Plan Codzienny w sieci Idea - 600 minut za 45 zł

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 209

W Idei od 26.04.br. dostępna będzie nowa taryfa postpaid: Plan Codzienny.

Elementy Planu Codziennego w Idei

  • dzienny pakiet 20 minut do wykorzystania w sieci Idea przez całą dobę, nowy codzienny pakiet minut przyznawany jest każdego dnia

  • minuty w pakiecie wymienne na SMS-y w proporcji 1 minuta=1 SMS

  • stała opłata dzienna za dzienny pakiet minut tylko 1,50 zł (1,83 zł z VAT), cena za minutę połączenia/SMS-a - 9 groszy za minutę /SMS

  • abonament miesięczny jest sumą abonamentów codziennych - płatny raz w miesiącu

  • płaska stawka połączenia głosowe i SMS-owe do innych sieci oraz po wyczerpaniu codziennego pakietu minut

  • brak Kapitału Minut - minuty niewykorzystane z pakietu nie przechodzą na następny dzień

  • opłata aktywacyjna 50 zł/61 zł z VAT

Ceny połączeń w Planie Codziennym w Idei:

  • ilość bezpłatnych minut w pakiecie w Planie Codziennym - 20 minut

  • dzienna opłata za pakiet w Planie Codziennym - 1,50 zł bez VAT / 1,83 zł z VAT

  • cena za minutę połączenia do innych sieci lub po wyczerpaniu pakietu - 1,35 zł bez VAT / 1,65 zł z VAT

  • cena za SMS-a do innych sieci lub po wyczerpaniu pakietu - 0,24 zł bez VAT/ 0,29 zł z VAT

  • opłata aktywacyjna - 50 zł bez VAT / 61 zł z VAT

  • naliczanie połączeń: po pierwszej minucie co 30 sekund (60/30)

Usługi dodane:

  • dostęp do usługi Info Plan Codzienny (informacja o minutach pozostałych do wykorzystania w pakiecie danego dnia) - SMS na numer 333 (koszt 0,24 zł bez VAT /0,29 zł z VAT) o treści DZIEN

  • dostęp do pozostałych usług standardowych (np. serwisy SMS, bezpłatny numer *22 i inne) oraz takich jak pakiety GPRS, MMS, SMS (rozliczane miesięcznie)

  • usługi: Sekunda i Sekunda Pro

  • brak możliwości korzystania z usług: Wolne Chwile, Trzy i Ja, Przyjaciel, Twój Kierunek, Kapitał Minut, Nieskończony Kapitał Minut, Czas dla Ciebie, Info Optima SMS.

Opinie:

Opinie archiwalne (209):

Komentuj

Komentarze / 209

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Alo alo pisze: 2004-04-23 20:52
    szkoda ze juz jestem w Plusie:), ale i tak do Jedealnej nie wroce:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Drake pisze: 2004-04-23 20:54
    Myslalem, ze cos fajnego, ale po wczytaniu sie musze dac baty. polaczenia tylko do idei :((( beznadzieja.
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-04-23 20:56
    Drake*** I o to chodzi- chcą w ten sposob nałapac klientow
    0
  • Users Avatars Mini
    andvhs pisze: 2004-04-23 20:57
    Wszystko fajnie tylko te dwa punkty mi się nie odpowiadają . ...opłata aktywacyjna - 50 zł bez VAT / 61 zł z VAT ...naliczanie połączeń: po pierwszej minucie co 30 sekund (60/30) - powinno być s/s
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-04-23 20:58
    No 20 minut na dzień to nawet dużo, tylko oczywiście jak się dzwoni do ludzi mających telefony w Idei. Jeśli by przeliczyć, przez miesiąc ( 30 dni ) za 54,9 zł mamy 600 minut do Idea. Szkoda może, że nie jest to wymieniane w sposób, że 1 minuta odpowiada 4 esemesom i, że jest naliczanie 60/30. Mogło by być 30/30, albo 60/1...A najlepiej 1/1 :-) Mnie się nawet podoba ta oferta, dobra jak już napisałem, jak się dzwoni głównie do Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    Drake pisze: 2004-04-23 20:58
    W newsie na telixie napisane jest jeszcze, ze: "oplata dzienna jest płatna z góry w cyklach miesięcznych". co znaczy, ze trzeba wywalic kupe kasy najpierw. swoja droga to ciekawe czemu GOL nie dodal tej wiadomosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-23 21:00
    Hmm,niby dla tych,którzy maja wiekszosć znajomych w Idei to fajna sprawa.Ale te 20 minut dziennie to nie jest chyba tak dużo.Jeszcze zależy jak kto dzwoni,jesli wykonuje kilka krótkich połczączeń to może i dobre.,ale np. dla zakochanych to chyba nie będzie dobre rozwiąznie.No tak,dla nich niby jest usługa Przyjaciel...No nie wiem co myśleć o tej promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Drake pisze: 2004-04-23 21:02
    a po wyczerpaniu limitu, lub nie uaktywnieniu go w danym dniu. strasznie drogo. znow, kupa kruczkow malym druczkiem. ech... kiedy wreszcie beda jakies przejrzyste taryfy. normalne promocje, a nie sciema za sciama.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-23 21:03
    No i 1 minuta - 1 sms,szkoda ze nie chociaż dwa smsy za jedną minutę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-23 21:07
    Atrakcyjna sprawa dla Idealnych posiadających wyłącznie albo prawie wyłącznie kontakty w Idei. Inaczej... żadna rewelacja, nawet bym powiedział niekorzystna oferta :-) Nie ma opłaty abonamentowej, ale zapłacić będzie trzeba (pytanie tylko czy z góry czy z dołu?) - daje to 45 zł netto w 30-dniowym miesiącu. Tanio jeśli wziąć pod uwagę tylko kwestię połączeń do Idei, drogo jeśli liczyć minutę (bardzo niekorzystnie taktowaną - 60/30) do innych operatorów. Taryfa skierowana do ściśle określonego odbiorcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-04-23 21:12
    Ludzie czy wy zawsze musicie tak narzekać.... Chyba po raz 100 pisze że firmy te sa firmami które mają przynosić zysk akcjonariuszom, więc nie liczcie że owi akcjonariusze do was bedą dokładać i dawać wam coś za darmo. Nalezy się cieszyć ze dają te 20 minut dziennie bo to i tak jest oniebo więcej niż dają pozostali. Oczywiście nikt nikogo nie zmusz zeby z tego korzystać :) Uważam że oferta jak najbardziej na miejscu. Nie ma się co dziwić że do swojej sieci, a niby dlaczego miało by być do konkurencji ???? Inni operatorzy pownni zrovbic tyo samo i bedzie już w miarę ok. Oczywiście wszystko bedzie jeszcze lepiej gdy dodamy do tego 1/1. CZekam na odzew konkurencji bo ja w przeciwieństwie do niktórych potrafię liczyć i tylko czekać jak zmienię operatora :) A nażekać to Polacy potrafią - i to jest chyba nasza podstawowa cecha narodowa niestety. Ciekawe co ostatni Ci co tak płaczą dali komuś za darmo ....;)
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-04-23 21:12
    Drake*** a co trzeba aktywowac codziennie bo nie widze tu zadnej takiej informacji??? slepam??? czy co???
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalaman pisze: 2004-04-23 21:13
    No cóż... W Idei za 54,90zł mamy miesięcznie 600 minut do Idei a w Plusie za 54,90zł 400 minut do Plusa, jednak za Plusem przemawia fakt, iż naliczanie jest 30/30 (w Idei 60/30), połączenia do innych za 1,59zł (w Idei 1,65zł), aktywacja 18,30zł (w Idei 61zł), a także to, iż Plus nie jest spokrewniony z TPSA w przeciwieństwie do Idei... W Plusie jest także rewelacyjna usługa Strefa Plus za 1,22zł miesięcznie oraz bardzo dobry program lojalnościowy 5Plus... Ale ogólnie jeśli ktoś ma dużo znajomych osób w Idei to jest to rewelacyjna oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kalaman pisze: 2004-04-23 21:15
    ***tomi*** Czekasz na odzew konkurencji??? Ależ to nowa oferta Idei jest odzewem na konkurencyjną ofertę Plusa gdzie za taką samą cenę dają 400 minut...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-23 21:15
    No i należy dodać, że taki dzienny limit raczej wielu osób nie zadowoli... Ja nie znam nikogo, kto przez cały tydzień jednakowo dzwoni - na dodatek do własnej sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-04-23 21:17
    :(((((((( Ja myślałem że będą nowe nowe optimy! Takie coś mnie nie bawi :(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-23 21:20
    Ja się naczytałem na Telixie , a ty już po 50 minutach też się info pojawiło. Ta oferta jest doskonała dla totalnych wielbicieli Idei. Telefony w sumie bardzo tanie. Dla rozczarowanych ograniczeniami zawsze istnieje możliwość migracji po 6 miesiącach do NIO 30-240 lub IdF. ***wlo (19.15) , dobrze to ujął... 6 punktów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-23 21:22
    "Już wkrótce będziesz chciał zostać w Planie Domowym". Na szcześć miesięcy....
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-23 21:23
    trochę to pokręcone, musze się jeszcze raz wczytać. Ale na pierwszy rzut oka to szkoda że te minuty nie są tez do stacjonarnej sieci, bo że do inncy komorek to już nie liczę. A tak swoją drogą ciekawe źródło tej wiadomości.
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-04-23 21:24
    Acha jeszcze jedno! Czy można na to przejść z optimy??? I czy to juz ostatnie słowo Idei odnośnie post-paidów??????????
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-04-23 21:24
    No właśnie każdy czeka że bedzie coś nowego i jeszcze lepszego.... Pewno że bedzie ale teraz jest to i należy pochwalić a nie opier... operatora. Bo każda "promocja" jeśli znajdzie klienta to znaczy że była potrzebna. Oczywiscie że atrakcyjna jest dla tych którzy mają znajomych w Idei. Bo trudno żeby Idea robiła promocje dla ludzie z Ery ;ub Plusa tak jak i oni nie robioą promo dla konkurencji. To że jest to odzew dla plusa to i bardzo dobrze .. ale jest jeszcze PTC która podobnego cuda nie ma w swoim repertuarze,..... Oczywiście zaraz znajdą się tacy co bedą udowadniać wyższioćś świąt Bożego Narzodzenia nad świętami Wielekiej Nocy ale niestety tacy są zawsze ...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-23 21:24
    *issa (19:22) - LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-04-23 21:24
    ciekawe jak bedzie dzialala usluga info o pozostalych minutach. skoro teraz jet uaktualniana raz dziennie... wysylasz i dostajesz komunikat, dzisiaj od polnocy miales 20 minut :D
    0
  • Users Avatars Mini
    kielbio pisze: 2004-04-23 21:27
    juz myslalem że to coś ciekawego! Mam dużo (prawie wszystkich) znajomych w Idei ale i tak mi sie to nie za bardzo podoba. Przeciez codziennie nie rozmawia się 20 min. Owszem sa dni że nawet więcej, ale sa też i takie kiedy wcale. I co wtedy? Wtedy te niewykorzystane minutki nam nie przechodzą na kolejny dzien czy miesiąc!!! A jeszcze jeżeli przyjdzie nam zadzwonić poza sieć to już całkiem idzie się załamać: 1,65 zł.- tragedia. Osobiście pozostaję za MEGA.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-23 21:27
    Nie można do tego przejść z Optimy. Droga w drugą stronę jest dostępna.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomcyk pisze: 2004-04-23 21:27
    Jakaś strasznie skomplikowana ta oferta !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-04-23 21:31
    byłoby ok gdyby sms'y chociaż można było do wszystkich słać z tego pakietu
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-04-23 21:31
    i strasznie brakuje tutaj kapitału minut
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-04-23 21:32
    co do fonów nie ma hi=endów 3100 za 49 netto x600 za 299zł netto s55 za 99zł netto
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-23 21:43
    Zaskakująca oferta ... złodziejska stawka do innych operatorów , przez całą dobę , brak przechodzenia niewykorzystanych minut choćby na nastepny dzień, conajmniej dziwny sposób wymiany minut na sms , daremny sposób naliczania opłat. To chyba zamaskowana oferta dla firm skomórkowanych w Idei , wtedy owszem chyba nie ma lepszej cenowo propozycji, 20 minut dziennie na 1 numer , którego utrzymanie kosztuje ok. 55 zł brutto na miesiąc. Propozycja tak realnie rzecz biorąc dla nielicznych, tak to nie Idea zrobi rewolucję w post - paidzie , chyba że jakimś cudem przejmie wszystkie pozostałe sieci komórkowe a TP przechrzci się na IDEA , wtedy będzie 1 sieć i te warunki cenowo całkiem do przyjęcia .
    0
  • Users Avatars Mini
    Lukasz pisze: 2004-04-23 21:44
    Czy dobrze rozumuje- umowa na24miesiace, bez oplaty abonamentowej.Czyli 24miesiace nic nie musze placic??A jak chce dzwonic danego dnia to wysylam sms????? i wtedy abo wynosi te prawie 2zl miesiecznie gdy w danym miesiacy tylko raz wysle sms?
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-04-23 21:50
    Ciekawa oferta wewnątrzsieciowa ale poza tym zupełnie do bani.
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-04-23 21:52
    ***Drake - zastanów się nad tym co czytasz: "oplata dzienna jest płatna z góry w cyklach miesięcznych". To znaczy, że 1,83 zł *30 dni ti jest 54,9 zł miesięcznie, to musisz zapłacic z góry - jak kazdy inny abonament u jakiegokolwiek innego operatora. i co Ty chcesz aktywować każdego dnia? Te minuty masz codzień atomatycznie !!! ***Biały - to jeszcze nie koniec, zaraz będzie nowa oferta dla firm.
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-04-23 21:55
    ***Lukasz - Ty sobie to lepiej jeszcze raz przeczytaj...
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-23 21:55
    ***dedorka jest juz jakiś TM na te temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-04-23 22:07
    ***bcs - nic narazie nie ma na ten temat, przynajmniej nic jawnego
    0
  • Users Avatars Mini
    Qbus pisze: 2004-04-23 22:07
    Jak na razie , to MEGA350 + Nieskonczony Kapital Minut + SekundaPro wydaje sie jedna z bardziej atrakcyjnych taryf postpaid. Biorac pod uwage polaczenia do Idei i na teleofny stacjonarne miedzymiastowe jest bezkonkurencyjna jak dotad.
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2004-04-23 22:18
    Ale glupota. Za nic nie chca opuscic cen. Kombinuja, wymyslaja, zeby tylko ktos sie nabral i bulil potem jak za zboze, a przeciez najwazniejsza jest prostotai przejrzystosc. Jak 3 lata temu wchodzilem do Plusa, to po dzis dzien nie bylo szansy zmienic zdania co do tego, ze Plus jest najlepszy. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-23 22:43
    Jakby nie patrzeć stawka minutowa z NIO30, abo trochę droższe niż w NIO30 (o jakies 6 zł) zamiast 30 minut wszędzie, mamy codziennie 20 minut do wygadania. W sumie oferta ciekawa dla osób dzwoniących głownie lub tylko w sieci Idea, którzy chcieliby wybrac teraz NIO30. Można się wtedy zstanowić. Telefonów mniej do wyboru niż w NIO30, ceny zbliżone lub trochę wyższe. Będzie zainteresowanie tą ofertą.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-23 22:51
    20 minut do wygadania w idei oczywiście
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-04-23 22:53
    Zadna rewelacja. Kto o zdrowych zwyslach wezmie cos takiego. chyba nie znam czlowieka, ktory dzwoni codziennie tyle samo minut. skoro to oferta dla osob, ktore duzo rozmawiaja to dziwnie jest to rozliczane. licza na frajerow, ktorych skusi slogan 600 minut za 45 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-04-23 22:53
    chyba jednak mega350 jest lepsza, ale i różnica cenowa znaczna - wszystko oczywiście zależu od profilu dzwonienia. rygor 20 minut dziennie mi nie odpowiada bo jednego dnia np 40 minut połączeń, a innego 10 minut, a np w weekendy odpoczywam od telefonu, więc na cholerę mi w niedzielę 20 minut. (to tylko przykład) No i te stawki po przekroczeniu 20 minut dziennie i poza sieć - co może znacznie podnieść miesięczne koszty korzystania z telefonu. no cóż przypomina mi się zwrot z kultowego filmu "A ty profesor siedź i knuj!!" dotyczy to wszystkich opów - myslą, kombiunują różne warianty usług byle tylko nie obniżyć standardowych stawek za połączenia. sumując mimo że drożej to z oferty ideii wybrałbym mega350 (bo w rzeczywistości może się okazać że będzie taniej). ( a i tak obecnie najlepszą ofertą dla mnie był pakiet105 + 24x400minut w Plusie - z czego skorzystałem na początku kwietnia i pożegnałem się z ideą)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-04-23 22:54
    Beznadziejna promocja. jakis niezly oszolom to wymyslal.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-04-23 22:59
    *maras, zgadzam sie z Toba w pelni. wyglada to na niezly pomysl na wyciaganie pieniedzy od abonentow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Das Boot pisze: 2004-04-23 23:00
    Pieknie namieszane... Korzystne sa wylacznie polaczenia w ramach pakietu dziennego, potem nalezy tel. schowac gleboko do szuflady i wyjac nastepnego dnia rano ;-) Pozytyw przy tym jest taki, ze mozna sobie w pare osob zrobic mini-biznesgrupe ;-))) i miec za 1,5 zl dziennie 20 minut rozmowy - calkiem niezly wynik. Jesli natomiast ktos chce dzwonic do roznych sieci i z rozna czestotliwoscia w ciagu miesiaca (a tak ma chyba wiekszosc), to duzo pozytku z tej taryfy miec nie bedzie. Juz Mega jest o niebo lepsza. Za to "600 minut za 45 zl" brzmi dumnie! Eh....
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-04-23 23:01
    Cóż, oferta dla dzwoniacych tylko do Idei - niezła. Natomiast martwi mnie cos innego - sukcesywnie pojawiają się ofert opów, które raczej są skierowane do bardzo konkretnego odbiorcy-segmentu. I tyle. natomiast jak ktoś chce dzwonić normalnie, czyli nie patrzeć, czy dzwoni do Idei czy Ery czy Plusa, to oferty na rynku są badziewne, tzn. przede wszystkim drogie. Opy nie chcą dać nam tego, czego chcemy, a to błąd - więcej osób pozyskaliby, i to nawet z nisz, niż puszczaniem takich "wycinków".
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-04-23 23:06
    PRzeczytalem jeszcze raz i dodam jeszcze tylko, ze oferta duzo slabsza niz myslalem. napisalem juz o dziwacznym rozkladzie minut (po 20 dziennie) teraz dodam jeszcze tylko 1 minute za 1 smsa i zlodziejskie stawki do innych opow. Kalinowski bedzie sie musial niezle nastarac zeby ludzie to lykneli.
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2004-04-23 23:07
    Gdy do wszytkich sieci to miodzio...! i nie wiadomo jakie ceny telefonów!
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-04-23 23:13
    Ciekawe jest źródło tego newsa ;-). A tak na poważnie - myślę, że to oferta do konkretnego segmentu rynku (np para zakochanych rozdzielona odległością bez stałego dostępu do netu ;-), lub dla osób, które znajomych mają głównie w idei. Nie można odmówić jej oryginalności (chuba pierwszy taki przypadek na naszym rynku) - jednak atrakcyjność dla każdego będzie inna. Ja powiem krótko - podoba mi się pomysł - lecz na peno nie skorzystam. Weźcie pod uwagę, że tak na oko to średni koszt utrzymania telefonu w tej ofercie to będzie jakieś 80 zetów miesięcznie - jeśli ktoś oszczędnie dzwoni do innych sieci niż idea. Sądzę, że opom (bo nie tylko idei) chodzi o podwyższenie wpływów z jednego abonenta - a taka oferta im to zapewnia. I jeszcze jedno pytanie: skąd macie ceny telefonów w tej ofercie?
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-04-23 23:15
    Nie wiem co o tym myśleć ! Chyba jednak więcej minusów niż plusów. Żeby chociaż te 20min było po połowie do Idei i poza Idee a tak to człowiek jest uwiązany. Nie znam nikogo kto ma znajomych tylko w Idei-zawsze jest kyoś kto jest w Erze lub w Plusie i wtedy trzeba bulić i za smsy i za minuty połączeń i wtedy nam wyjdzie niestety więcej niż 45 zł !
    0
  • Users Avatars Mini
    DVS pisze: 2004-04-23 23:17
    CIEKAWE CZY MOZNA BEDZIE PRZEJSC Z NIO30 NA TEN PLAN??????????????????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-04-23 23:17
    łaśnie - skąd ceny telefonów w tej ofercie?
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-04-23 23:19
    Byłaby to świetna oferta, gdyby w tej cenie dali darmowo 30 minut na miesiąc do innych sieci - oczywiście nie po 1 minucie na dzień. Bez tego - raczej przeciętnie - choć sądzę, że trafi się wielu userów co to kupi.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-23 23:21
    Na www.telix.pl pod newsem jest link do strony Idei z cenami fonów w tej promo.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-04-23 23:24
    ***windu - dzięki za info
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-23 23:26
    Nie ma sprawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-04-23 23:43
    Ale rzeczywiście - telefoniki bez rewelki jak na łączny minimalny koszt wynoszący 1378,60zł bez ceny telefonu na całe 2 lata. No cóż gdybyśmy nie mieli w Polsce innych sieci, to byłaby to naprawdę świetna oefrta. Tyle tylko, że gdyby idea była jedyna - to ta oferta by wyglądała trochę inaczej ;-). Na telixie pisze o dodatkowych pakietach minut wykorzystywanych po wyczerpaniu minut do idei. Może będzie można coś takiego wykupić, żeby móc swobodnie dzwonic do innych sieci? To zdecydowanie podniosłoby wartość tej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-23 23:48
    *JS1 - tak ale i cenę miesiecznego abonamentu.Pakiety minut,smsów,sekunda pro i coś tam jeszcze i kasa leci.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-04-23 23:49
    podoba mi sie :]
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-04-23 23:59
    ***windu - no w pełni się zgadza - ale to tylko potwierdza mój wcześniejszy post mówiący o tym, że operatorzy za wszelką cenę chcą zagwarantować sobie wyższy stały gwarantowany dochód z abonamentu. Weź na przykład taką Erę - ceny niektórych lepszych fonów w taryfie Moja 25Start są tak zawyżone, że tylko idiota wybierze tą taryfę chcąc kupić konkretny telefon, gdyż w Medium 40 ten telefon jest o tyle tańszy, że nawet 2 letni wyższy abonament powoduje, że medium 40 jest droższe tylko o parędziesiąt złotych. Plus jako jedyny się tu wyłąmuje i tylko u niego do niedawna można było kupić T610 przy łącznym 2 letnim koszcie nie przekraczającym 850zł. Przy takiej cenie opłaca się wziąść umowę dla samego telefonu. Myślę, że Plus jako ostatni dotuje ostro telefony - lecz mimo to zajmuje ostatnie miejsce w stawce jeśli chodzi o ilość abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-24 00:11
    *JS1 - zgadzam się,weźmy taką cene 3650 w pakiecie 45zł -365zł brutto,to tyle ile dałem 3 miesiące temu za 6100 w taryfie Plus20 i wcale mi się to nie podoba :) Natomiast jesli chodzi o Plan Codzienny - mocno się podwyższy abonament w momencie uruchomienia tych pakietów,sekundy itd.Nie lepiej zatem wziać jakiejś taryfy w NIO?Co prawda tutaj mamy te 600 minut ale w pakietach po 20 minut,pewnie będą tacy co te minuty wykorzystają,ale jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić,zeby nie przekroczyc tych minut,albo nie dzwonić do innych opów.Jednak wole plusa z jego 1 groszem za minutę.
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-04-24 00:19
    idea widze chcialaby miec monopol...bo takie oferty proponuje jakby go miala.tez myslalem ze cos sie ruszy w optimie ale nieee...reasumujac gdyby wszyscy mieli idee, wszyscy byliby zadowoleni:P
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-04-24 00:19
    ***windu - poruszyłeś sedno tematu. Przyznam, że o tym nie pomyślałem, lecz rzeczywiście ostatnie promocje Plusa mają to czego nie ma ta oferta idei. Dają nawet do 18miesięcy rozmów z kilkoma numerami w Plusie w cenie 1gr/min a do tego pakiet lub minuty na rozmowy do innych sieci. Idea jest tu lepsza jedynie o to, że rozmowy są do całej idei a w Plusie do wybranych numerów. Ale i tak wolę Plusa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-04-24 00:33
    ***RobacK - gdyby wszyscy mieli ideę - to o takiej promocji mógłbyś pomarzyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2004-04-24 00:33
    Zdecydowanie promocja tylko dla nielicznych. Wszystko da się przełknąć, ale 1min=1sms to już przegięcie. Jak tak dalej pójdzie w ideii to wkrótce 1sms=4min ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-24 00:43
    ta taryfa to lipa roku.... Kto na to pojdzie?? jacys mali biznesmeni, ale w ideii mozna miec juz biznesowa taryfe od jednej karty sim. Brak kapitalu minut itd, takt dalej po staremu 60/30 slowem nihil novi, a naprawde malo jest ludzi, ktorzy dzwonia tylko do ideii! Jesli to jest ostatnie slowo w postpaidach ideii to nie wroze im nic dobrego. Kto z tego skorzysta??? Biorac pod uwage jakosc ich uslug, problemy rodem z tpsa to wszyscy beda omijac saony ideii z daleka. Gdyby taka oferta byla w erze to juz predzej mieli by wiecej klientow, bo era jest najwieksza i poki co duzo ludzi dzwoni do ery!
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-24 00:45
    *JS1 - dokładnie,wolę 1gr z 3 numerami niż 20 minut dziennie do 6 milionów uzytkowników Idei ;) Te 3 numery w Plusie sa niezłe, moja mama miała kiedyś w podobnej promocji Pulsa aktywację.Nie miała tylko ogarnicznia 400 minut i dzięki temu miesięcznie mogą wydzwaniać 1000 minut :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-04-24 00:52
    Miało byc - mogła wydzwaniać 1000 minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-04-24 00:56
    TO ZE W IDEI WEWNATRZ SIECI SA NAJBARDZIEJ OPLACALNE WARUNKI I W POPIE I W ABONAMETACH TO KAZDY WIE!!!ALE CO Z TEGO JESLI TO WSZYSTKO NIE JEST OPLACALNIE PO ZA SIEC!!! WIEC NIECH SIE WYPCHAJO, JAK ZROBIO COS CIEKAWEGO NA WSZYSTKIE SIECI TO MOZE SKORZYSTAM
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-04-24 01:07
    JS1***wiem:) wtedy by dopiero sie dzialo,placilibysmy 3,50 za minute:)swoja droga czemu nie nazwali tego plan idealny? co do samego pomyslu to moze chwyci ale... chyba tylko dla zakochanych badz zwiazanych inna metodą:)z ostatnich nowosci ideii to MEGA jak dla mnie jest bardziej atrakcyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    MNIeTeK pisze: 2004-04-24 01:09
    pierwszy...YEEEEEEE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KoL!n pisze: 2004-04-24 01:11
    powiem szczerze mnie coraz bardziej wnerwia ta Idea jestem u nich od samego poczatku powoli mam ich dosyć!!! mimo iz mam sporo znajomych w Ideii to jednak też dzwoni się do innych sieci i to nie mało - i ta oferta mi sie zupełnie nie podoba!!! Co to w ogóle za naliczanie (60/30) i przeliczanie 1 minuta = 1 SMS !!!! Idea zmierza nie w tym kierunku co potrzeba!!! Czas pomyslec o zmianie sieci chyba!!!! Bo nic nowego oprócz nowych serwisów SMS i roamingu w Srilance to oni nie wymyślą!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jerrykmg pisze: 2004-04-24 01:28
    Ludzie popatrzcie na to tak... moja zonka ma tel w idei a mnie ciagle nie ma... miech w miech jak nie patrzyc place po 250 rachunki za abo - mam teraz NIO90 w planie turbo - ost faktura 253zl - 491 minut z czego 410 w idei i 80 poza siec... 20 minut dziennie to nie jest zle - sms sle praktycznie tylko z netu... telefon jest do dzwonienia - kupuje aktywacje w planie codziennym za 54 zl mam 600 minut i do tego biore chociazby ere za 43 zl mam dodatkowo 80 minut razem place za to 97 zlotych i wszyscy sa szczesliwi - tak to oferta dla pewwej grupy osob jak np ja... w tym zajeb...
    0
  • Users Avatars Mini
    jerrykmg pisze: 2004-04-24 01:30
    No jakby nie patrzec po co mi sms jak mam minute w szczycie za 9gr...
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-04-24 01:34
    jerrykmg***chocby po to zeby go wyslac:)niezawsze przeciez mozesz odebrac telefon...czasem ktos jest w szkole albo w pracy i wtedy tylko sms.chyba ze sie myle?
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-04-24 02:41
    Pamietam jeszcze czas, kiedy nie posiadalem mozliwosci korzystania z telefonu stacjonarnego... cala rodzina posiadala telefony w sieci Idea plan 150. Nowa oferta stargetowana jest na osoby dzwoniace w sposob zdecydowany wewnatrz sieci... warta rozwazenia takze przez 'biznesmenow' - przyklad 600min w IDF400 w najtanszej opcji bez grupy biznesowej z jednym 'wybranym numerem' to koszt rzedu 368zl brutto, zakladajac ze kazdego dnia wydzwoni sie dodatkowo jakies 5-10 min (~7,5/dzien) do innych sieci to da nam to 825min/mc za co zaplacimy w PC ok. 425zl brutto, a w IDF400 ok. 467zl (z wybranym numerem) / 604zl (bez wybranego numeru).
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-04-24 08:56
    mysle ze nie ma tu czego krytykowac, oferta jest ciekawa dla pewnej grupy społecznej :), jezeli dobrze ktos pomysli to sporo moze na tym zyskac, oferta zapewne własnie ma na celu pozyskanie pewnej grupy klientów, ktorzy zauwazą korzysci i zaopatrzą sie i swoich przyjaciół, rodziny w taki plan taryfowy... kwestia potrzeb, pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-04-24 10:43
    Bardzo ciekawa oferta, tylko szkoda zę 1sms=1min. Niom ale widocznie jest to oferta dla gadających, a nie piszących. No i szkoda zę nie ma kamitału minut, to fatalna pomyłka i to powinno zostać poprawione! No ale gdybym płacił 9 gr za minute to bym mógł cały dzień gadać!
    0
  • Users Avatars Mini
    Vrubel pisze: 2004-04-24 11:06
    A ja powiem inaczej...Zamiast wprowadzać nowe "udziwnione" oferty lepiej dogłębnie zmodyfikować taryfy i oferty już istniejące. Co z tego,np. że IDEA MIX otrzymała certyfikat Wprost2004 jak obecnie w POP-ie są lepsze warunki i ceny korzystania - paradoksalnie - bo raczej właśnie w ofercie abonamentowej (w przypadku MIX-a- pół na pół - z doładowaniem) powinno być taniej - a zestawy z telefonami są "porównywalne".
    0
  • Users Avatars Mini
    relewand pisze: 2004-04-24 12:08
    źródło: www.plus.gsm.g.pl ciekawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-24 12:38
    dla mnie super promocja - mam w cholere znajomych w idei - za taka cene tyle minut to nigdzie w żadnej sieci nie ma... i to na pewno nie podlega dyskusji
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-24 13:24
    Pizecie że wymiana 1 min = 1 sms jest do bani, ale weźcie pod uwagę, że ta minuta lub sms kosztuje tylko 9 gr. A jeśli mamy 20 minut dziennie a jak sami piszecie nie zawsze się to wygada, to można smsa wysłać, a gdyby nie było przelicznika to za każdego SMSa płaciłoby sie dodatkowo 29 gr. Tak chyba lepeij.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlik pisze: 2004-04-24 14:41
    qrwa, coraz to na karty jakieś promocje, coraz dla nowych abonentów a starych maja w dup..., na szczęście tylko 3miesiące pozostały mi w tej idei i spierd... do heyah koniec co miesiąc sponsorować ich po ok.1000zł odrazu za jednym zamachem 3abonamenty wyłańczam...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gulicz pisze: 2004-04-24 15:19
    teraz plus jest the best!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-04-24 15:23
    :) Dla mnie fajowy plan :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-04-24 16:09
    *bcs, te 9 groszy jest mocno teoretyczne. bo po wyslanie kilku smsow zostaje juz bardzo niewiele minut, a wszystko co poza dziennym limitem jest bardzo drogie. na przyklad wysle 15 smosow i wydzwonie 20 minut, to tylko za 5 minut zaplace po 9 groszy a reszta po 1.65. czyli prawie 25 zlotych. nie sadzisz, ze to baaaaaardzo drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-24 16:18
    Troche slabo sie postarali. Myslalem ze zmienie taryfe a tu ... ehhh szkoda gadac. Bledny sposob myslenia ze wprowadza cos "super" i ludzie sie rzuca na oferte by byc w ich sieci! Stwierdzam ze w tej sieci niczego nie ma! Nie ma ani tanich uslug ani dobrych aparatow! Niech ktos nie mowi, ze subsydia to powoduja, bo sorry, jesli tyle sie doplaca do cen uslug, to powinny byc jakies ciekawe aparaty, a nie ze mi wychodzi ze w roku na mnie zarobili ok 8000zl a s55 chca za przeszlo 500zl sprzedac. Dziadostwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-24 16:20
    Brak im przejrzystej oferty, mydla oczy jakimis "pseudopromocjami" a po 2 latach klient przechodzi do innej sieci. Co oni mysla, ze pula "naiwnych" sie nigdy nie skonczy?
    0
  • Users Avatars Mini
    leon pisze: 2004-04-24 16:47
    kicha
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2004-04-24 17:25
    Oferta może i dobra ale nie dla mnie. 600 minut miesięcznie do idei - spoko tylko co z tego jak poza siec to już 1,65. Strasznie kombinują.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-04-24 17:42
    Zastanawiam sie, czy bardziej pokreconego regulaminu nie da sie stworzyc :-( Czytalem ja, czytali znajomi i kazdy zinterpretowal inaczej. Jestem ciekaw kiedy opy wpadna na ten pomysl jaki sprawdzil sie w innych krajach, ze zasady powinny byc proste i przejrzyste, a nie ze zanim wydzwonie to musze wziac do reki kalkulator czy mi sie oplaci, bo okaze sie ze moze to byc jedynie w czwartek po 23 wewnatrz sieci, ale jak jakis z poprzednich punktow sie zmieni to juz obliczenia wezma w leb i zaplace jak za zboze. Nie jestem piewca Heyah, ale ta podsiec ma dla mnie duzy + za jasnosc postawienia sprawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-24 18:00
    pawlik - jeśli płacisz po 1000 złotych i uważasz, że w Heyah będziesz miał lepiej to wybacz, ale ja Ciebie poważnie traktować nie będę...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-24 18:11
    wlo* chyba nikt nie bedzie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-04-24 18:36
    Jak przeczytałem jest to promocyjny plan taryfowy być moze to nie jedyna nowośc idei gdyż jak pamietam Jacek Kalinowski, rzecznik sieci Idea, poinformował nas, że szczegóły NOWYCH TARYF zostana podane w poniedz 26.04 o 10.00, takze niewykluczone ze bedzie to jedna z opcji taryfowych zwłaszcza ze wciaz nie ma mowy o migracji z NIO na PC tylko w druga strone, NIO wciaz pozostaje głowna taryfa idei chyba ze to wlasnie teraz nastapi zamiana. Co do tego planu to mam mieszane wrazenia z jednej strony jest ok a z drugiej chyba troche nie w porzadku narzucanie swoim abonentom ile minut dziennoe moga rozmawiac tanio, Ja czekam na taryfe cos na wzor Mierz wyżej była by zblizona do cenowo do mega.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-24 18:37
    ale o ile dobrze to zrozumialem, to 20 minut do idei mam bezplatne, ale jesli jednego dnia wydzownie, 40 minut, a drugiego 5, to pierwszego dnia za 20 zaplace, a drugiego 15 mi przepadnie.....na pierwszy rzut oka to taryfa wydaje sie byc super, niestety jest tak zlodziejsko skomplikowana ze sie na tym traci, nawet dzwoniac tylko w idei....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-24 18:40
    po wyczerpaniu pakietu oplata za minute tez 1,34 netto...czyli wystarczy jednego dnia wyjsc poza 20 minut i juz placimy.....a ja nie wiem, ale malo znam ludzi, ktorzy kazdego dnia tyle samo minut wydzwaniaja....najczesciej raz wiecej, raz mniej......raz 30, raz 5......cholernie zagmatwane to wszystko poza tym....moim zdaniem idea sie nie popisala....ale zawsze jakas nowosc i moze sie ktos znajdzie, kto dobrze na tym pojedzie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-24 19:00
    KIEDY ODPOWIEDZ ERY W POSTPAID!!! ???
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-24 19:53
    mnie tylko ciekawi czy bedzie umowa na 12 miechów bez phona - jeżeli tak to za je bi oza
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-04-24 20:05
    Ja dzwonie różnie, jednedo dnia więcej drugiego mniej, no i w idei mam zdecydowanie najmniej znajomych - więc nie dla mnie ta oferta...
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-24 20:17
    **T-Mobile, *tkubon: ujęliście to że tak powiem "idealnie", na pierwszy rzut oka wydaje się "wow" a potem okazuje się że stuprocentowe złodziejstwo. No i na dodatek tylko dla nowcyh abonentów. Wybaczcie mi ideowcy, ale Idea to jest największy kłamczuch i zdzierca na naszym rynku (razem z TPSA do kupy wzięta).
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-24 20:30
    Po dwukrotnym przeczytaniu i przeanaliozowaniu stwierdzam: to najbardziej idiotyczna oferta jaką można było wymyślić. Samo załapanie o co chodzi zajmuje dużo czasu, a jak już się załapie wszystkie chwyty to wychodzi na jaw taka żałość maksymalna że szkoda słów po prostu:( A już myślałem że tym razem idea się postara:(
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-04-24 20:53
    Ech zagmatwane to wszystko, skomplikowane jak cholera i człowiek tylko kołowacizny dostaje. W obrębie sieci tanio, poza sieć drogo. Te codzienne 20 minut to też jakieś wydumane. Dać abonentowi 600 minut do łapy i niech się rządzi a nie takie cudactwa. Powiem szczerze że najbardziej z koncepcji taryfowych podają mi się pakiety kwotowe. Godzę się np wydawać 100 zł miesięcznie a za nie mogę robić co chcę. To jest jasne, przejrzyste i uczciwe. Ta oferta natomiast będzie atrakcyjna dla tych osób które dzwonią jedynie w obrębie Idei albo po prostu używają komórki do kontaktu z jakąś bardzo sobie bliską osobą. Jak dla mnie za dużo ściemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-24 21:14
    a dla mnie kolejny plus dla Idei za pomysl, wiekszosci sie moze nie podobac, ale na pewno znajda sie tacy, ktorym bedzie to odpowiadac i to kupia. Skomplikowane to to jest, to fakt, ale pomysl ciekawy. Plus 400, Idea 600, a Era??? Widzę, że siedzi zadowolona na dupie z tego ze jest liderem, i cieszy sie ze ludzie biorą Heyah, ale jak tak dalej beda promować swoje postpaidy w Biznesie i Era Moja to w przyszłym roku nie będą musieli mysleć o tym jak podzielic zyski, bo nie bedzie za bardzo z czego tego robic...A pomysł jest taki prosty....
    0
  • Users Avatars Mini
    Cinek pisze: 2004-04-24 21:24
    A widzieliscie nowa reklame Heyah? "Naliczanie sekundowe do 6 mln. sieci (IDEA - w domysle =)) W Heyah naliczenie sek. jest do kazdej sieci". Czy cos wtym stylu. No niezle pojechali =D
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-04-24 21:56
    Ale z was marudy. Oczekujecie, ze operatorzy beda organizacja charytatywna sprzedajaca minuty do wszystkich sieci po 9 groszy z naliczaniem 1/1, Nokia 6600 za 1 zl i do tego z buziaczkiem w tyłek. Albo piszą tu same dzieciaki albo ja czegos nie rozumiem. Cena minuty w Planie Codziennym jest taka sama jak w NIO 30, wiec o co chodzi? To tak samo, gdybyscie mieli do NIO 30 dorzucone 20minut dziennie do Idei za 9 groszy minuta. Źle? Oferta jest bardzo dobra. Rynek zweryfikuje, a piszącym tu radze oceniac bardziej obiektywnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-04-24 22:01
    Dla wielbicieli 1/1 jest tu Sekunda Pro za 18 zl, czyli np. ktos kto dzwoni 20 minut dziennie do Idei, np. srednio 2 minuty dziennie do innych sieci (w sumie 750 minut miesiecznie) i ma naliczanie 1/1 płaci 54,9 zl + 18 zl + 99 = 172 zl. 172 zl miesiecznie za 750 minut naliczanych 1/1 (z czego 600 min do Idei). Co na to Era? Ciagle najlepsza "bo najlepsza" czy tez w koncu cos ciekawego w postpaidzie pokaże?
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-04-24 22:03
    Nie 750 tylko 660 oczywiscie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sokool pisze: 2004-04-24 22:06
    Ja też czekam na nowe taryfy w erze i coś się nie mogę doczekać...
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-24 22:30
    **Ania** nikt od operatorow nie oczekuje ze beda cos za darmo dawac, ale stwierdzam obiektywnie zapoznawszy sie z oferta ze jest to mydlenie oczu i nie jest takie rewelacyjne jak sie wydaje. nie jestem uprzedzony do idei, ale wyrazam swoje zdanie. Sama zasada rozliczania tych minut jest malo uczciwa i do tego mam najwieksze pretensje. masz 600 minut, ale mozesz wydzwonic czasami 200 w miesiacu i jeszce kupe kasy zaplacic, prosta sytuacja musisz zalatwic wazna sprawe i wydzwaniasz 40 minut, cos dlugo komus tlumaczysz....coz normalnie to nie byloby problemu, zostaje ci jeszcze 560, ale nie tutaj, placisz za te 20 minut 33PLN....i to ma byc uczciwe, a nastepnego dnia nie dzwonisz bo nie masz potrzeby, i nastepnie wyjezdzasz na tydzien do niemiec i co??a tracisz 140 minut.....i co nadal jest to taka wspaniala oferta???
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-24 22:31
    dla kogos kto nie zna trickow naszych operatorow bedzie to genialna oferta...ale b.szybko sie przekona ze jesli nie bedzie uwazal i to bardzo to lekko wtopi!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-24 22:33
    **sokool*** na te nowe taryfy w erze to duzo czeka...pytanie tylko czy sie wreszcie doczekaja...siec era jest b.zadowolona z siebie i jakos ostatnio nieskora do zmian....promocje ma niezle i zawsze sie ktos znajdzie kto sie na 24 miesiace zlapie...wiec po co??a inni musza siedziec bo kara....a jak sie im umowa konczy to era kusi fajnymi warunkami i ludzie zostaja....
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-24 22:39
    no chłopaki z heyah mają pomysł na reklame - znam osobiście jedną osobe odpowiedzialną za całą kampanie - ludzie zbili nie złą kase na tym
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-24 23:39
    neoplus - "łał" to od razu i na zawsze można powiedzieć - to świetna oferta... dla niewielkiej grupy ludzi dzwoniących stale pod kilka numerów - zwykle, albo tylko, we własnej sieci. Nawet to taktowanie w takim przypadku jest zjadliwe. Niestety dla większości ta oferta kompletnie nie jest warta zainteresowania. Nie jest taka zagmatwana - trzeba tylko ze zrozumieniem czytać ;-))) Ania - z taktowaniem sekundowym, jeśli rzeczywiście można uruchomić, ta oferta jest jeszcze lepsza - mówię tutaj o połączeniach do innych sieci. Jeśli zależałoby mi na tak dużej ilości połączeń do własnej sieci (20 minut dziennie to naprawdę dużo) a miałbym dylemat ze względu na potrzebę dzwonienia do innych sieci, 15 złotych to niewielki wydatek, by pozbyć się tych wątpliwości. Jednak ja akurat wykonuję 75% połączen do PLusa, więc wolę pakiety z ceną minuty 50 groszy dokupić zmieniać operatora z powodu niskich cen wewnątrz sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-24 23:49
    T-Mobile EU - dlatego nikogo na siłe nie zmuszają na zmioanę taryfy :-) Nie dalej jak trzy dni temu bodajże, byłem świadkiem rozmowy, kiedy gość prosił kolegę (naszego wspólnego zresztą), by ten mu płacił rachunki za komórkę, ponieważ on wyjeżdża na kilka miesięcy za granicę... Zostawił mu chyba 1000 złotych. Włączyłem się do rozmowy (koledzy moich kolegów są moimi kolegami, a przynajmniej nie mam powodu by im nie pomóc) i wskazałem inną możliwość - zawieszenie świadczenia usługi... Dużo taniej, a przynajmniej nie będzie narzekał ile to minut stracił... Tutaj co prawda jest inna sytuacja... Ale nie rozumiem dlaczego się tak bulwersujesz... Spójrz na to z innej strony - wyjeżdżając na tydzień do Niemiec tracisz tylko 7x1,50=10,50 netto - to niedużo biorąc pod uwagę, że wyjazd do Niemiec i sporo więcej kosztuje i zapewne nie dla przyjemności odbywasz? Nawet jesli dla przyjemności to patrz pierwszy argument... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-25 00:16
    *wlo: dobrze że jesteś, jak byś był tak dobry i potłumaczył mi nieco, bo nie wqszytsko zajarzyłem z tej oferty chyba nadal: te 20 minut kupuje się co miesiąc z góry i płąci abonament czy kupuje z dnia na dzieńz a pomocą sms-a jak w necie słuchy chodziły? A 'wow" rzeczywiście tylko dla ideozwiazaanych klanowców bo ja np. mam znajomych rozsianych po wszystkich sieciach:( No przecież ich nie zmuszę do przechodzenia na ideę, fuj:(
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-25 00:31
    Cały czas mnei z tej %^$&%&#$# neostrady wywala:((( Przeczytałem sobie na telixie i już jestem nieco mądrzejszy. Powiem tak: moim zdaniem (skromnym) to idea jak koń pod górkę kombinuje. Po pierwsze to jest promocja i kończy się obowiązkowo po 24 miesiącach po których abonent jest automatycznie przerzucany na NIO. Po drugie: koszt minuty poza sieć to jakieś nieporozumienie (prawie tyle co w POPie!). Po trzecie: rozliczanie 1 sms/1min to kolejne nieporozumienie. Po czwarte: tylko pozornie nie ma abonamentu, bo jest to z góry naliczane za te 20 minut dziennie. Jak dla mnie to Idea pokazuje tu swoją chytrość i dwulicowość, ale z pewnością znajdą się tacy, którym to podpasuje. Tak czy owak IMHO Idea po raz kolejny pokazała że jest "ściemnioną" siecią, która obiecuje złote góry, które potem okazują się niepotrzenmym naddatkiem, a tego co jest potrzebne nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-25 00:34
    a tak na marginesie: czy nie czujecie że znowu nas wykiwali tak jak przy popie? tyle gadania o nowych taryfach i wszyscy myśleli, że może jakieś alternatywy dla NIO powstaną (mój kumpel głęboko w to wierzył, he he he), a tymczasem jest coś co jest tylko dla nowych abonentów, tylko dla wąskiej grupy związanych z ideą-koleżensko osób i w ogóle jakieś " nie takie". :(
    0
  • Users Avatars Mini
    mmm pisze: 2004-04-25 00:50
    NIO 30 i jakie tanie telefony.... SE Z 200 !!!!!!!!!!! naprawdę spoko ta idea.... ciekawe co wymyślą czerwoni i niebiescy.... ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-25 02:44
    neoplus - na zdrowy rozum... jak sobie wyobrażasz taki system? po drugie - przeczytaj jeszcze raz: "abonament miesięczny jest sumą abonamentów codziennych - płatny raz w miesiącu" :-) Dla mnie to oczywiste. Nie uważam, że ktoś ogoś wykiwał - nie zwracam uwag na plotki, które tylko pobudzają apetyty na darmowe albo wręcz korzystne finansowo )(jeśli operator chce żebym kożystał a jego usług, niech m płaci) usługi. To chore. Natomiast ta akurat oferta jest bardzo korzystna dla bardzo wielu osób.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-25 03:10
    wlo** no ok ta oferta nie jest strasznie zla nawet z tymi przepadajacymi minutami, ale to jest lekkie mydlenie oczu....brzmi swietnie, a jest przecietne....na razie genialna wg. mnie jest oferta mega!! wiem, wiem ty masz kontakty w plusie same...ale kto wie jak dlugo...plus coraz mniejszy udzial w rynku ma;-) bo jakos wiekszosc jest przekonana (i to zazwyczaj blednie) ze era i idea sa tansze.... powiem szczerze ze spodziewalem sie czegos innego...to podobnie jest jak z popem, tez zachwalali i kila. a w ofercie idei drazni mnie to ze mnie ograniczaja, zamiast 450 tych minut dac, ale ja decyduje w jaki dzien ile ich wykorzystam, to oni mi z czyms takiem...fakt minuty tanie jak barszcz....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-25 03:12
    to nie jest oferta dla mnie chocby z tego powodu, ze b.roznie dzwonie, czasami 60 minut jednego dnia wygadam, a sa tygodnie ze 5 smsow wysle w sumie....na tej taryfce bym sie wiec bardzo przejechal.....
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-04-25 11:47
    ciekawe czy aby na pewno do wszystkich sieci te 600 ups te 20 min dziennie
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-25 12:04
    najbardziej rozsmieszyli mnie komentujacy ktorzy narzekaja ze oferta sie nikomu nie oplaca, a w nastepnym zdaniu ze starzy klienci sa bardzo pokrzywdzeni bo nie moga z niej skorzystac :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-04-25 12:44
    to chyba odpowiedź judei na ofertę Plusa (400min. po 1gr.), brak kreatywności, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Rembor pisze: 2004-04-25 12:48
    AQQ: Umiesz czytać ?? Elementy Planu Codziennego w Idei dzienny pakiet 20 minut do wykorzystania w sieci Idea przez całą dobę, nowy codzienny pakiet minut przyznawany jest każdego dnia
    0
  • Users Avatars Mini
    Sziszken pisze: 2004-04-25 12:54
    hej co to ma być? kolejna ściemka!? Ja mam wielu znajomych w erze idei i heyah no i co? mam sobie kupic 4 tele? Nie no trzymajcie mnie! A dziewczynę mam w idei i dzwonie b.często-co z tego-jak na inne sieci też czasem musze zadzwonić a wtedy.. stoper w ręce? Zmowa Zmowa Zmowa operatorów? Nie można powołać sieci obywatelskiej? hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-25 14:16
    przynajmniej jest to jakas alternatywa i jest z czego wybierać, przeciez nikt nikomu tego na sile nie sprzeda, pasuje ok, nie pasuje nie biore, jest wiele innych ofert w idei wiec mysle ze kazdy znajdzie cos dla siebie. Dla mnie liczy sie fakt, ze idea posiada bogata oferte, a nie to ze komus ta promocja sie nie podoba...I coraz bardziej w idei pachnie nowościami...Mam nadzieje, że i moja sieć sie obudzi z letargu i zaproponuje coś nowego, a nie tylko nowy podział zysków...
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-25 15:22
    to w skrócie można opisać w ten sposób-idea nie chce płacić innym operatorom więc chce aby tylko dzwonić w sieci - jak by nie patrzeć to za taką cene tyle minut(nawet w sieci) nie oferuje nikt
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2004-04-25 16:21
    Ta taryfa to mydlenie oczu...
    0
  • Users Avatars Mini
    SZAKAL27 pisze: 2004-04-25 16:43
    Oferta dobra cenowo bo za 45 zł mamy az 600 minut ale szkoda ze tylko do Idei , co mam wszystkim w rodzinie i znajomym powiedzieć niedzwonie do was bo nie jestescie w Idei?????, zle ze 1 minuta = 1sms , 1,65 za minute to za duzo , woloe MEGA pakiety
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-25 16:58
    Jakby nie patrzyc, to nie jest to tak jak wiekszosc mowi, ze 600min/miesiac, to jest 20min./dzien. To duza roznica :) Wydzwoncie w jeden dzien 600min, i przez caly miesiac nie dzwoncie :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-25 17:45
    **bart_22** tylko jesli wydzwonisz jednego dnia 600 minut(teoretycznie jest to mozliwe, to zaplacisz za 580 normalnie 1.65 brutto czyli 957 pln....wiec bym odradzal;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-25 17:46
    Sziszken - jeśli chcesz to możesz - nikt Ci nie zabrania... Tylko jaki to ma sens? Masz tyle różnych opfert, że bez zadawania tego typu [...] pytań powinieneś dobrać najbardziej optymalną dla siebie - jak ja mam dla siebie... Bart_22 - nie bardzo rozumiem... możesz i 1000 minut jednego dnia wydzownić (a nawet 1440 :-)) i w pozostałych 29 ciągle będziesz miał do wykorzystania 580 po 20 dzienie :-) A może źle Cię zrozumiałem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wielki_zwis pisze: 2004-04-25 18:56
    nie ma tu się czym podniecać Idea jak zwykle gorsza od innych w era jest teraz taka oferta ze dają miesiecznie 2000 (słownie: dwa tysiące) mintut do Era za 60 PLN
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-25 18:58
    swietne dopelnienie do heyah :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-25 20:14
    Chodzilo mi o to ze wlasnie... ze raczej powinnismy stwierdzac iz jest 20 min/dzien a nie 600/miesiac :) Bo w sytuacji 2 nic sie nie stanie jak sie wszystko wydzwoni w 1 dzien... a w tej pierwszej... no zapraszam sprobowac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-25 20:17
    Tak czy siak mnie sie to nie podoba ta oferta. Czy w 21 wieku to takie wielkie wymaganie by byly tanie polaczenia? Chca bysmy korzystali z gprs, ba - z umts, a tu zwyczajnie na normalne polaczenia glosowe nie starcza :) Wiem ze jestesmy 100 lat za murzynami, ale tak nie mozna... bedziemy sobie to powtarzac przez kolejne 100 lat czy sie w koncu cos zmieni? Boja sie wojny cenowej, bo lepszy wygra. Widocznie nie sa tacy pewni czy sa lepsi.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-25 20:38
    Troszkę dziwnie, został zrobiony ten nowy plan taryfowy. Niewiadomo, do czego go można porównać. A może ktoś ma linka do oficjalnego cennika i regulaminu i by podesłał.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-25 20:54
    Gumek: ja bym go porownal do uzywanej jeszcze przez niektorych taryfy Czasami 150. Wypada nie da sie ukryc lepiej, ale i tak moglby byc duzo lepszy gdyby autorzy byli konsekwentni. Np. jesli to jest plan do dlugich rozmow wewnatrz sieci to minuty wewnatrz sieci po wyczerpaniu wliczonych w abonament powinny byc wzorem Mega w przystepnej cenie, tzn maks 60 groszy netto. a tak raczej sie bardziej oplaca wydzwonic mniej niz wiecej niz 20 min/dziennie. do tego w NIO jest Wolne Chwile i nawet jak sie ma ta taryfe to po 18 mozna sobie zadzwonic i pogadac w miare spokojnie nawet po wyczerpaniu pakietu. PC to w pewnym sensie krok w stecz
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-25 21:23
    no i do końca nie wiem - czy mega czy ten nowy... - po prostu mega da sie na 12 miechów a z regulaminu wynika ze tego nie da sie w tym nowym
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-04-25 23:12
    T-Mobile EU i inni: jakie oszustwo? Jak to nie uczciwe? Przeciez masz wybor, a zasady są jasne. Mniej wiecej regularnie dzwonisz do Idei (rodzice, dziewczyna, kumple) - to bierzesz Codzienny (najlepiej dla calej rodziny, i o to pewnie chodzi opowi). Dzwonisz nieregularnie i poza sieć - bierzesz np Mega. Jest wybor. Zamiast wyzywac operatora powinniscie podziekowac za taki wybor ofert i opieprzyc konkurencje, że śpi. A jesli ktos ma problemy ze zrozumieniem zasad czy regulaminu... cóż... A tak poza tym to coś mi się wydaje, że gdyby PTC wyskoczylo z planem codziennym z 20 minut w sieci za 1,5 zl, to peanom pochwalnym na GOLu nie byłoby końca ;) Bo tak obiektywnie patrzac, to w postpaidzie Idea w ostatnich latach zaoferowala najwiecej innowacji (Domowy, Mix, Codzienny).
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-04-25 23:17
    Neoplus: wykiwali? To wlasnie wy sami tutaj narobiliscie sobie smaku, z tego co czytalam Idea ani razu nie oglosila, ze bedzie odswieżenie Optimy. Sami narobiliscie plotek, a teraz czujecie sie wykiwani, bo operator nie spelnil oczekiwan z waszych plotek. Dobre :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-25 23:54
    hihi Aniu 100% racji. a najlepsze byly komentarze jak idea odczekala troche i wprowadzila znizki do popa jakis czas po heyahu. smiac mi sie chcialo jak czytalem te komentarze: "wywalczylismy sobie", "wystarczylo troche ponarzekac na golu i juz mamy" :))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-04-26 00:17
    Hehe też się śmiałam z tego! Ale skoro to ludzi dowartościowuje, to niech sobie myślą, że mają jakiś wpływ na działania opów. Tak naprawdę golowcy to mało reprezentatywna garstka, podejrzewam, ze te opinie są przez opów czytane, ale traktowane z dystansem. Kazdy chwali własna sieć, staropolskim zwyczajem, na wszystko narzeka, oczekuje prezentów, obniżek, podcierania, czego tam jeszcze, płaci miesiecznie 50 zlotych (niektorzy) za telefon, a chce czuć się jakby płacił 500. Ponadto wiedza nt. marketingu, finansów, sposobu prowadzenia biznesu przez wielkie firmy jest tutaj znikoma, wręcz żenująca. Ale mądrali wielu! :) Kazdy "wie", ze na miejscu opa dalby nizsze ceny, 1/1 i bylby cool, bez sciemy. Cool bankrutem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-04-26 00:17
    ech *Aniu ozlocic cie to malo! tlumacze to na innych portalach rowniez;pozwol wiec ze zacytuje sama Ciebie "Przeciez masz wybor, a zasady są jasne." / "A jesli ktos ma problemy ze zrozumieniem zasad czy regulaminu... cóż..." pozdr bardzo serdecznie;
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-04-26 00:44
    *Aniu nie gniewaj sie-ale Cie wlasnei pozwolilem sobei zacytowac Ciebie na Telixie pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-04-26 00:47
    Dajcie juz spokoj. oferta srednia, a nawet odrobina ponizej sredniej. Przelicznik 20 min/dziennie jest bezsensowny, a 600 minut.mies za 45 zl to sciema jakich malo.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 00:50
    ***Ania: Masz racje ze wiedza wiekszosci piszacych jest znikoma. Ale gorsze jest to ze szacunek do wiedzy jest jeszcze mniejszy. Ja na przyklad sie wciaz dowiaduje czegos nowego i wlasciwie tez po to tu jestem. A tu niektorzy sa po prostu glusi na argumenty i tylko pisza "jakie te opki glupie". smutne
    0
  • Users Avatars Mini
    Castrol pisze: 2004-04-26 00:54
    Pewnie, cieszmy sie ze mamy telefonie komorkowa w Polsce tacy dobrzy sa ci operatorzy. A ceny sa super a my narzekamy, jak tak mozna. Moze by kilku dolozyc i daje glowe ze ceny raz dwa spadna i nikt nie zbankrutuje. Dalej beda pieknie zarabiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 01:22
    Aniu z wiekszoscia Twojej wypowiedzi sie zgadzam, ale gdzie sie zmienil postpaid? Optima jest taka sama jak kilka lat wstecz (o ile sie nie myle-mozna sprawdzic na stronce idei), owszem doszly "dodatki", ale zasadnicza oferta jest "wciaz" ta sama. Powinna sie troche zmienic. Zwroc uwage na to, ze jakis czas temu decydujac sie na abonament mialas pozniej nizsze koszty za sms i za rozmowy itp. Teraz dla wiekszosci uzyszkodnikow bardziej oplacalny jest prepaid (bo w postpaid nie ma znaczacych zmian) - w tym dla mnie ze srednimi rachunkami do ok 200 zl (a nie 50!). Nie mowie o tych co naprawde duzo rozmawiaja, bo oni siedza w biznesie, ktory zostal odnowiony. Mi nie wmowisz ze idea jest wybawicielem rynku tel-kom bo tak NIE jest... a co do wypowiedzi tych od rachunkow 50zł... tego nie zmienisz (tak samo jak ci co chca np p900 za 1zl) :) Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 01:41
    "Zamiast wyzywac operatora powinniscie podziekowac za taki wybor ofert i opieprzyc konkurencje, że śpi." - JAK my to mamy zrobic? To tak jak komentarze: "wywalczylismy sobie", "wystarczylo troche ponarzekac na golu i juz mamy"! Uwazasz ze nasi operatorzy to jakies akcje charytatywne? Owszem, firmy powinny zarabiac, ale to co sie tu dzieje to zastój. Zastój, czytaj brak rozwoju. A z tym wyborem to chyba zart? Niewazne co wybiore - obecne oferty sa tak zblizone do siebie, ze zaplace prawie tyle samo. No fakt mam wybor - przy tej moge zaplacic... wiecej...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 01:41
    Bart: gdy przedluzalem umowe mialem rachunki na poziomie 150 zlotych czyli mniej niz ty piszesz. i mi sie bardziej oplacalo podpisac aneks niz wziac heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 01:46
    pinkbird: Ja mialem ciut wyzsze i tez przedluzylem (wtedy nie bylo heyah). Tyle ze jak chcieli przeszlo 500zl za s55 to o malo co szoku nie dostalem. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 01:48
    Cytat: "Według nieoficjalnych informacji jeszcze w kwietniu Idea zaprezentuje nową ofertę postpaid. Będą to kolejne nowe taryfy." - czyli uzytkownicy sobie nie "wymyslili" (cytat) nowych taryf a o czyms takim przeczytali... A co serwisy sie dowiaduja od rzecznikow prasowych i innych, to my nie wiemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 01:48
    ***Bart jeszcze cos. nie jest do konca tak jak mowisz. bo wprowadzajac np ta oferte idea nie wycofuje sie z subsydiowania telefonow wiec beda onie taniutkie jak barszcz na wtornym rynku (400 zlotych mid-end i 700 zlotych higher-end). do tego mega na 12 miesiecy i ew. sekunda pro i czego wiecej chciec? masz nowoczesny funkcjonalny telefon i ceny duzo nizsze niz w optimie. jak ktos jest na lojalce to musi doczekac do konca. sorry takie jest zycie. ja uwazam ze to teraz jest duzo lepiej niz kiedys
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 01:58
    Ja tak nie twierdze :) Wiem ze w blizszym czasie sie duzo zmieni w tym sektorze, lecz jak na chwile obecna mi sie sytuacja nie podoba. Chodzi o to ze opom sie spodobal podzial zyskow na 3 i nie chcieli nic zmieniac, a teraz era cos ruszyla i nieuniknione sa zmiany...(od razu mowie ze nie reklamuje ery, ani +, ani idei-bron boze:) )
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 01:59
    pinkbird: Dlaczego placac ok. 200zl rachunku co miesiac mam jeszcze chodzic za dobrym telefonem??
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 02:06
    Aha - nie widzialem cennika tel. dla tej oferty. Moze ktos podac jakies dane?
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 02:08
    a dlaczego nie? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gulicz pisze: 2004-04-26 02:08
    Etam i tak wszyscy wiedzą ze bartek ma racje!!!!! pinkbird nic nie qma:)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 02:10
    No sorry, ale dlaczego placac w miare wysokie rachunki mam jeszcze za tel. latać? To nie te czasy, sorry. (Adi uspokoj sie :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gulicz pisze: 2004-04-26 02:17
    Nie qmasz pinkbird!!!!! cały czas sponsorujesz jakąś sieć!!! cały czas dajesz im kase!!! niech chocia oni dadzą ci konkretną oferte!! niech dadzą ci jakiś konkret telefon!!! skoro płacisz 200zł rachunku!! wymagaj!!!!!!!!! nie lataj jak osioł!! wymagaj!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 02:17
    Bart: na telix.pl jest cennik. podobno dojdzie jeszcze S-E Z200 za 99 zlotych
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 02:22
    pinkbird: Wlasnie na idei sie pojawil news... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 02:23
    Gulicz: place 150 rachunku, a czasem mniej. dostalem V500 motke za zlotowke (profit :) i jeszcze rozne bonusy. nie wymagalem tak bardzo - sami dali :) chlopaki ja sie z wami zgadzam ze to musi staniec, ale widocznie musimy na to jeszcze poczekac kilka-kilkanascie miesiecy. Gulicz: samo przyjdzie nie emocjonuj sie tak :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 02:25
    Nie ma z200, ale R600 dali jako sonyericsson, gratuluje wrecz :) Oczywiscie pod zakladką producenta Ericsson. Czysta logika oczywiscie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 02:31
    no to przeciez mowie ze nie ma ale ma byc niedlugo (podobno) :))) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    gulicz pisze: 2004-04-26 02:32
    no nie emocjonuje sie!!!!!! tylko wqrza mnie to ze w polsce są tak daremne oferty!!!! i ze ludzie sie podniecają takimi rzeczami jak heja czy jedno sek. naliczaniem w idei!!! przecie mamy już 21 wiek!!!! płacimy im nie małe pieniadze a oni nam dają bedziewne telefony!!! i rozmowy niby tanie!!!! tosz to jest koszmar!!!! aha pinkbird to samo nie przyjdzie musisz o to walczyć!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 02:33
    a o stronie i materialach eletkronicznych idei to ja nic nie mowie bo nie nalezy kopac lezacego ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 02:35
    ***gulicz: najlepiej zbrojnie!!!!! jesli jestes z wawy to masz blisko, jesli nie to wskakuj w pociag zaraz mamy tu szczyt (alter)globalistow! rozwalic cos od razu komorki stanieja... :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 02:36
    hehe, no dobra, nie bede ich kopał :) Wiec nie zaczne nowego watku o jakosci ich uslug i sposobie dzialania (uslug, bok, jak i innych rzeczy) :) Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 02:41
    A pinkbird, patrzyles na news powyzej obecnego? Pisze o wylacznosci germanos na z200 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gulicz pisze: 2004-04-26 02:43
    --pinkbird hehe dobre hehe!!!!! dalej nie qmasz!!!! ale nic nie szkodzi:)))) może kiedyś...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-26 02:45
    patrzylem
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-26 02:49
    Choc pisza ze w idei tez bedzie... skad wiedza to nie wiem :) wylacznosc to tez tylko na jakis czas. Nic nie jest wieczne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    runforestrun pisze: 2004-04-26 05:19
    No właśnie, wie ktoś kiedy nastąpią nowe promocje Idei dla firm (telefony, usługi). Planuje zakup, a nie chcę się po tygodniu dowiedzieć, że kom za który dałem 400 zł, nagle jest za 99 i na dodatek z nowymi promocjami. Bo aktualne promoje (+150 % bezpłatnych minut, ale do Idei po wykorzystaniu podstawowych) mi nie odpowiadają, ale wychodzi mi umowa i chcę nowego koma. Z góry BIIIG THX!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-26 11:15
    *runforestrun: zawsze tak bedzie ze tel za ktory zaplaciles 400 stanieje do 100 po jkaims czasie, jak masz z tym problem kup sobie jakikolwiek tel za zlotwke ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-26 11:35
    W sumie jest już oficjalny regulamin, więc ta dyskusja pewnie się tam przeniesie,ale tu też chciałem moje 5 złotych wcisnąć. Po pierwsze, nie zgadzam się tu z niektórymi opiniami, że narzekamy na ofertę, a przecież mamy wybór, bo to nie dlatego narzekamy, że jest wybór, tylko dlatego, że wybór jest między jedną słabą ofertą a drugą jeszcze słabszą. Zawsze na ofercie jakośc się straci. Ale nie chcę tu dyskutować na ten temat, bo zaraz głosy będą że tak to już jest w życiu i że głupi jestem. Po drugie Idea moim zdaniem po raz kolejny potwoerdziła, że zaczyna działać jak monopolista, czyli TPSA i "daje" niesamowite ofert, które tak naprawdę są bardzo kiepskie. Zrobiłem moją prywatną sondę wśród ideowców znajomych, czy by na coś takiego poszli. Pierwsza ich reakcja: 20 minut!! Fantastycznie! a druga po wczytaniu się w regulamin: "eeee, optima już lepsza albo mega, ta oferta to nie dla mnie...".
    0
  • Users Avatars Mini
    runforestrun pisze: 2004-04-26 11:35
    Wiem! Chodzi o to by kupić koma zaraz po wejściu na niego promocji, wtedy przez pół roku cena jest taka sama! Więc wie ktoś kiedy wejdą nowe promocje, bo aktualne już trochę mają!
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-04-26 11:41
    brawo.... tylko przeczytam haczyki,,,
    0
  • Users Avatars Mini
    runforestrun pisze: 2004-04-26 11:55
    @loco HMM! Idea monopolistą!?! Chciałem tylko przypomnieć, że w zeszłym roku po raz pierwszy od 4 lat Idea wyszła niewiele poza kreskę!!! Do tej pory z uwagi na najlepsze ceny telefonów i oferty dla firm (bez porównania do ery o plusie niewspominając, płatny CLIP :-) )przynosiła straty! I to spore! Ta oferta jest (jak dla mnie) faktycznie beznadziejna), ale chodzi o to by dawać wybór. Co do oszukiwania klientów sloganami to pragnę tylko przypomnieć: \"0 zł abonamentu, 180 zł \"darmowej\" puli\" - Plusa :-)))))))))) i ściema roku w wykonaniu Ery: Nowy operator sieci komórkowej: Heja. Ja czytam umowę 5 razy zanim podpisuje, niestety nie wszyscy tak robią i potem myślą, że dostaną 80 minut za 35 zł :-))), albo 1 grosz za minutę! Tak już jest, wszystkie sieci walą ściemy bo nie są one instytucjami harytatywnymi.
    0
  • Users Avatars Mini
    runforestrun pisze: 2004-04-26 11:55
    Co do kiepskich promocji: Idea dla firm 50 minut za 61zł i Motka v500 za 121zł w Idei, a 60 minut za 83 zł i Motka v500 za 443zł w Erze (każdy telefon i abonament jest tańszy w Idei, do Plusa nawet nie porównuje)!
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-26 12:11
    *runforestrun: ja nie mówię, że Idea JUŻ jest monopolistą, ja mówię, że zaczyna zachowywać się jak nie przymierzając mamusia TPSA. Przez lata "goniła" innych opów, ale teraz rozsiadła się w fotelu niczym udzielny władca i mówi: "kupujcie a zyskacie", a zyska się tyle, że się człowiek na dwa lata uwięzi w taryfie, która już po miesiącu uźytkowania okaże się niewypałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    runforestrun pisze: 2004-04-26 12:21
    To fakt! Ale haczyki są wszędzie. :( Pozostaje więc ich szukać! Tak się nie traktuje klientów :((
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-26 13:13
    *runforestrun: cos mi sie wydaje ze jednak plus nie oszukujez 0zl abo, sprawdzamy slownikowe znaczenie slowa "abonament"? mi sie wydaje ze abonament to oplata za sama mozliwosc dzwonienia, a jakis czas temu dodano do niego darmowe moinuty (jako bonus) tylko juz ludzie zapomnieli o tym ze kiedys byly gole abonamenty a im wyzszy tym cena minuty nizsza byla (stary plus)...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-26 13:17
    za slowniki.onet "abonament" :opłacone z góry prawo do otrzymywania czegoś (np. czasopism, książek) lub korzystania z czegoś (np. z koncertów radia, telewizji); prenumerata, przedpłata. przy promo 0zl abo otrzymujesz co miesiac taka pule zl za jaka zaplacisz, wiec ex definitione nie jest to abo ;) inna sprawa to intencje reklamodawcy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-04-26 16:19
    Witam, wprawdzie mnie to nie dotyczy, bo jak rozumiem nie mogę się na to przerzucić (zresztą nie chcę, bo tak się skłąda że 80% połączeń na Erę robię, 10% na stacjonarki i po 5 na plusa i Ideę. i głupia trwam przy idei:)). ale nie rozumiem tego punktu z abonamentem: czy obowiązkowo musze zapłącić za każdy dzień tej 20tki czy sobie wybieram za ile takich dziennych pakietów zapłącę na początku miesiąca??
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2004-04-26 19:31
    OLA -za kazdy dzien placisz czyli mowiac krotko czy korzystasz czy nie oplata wyniesie-liczba dni w miesiacu x stawka 1,50(1,83 z vat)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-04-27 01:52
    Bart, "Cytat: "Według nieoficjalnych informacji jeszcze w kwietniu Idea zaprezentuje nową ofertę postpaid. Będą to kolejne nowe taryfy." - czyli uzytkownicy sobie nie "wymyslili" (cytat) nowych taryf a o czyms takim przeczytali...". Ale nie obiecywali nowej NIO! Przeciez sa nowe taryfy, codzienny i prestiż. Idea nie kłamała. To, że będą nowe Optimy to golowcy sobie dośpiewali, a potem byli rozczarowani. Ola: czy zawsze tak dokladnie czytasz regulaminy? jesli tak, to się nie dziwię, że ciągle narzekasz. Loco: monopolista? idea? i że ma zamiar? czlowieku, czy ty wiesz co to monopol i kiedy on się tworzy? Tak inteligentny czlowiek jak ty powinien umiec odróżnic strategiczne działania marketingowe (plany promujące rozmowy wewnatrz sieci), majace na celu zwiekszenie udzialu w rynku od praktyk monopolistycznych wynikajacych z obecnej pozycji na rynku (vide TP SA). Na razie do monopolu bliżej ma Era, twoja ukochana ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2004-04-27 01:54
    Loco, jeszcze jedno. Czy jestes lub byles abonentem wszystkich 3 sieci, że tak kategorycznie potrafisz okreslic, ktora jest najlepsza? Czy tez opierasz sie na informacjach z drugiej ręki?
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-27 02:16
    Ania, eee tam Era jest rownie daleka od monopolu przesadzilas. ale inne formy zmowy rynkowej mozna obserwowac... roznice w udziale rynkowym naszych operatorow sa znikome a nigdzie nie jest powiedziane ze tak musialo sie stac
    0
  • Users Avatars Mini
    runforestrun pisze: 2004-04-27 04:02
    Popieram Anie! Korzystałem z usług wszystkich operatorów. O Plusie nawet nie ma co gadać, ale między Erą i Ideą jest remis. Jestem w Idei bo mi ona bardziej odpowiada (lepsze telefony i abonamenty mi odpowiadają), ale to rzecz gustu i potrzeb. Polecam zarówno Erę jak i Ideę! Dziwię się jedynie Plusowcą! %#$@$%#@%&%@ od cen, to nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś panie z BOK-u przechodziły chyba kursy: "Jak skutecznie zepsuć komuś dzień"! :) Najlepszy BOK ma Era bo panie z Idei są zbyt miłe i nawet po pijaku nie udało mi się wyprowadzić je z równowagi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Klerikal_Hell pisze: 2004-04-27 10:50
    w plusie za 54.90 zł +4.88zł macie 30 min i 30 sms do wszystkich i 400 co miesiac do 3 wybranych w plusie niech się idea do izraela przeniesie.Nie wspominając innych usług :)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-27 12:00
    *runforestrun: jak ty dzwonisz do boku zeby denerwowac komsultantki to burak jestes a nie uzytkownik komorek ;( *klerikal: izrael fajne panstwo tylko sasiedzi im wbiegaja z bombami.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-28 01:01
    Aniu, ja nie mowilem ze konkretnie optima bedzie nowa. Tak mozna bylo przypuszczac, bo mowili ze beda nowe taryfy (liczba mnoga), no ale nikt sie nie spodziewal prestiz. Spodziewalem sie ze to bedzie ten PC no i optima, ale skoro wprowadzili ten prestiz to nie jestem rozczarowany :) Zaskoczyli mnie, aczkolwiek nie powiem bym popieral taki sposob traktowania klienta jaki teraz zaproponowali (VIP i pachołki).
    0
  • Users Avatars Mini
    gg pisze: 2004-04-28 03:32
    gg
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-04-28 16:24
    nawet OK szkoda tylko ze rozmowy wylacznie w ramach idei:( ale w sumie to milo ze ostatnio wszystkie sieci wymyslaja jakies nowe promocje, taryfy etc. zwieksza sie konkurencja a ceny sa coraz mniejsze, czyli wszystko na nasza korzysc!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    smrtan pisze: 2004-04-28 16:59
    ta oferta to 600 minut do IDEI w czystej teorii... przy zalozeniu, ze kazdego dnia zuzyjemy 20 - i dokladnie 20 minut... Cena kolejnych minut + stawki do sieci obcych - nieporozumienie... Dziekuje - poczekam aż niewydarzone dziecko TPSA i France Telecom wymyśli coś lepszego...
    0
  • Users Avatars Mini
    cybertramp pisze: 2004-04-28 17:39
    To wszystko prowadzi do tego, że trzeba będzie nosić 3 telefony i cały czas kontrolować do kogo z którego i za ile sie dzwoni. Paranoja. Czekajmy na 4 sieć, która zaproponuje połaczenia do wszystkich bez względu na godzinę czy dzień tygodnia za 60 gr/min 1/1 sek, a SMS-y za 10 gr. A telefony - ludziska se kupia jakieś tajwany za 300 zł. Wtedy się wszyscy na to rzucą, bo będzie prosto i tanio. A i operator zarobi.
    0
  • Users Avatars Mini
    lisiasty pisze: 2004-04-28 18:38
    Cybertramp*** masz juz 4 siec - Heyah. MOze nie dlugo pojawi jakis inny operator.
    0
  • Users Avatars Mini
    runforestrun pisze: 2004-04-29 08:17
    @lisiasty Mamy trzy sieci: PTC, Polkomtel i PTK CCentertel! Heyah jest w 100% własnością PTC, czyli Ery i trzeba ją traktować jako plan taryfowy! Oprócz tych trzech operatorów działających, licencje na częstotliwości GSM ma też Netia jednak ze względu na problemy finansowe nie wprowadzi swojej oferty. Z tego co mi wiadomo D2 po nieudanym przejęciu Ery pertraktuje z Netią o odsprzedanie częstotliwości, ale co z tego wyniknie... ??? Zobaczymy! Co do planu codziennego to jest d**y, dla mnie, ale jak ktoś dzwoni do Idei to całkiem całkiem, brakuje zamienności na SMS i rozmowy do innych sieci.No cóż w pre-paidach dominuje Heyah, w post-paidach Plus, w abonamentowych Era, ale jeśli chodzi o plany dla firm to niepodzielnie króluje Idea. Mamy więc wybór!
    0
  • Users Avatars Mini
    tutti pisze: 2004-04-29 09:37
    Post-paid i abonamenty to to samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-04-29 11:57
    towazysze laczmy sie jest nas juz 6mln
    0
  • Users Avatars Mini
    runforestrun pisze: 2004-04-29 19:09
    @tutti Każdy rozumie to inaczej! Dla mnie post-paid to coś innego niż abonament. Abonament jest to opłata za korzystanie z sieci, w którą wchodzą darmowe minuty itp., a post-paid: Co miesiąc doładowujesz konto, a pieniądze na nim zgromadzone wykorzystujesz jak chcesz. Nie kłóce się bo całkiem możliwe, że ty masz racje, albo oboje. Ja rozumiem post-paid tak ty inaczej i OK! Pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2004-04-30 18:30
    Za 45zł jest 600 minut w IDEII a w PLUSIE za 4 zł 400 minut to chyba tu jest oczywista sprawa. Czysta matematyka przemawia za PLUSEM nie mówiąc już o cenach i wyborze telefonów. PLUS OK
    0
  • Users Avatars Mini
    SPECKOM pisze: 2004-05-01 15:53
    Ciekawa oferta!jestem w idei(optimie)no ale by mi to odpowiadało gdyby oferowano dodatkowo:naliczanie s/s a nie 60/30 ewentulanie30/30;1minuta to 4sms a nie jak to teraz jest 1minuta=1sms;no i oczywiście możliwość wykożystania tego kapitału 20minut do każdego plusa,ery telefoni stacionarnej no i do idei!ale niestety ta oferta jest zamałoatrakcyjna!ale niby powoli w UE nasi operatoży będe przygotowywać nam coraz ciekawsze oferty!tak jak np. w Angli!telefon dodatkowy dla żony czy coś!No i brakuje mi tego aby przedłużenie było co 1,5roku a nie 2lata!
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-05-03 16:44
    heh moja mama sobie wziela:) jako 2 karte a telefon dala siostrze kupila jej popa i dzwoni...
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-05-05 01:20
    to mogła być świetna oferta, gdyby był kapitał minut...a najlepiej nieskończony... a tak - szkoda sobie głowy zawracać - oferta nie dla mnie bo jednego dnia wygaduję 60 minut, ale są też dni w których nie rozmawiam wcale...Oferta do bardzo wąskiej grupy osób.
    0
  • Users Avatars Mini
    ania pisze: 2006-05-12 00:40
    kocham cie i bardzo tesknie za toba zycze slodkich snow i ie moge bez ciebie zasnac tak b cie potrzebuje
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: