Piotr Bubak nowym szefem marketingu postpaida w T-Mobile

Newsy
Opinie: 18
Opinie: 18
Piotr Bubak

Piotr Bubak jest nowym dyrektorem Działu Marketingu Postpaid T-Mobile Polska.

Będzie odpowiadał za marketing abonamentowych ofert głosowych oraz transmisji danych dla klientów indywidualnych.

Bubak przez wiele lat był związany z Nokią, w której odpowiadał za markę, portfolio i komunikację marketingową oraz wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług firmy m.in. jako dyrektor marketingu i PR, czy Account Manager odpowiedzialny za terminale i usługi mobilne oraz infrastrukturę telekomunikacyjną.

Ostatnie lata pracował jako Head of Mobile w Grupie Onet, gdzie był odpowiedzialny za strategię, rozwój biznesu i portfolio produktów, a ostatnio pełnił funkcję CMO w Grupie Onet oraz Ringier Axel Springer Polska.

Studiował na Politechnice Warszawskiej i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest absolwentem brytyjskiego Chartered Institute of Marketing. Kilkukrotnie był jurorem EFFIE.

Piotr wnosi do T-Mobile bogate doświadczenia z bardzo konkurencyjnego rynku cyfrowego. Wzmacnia tym samym nasze kompetencje w zakresie digital i online, które pomogą nam zaadresować świat konsumenta digital native, dla którego kanały online i mobile są naturalnym i często jedynym środowiskiem budowy świadomości, rozważania oferty, wyboru i finalnie zakupu produktów - powiedział cytowany w komunikacie Piotr Markowski Dyrektor Departamentu Marketingu rynku prywatnego w T-Mobile.

Opinie:

Opinie archiwalne (18):

Komentuj

Komentarze / 18

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lte pisze: 2016-11-25 12:53
    karta w t, dopiero co zlikwidowali rwk, ten pre paid w t stacza się na dno, oferty Virgin nie przebiją albo Fakt 15 gr minuta, rwk samo się aktywuje, t nie chce klientów w karcie
    -5
  • Users Avatars Mini
    falcon pisze: 2016-11-25 15:38
    dajmy trochę czasu, nie ma co gdybać
    4
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-11-25 15:40
    to może reklamy w końcu ogarną, bo od czasu rebrandingu jakaś masakra
    1
  • Users Avatars Mini
    hicz pisze: 2016-11-25 15:43
    @lte tmobile w prepaidach akurat prezentuje się dobrze w porównaniu do orange. poza tym mówimy o postpaidzie, ale tzeba dorzucić swoje trzy grosze nie?
    3
  • Users Avatars Mini
    lotnik pisze: 2016-11-25 15:51
    @gość, reklamy TM na tle reklam Play, to jak film oscarowy do taniego kina klasy C
    3
  • Users Avatars Mini
    poi pisze: 2016-11-25 16:03
    @gosc mmk komentarze na poziomie, gratuluję inteligencji przedszkolaka
    4
  • Users Avatars Mini
    kodak pisze: 2016-11-25 16:09
    @mmk argumenty ad personam to naprawdę najniższy poziom, jaki istota obdarzona rozumem, jest w stanie osiągnąć. gratulacje
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-11-25 17:54
    To on zastąpił na stanowisku Grzywaczewska, czy mi sie zdaje...?
    0
  • Users Avatars Mini
    rj166 pisze: 2016-11-25 18:36
    I tak będą mieli stałych abonentów daleko gdzieś lepiej wydać kasę na reklamy i pozyskać nowego naiwnego niż poszanować stałego i wiernego abonenta.
    2
  • Users Avatars Mini
    lte pisze: 2016-11-25 19:48
    rj166,wychodzi na to, że najlepiej jest po końcu umowy przejść z T do Plusa i na odwrót po końcu umowy jeśli korzystniejsze są oferty dla nowych klientów niż dla stałych
    0
  • Users Avatars Mini
    lte pisze: 2016-11-25 19:53
    przez swoją polityke lepszych warunków dla nowych klientów niż dla stałych stracą same sieci jeśli pierwsze dwa lata klient będzie płacił Plusowi a drugie dwa lata T-Mobile,potem znowu dwa lata Plus i znowu dwa lata T-Mobile, gdyby dali lepsze warunki to ludzie nie musieliby przechodzić do innej sieci, a tak... niby zyskują nowych starych klientów którzy byli klientami czyli odbijanie klientów między sieciami, a nie zyskanie nowych
    0
  • Users Avatars Mini
    Kamil pisze: 2016-11-25 21:11
    Fajnie! Z pewnościa zadzieje sie jeszcze wiecej, a to dobrze dla nas!
    1
  • Users Avatars Mini
    Asses pisze: 2016-11-26 12:10
    co to za buc???
    -1
  • Users Avatars Mini
    Marta pisze: 2016-11-26 13:03
    Kojarze pana Bubaka, dobry specjalista.
    1
  • Users Avatars Mini
    olo pisze: 2016-11-26 14:05
    Zniszczyli wizerunek wypracowany przez ERĘ, tego już nie odzyskają.
    6
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2016-11-26 20:39
    No dobra panie bubak, dzalaj pan. liczymy na promocje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Donald pisze: 2016-11-27 09:02
    Make T Mobile great again!
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2016-11-27 13:58
    Czytajcie dobrze i ze zrozumieniem - szef marketingu. Czyli ma skłonić klienta do zakupu rzeczy korzystnej dla firmy , nie dla klienta. Musi wymyśleć coś na te nowe abonamenty bo są mało korzystne.Słowa drugiego Piotra który pewnie jest nad nowym Piotrem odbieram że tmobile przestawi sie bardziej na sprzedaz on line rezygnujac bardziej ze sprzedaży salonowej. W skrócie nic nowego. Wiadomo że kanały elektroniczne mają niższe koszty sprzedaży .
    1

Rekomendowane: