Orange tnie, Plus wydaje więcej

Newsy
Żródło: Wirtualnemedia.pl
Opinie: 10
Opinie: 10

Serwis Wirtualnemedia.pl opublikował raport Kantar Media dotyczący wydatków reklamowych w okresie do sierpnia 2017 r.

W TOP10 reklamodawców jest już tylko 2 operatorów: Orange i Polkomtel

Według firmy Kantar, Plus w 2017 r. znacznie zwiększył swoje wydatki, a Orange je ściął.

Należy pamiętać, że są to dane w oparciu o cenniki, a więc kwoty te w rzeczywistości są kilkadziesiąt procent mniejsze. 

Dodatkowo Plus bardzo dużo "wydaje" na reklamę w kanałach Cyfrowego Polsatu.

Top 10 reklamodawców w mediach tradycyjnych (cennikowo, dane Kantar Media)

 I-VIII 2016 I-VIII 2017 zmiana proc.

ORANGE POLSKA

335 381 494 zł 261 592 638 zł -22
POLKOMTEL 168 769 473 zł 252 033 620 zł 49,3

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bartek pisze: 2017-09-25 08:35
    orange tnie sam siebie :D zal. od tego ich love juz sie zygac chce. najlepiej by im pasowalo, zeby wszyscy sie rzucili na ten pozal sie swialowod, ktorego nikt nie chce. dno! zeszli na psy!
    -2
  • Users Avatars Mini
    /// pisze: 2017-09-25 08:37
    Oferta godna uwagi, Plush na kartę i nic więcej, orange podobnie, Orange Free na kartę, ale doopiero po przeniesieniu numeru z obcej sieci i wpisaniu kodu, *102*75#
    2
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-09-25 12:25
    Plus i Orange to operatorzy, którzy najbardziej dbają o swoja infrastrukturę i mają najlepsze oferty. Uważam, że to dobrze, że te marki informują o swoich super ofertach jak Plush czy OFnK
    5
  • Users Avatars Mini
    Malleus pisze: 2017-09-25 12:37
    Plustrolle, to o was - to te 20 groszy za posta na gsmonline tak nabija koszta, wyluzujcie z pisaniem bo sieć wam padnie, nie naciągajcie jej więcej :-) LOL
    -2
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-09-25 12:47
    @up, widzę, że dość dokładnie operujesz stawkami więc albo sam za takie stawki piszesz albo płacisz/ Która wersja jest właściwa?
    9
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-09-25 13:54
    Też uważam, że przy tak szybko zmieniających się ofertach głupotą jest pchać się obecnie w długoterminowy abonament, ponieważ nic na takim abo jako klienci nie zyskujemy, natomiast w porównaniu z prepaidem, lub abo z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, który przeważnie kosztuje od 20 do 30 PLN. Biorąc którąś z tych usług dostajemy pełny no-limit z MMS-ami i od 10 do 30 GB miesięcznie. Tylko w Prepaidzie i krótkoterminowym abonamencie masz pełną wolność. Możesz zmieniać taryfę co miesiąc, a operatora w każdej chwili. Do tego większość bonusów i promocji jest robione tylko dla ofert na kartę, ponieważ klienci prepaida są mobilni i jeśli w ich taryfie przestaje się im opłacać, bo akurat pokazała się nowa atrakcyjniejsza oferta, tu albo u konkurencji, to albo zmieniaja taryfę na lepszą w obrębie własnej sieci kodem USSD, albo przenoszą w 24h numer do konkurencji, czego nie chce żaden operator i dlatego prepaid dostaje zawsze aktualną ofertę i dostęp do wszystkich zniżek, promocji i bonusów.
    5
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-09-25 14:04
    troip, masz rację tylko osób, które szybko reagują na zmiany ofert jest bardzo niewiele. Przeważnie są to osoby zorientowane, czytelnicy portali branżowych jak my. Zdecydowana większość nie zwraca uwagi tym bardziej, że teraz różnice w cenach są niewielkie więc oszczędności 5zł/m-c nie mają żadnego znaczenia.
    6
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-09-25 14:25
    iphoneski, oszczędność 5 PLN faktycznie nie ma znaczenia ale dla większości ludzi oszczędność 30 PLN, ( 20 PLN prepaid 50 PLN abonanment ) raczej ma już spore znaczenie. To jest kwota 720 PLN. Za te. Zaoszczędzone pieniądze można już kupić budżetowy smartfon Np Xiaomi Redmi 4X. Lub dołożyć tą kwotę do np 1100 PLN i zamiast średniaka np Huawei p9 lite. Kupić flagowca. Huawei P10, LG G6. Czy Galaxy S7 edge. Ja uważam, że lepiej zaoszczędzić na abonamencie i kupić sobie za te pieniądze porządny telefon, niż dokładać się do wielomilionowej premii dla zarządu operatora. Ale każdy ma swój rozum i niech go używa jak potrafi.
    2
  • Users Avatars Mini
    iphoneski pisze: 2017-09-25 17:11
    @troip, masz rację. Ja też uważam, że oferty a2 mobile, Plush są mega dobre ale znam osoby, którym tłumaczyłem ile przepłacają ale i tak nie chcą zmienić operatora. nie rozumiem ich zachowania ale tak jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lucek pisze: 2017-09-26 15:35
    Pewnie ta komunikacja marki Plush to duży wydatek, ale Plusowi się to zwróci, bo to dobra oferta. No ale jednak marketing musi być, trzeba swoje zakomunikować, żeby sprzedaż mogła zadziałać na poziomie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: