Pixel hitem w USA - pomagają Gemini i większe wydatki na marketing

Newsy
Opinie: 0
Pixel hitem w USA - pomagają Gemini i większe wydatki na marketing

Google zanotował rekordową sprzedaż Pixela w Stanach Zjednoczonych we wrześniu 2025 r.

Według danych Counterpoint North American Channel Share Tracker sprzedaż Pixela w Stanach Zjednoczonych wzrosła we wrześniu o 28% rok do roku, osiągając rekordowy poziom w ciągu jednego miesiąca.

Udział Google w przedziale cenowym powyżej 600 USD wzrósł z 0,1% we wrześniu 2022 r. do 6,1% we wrześniu 2025 r., co jest imponującym osiągnięciem na dojrzałym rynku amerykańskim.

Osiągnięcie tego rekordu we wrześniu było tym bardziej imponujące dla Google, że w tym samym miesiącu Apple wprowadziło na rynek serię iPhone 17. Kampania reklamowa Google była skierowana bezpośrednio do użytkowników iOS i zawierała reklamy porównujące iPhone'y do lodów waniliowych, sugerując, że smartfony Pixel Google są bardziej smaczne i innowacyjne. Argument ten opiera się na integracji Gemini. Reklamy pojawiły się na różnych platformach i są emitowane w prime time podczas transmisji NFL. Google z pewnością zwiększyło w tym roku wydatki marketingowe, co wydaje się przynosić efekty.

Nowa seria Pixel 10 miała gorący start w Stanach Zjednoczonych po intensywnych kampaniach marketingowych skupiających się na głębokiej integracji Gemini z linią produktów. Chociaż Pixel 9a nadal sprzedaje się dość dobrze pod koniec swojego cyklu życia, to nowa seria Pixel 10, na czele z Pixel 10 Pro XL, była głównym motorem wzrostu sprzedaży Google w ujęciu rok do roku.

W ciągu ostatnich trzech lat Google zyskało popularność wśród trzech największych amerykańskich operatorów komórkowych. W tym okresie udział Google znacznie wzrósł zarówno w T-Mobile, jak i Verizon, natomiast w AT&T wzrost ten był nieco mniejszy. Udział Google w przedziale cenowym powyżej 600 USD w T-Mobile wzrósł z 0,10% we wrześniu 2022 r. do 6,5% we wrześniu 2025 r. Podobnie w Verizon udział Google wzrósł do 7,0% we wrześniu 2025 r. z 0,1% we wrześniu 2022 r. Jednak w tym samym okresie sprzedaż OEM pozostawała nieco ograniczona w AT&T. Google posiada obecnie tylko 2,3% udziału w sprzedaży urządzeń premium w AT&T, co wskazuje, że przed nim długa droga i nowe kanały, na które należy skierować przyszłe wydatki marketingowe.

Udział OEM w rynku T-Mobile w przedziale cenowym 600 USD i powyżej, wrzesień 2022 r. – wrzesień 2025 r.

 

Google odnotowuje rekordową sprzedaż pikseli w USA w ciągu jednego miesiąca we wrześniu 2025 r.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: