P4 na razie kalką Heyah

Newsy
Opinie: 23

Na stronie internetowej www.youtube.com/ffcreation warszawska agencja interaktywna opublikowała filmy reklamowe, które mają promować projekt nadchodzi4.com wśród internautów. W 2004 r. FFCreation wprowadzało w Internecie markę Heyah. Przygotowane filmy oraz serwis internetowy nadchodzi4.com sugerują, że P4 na razie chce trafić wyłącznie do bardzo młodych osób, korzystających lub chcących korzystać z najnowszych technologii. Segment ten ma duże perspektywy, ale nie generuje dla operatora znaczących przychodów.

Dyrektorem Marketingu P4 jest Jacek Hensler, który wcześniej kierował Agencją Reklamową G7 i był współtwórcą oryginalnego pomysłu marki Heyah.

Opinie:

Opinie archiwalne (23):

Komentuj

Komentarze / 23

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rumcajs pisze: 2006-12-19 01:15
    to nie tak oni mają koncesje na 3g więc będą chcieli koncentrować ruch w obrębie swojej sieci żeby płacić mniej plusowi za sieć. A że klient 3g jest młody i w dużych miastach to nie dziwię sie że nie papugują samych swoich
    0
  • Users Avatars Mini
    Allan pisze: 2006-12-19 01:39
    Nie nazwałbym dotychczasowych działań P4 kalką z Heyah. To co robią to zupełnie co innego. To że działania marketingowe przebiegają teaserowo by wzbudzic ciekawośc i sprowokowac zainteresowanie to nie znaczy, że są kalką z kampanii Heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-12-19 02:35
    Być może P4 próbuje prowokowac ciekawość. Jednak po tym, co pokazali do tej pory moja ciekawość co do tej sieci trochę zmalała. :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2006-12-19 08:32
    Kalka Heyah? To już nikt nie pamięta porozklejanych po mieście żółtych kropek? Ile było domysłów kiedy Idea szykowała zmiany...
    0
  • Users Avatars Mini
    Zen pisze: 2006-12-19 09:28
    troche inne czasy teraz, a ze uzyli youtube. taki znak czasu. cos w tym newsie widze nute powatpiewania, nie klasyfikowalbym tych reklam jako kalka. jeszcze wyjdzie na to ze hensler i ffcreation odkryli marketing wirusowy w branzy telekomunikacyjnej. heh
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2006-12-19 10:54
    narazie to p4 nie zrobil nic ciekawego.po2 z takim zasiegiem plusa 3g i tym jakie problemy ma p4 ze stawianiem btsow to chyba będzie gprs w 80% 15 edge(i tak slabo rozwiniete)i kawalek umts-u.rozmowy i smsy w p4 mnie nie interesuja tylko transmisja danych ktorej ceny powinny malec..wreszcie..czekamy p4.cierpliwie
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-12-19 11:25
    moze i plus sie nie kwapi do uruchamiania nowych stacji 3g, ale i tak jego zasieg UMTSjest w tej chwili dostepny w najwiekszej liczbie miast.
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-12-19 12:30
    takie usypiajace troszke te reklamy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarlys pisze: 2006-12-19 13:54
    wcale nie przypomina mi to heyah, reklamówki sa gorsze a i sam branding mało wyraźny
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarenek pisze: 2006-12-19 14:18
    i ja sądze, że Heyah nie musi się bronić, bo to co robi P4 dalekie do Heyah.Przy okazji, nowa stronka www.heyah.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcio pisze: 2006-12-19 14:25
    dla mnie Heyah i jej czerwona łapa zawsze będą Heyah i tyle.Drugiej tak innowacyjnej i kreatywnej sieci nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    rolls pisze: 2006-12-19 20:36
    heyah naprawdę osiągło dużo w tak którkim czasie! jeżeli jest reklama perfekcyjnie wykonana, tak jak to"łapka" to efekty widać... Myśle ze P4 też osiagnie sukces :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-12-19 21:32
    a oddzwonili do kogoś?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubcio pisze: 2006-12-20 14:28
    ja sądze, że nie osiągnie.Ciężko będzie o drugą "łape"
    0
  • Users Avatars Mini
    Natolinn pisze: 2006-12-20 15:39
    czy innej taktyki jak naśladowanie, albo czerpanie z rozwiązań innych to już nie ma.Dla mnie taki opek od razu odpada, co tak robi.Żenadne.
    0
  • Users Avatars Mini
    lefika pisze: 2006-12-20 15:41
    myżlę, że nikt tu nie chce robic drugiej "łapy"....w końcu pokazują nam zielona ektoplazme, mnie sie podoba! a na pewno bardziej niż czerwień i tak jak mówił rolls..ja też spodziewam sie sukcesu P4.
    0
  • Users Avatars Mini
    kutachu pisze: 2006-12-21 00:28
    marcin nie ma 100% ????
    0
  • Users Avatars Mini
    aleksis pisze: 2006-12-21 17:00
    precz od łapy.Łapa jest jedna i zawsze będzie.Błędny tytuł artykułu.
    0
  • Users Avatars Mini
    MJ pisze: 2006-12-21 23:53
    przeciez P4 prowadzi swoją kampanię na zupełnie innej płaszczyźnie niż heyah, poza tym P4 stawia raczej na nowe technologie niż na tanie opłączenia ze wszystkimi. jakość a nie ilość, miejmy nadzieję ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    MJ pisze: 2006-12-22 02:30
    przeciez P4 prowadzi swoją kampanię na zupełnie innej płaszczyźnie niż heyah, poza tym P4 stawia raczej na nowe technologie niż na tanie opłączenia ze wszystkimi. jakość a nie ilość, miejmy nadzieję ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    dennnyy pisze: 2006-12-22 02:51
    heyah byla pierwsz reklama teasingowa na taka skale w polsce i nic dziwnego ze cokolwiek nowego sie pojawia jest porownywane do heyah, aczkolwiek p4 dopiero zaczyna i tak naprawde jeszcze nie mowi sie o zadnym starcie operatora ale na razie tylko o testerach, ktorych rekrutacja przebiega fenemenalnie, po 3 dniach dzialania strony bylo 33tys zarejestrowanych wiec teraz maja pewnie kilkaset tysiecy, co chyba jednak wyglada imponujaco, nie ma co dzielic skory na niedzwiedziu tylko poczekajmy z ocen
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-12-22 03:03
    "MJ" i na czym P4 chce oprzeć Tą swoją technologię? Na kilku własnych UMTS-owskich stacjach NodeB? Nie ma siły, muszą wejść najpierw, (przedewszystkim) z bardzo konkurencyjnymi stawkami na połączenia i SMS-y - czyli podstawowe usługi. Bo jaką oni mają infrastrukturę, żeby umożliwić swoim przyszłym klientom na korzystanie z tych nowoczesnych technologii?
    0
  • Users Avatars Mini
    Natolinn pisze: 2006-12-22 15:29
    przestałbym porównywać jednej sieci do drugiej.Tym bardziej, że jedna z nich istnieje póki co na plakatach i w reklamach radiowo-telwizyjno-prasowych. A co do jakości-telewizja n tez miała nią bić innych i wszyscy wiemy, jak to wygląda.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: