Szalone dni w Orange - kwietniowa wyprzedaż smartfonów

Promocje
Opinie: 25

W Orange wystartowała kwietniowa odsłona promocji "Szalone dni". Tym razem obniżono ceny następujących smartfonów:

  • HTC Desire 620 za:
    • 49 zł (stara cena 349 zł) w abonamencie Smart Plan Multi 49,98 zł,
    • 9 zł (stara cena 229 zł) w abonamencie Smart Plan Halo 59,98 zł,
    • 9 zł (stara cena 139 zł) w abonamencie Smart Plan Halo 69,98 zł,
  • Huawei G7 za 9 zł (stara cena 129 zł) w abonamencie Smart Plan Multi 89,98 zł,
  • iPhone 5s 16GB za:
    • 699 zł (stara cena 1599 zł) w abonamencie Smart Plan Multi Max 129,98 zł,
    • 499 zł (stara cena 1429 zł) w abonamencie Smart Plan Multi Max 149,98 zł,
  • LG F60 za:
    • 79 zł (stara cena 129 zł) w abonamencie Smart Plan Halo 29,98 zł,
    • 9 zł (stara cena 59 zł) w abonamencie Smart Plan Halo 39,98 zł,
    • 9 zł (stara cena 29 zł) w abonamencie Smart Plan Multi 49,98 zł,
  • LG Spirit 4G LTE za:
    • 9 zł (stara cena 139 zł) w abonamencie Smart Plan Multi 49,98 zł,
    • 9 zł (stara cena 19 zł) w abonamencie Smart Plan Halo 59,98 zł,
  • Nokia Lumia 830 za 9 zł (stara cena 219 zł) w abonamencie Smart Plan Multi 89,98 zł,
  • Samsung Galaxy Grand Prime za:
    • 89 zł (stara cena 99 zł) w abonamencie Smart Plan Halo 59,98 zł,
    • 1 zł (stara cena 9 zł) w abonamencie Smart Plan Multi 89,98 zł,
    • 1 zł (stara cena 9 zł) w abonamencie Smart Plan Multi Max 129,98 zł,
  • Samung Galaxy S5 za:
    • 199 zł (stara cena 659 zł) w abonamencie Smart Plan Multi 89,98 zł,
    • 99 zł (stara cena 199 zł) w abonamencie Smart Plan Multi Max 129,98 zł,
    • 1 zł (stara cena 49 zł) w abonamencie Smart Plan Multi Max 149,98 zł,
  • Sony Xperia Z3 Compact za:
    • 199 zł (stara cena 539 zł) w abonamencie Smart Plan Multi 89,98 zł,
    • 99 zł (stara cena 289 zł) w abonamencie Smart Plan Multi Max 129,98 zł,
    • 1 zł (stara cena 119 zł) w abonamencie Smart Plan Multi Max 149,98 zł.

W tej edycji promocja dotyczy nowych klientów oraz tych, którzy przedłużają umowy lub przenoszą numer od konkurencji. Z oferty można skorzystać do 15 kwietnia br. Wszystkie umowy na 24 miesiące.

Poniżej szczegółowe cenniki urządzeń.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-09 12:23
    Szalona sieć dla szalonych ludzi. Dla Wariatów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mój nick pisze: 2015-04-09 12:37
    @~ Dla Wariatów powiadasz..., płacę 17,90 zł za nielimitowane do orange, 1 GB internetu i 550 minut do wszystkich. Bez telefonu. Ale ja Wariat jestem.
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz.szewczak pisze: 2015-04-09 12:51
    S5 za 199 zł z abonamentem 89,98 zł brzmi całkiem rozsądnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    SLQ pisze: 2015-04-09 13:25
    Dodaj do tego zniżkę 25% na abonament dla przenoszących numer i robi się jeszcze bardziej interesująca oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    bernard pisze: 2015-04-09 13:49
    Masz rację to jest sieć dla wariatów i szalonych ludzi i dlatego tak dobrze się trzymamy i nie dajemy się taniej i nachalnej "blonSieci" która "gra" sobie w kule z Klientami. Szacunek dla ciebie... lemingu!!!
    -4
  • Users Avatars Mini
    bernard pisze: 2015-04-09 13:54
    Ale ty WARIAT jesteś!!!! :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    bernard pisze: 2015-04-09 13:56
    Oczywiście miałem na myśli "fioletSiec"...tak dla jasności. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-04-09 14:01
    Nie budźcie tego wariata "samodziadostwo", zaraz wyleje żale:-)
    2
  • Users Avatars Mini
    fre pisze: 2015-04-09 14:46
    Sony Xperia z3 compact też nieźle wychodzi, biorąc pod uwagę, że jest 6 mies. abonamentu gratis
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-09 15:25
    No i proszę. Plebs podjarany się obudził i pobudził, ryknął głosem ludu. Plebs ma w Nju bo w nju jest najtaniej i wierzy że jest cool.
    3
  • Users Avatars Mini
    L pisze: 2015-04-09 15:47
    Sieć myśląca za klienta - nie pozwoli na przekierowania rozmów w pre-paid, nie pozwoli na wyłączenie kodu PIN na karcie abonamentowej. Takie coś można zaakceptować w ruskiej komunie. Ja wybieram operatora, który nie myśli za mnie i nie uznaje mnie domyślnie za niepełnosprawnego umysłowo. Do widzenie osrange!
    1
  • Users Avatars Mini
    Mój nick pisze: 2015-04-09 16:54
    @L, jeżeli to są argumenty którymi kierujesz się przy wyborze operatora to szczerze podziwiam. Ja wolę w stopniu jak najmniejszym sponsorować swojego dostawcę usług, a w sposób maksymalny wykorzystać dostępne usługi (oczywiście, w ramach wysokości opłacanego rachunku). Opowiedz nam, jak to niezbędne jest "wyłączenie kodu PIN na karcie abonamentowej" w codziennym użytku bo nijak mi (powtarzam: mi) nie jest i nigdy nie było potrzebne. Piszesz "nie pozwoli na przekierowania rozmów w pre-paid", a przecież rozważamy w tym wątku usługę abonamentową, więc co ma piernik do wiatraka? I żeby nie było, że jestem trolem czy konsultantem orange - po prostu na koniec każdej umowy abonamentowej udaje mi się wynegocjować takie warunki, że raczej nie narzekam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-04-09 17:42
    @L dodałbym jeszcze do Twoich słów kilka aspektów m.in ciągłe zakładanie sim-lock'ów na telefonie (to też przypomina myślenie socjalistyczne) oraz także brak świadczenia w pre-paid zwykłej "głupiej" usługi takiej jak zawieszenie połączenia czy choćby połączenia oczekujące. Co do promocji - może i one niektórym się wydają atrakcyjne, może i ceny sa kuszące ale pamiętajcie o tym że... 1) jest to spowodowane wysokim wskaźnikiem odejść i rezygnacji. Orange chce sobie za wszelką cenę odbić utraconych klientów 2) Awarie są wliczone w cene, niejako "gratis". No ale, klient decyduje - klient wybiera. Niektórzy klienci mają dość wysoki poziom tolerancji bólu czyt. awarii i niedostępności usług. Zycie... Każdy inaczej pojmuje "szczęście" a znam takich, co są telekomunikacyjnie szczęśliwi z Orange i traktują ten brand jak narkotyk. Pozdrawiam Cię ASF.
    0
  • Users Avatars Mini
    L pisze: 2015-04-09 20:12
    @Mój nick Ja na szczęście nie tracę wyobraźni i wyobrażam sobie jak osiemdziesięciosześcioletni dziadkowie nie są w stanie włączyć telefonu, który się wyładował, bo telefon żąda kodu pin, który choć ustawiony na 1111 lub 0000 jest dla nich barierą. Tobie może się to wydawać absurdalne ale przepaść technologiczna dla tego pokolenia jest i pozostaje przepaścią. Moja sąsiadka 80+ ciągle myśli, że w bankomacie siedzi kobita i wydaje pieniądze. Mimo wszystko należy tych ludzi szanować, choćby za siwy włos. Osrange nie szanuje bo nie chce wyłączyć pinu seniorom, którzy PŁACĄ za usługę i chcą zasady "klient nasz pan". Ja sobie chciałem wyłączyć pin, bo każdorazowe włączenie komputera z kartą Osrange w modemie żąda kodu a ja go nie chcę, bo jak go nie będzie, to modem uruchomi się tuż po włączeniu zasilania. PŁACĘ za abonament i Osrangowi nic do tego, że abonamentową kartę za którą PŁACĘ abonament chcę umieścić w sterowniku gsm, który karty z pinem nie toleruje. Wymieniać dalej, czy wyobraźnia Ci już wróciła?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mój nick pisze: 2015-04-09 20:41
    @L Przykład z babcią - celny. Ale nie każdy ma taką babcię/dziadka której ciągle się rozładowuje telefon (dziwne). Moja babcia (76 lat), w tym roku przechodzi z Motoroli V235 odziedziczonej po dziadku na "jakiegoś smartfona" bo "jej koleżanki na uczelni takie mają". I jakoś nigdy nie było problemu z pinem czy rozładowanym telefonem, ale, jak już zauważyłem na początku, mogą być tacy użytkownicy którym ta usługa by się przydała. Jednak ciągle nie widzę związku z tematem wątku? Jeżeli użytkownikom o których tu piszemy, wyłączenie pinu bardzo by się przydało, to śmiało możemy zliczyć ich w promilach! Dla całej reszty opisywane wyżej szalone dni mogą przypaść do gustu, zwłaszcza cena S5 w abonamencie z 89,9 zł. Także, nie zrównuj wszystkich do potrzeby jednej usługi. Bo to, że będzie taniej niż u innych operatorów, zwłaszcza przy przejściu z innej sieci, z wg. Ciebie nie ma żadnego znaczenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mój nick pisze: 2015-04-09 20:43
    @OrangeToDziadostwo chciałem Ci odpowiedzieć, ale znalazłem Twoje wypowiedzi i opinie innych użytkowników o Tobie więc się powstrzymam.
    0
  • Users Avatars Mini
    L pisze: 2015-04-09 20:46
    @Mój nick Znalazłem takiego operatora, który nie myśli za mnie i domyślnie nie traktuje mnie jak idiotę, któremu obligatoryjnie w celach bezpieczeństwa trzeba nałożyć kaganiec w postaci pinu. Powtarzam - PŁACĘ za usługę i usługodawca ma się dostosować. Tabakiera dla nosa a nie nos dla tabakiery.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Mój nick pisze: 2015-04-09 21:03
    @L No cóż. Każdemu według potrzeb, jak mawiał taki jeden jakieś sto lat temu. W moim skromnym przypadku, nie będę zmieniał operatora tylko dlatego, że ma usługę z której nie będę korzystał. A zapewniam Cię, że mocno próbowałem zmienić operatora, głównie w celu obniżenia rachunku, jednak koniec końców orange daje mi takie warunki (np. te opisane na początku wątku) których choćbyś stanął na głowie to nikt Ci nie da. Wolę być, jak to ładnie piszesz uznawany "domyślnie za niepełnosprawnego umysłowo" przez operatora i płacić mu mniej niż by było na odwrót. Mam gdzieś swojego operatora i to co o mnie myśli. Swoje kontakty z nim staram się jak najbardziej minimalizować, włącznie z comiesięcznym rachunkiem. A Ty rób jak chcesz. p.s. Żeby nie było, że Cię nie rozumiem: zgadzam się z tobą całkowicie. Takie rzeczy winny być w gestii klienta i jego woli blokowani/odblokowania pinu. Jak najbardziej. Natomiast Ty postaraj się zrozumieć moje stanowisko: być może u innych operatorów jest inaczej (tego nie wiem), ale na pewno drożej. I tyle w tym temacie.
    2
  • Users Avatars Mini
    L pisze: 2015-04-09 21:16
    Nie będziemy się licytować gdzie jest taniej. Z satysfakcją powiem, że u obecnego operatora mam to co chciałem a czego nie chciał dać orange i mam taniej niż było w orange. Trzeba tylko konsekwentnie domagać się swojego. Operatorzy dlatego klientów traktują jak niedorozwinięte bydło, bo klienci sami na to pozwalają. Wszystko w tym kraju postawione jest na głowie. Przed świętami po sklepach zauważyłem, że wychodzący klienci życzą sprzedawcy wesołych świąt. Paranoja - to sprzedawca wychodzącemu klientowi ze sklepu powinien życzyć wesołych świąt.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Mój nick pisze: 2015-04-09 21:21
    @L Kończę, bo schodzimy na tematy polityczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    L pisze: 2015-04-09 21:31
    To nie żadna polityka. To głupota narodu polskiego rozzuchwala usługodawców i powoduje brak szacunku do klienta, który z racji że płaci powinien być traktowany z najwyższym szacunkiem.
    1
  • Users Avatars Mini
    Mój nick pisze: 2015-04-09 21:43
    No cóż, racja. Każdy z nas musi wywalczyć odpowiednie warunki (tu mówię o umowach z operatorem). Z drugiej jednak strony, wszyscy o tym wiemy, że to nie są instytucje charytatywne. Nic nie dadzą nam za darmo, bez względu na kolor operatora i trudno to od nich wymagać. Natomiast szacunek każdemu klientowi należy się jak przysłowiowa psia miska. Obsługa winna stać na jak najwyższym poziomie a oferta przedłużeniowa winna być taka, by klient nawet średnio zorientowany poczuł się na prawdę doceniony. Niestety, ubolewam, tak nie jest. Drapieżny kapitalizm ciągle krąży nad krajem Słowian i Polan.
    0
  • Users Avatars Mini
    dff pisze: 2015-04-10 08:51
    PIN w orange na kartę bez problemu wyłączyłem w salonie firmowym. Czas operacji ok. minuty.
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-04-10 14:18
    @samodziadostwo A co ty możesz wiedzieć synu o socjaliźmie jak ty szczałeś wtedy w pampersy? Tyle wiesz ile w tvp widziałeś.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2015-04-13 00:56
    @L o rany jaki Ty jesteś sfrustrowany (niech zgadnę jesteś elektoratem J.K. Mikke? :) Przekroczyłeś już granicę śmieszności z tym, że klient nie powinien życzyć Wesołych Świąt. I znów zaczynasz o tym bydle etc. Jesteś pewnie samotnym, sfrustrowanym człowiekiem, który nie ma znajomych i jest pewny jednego - SPISEK jest uknuty na każdym kroku aby Cię zniewolić. Tylko Ty dajesz radę obronić się przed SPISKIEM. Reszta - czyli BYDŁO - oczywiście tego nie potrafi. Poradzę Ci coś, znajdź dobrego psychiatrę - to nie żaden wstyd. Mam nadzieję, że Ci pomoże i zaczniesz patrzeć na świat pozytywnie bo życie ma się tylko jedno.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: