PKO BP zapowiada przerwę techniczną w bankowości elektronicznej.
W najbliższą niedzielę, 23 listopada 2025 r., w godzinach od północy do 12:30 PKO Bank Polski przeprowadzi prace techniczne, które ograniczą działanie części usług bankowości elektronicznej i mobilnej.
Na czas prac niedostępne będą serwisy internetowe i telefoniczne iPKO oraz iPKO biznes, a także serwisy i kanały Inteligo. Klienci nie skorzystają również z serwisu i aplikacji PKO Junior ani z aplikacji iPKO biznes. Wyłączona zostanie funkcja otwartej bankowości (Open Banking), a w internecie nie będzie można płacić metodą „Płacę z iPKO”.
Aplikacja IKO będzie działać w ograniczonym zakresie – możliwe będzie wypłacanie gotówki z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, ale wyłącznie za pomocą BLIKA. Pozostałe funkcje aplikacji pozostaną w tym czasie niedostępne.
Karty płatnicze banku będą działać normalnie w bankomatach oraz w terminalach w sklepach stacjonarnych. Przy płatnościach internetowych z zabezpieczeniem 3D-Secure 2 dostępna będzie jedynie autoryzacja kodem SMS oraz PIN-em do karty.
Bank zachęca klientów, by – jeśli to możliwe – zaplanowali i wykonali ważne transakcje przed rozpoczęciem przerwy technicznej. PKO BP przeprasza za związane z tym utrudnienia.