Outbox dla Orange

Newsy
Żródło: Outbox
Opinie: 5

Firma Outbox uruchomiła dla PTK Centertel system do weryfikacji i uzupełniania zleceń. Uruchomiony system pełni kluczową rolę w procesie składania i obsługi różnych typów zamówień klientów sieci Orange. Funkcjonalność systemu obejmuje m.in. weryfikację poprawności zlecenia oraz uzupełnianie zlecenia w oparciu o konfigurację określoną w katalogu produktów PTK Centertel.

Aplikacja przygotowana została z wykorzystaniem serwera aplikacyjnego JBoss AS oraz silnika regułowego JBoss Drools. „Zastosowanie nowatorskiej technologii silnika regułowego pozwoliło na uzyskanie bardzo wydajnego rozwiązania przy jednoczesnym zachowaniu przejrzystego języka opisu reguł biznesowych obowiązujących w procesie zarządzania zamówieniami” wyjaśnia Jakub Wasielewski, odpowiedzialny za wdrożenie systemu ze strony firmy Outbox.
Outbox współpracuje z PTK Centertel od 2005 roku. Realizuje projekty informatyczne głównie w obszarze systemu CRM, EAI oraz aplikacji J2EE.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    karol pisze: 2008-02-21 11:57
    Co to za informacja? Co to za system, za co odpowiada, co daje klientowi, jak działą w praktyce???
    0
  • Users Avatars Mini
    deco pisze: 2008-02-21 21:21
    news z którego kompletnie nic nie wynika ktoś zrobił coś i tyle szkoda tylko, że od 2 tygodni nie działa przedłużanie umów przez internet w ramach "Propozycji" i jakoś nie umieją sobie z tym poradzić...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gienio pisze: 2008-02-21 22:08
    Outbox w celu rozgłosu płaci za takie informacje rożnym portalom. Firma jest mizerna, jej produktu bardzo słabej jakości, a za co by sie nie wzięli to potrafi zepsuć :) Życzę powodzenia w latania tego badziewia w oranego i nowej zabawki w tp
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2008-02-21 23:07
    ten system spowoduje ze wszystko będzie jeszcze gorzej,mialem miec weyfikacje do proramu profit 17lutego(spelniam war),dzwonie codziennie pod bok profit i codziennie przekazuja informacje do dzialu technicznego,na pisemne odpowiedzi na maile o tej samej tematyce co rozmowa z bok profit,nie dostalem odpowiedzi od niedzieli17lutego..chowaja glowe w piasek ale ten news mi to wyjasnil.uwazajcie jak naliczaja wam punkty profit(czesto wogole)juz nie będzie sie dalo sprawdzic histori punktow(prepaid)
    0
  • Users Avatars Mini
    krisu pisze: 2008-02-24 13:23
    tragiczne te wasze komenrtarze OB robi pipka dla tepsy, nawet to jakoś działa, rzeczywiśćie zajmuja się głównie CRM i EAI chociaz tym bardziej inne firmy, jak czegoś jeden albo drugi nie kumasz to nei czyaj i nie pisz takich bzdur, bo mnie to np nie interesi że jesteś w plecy z wiedzą....
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: