P4 nie ma jeszcze sieci sprzedaży

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 10

P4 rozpoczął negocjacje z największymi sieciami dilerskimi mającymi się zająć sprzedażą jego oferty. W grę wchodzi współpraca m.in. z grupą Germanosa, z Tellem, mPunktem czy z Liberty Poland. "Nie ma ograniczeń w dystrybucji oferty na kartę (prepaid). Jeżeli chodzi o sprzedaż oferty abonamentowej, musiałaby ją prowadzić jakaś nasza spółka zależna" — mówi członek zarządu jednej z sieci dealerskich. Żeby dorównać działającym operatorom, P4 musiałoby mieć około 1000 punktów sprzedaży. "Nie możemy jeszcze udzielić informacji o naszej sieci dilerskiej i kanałach sprzedaży" — ucina Magda Sawicka, rzecznik P4. "Plany operatora są zakonspirowane. Do tego stopnia, że nawet przyszli współpracownicy nie bardzo wiedzą, jak operator chce zawojować rynek. "Prezentowane plany zmieniają się tak szybko, że albo P4 nie ma jeszcze długofalowej strategii, albo po prostu nie chce, żeby ktokolwiek domyślił się, jaka ona jest" — mówi przedstawiciel sieci, która negocjuje z operatorem.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: