Warunki Oferty Promocyjnej „Pakiet na  start z usługą blue  connect e-mail (rozwiązanie BlackBerry)” w sieci Era
 
 I. Opis oferty
1. W okresie od dnia 16 stycznia 2006 roku do wyczerpania  zapasów zestawów objętych niniejszą ofertą promocyjną lub jej odwołania, jednak  nie dłużej niż
 do dnia 9 lutego 2006 roku (włącznie), przy wyborze taryf Pakiet Biznes: Pakiet  Biznes 20, Pakiet Biznes 40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes  230, Pakiet Biznes Prestiż, operator sieci Era oferuje:
• Dodatkową kwotę Pakietu wartościowego równą 50% Pakietu wartościowego zdefiniowanego dla taryfy, od dnia aktywacji przez 3 pełne Cykle rozliczeniowe:
| 
 | Pakiet Biznes | Pakiet Biznes 230 | Pakiet Biznes 120 | Pakiet Biznes 60 | Pakiet Biznes 40 | Pakiet Biznes 20 | 
| Abonament | 390,00 zł netto | 230,00 zł netto | 120,00 zł netto | 60,00 zł netto | 40,00 zł netto | 20,00 zł netto | 
| Dodatkowa kwota | 195,00 zł netto | 115,00 zł netto | 60,00 zł netto | 30,00 zł netto | 20,00 zł netto | 10,00 zł netto | 
| Pakiet wartościowy | 585,00 zł netto | 345,00 zł netto | 180,00 zł netto | 90,00 zł netto | 60,00 zł netto | 30,00 zł netto | 
• aparaty telefoniczne w cenie:
| 
 | Pakiet Biznes | Pakiet Biznes 230 | Pakiet Biznes 120 | Pakiet Biznes 60 | Pakiet Biznes 40 | Pakiet Biznes 20 | ||||||
| Modele telefonów | ceny netto | ceny brutto | ceny netto | ceny brutto | ceny netto | ceny brutto | ceny netto | ceny brutto | ceny netto | ceny brutto | ceny netto | ceny brutto | 
| Blackberry 7290* | 1,00 zł | 1,22 zł | 88,00 zł | 107,36 zł | 288,00 zł | 351,36 zł | 388,00 zł | 473,36 zł | 688,00 zł | 839,36 zł | 988,00 zł | 1 205,36 zł | 
| Sony Ericsson P910i | 1,00 zł | 1,22 zł | 88,00 zł | 107,36 zł | 388,00 zł | 473,36 zł | 588,00 zł | 717,36 zł | 988,00 zł | 1 205,36 zł | 1 188,00 zł | 1 449,36 zł | 
| Nokia 9300 | 1,00 zł | 1,22 zł | 288,00 zł | 351,36 zł | 588,00 zł | 717,36 zł | 788,00 zł | 961,36 zł | 1 088,00 zł | 1 327,36 zł | 1 288,00 zł | 1 571,36 zł | 
| Nokia 9500 | 1 188,00 zł | 1 449,36 zł | 1 388,00 zł | 1 693,36 zł | 1 588,00 zł | 1 937,36 zł | 1 788,00 zł | 2 181,36 zł | 1 988,00 zł | 2 425,36 zł | 2 188,00 zł | 2 669,36 zł | 
* Urządzenie BlackBerry 7290TM jest dostępne u Doradców Biznesowych i Autoryzowanych Doradców Biznesowych i nie wymaga aktywacji usługi BlackBerryTM.
• Usługę BlackBerryTM w cenie 50 zł netto (61 zł brutto) miesięcznie.
2. Podana cena nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci  Era. Opłata ta w niniejszej promocji wynosi 29,00 zł netto (35,38 zł z VAT) i  jest doliczana do
 pierwszego rachunku.
 3. Dodatkowa kwota pakietu wartościowego zacznie działać od pierwszego, pełnego  Cyklu rozliczeniowego (dzień wystawienia faktury) z zastrzeżeniem pkt 4 i będzie  działać przez 3 pełne Cykle rozliczeniowe.
 4. Jeżeli pierwszy, pełny Cykl rozliczeniowy rozpocznie się w trakcie 48 godzin  od momentu aktywacji karty SIM, PTC zastrzega sobie możliwość uruchomienia  odatkowej kwoty pakietu od drugiego pełnego Cyklu rozliczeniowego (dzień  wystawienia drugiej faktury) i będzie działać przez 3 pełne Cykle rozliczeniowe.
 5. W ciągu 6 pierwszych pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od dnia aktywacji,  możliwa jest zmiana taryfy, o ile zostaną spełnione łącznie dwa poniższe
 warunki:
  zmiana nastąpi wyłącznie, na taryfę o wyższym abonamencie, niż aktualnie  posiadany przez Abonenta,
  zmiana nastąpi wyłącznie w obrębie taryf Pakiet Biznes: Pakiet Biznes 20,  Pakiet Biznes 40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes 230,
 Pakiet Biznes Prestiż.
 6. Od 7 do 24 pełnego Cyklu rozliczeniowego licząc od dnia aktywacji, możliwa  jest zmiana taryfy, o ile zostaną spełnione łącznie dwa poniższe warunki:
  zmiana nastąpi na taryfę o abonamencie wyższym lub równym abonamentowi w  taryfie zakupionej przy aktywacji karty SIM w niniejszej ofercie
 promocyjnej,
  zmiana nastąpi w obrębie taryf Pakiet Biznes: Pakiet Biznes 20, Pakiet Biznes  40, Pakiet Biznes 60, Pakiet Biznes 120, Pakiet Biznes 230, Pakiet
 Biznes Prestiż.
 7. Zmiana taryfy w ciągu 3 pierwszych pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od  dnia aktywacji, nie powoduje przejścia na promocyjny Pakiet wartościowy
 zdefiniowany dla nowej taryfy.
 8. Szczegółowe warunki cenowe i zasady korzystania z usług nieokreślone w  niniejszym regulaminie są zgodne z „Załącznikiem cenowym do oferty taryf Pakiet  Biznes”.
 9. W trakcie trwania promocyjnej Umowy terminowej Abonent nie może zawiesić  świadczenia usług na własne życzenie.
 10. Cesja nie powoduje utraty promocyjnej, dodatkowej kwoty Pakietu  Wartościowego przyznanej w ramach niniejszej oferty promocyjnej.
 11. Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do  przeprowadzenia cesji.
 12. Dodatkowa kwota Pakietu wartościowego wykorzystywana jest przed Pakietem  wartościowym z bieżącego Cyklu rozliczeniowego. Niewykorzystana
 dodatkowa kwota Pakietu wartościowego przechodzi na następny Cykl rozliczeniowy.  Kwota ta może być przenoszona na maksymalnie 1 Cykl rozliczeniowy
 13. Z oferty można skorzystać u Doradców Biznesowych, Autoryzowanych Doradców  Biznesowych, w Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w
 Autoryzowanych Punktach Sprzedaży sieci Era.
 14. Z oferty może skorzystać każdy przedsiębiorca w rozumieniu odpowiednich  przepisów prawa, który przedłoży dokumenty potrzebne do
 zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i jednocześnie z nabyciem  aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do
 sieci Era (aktywacją), zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług  Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełne Cykle rozliczeniowe.
 15. Warunków promocji „Pakiet na start z usługą blue connect e-mail (rozwiązanie  BlackBerry)” nie można łączyć z warunkami ofert specjalnych, Umów z
 Klientem Kluczowym, innych ofert promocyjnych, innych cenników, warunkami Karty  Stałych Warunków oraz innych warunków na podstawie, których PTC
 świadczy usługi Klientom biznesowym. W szczególności wszelkie upusty, rabaty i  limity wynikające z Umowy podpisanej na warunkach niniejszej oferty
 promocyjnej nie sumują się z upustami, rabatami i limitami wynikającymi z innych  umów zawartych z Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o. o. Warunków
 niniejszej promocji nie stosuje się również do warunków wymiany określonych w  umowach z Klientem Kluczowym dla taryf z grupy Nowa Era Biznes i
 TAKAjakTY odwołujących się do promocyjnych cen telefonów.
 16. Nie ma możliwości wyłączenia usługi BlackBerryTM w ciągu 24 pełnych Cykli  rozliczeniowych.
 17. Możliwa jest zmiana usługi BlackBerryTM na usługę BlackBerryTM wersja  korporacyjna.
 18. Warunki opłat i rozliczania usługi BlackBerry określa Cennik usługi BlackBerryTM.
II. Postanowienia ogólne
1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia  zestawów objętych niniejszą promocją w Autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era  lub u
 Autoryzowanego Doradcy Biznesowego jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą  korzystającą z promocji, a Autoryzowanym punktem sprzedaży sieci
 Era lub Autoryzowanym Doradcą Biznesowym sieci Era.
 2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne  posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych  aparatów
 tylko z kartą SIM sieci Era.
 3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej  oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o
 Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli  rozliczeniowych licząc od dnia aktywacji. Cena przyłączenia do sieci w
 przypadkach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99,00 zł netto  (120,78 zł z VAT). Przy migracji numeru, który w systemie Tak Tak ma staż
 krótszy niż 3 miesiące, licząc od pierwszego wykonanego połączenia, operator  nalicza opłatę za przyłączenie do sieci. Wysokość opłaty za przyłączenie do
 sieci jest zgodna z Cennikiem usług, na który klient przenosi swój numer  telefonu, bądź załącznikiem cenowym właściwym dla wskazanego w Umowie planu
 taryfowego. Opłata za przyłączenie do sieci jest naliczana na pierwszej  fakturze.
 4. PTC, operator sieci Era informuje, że Doradcy Biznesowi, Autoryzowani Doradcy  Biznesowi oraz sprzedawcy nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z
 tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC ze szczególnym uwzględnieniem  opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za
 przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni  od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
 5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem  Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami
 Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi u każdego Doradcy  Biznesowego i Autoryzowanego Doradcy Biznesowego sieci Era, w
 Salonach i Sklepach firmowych sieci Era, a także w Autoryzowanych punktach  sprzedaży sieci Era.
 6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją)  do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej
 promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy  o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do
 5 dni roboczych. Jednocześnie PTC zastrzega sobie udostępnienie Poczty głosowej  w ciągu 2 dni od daty aktywacji dla wszystkich korzystających z powyższej
 promocji.
 7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych  ustala się wysokość limitu kredytowego w wysokości 500,00 zł.
 8. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji  promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które
 PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora.
 9. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie  Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami
 niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej, pierwszeństwo będą miały postanowienia  niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej.
 10. W odniesieniu do telefonów marki Nokia, które są dostarczane przesyłką  pocztową lub kurierską, dla których Karta Gwarancyjna określa wymóg kompletu
 dwóch dokumentów, niewypełniona oryginalna karta Gwarancyjna nie stanowi  przeszkody dla korzystania z uprawnień gwarancyjnych. Warunkiem
 korzystania z gwarancji jest przedstawienie faktury zakupu i oryginału Karty  Gwarancyjnej
III. Czas trwania Umowy
1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji  zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na  podstawie
 Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od  dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na
 czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem  oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
 2. Abonent przyjmuje na siebie:
 2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era  przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
 2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczenia  opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC
 zgodnie z Cennikiem.
 3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III  ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do
 naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1500,00  zł. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron,
 o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych  przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu zestawu promocyjnego i
 usług.
 4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie  dotyczył również przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej
 karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie  Usług Telekomunikacyjnych przed końcem 24 pełnych Cykli
 rozliczeniowych okresu jej obowiązywania,
rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w  przypadkach, o których mowa w §17 ust. 7, 8, 9, 10 Regulaminu
 Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC,
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5.
5. W przypadku utraty karty SIM, aktywowanej w ramach niniejszej promocji, przed  upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia zawarcia Umowy o
 Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o  tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku
 kradzieży przedstawić PTC dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
 5.1. Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w  sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia utraty do PTC.
 Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
 6. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie  Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami
 niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej pierwszeństwo będą miały postanowienia  Warunków Oferty Promocyjnej.
 
 Informacje o usłudze BlackBerry
Usługa BlackBerry, polega na świadczeniu przez PTC  wydzielonej usługi transmisji danych, przy użyciu technologii BlackBerry, w  ramach APN:
 blackberry.net w oparciu o konto systemowe w domenie era.blackberry.com o  pojemności 25 MB. Do konta systemowego można jednocześnie
 podłączyć 10 dodatkowych kont e-mail (POP3)
Wymagania niezbędne do skorzystania z usługi BlackBerry:
 o Aktywna usługa BlackBerry na karcie SIM (uruchomienie usługi BlackBerry  powoduje bezpłatne uruchomienie usługi Eranet)
 o Uruchomione i zarejestrowane przez Abonenta konta na stronie  www.era.blackberry.com
 o Terminal wspierający usługę BlackBerry (PTC nie gwarantuje poprawności  działania usługi BlackBerry w przypadku korzystania z
 terminali zakupionych poza PTC)
Problemy związane z usluga BlackBerry należy zgłaszać pod numerem 602900
PTC nie odpowiada za skutki korzystania z usługi BlackBerry przez Abonenta
PTC nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie przez Abonenta usługi lub terminala osobom trzecim
W przypadku zgłoszenia do PTC zagubienia/kradzieży karty SIM konto Abonenta na  stronie www.era.blackberry.com zostanie dezaktywowane (do
 ponownego uruchomienia usługi BlackBerry konieczne będzie ponowne uruchomienie  i zarejestrowane przez Abonenta konta na stronie
 www.era.blackberry.com
W przypadku zagubienia/kradzieży terminala wspierającego usługę BlackBerry, PTC może zablokować terminal
 
		
	 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	 
           
           
           
           
           
          