"Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii" - nowy etap kampanii

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 0

1 czerwca br. Netia rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii".

Od 1 czerwca br. wyborcy mogą się zapoznać z zapisem debaty Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i Magdaleny Różczki. Oprócz spotów telewizyjnych, kandydatów można zobaczyć również na plakatach wyborczych.

Nowy, 30-sekundowy spot-debata pojawi się zarówno w głównych, jak i tematycznych stacjach telewizyjnych. Ci, którym to nie wystarczy, z dłuższą wersją nagrania mogą zapoznać się w kinach (w 4 salach sieci Cinema City: CH Arkadia Warszawa, Galeria Kazimierz Kraków, CH Manufaktura Łódź, Cinema City Kinepolis Poznań).
Najbardziej dociekliwi na stronie www.netia.pl mogą obejrzeć pełną wersję debaty. Oprócz niej, znajdą tam również spot przedstawiający przygotowania kandydatów do wejścia na antenę, w którym pokazują swoją prawdziwą twarz. Oczywiście, na stronie www.netia.pl jeszcze przez miesiąc można oddać swój głos!

Kandydaci na Twarz Netii nie zapominają o docieraniu do wyborców poprzez inne media. 1 czerwca, równocześnie w całej Polsce pojawią się plakaty wyborcze na 364 tablicach outdoorowych: 6x3 i 12x4 oraz na 45 unikalnych tablicach wielkoformatowych z elementami ruchomymi. Dodatkowo, kampanii będą towarzyszyły samochody MobiJet z plakatami i nagłośnieniem. Pojawią się one w 29 miastach Polski, tam, gdzie wyborcy nie będą mogli zapoznać się z nowymi billboardami.

O kampanii

Kampania wizerunkowa „Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii” ruszyła 11 maja br. Jej komunikacja obejmuje m.in. telewizję, radio, prasę i internet. Od 20 maja br. towarzyszy jej kampania prezentująca nową ofertę Netii.

Kanały komunikacji nowej odsłony kampanii zostały rozszerzone m.in. o outdoor. Przez pierwsze dwa tygodnie czerwca, w głównych stacjach radiowych, pojawią się również nowe 15-sekundowe spoty, stanowiące wsparcie dla ofertowej części kampanii.

Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: