługodawców prywatnych, jak i publicznych.

Uruchomienie mojeID poszerza gamę usług cyfrowych dostarczanych Orange Polska przez KIR. W październiku 2020 r. firma w swoich procesach kadrowych pilotażowo wdrożyła kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir. Korzystający z tego rozwiązania, pracownicy firmy mogą całkowicie zdalnie załatwiać sprawy z działem HR, bez skanowania czy drukowania dokumentów.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: